Hirdetés

  • davenport

    fanatikus tag

    A filmek nekem is néha dadognak ( igaz az eredeti gyáriak csak akkor ha közben még netezek és mp3 másolok a lejátszómra ), míg egy-két nem igazán eredeti darab :U , eléggé szaggatottan megy, vinyóról nem néztem még filmet.

    Már korábban is leírtam a kártyaolvasó probléma sem érdekelt volna ha korrekten állnak hozzá, mert alig használok SD kártyát, vagy mondjuk csak esztétikailag zavar az hogy nem ég a Wi-Fi fénye, inkább az a furcsa hogy amikor felhívtam őket és elküldtem a p......... hogy nem méltatnak emailben válaszra sem akkor napokig hívogattak, hogy mit is küldjenek ajándékba, laptoptáskát vagy nyomtatót, és amikor elküldték akkor még háromszor felhívtak hogy mikor fog érkezni ( és meg is érkezett ), és baromi impozánsan a honlapon nyomon tudod kísérni a rendeléseidet csak éppen a lánc végén gubbaszt 15 alulfizetett maláj vagy indiai emberke akikbe belevertek némi angolt, merthogy az mennyivel olcsóbb, csak éppen ezzel az egész kommunikáció értelmét a zéróra redukálja. Ugyanannyiba került volna a jó billengyűzetet küldeni neked ( főleg mert a gép service tag-ja alapján mindent meg tudnak mondani a gépről ), csak éppen valaki rosszul kattintott az egérrel. Ha jól tudom az IBM helpdeskje Budapesten van ( bár ez lehet hogy csak pletyka azért elbeszélgetnék egy ott dolgozóval, náluk hogy megy a kommunikáció ).

    Mivel itt rengeteg cég kitelepült ( bankok, internetszolgáltatók ), van aki úgy reklámozza magát hogy angol ügyintézői vannak, és biztos vagyok benne hogy van aki ezért választja őket, de biztos vagyok benne hogy a globalizáció további magyarországi térnyerésével, nálunk is lesz cég aki betanít pár napi két marék rízsért dolgozó emberkét egy távoli országban az alapfokú magyar nyelvre aztán majd csodálkozunk.

    No money, no honey.