Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • davenport

    aktív tag

    válasz Monorail #344 üzenetére

    Szóval kártyaolvasó ügyben nem is lett volna baj, ha amikor megrendelem a gépet, mondjuk lett volna egy lábjegyzet, hogy nem minden kártyával kompatibilis.
    Az indiai ügyfélszolgálattal meg papiron nem is kellett volna hadakoznom, legalábbis szóban nem, mert a jótállásom a szerződés értelmében online internetes segítséget is magában foglal, ami gyorsan ki is derült hogy mennyit ér. Az ajándék printerüket elküldték és most azzal csesztetnek hogy töltsek ki egy kérdőívet a munkájuk értékéről, hát nem rakják ki az ablakba amit megkapnak, az megint más dolog, hogy nem rajtuk kéne leverni a port, de itt Angliában az összes ügyfélszolg Indiába van telepítve, állítólag ha igazi angol ügyfélszolgos beszél veled akkor már bajban vagy :) :)
    MIndegy a gép marad még egy darabig aztán talán mint írtam még akár egy sajnálatos baleset is érheti ebben a nedves,dohos angliai időben ( természetesen a jótállás feltételeinek alapos áttanulmányozása után ), ami mind az aksira, mind az alaplapra illetve a kijelzőre ki fog majd hatni, de ez még a jövő zenéje

    No money, no honey.

Új hozzászólás Aktív témák