Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hydra SR

    addikt

    válasz Storm_lg #819 üzenetére

    Minden disztribútor máshogy fizettet. Elméletileg bármelyik disztribútor megteheti (és meg is teszik), hogy ha csak alkatrészgaranciád van mert pl lejárt a teljeskörű vagy nem annál a cégnél szervizeltetsz, ahol vetted a géped (a Worldwide Warranty ezt takarja a Dellnél), akkor az alkatrészt ugyan ingyen adják, de a saját maguk által megszabott munkadíjat fogják elkérni érte, és nem adják a kezedbe az alkatrészt, hogy te szereld be és megúszd a munkadíjat. Még akkor se, ha csak egy akksit kell cserélni. Esetenként (olcsóbb alkatrészeknél) így kijöhet pénzben közel ugyanannyira a garanciális szervíz, mint ha megvennéd boltban a cuccot és magad szerelnéd be. Volt már olyan ügyfelünk, aki nem kérte, hogy 11400 Ft-ért szereljünk be neki egy notebook CD-ROMot. Viszont más Dell disztribútornál se ússza meg olcsóbban. De vehet esetleg olcsóbban működőt, amit maga szerel be. Gondolom, így is tett. Csak sokan nem mernek buherálni, mert nem értenek a Dell gépekhez, és még egy akksit se mernek egyedül kicserélni.

    A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.

Új hozzászólás Aktív témák