- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
-
Mobilarena
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Baku
aktív tag
válasz Saccco #54491 üzenetére
Tul.képpen, ha nincs szükséged az 1.25-ös aljzatokra, akkor semmi gond vele....
Ha mégis szükséged van rá, akkor jó ha tudod:
Az 1; 4; 5; 6; csatin elég csak megfordítani a műanyag házat (csipesszel, óvatosan, mozgatva lehúzni ....)
A 2; 3; csatit óvatosan ki kell forrasztani, és megfordítani, VAGY....
Elvágni hátul a fóliát a panelen, és az aljzatok csatlakozását vékony vezetékkel párhozamosra kell kötni ugyanannak a portnak a nagyobb csatlakozójára.
(Borzasztó nehéz 2 egymástól 1.25mm- re lévő forrpontba beültetni egy ilyen aljzatot ....) -
rroar
csendes tag
Tudna valaki segíteni, hogy mi okozhatja a fokozatosan megbolonduló (a gép elkezdett furcsán viselkedni a szélben), majd leszállás és disarm után tovább rángatózó motorokat?
Tartaléknak vettem még egy leadert, és már az első konfignál voltak vele bajaim:
összeszerelés, xm+ bindelés után rádugom az akksit, a vízszintes asztalon elkezdenek remegni 1-2fordulatot a motorok én fölé hajolva nézem hogy ilyet még nem láttam, majd 2-3 másodperc után hirtelen maxra pörgeti mindet. Ha rajta lettek volna a propok már nem lenne fejem. Nem volt armolva se, és csak az akksi lehúzásra állt le..
Legfrisebb blheli és betaflight fenntvan, minden ugyanúgy van beállítva mint a másik gépemen. Full chip erase is volt frissítésnél.
Most csatlakoztattam gépre először a mai repülés után, és szaggatottan csipog mint az őrült. Ennyit találtam betaflight manualban: If gives repeated 2 Beeps this means NO Valid RX - This could be a bad wire to RX, or RX not binding to TX, or TX not yet sending data.
A receivert újraforrasztottam még az asztalos incidens után, repültem is vele 4-5akksit aztán jött elő ez a disarm után is forgó motoros probléma, ami szerintem ha nem rántom le az akkut pillanatokon belül, akkor kontrollálatlan kilövésbe váltott volna át -
vandor01
őstag
erdemes esetleg ujra megcsinalni a "rxrange reset"-et CLi-ben.... [link]
neha el tud mászni aztan jon invalid RX data.... szoval egy probát megérhet!CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
_X10Dead_
aktív tag
válasz syler123 #54494 üzenetére
Csak a jegyzőkönyv kedvéért:3.3V-on nem lesz az akkunak semmi baja.
3.7 alatt az akku belső ellenállásának megnövekedése már kimutatható (ennek egy része meg is maradhat), de ez a hatás 3.0-3.7V között még nincs akkora, hogy komolyan aggódni kelljen miatta. Lefelé haladva, a helyzet exponenciáliasan romlik, így a legtöbb töltő 2.5V-3.0v körül (alatt) már nem is hajlandó megkezdeni a töltést.
De! A bukta nem azonnali, hanem - mivel kémiai (fizikai) átalakulás az oka - időben épül fel:- Voltage sag: Bármilyen jó az aksi, valamennyi van. Ha leszállás után nem felejted "bedugva" a gépet, pár tized azonnal visszajön. 3.3-mas szituból indítva - megelőző terheléstől/mérettől/minőségtől függően - 0,25-0,4 V-ra biztosan lehet számítani a nyugalmi állapoti..
- Karakterisztika: Minnél "jobb" az akku, annál jobban kell figyelni a low-voltage-re. Egy nehéz kamerahordozón, nagy, lassú akkuval a voltage sag 4V alatt nyúlhat, mint a rétes-tészta, akár 0,6V fölé is felmehet. 3.7V-on leszállni mondjuk egy QR-X350Pro + Gimbal kombóval nagyjából azt jelenti, hogy az akku egy harmadát / felét repülted ki. A túlfejlett racer + 80+C-s akku meg a másik véglet. Az akku fogcsikorgatva termeli az elektronokat, így ha azt látod, hogy könnyű cirkálás mellett is csak 3.7V-od van, az tényleg azt jelenti, hogy egy kövér gázfröccsre leeshet. Egy 3-4 perces etapot tényleg nincs sok értelme pár másodperccel kitolni ilyen áron.
(- Ha sikerült beütni kritikus szint alá, akkor sincs para, ha még a tetthelyen vissza tudod tölteni kicsit. A lényeg, hogy ne legyen ideje károsodni az akkunak, visszatöltés előtt)U.I.:
A 3.3V-os ökölszabály is onnan jön, hogy az alatt már alig van nafta az aksiban, így ha alá mész, már csak másodperceid lehetnek hátra a lezuhanásig, olyan gyorsan kezd esni a feszültség, illetve abból, hogy ez alatt már az FC és/vagy a receiver akár instabillá is válhat, brown-outolhat.
Az utóbbi különösen kényes ügy 1S-en, ahol a használható tartományt még a step-down konverter is tovább szűkíti. (lássd az X73-as eachine-t, amire olyan receiver került, ami gyárilag 4.0-5.0V közé lett specifikálva és 3.5-ön tényleg le is kapcsolt. A konverter 0.2-0.3V-os vesztesége miatt már egy 3.8V-os aksival is megmakkant.). Sok S-en a gond kisebb, de azért az sem elhanyagolható. ha az egyik cella rendetlenkedik, a nagyobb belső ellenállás miatt a pofonok jó részét is ő fogja kapni, így marha gyorsan össze tud omlani és magára rántja a teljes rendszert. A hatás itt nem azonnali, de itt is csak másodpercek kérdése...
És persze az sem egészséges, ha a kihajtott akku csak hónapok múlva kerül elő újra, mert állás közben is merül, pláne, ha okos, vagy van benne valami védő-elektronika is.Szóval, mindkettőtöknek igaza lehet, attól függően, hogy mit és hogyan repültök per pill.
[ Szerkesztve ]
LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc
-
syler123
veterán
Ha nyélgázon van rezonancia, 70% és alatta teljesen smooth a gép repülése, akkor az Antigravity gain-t kell fentebb állítanom? Esetleg valami ötlet? Nem használhatatlan, de semmiképpen sem szép ahogy nyélgázon megy. Betaflight 3.2 van fent alap pidekkel. Pideket csak pc-n tudom állítani, ezért jól jönne egy tipp mit érdemes állítani. 5 colos gép.
[ Szerkesztve ]
-
-
syler123
veterán
válasz Peaceliker #54509 üzenetére
Köszi!
A Proportional-t melyik értéknél vegyem lentebb? Roll, pitch, jaw?
Most mondjuk feltettem a betaflight 3.3-at, 3.23 volt fent.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz syler123 #54511 üzenetére
Még a PID loop frequency-t tudom fentebb állítani, elvileg az is számíthat.
Alapbeállítás Omnibus F4 pro v2-nél :
Gyro update frequency: 8kHz (itt ez a max)
PID loop frequency: 2kHz (itt 8kHz a max)Egyébként Kingkong 5040-es propok vannak fent, elvileg jó balanszolt. Meg racerstar br2205 motorok, amik elég smooth-nak tűnnek, nincs rezgés. Viszont lehet a soft mount nem ártana, lehet pont ezen segítene.
[ Szerkesztve ]
-
cd334
tag
S800 csupaszárnyhoz tudnátok egy motor+prop ajánlást? Köszi!
-
lpb
csendes tag
Hobbykingen akciós az 1300mah turningy bolt v2 14 dolcsiert egész jó ingyenes szállítással ha valaki lemaradt volna róla
[ Szerkesztve ]
-
AMDaZERG_1
senior tag
Mitől lehet, hogy a GPS magasságot nem mér?
BetaFlight 3.2.0 NEO 7 a GPS egység.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
atus72
őstag
válasz AMDaZERG_1 #54517 üzenetére
Hidegháborús GPS hijakcing-re, orosz beavatkozásra gyanakszom!
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz atus72 #54518 üzenetére
Ennyi, semmi más?
R-XSR vevővel annyi az észrevételem, hogy az XM+ szerintem jobb választás, ha nem kell telemetria.
Tegnap nem volt túl acélos. 100 méternél már az RSSI 50 környékén táncolt. XM+ meg 200 méter környékén is 80 -as jellel ment. FC csoportban többen panaszkodnak, hogy nem tudják bindelni.
Még egy utolsó próbát teszek, hogy lecserélem rajta az antennákat, de miután akkor volt először használva szinte kizárt, hogy azért van gyenge jelem, de tuti, ami biztos.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
Baku
aktív tag
Itt a tavasz! ÓCCÓ FŰNYÍRÓT VALAKI???
-
defy456
aktív tag
Felraktam a bugs 2-re a 3 ágú propellereket és annyira smooth(nem találok rá más szót) lett, hogy egészen hihetetlen. Én nagyon meglepődtem. Nem olyan gyors, de semmi remegés nincs, semennyi.
-
kriszbon
őstag
Sziasztok!
Valaki tudna mondani adni tanácsot legújabb iNAV ügyben?
Na mert az FC fejjel lefelé van rakva a gépen, amit máskor is megtettem már, és ha átállítottam hogy 180°-al van forgatva minden mást Defaulton hagytam, akkor kalibráltam és kész ment rendesen.
Most az új stabil változatban már ábrákkal is mutatja a kalibrációt [itt van kép] amit a másik fórumon mutattam.
Na szóval, beállítom a board forgatás 180°-t, majd kalibráció indít, és nem az első ábrát pipálja ki, hanem a fejjel lefele levőt, holott át van állítva mint máskor.
Ráadásul a jobbra vs balra kalibrációnál is fordítva pipálja ki hogy kész van.
Ugye a régebbi verzióknál nem volt ilyen ábrás dolog, ott végigcsináltam és kiírta mindig hogy ok tehát jöhetett a következő pozíció.
A kérdés hogy most akkor ez valóban nem a megfelelő módon kalibrál, vagy csak az ábrás dolog nincs szinkronban a valós kalibrálással?
Nem akarom lezúzni a gépet elsőre, ha még is helyesen mutatja az ábra és nem úgy kalibrál ahogy kellene.Ja igen, a Giro meg Accelero átállítással is próbáltam hogy talán ennél a verziónál az is kell, nem elég a default, de nem tudtam egyik variációval sem összehozni, hogy az ábrán azt mutassa mint ahogy a gép áll.
Na meg az van még, hogy a csatorna kiosztás a receiver résznél nem 1-2-3-4 hanem 5-6-7-8 és ami érdekes hogy a 7-8 is fel van cserélődve, nem úgy ossza ki mint ahogy beállítom a távon.
[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
Allien
veterán
válasz defy456 #54522 üzenetére
Az a helyzet, hogy a propellereket elvileg ki kellene egyenlíteni. Főleg, ha megsérül. Versenyzők már a legkisebb hiba után kukázzák, de, persze, átlag embernek felesleges lehet. Viszont, érezhető a különbség, főleg kamera platformoknál, ha bele gondolsz.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
Geller72
veterán
válasz Allien #54525 üzenetére
Igen, közben lett nekem is egy 2-es is.(január 14.-én) FPV kammal, mert azt is ki akartam próbálni. Akku gyárilag kisebb, mint a 3-on (1800 helyett csak 1300). De a 2800-as utólag rendelt is bemegy a helyére. Mivel ezzel nem filmezek külső kammal, annyira nem érintett a 3-as prop kérdése. Az egész gép alapból kisebbnek is hat, és nekem jobban bejön.De a 3s akkukból kiindulva B3 alapokon, itt is azt mondom, hogy inkább kisebb 3s akku, mint nagyobb 2s-es. Szerintem. Bár ha nem ez a lényeg, hanem az, hogy sokáig krúzoljál vele, akkor más a szitu.
[ Szerkesztve ]
-
Teréz Atya
senior tag
válasz syler123 #54505 üzenetére
Nekem 3.3-al két gépem sem túl smooth alap PID-ekkel. Magasabb gázon bejön egy remegés. Ide vagy alacsonyabb P vagy több D fog kelleni, vagy valamelyik szűrő nem kóser. DE!
Van végre SD kártyás blackboxom, így jövő héten megblackboxolom, olyan Joshua Bardwell-esen. Még kopasz parókát is húzok!Ja, itt a béka, hol a béka?
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
syler123
veterán
válasz Teréz Atya #54529 üzenetére
Örülök, hogy nem feltétlen a géppel van a baj
Most beállítottam, hogy távval tudjak pidet reszelni. De a filterek az már megint más terület, ahhoz még ennyire sem értek. Ha valamire jutsz a remegés csökkentésével megírod? Majd rákérdezek, ha elfelejtenéd
Tuti mást is érdekelne, mert akkor nem egyedi eset, hogy 5 colos gép, gyári pidekkel nyélgázon remeg picit.
Az ilyen veszi el a kedvem a repkedéstől...Ha jó idő lesz, akkor kedden kipróbálom a pid reszelést, remélem segíteni fog.
Jól néz ki a béka, a végén még én is beruházok egyre. Nem is a kinézete alapján, de tanknak tűnik, kamerát is jól védi.
[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
addikt
válasz Teréz Atya #54529 üzenetére
Na és hogy repül?mennyivel könnyebb mint előző gépeid?
Én lehet maradok továbbra is 3.1.6 nál, azzal sosem vt semmi bajom
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
Teréz Atya
senior tag
válasz david335 #54508 üzenetére
LoooooooooooooooooL! Mondjukrá én az iránytű miatt alapból kirakom a fenébe a buzzert, de ez nagyon durva!
Sajna a békába a VTX csak az RX alá fért el, pedig egy VTX03. Kár h a gyári flysky vevők közül nincs full range micro vevő.@Peaceliker - sajna csak a vérszegény 65C-s Dinogy-t volt időm kipróbálni meg 1-2 3S-t. Azt hittem h jobban kapar majd 3S-en, de teljesen gatya. Ellenben ráraktam a Falcon 180-ra Turnigy Graphene-t, azzal meg úgy megy mint a raketta.
Ami ennyiből lejött, hogy a Béka egyelőre nem tépte le az arcomat, és a VTX03-at 200mW-on kell járatni, mert ilyen agyongyömöszölt helyen nagyon sokat lefog a géptörzs 40mW-on. És vissza kell rázódnom a szimekből a valóságba, mert olyan szarul repültem, hogy szégyelltem a pofámat.[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Teréz Atya
senior tag
Én Emax RS2300-al + KingKong 6040-el fogom hajtani. Nagyobb propihoz nyomatékosabb motor kell, mert különben csak a villanyt zabálja.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Teréz Atya
senior tag
válasz kriszbon #54523 üzenetére
Kalibrációnál az iNAV mostmár a lapka helyzetét veszi figyelembe. Tehát neked az első képnél a lapkának kell felfele állni, a gépnek lefele, stb.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
cd334
tag
válasz Teréz Atya #54533 üzenetére
Akksi 3s vagy 4s?
Illetve az esc hány Amper? -
ezoltan
tag
válasz david335 #54506 üzenetére
Őszintén szólva hirtelen nem tudom de megnézem neked este.
Viszont amiket csináltam: FC,PDB soft mount,esc csere illetve ezeket is "alápárnáztam",a minimum throttle értéket feljebb vettem 1045-ről 1070-re.
Olyan lett ez a kis gép mint az álom.
Nyolc akksit repültem ki délután de bár lett volna még tíz.Motorok,esc-k a sokadik akksi után is gyakorlatilag hidegnek mondhatók,alig érezni hogy langyosodtak volna.
Nagyon finoman kezelhető,olyan érzés mintha a Liftoff-nak lenne valami "very easy" módja.
Készítettem megint egy rövidke fpv videót majd belinkelem.Nagyon smooth a kis Wizi.[ Szerkesztve ]
QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
Teréz Atya
senior tag
Majd jvő héten kiderül, akkor finiselem. Ma csak a Békát meg a Falcon 180-at tudtam megreptetni. Ja, meg a Z-84-et BTW a Z-84 Emax MT2204-el 20A-os ESC-el elvan.
Az S800-ban van ampermérő, kb. csü/pénteken kiderül h mennyi az annyi.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
cd334
tag
válasz Teréz Atya #54537 üzenetére
Köszi! (Elfekvő 30A esc van itthon)
-
ezoltan
tag
válasz Teréz Atya #54529 üzenetére
Állat!
Molnigee-é is eszméletlen ütősen néz ki.
Robosztus,agresszív.QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
defy456
aktív tag
válasz Geller72 #54524 üzenetére
Nekem B2w van. Nem teszi tönkre a videó adóját a 3s akksi? Ja, és nekem a gyári akksi 1800-as. Van még egy 2200-as de nem repül vele többet.
Allien: Tapasztalom, beszereztem egy Mi drone-t és érzésem szerint nagyon jó lenne balanszolni a propokat, de azon nemigazán kivitelezhető a gyorszárja miatt. Keresem rá a megoldást, de szétszedni félek és amúgysincs ilyen akármim amibe be kell fogatni balanszolni. Pedig nagyon elkéne... Kár, hogy ahhoz nincs ilyen 3 ágú ráteszem és jó megoldás -
Allien
veterán
válasz defy456 #54540 üzenetére
Speciel, haragszom most a hobby kingre (ezért is írom kis betűkkel), de pl náluk kapható speckó cucc, és néha még akciós is:
Turnigy Precision Propeller Balancer
Ezzen nem lehetetlen a megoldás, csak, érdemes lehet beszerezni egy olyan "rudat", aminek a vége menetes, és megegyezik a drón motorjának átmérőjével. Így még a 3 ágú centírózása se lehetetlen.
(elsején akciósan kifizettem az xk x380C-t, hetedikén vették a fáradtságot, hogy megírják, hogy nem nyertem, a köcsögök).
Amúgy, írhatnál egy jó kis szösszenetet a Midrónról. Pro-kontra is fontos lenne.Ja, és ismét instock állapotban van!
[link][ Szerkesztve ]
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
Teréz Atya
senior tag
válasz varadigabor #54542 üzenetére
Nekem az F405-CTR az istenért sem akart átállni 8k/8k-ra, pedig minden támogatja. Maradt 8k/2k. Mind1, túlélem.
Már feldobtam RCG-re is a kérdést, h miezmá!
Ja, CPU használat a béka segge alatt, a proci soha nem ment 26 fok fölé.[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
david335
tag
válasz varadigabor #54542 üzenetére
F4 V3-ra is érvényes ez?
-
david335
tag
válasz Teréz Atya #54532 üzenetére
Esélyes, hogy a led is ezért hülyült be. Agyamat eldobom. Néha jó, hogy villanyász az ember ma repültem vele 2 akksit, nagyon szépen szaladgál, de az fpv mocsok nehéz
Mikróból én is fs-a8s-t használok, mert nincs más alternatíva s-bus-ba..[ Szerkesztve ]
-
kriszbon
őstag
válasz Teréz Atya #54534 üzenetére
Őőő... tehát azt mondod hogy úgy tartsam a gépet kalibráció közben mintha rendesen lenne belerakva, és akkor jó lesz a kalibráció?
De akkor ennek így mi is az értelme, honnan a fenéből tudja a repvezérlő repülés közben hogy nekem fejjel lefelé van az FC, egyszerűen nem értem.Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
Allien
veterán
válasz Teréz Atya #54546 üzenetére
Nekem csak most tűnt fel egy (számomra) új receiver:
Flit10 2.4G 10CH Micro Telemetry Flysky Compatible Ibus Receiver for FS-I6X FS-i6S Turnigy Evolution
dupla antenna, 10ch, ibus telemetryBattlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
ezoltan
tag
Ma délutáni borongós hangulatú idő,próbarepüléssel feldobva.
QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
Teréz Atya
senior tag
válasz ezoltan #54549 üzenetére
Banyek, ilyen tájon egy helyben is lebeghetnél, akkor is jó lenne!
Asszem a VTX-re ráférne egy szűrőkondi vagy a fő csati mellé egy nagyobb. De nekem okozott ilyet megszakadt videóvezeték, fűszál, meg a fene tudja mi.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs