- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz bul07 #145643 üzenetére
Jah, csak nézd meg milyen állapotban van a 42, egy pusztulat fos, a 4-essel egyetemben. Plusz ugye a kamionforgalom elterelése a fő cél. Ha 10, ha 15km-rel hosszabb is minden nap az M4-et választanám.
Gondolom Kaba is a város mivoltából előnyt élvez, így minden településről könnyen elérhető.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz aero. #145651 üzenetére
Földes-Berettyóújfalu között nem olyan rossz a 42-es, Földes-Báránd már nagyon véleményes, bár ez a rövidebb szakasz, Báránd után már megint nem olyan rossz
Időben is km is kevesebbre jön majd ki mint a autópálya azon kerülőjeKamionok már most is ha tehetik a M35 mennek.
Emlékszek én még arra mikkor nagyobb részen 42-es ezen szakaszán 60-as tábla volt, és indokolta is az út minősége
Egyes részein ilyen szép bordós pirosas volt az aszfalt, és még Földesnél se volt meg a mostani félig elkerülő szakasza hanem bent ment a 42-es át Földesen( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Thermaltake
tag
Ha valaki szeretne rendelni valamit a pcx-től van nálam egy szombaton ( 13-a) lejáró száll.felező kupon.
Érd. privátban.csumpaládé
-
mezis
nagyúr
válasz SOAD19 #145656 üzenetére
"...sok ukrán, kínai és dél-koreai állampolgárnak adtunk tartózkodási engedélyt, akik közül sokan valószínűleg vendégmunkásként dolgoznak multicégek gyáraiban. A hozzánk érkezők 58 százaléka ugyanis munkavégzés, 16 százaléka oktatási célból érkezik. A szírek kétharmada (277 fő) tanulni jött hozzánk, az irakiak harmada (81 fő) pedig családi okok miatt. "
szerintem a "gazdasági migráció" azt jelenti, hogy vannak országok, ahol szociális juttatásból, segélyből is meg lehet élni, dolgozni sem kell hozzá, akkor gyerünk oda! És vannak akik még hívogatnak is meg vannak szervezetek, amelyek meg adnak pénzt, bankkártyát utazásra, gumicsónakra...
mezis
-
lorcsi
veterán
Az epiteni kívánt bmw gyárral mi a helyzet ?
Vannak mar pletykak a varosba ?
Kiket vesznek majd fel ? -
Fredo78
aktív tag
Sziasztok! Egy gáztűhelyet kéne átszerelni vezetékesről PB palackosra. A net szerint a gázrózsák fúvókáit kéne kitekerni és lecserélni PB-s fúvókákra. Nem hangzik bonyolultnak, de lehet hogy szakira bíznám. Hol lehetne ilyen kis munkára szakit fogni? Illetve hol lehetne fúvókát venni?
-
aldebaran
őstag
Van véletlenül valakinek kimaradva öntapadós led profil opálos burával? 8m (4x2m) kellene polcra. Ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
Gandhi mondta: "Élj úgy, mintha meghalnál holnap. Tanulj úgy, mintha örökké élnél."
-
KROK640
veterán
válasz Cs1csó #145667 üzenetére
Pedig bármelyik oldal is, nagyon ráférne, rettentes ... Mondjuk nyilván nem a négy emeletesekkel teli oldalát kellene. A benzinmkút felüölieknek a designja alapján pont '60-as években esetleg '70-es évek elején épülhettek, van egy északabbra, az inkább '30-as évek
Szóval inkább a másik oldalt lehetne, akár összenyitni a Bercsényivel részben...Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
Cs1csó
félisten
válasz KROK640 #145668 üzenetére
Igen a városból kifelé a bal oldal, sőt tovább a nyíl utcán is ugyanezt tervezték és akkor a Bem térig széles út lenne és ugye utána már a Füredi út elég széles egészen ki a Balmazújvárosi útig.
A Rakovszkynál pedig elvileg a Híd lett volna a lényeg - a faraktári - hogy onnan tudjon jönni a forgalom.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
Töröltem rájöttem
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Cs1csó
félisten
válasz Salex1 #145671 üzenetére
Ez hiú ábránd, ahhoz, hogy LÁTVÁNYOSAN kevesebb autó legyen az utakon 1500-2000Ft-os benzinár kellene. Amúgy jó irány, engem nem zavarna, a legtöbb autóban - egyszerűen csak figyeld meg - EGYETLEN ember ül.
Persze ehhez minőségi kerékpárút hálózat kellene, és minőségi közösségi közlekedés. -
paatrick
őstag
válasz Salex1 #145671 üzenetére
Jelenleg pont fordított a trend
Hiába emelték az árakat, megy a benzin, ugyanannyi kocsi van az úton. Az első korlátozásból mindenkinek az jött le hogy kell autó mert akkor nincs korlátozás, nem vagy buszon lehetséges "fertőzési gócban".6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
-
sto1911
veterán
-
KROK640
veterán
válasz Cs1csó #145676 üzenetére
Több nyugati országban az bejött, hogy a tömegközlekedés ingyenes lett. Most a vírus miatt nem a legjobb, de szerintem hosszú távon ez lenne megoldás a közlekedési problémákra, ingyenes, vagy nagyon olcsó jó minőségű tömegközelekdés kellene.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
válasz sto1911 #145678 üzenetére
"Egyebkent meg inkabb ulok egyedul a kocsimban, mint meg egyszer a mocskos, budos, hugyszagu tomegkozlekedesre szalljak." - jah, hogy te 1985 óta nem ültél tömegközlekedésen?
Mert kb akkor volt ez a színvonal, azóta azért vadi új merci buszok járnak, Solaris trolik, meg CAF villamosok, amik megütik simán a nyugati színvonalat. (igaz, hogy csak Németországgal, Ausztriával és Franciaországgal van összehasonlítási alapom az elmúlt évekből, de simán hozza).
Szóval ez a kifogás már nem állja meg a helyét
Ahogy a sétálás kevéssé sem sokszor, mert tapasztalatom szerint a belvárosban (főleg emberi áron) már kb lehetetlen parkolni, volt munkahelyemtől pl 1km-re lehetett legközelebb leparkolni. (ami messzebb volt mint buszmegálló )
Én nagyon sokat tömegközlekedek, és csak akkor autózok, ha más megoldás nincs.Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
válasz Cs1csó #145676 üzenetére
Ez nem lenne jó, mindennek durván megemelné az árát!
Viszont, ha minden olyan járműnek ami nem áru vagy személyszállító (mentő, taxi stb.) mondjuk durván megemelnénk a parkolási díját a városon belül, az sokakat elgondolkodtatna (nyilván a saját lakóövezeted X méteres körzetén belül maradna ingyenes). - vagy nem lenen a tesco parkolóban hely xDInkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
bul07
nagyúr
válasz KROK640 #145683 üzenetére
Vidéki meg pusztoljon mert be merri tenni a lábát a városba
Így is vadászom az ingyenes parkolót és gyaloglok akkár 1km is
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
sto1911
veterán
válasz KROK640 #145681 üzenetére
Hogyne allna meg a helyet manapsag is. Tavaly nyaron ultem kenyszerbol villamosra, mig tolem elkertek a kurva draga jegyet, addig a magat osszefosott-osszehugyozott, a villamos masik vegeben is buzlo hajlektalantol meg nem.
Nekem a csorompolos sarga villamossal se volt bajom, ellentetben a hasonlo szitukkal.
Ugyhogy kosz nem, marad a seta meg a kocsi.
-
pyxystyx
tag
válasz KROK640 #145681 üzenetére
A járművek tekintetében hellyel közzel egyetértek, nem azokkal van a baj. A kedves utastársakkal már annál inkább. Teljesen megértem azt aki ezért ignorálja a tömegközlekedést.
Tegnapi megtörtént eset: kedves utastárs a CAF vilin úgy összefosta magát, hogy az űlés is tiszta sz@r lett. Mikor rájött, hogy miben űl, átűlt egy másik helyre...
Vagy ugyanitt a mammer a piacon megvett véres levet csöpögő szatyrát felteszi maga mellé, nehogy valaki odaüljön. Ugyanez eljátszódott a megállóban még földre letett sáros aljú szatyorral, stb.
A fentiek közül senki nem fizetett az utazásért, úgy is becsüli meg a járműveket.
Isten mentsen attól meg mindenkit, hogy ennél is ingyenesebb legyen a tömegközlekedés! -
Cs1csó
félisten
válasz KROK640 #145683 üzenetére
+a korábbi, nagyon jó minőségű ingyenes tömegközlekedés. A parkolást kellene durván megnehezíteni. Ez a két út járhatóbb.
Amúgy most is van egy csomó olyan utca ahol ha a két oldalt álló autók parkolását megtiltanák már nem 2 hanem 4 sávos lenne ha ehhez még hozzátesszük, hogy kár is bemenni a belvárosba mert úgysem tudsz megállni és mellé a tömegközlekedés ingyenes és JÓ akkor már meg is érkeztünk a megoldáshoz -
Cs1csó
félisten
válasz sto1911 #145678 üzenetére
Sajnos ez is igaz, főleg most ebben a járványos helyzetben. De pont ez a lényeg, kb. 200 autót kiváltanak egy sima villamos, vagy akár többet. Ez a gond.
Plusz az, hogy a helyzet egyre rosszabb ezért mindenképpen kell tenni valamit, hogy csökkenjen az autók száma.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Pyttawrx #145688 üzenetére
Hát én messziről jövök így az hogy mondjuk fél egy órával hamarabb érek be alap, így még arra az időre is fizessek a parkolásért
Mondjuk mikkor a Vásáry I. u. volt dolgom több órás akkor Keleti sor utcában parkoltam és szépen gyalogoltam (Térkép)
Ha egy mód van rá én nem fizetek parkolásért, már ha valamennyire ismerős vagyok a helyszínen
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
KROK640
veterán
válasz pyxystyx #145689 üzenetére
Annyira nem sűrűn villamosozom, hogy ilyeneket tapasztaljak, de éppen eltudom képzelni, hogy 1-1 alkalommal történik ilyesmi.
Buszon is már 10 éve, hogy utoljára láttamkedvesittas utastársat szájon át üríteni, szóval akkor most nem tudom, hogy csak pokoli szerencsém van, vagy nem buszozok eleget? (hetente 4-12 alkalommal buszozok)."Isten mentsen attól meg mindenkit, hogy ennél is ingyenesebb legyen a tömegközlekedés!" - egyrészt azok a renitens arcok akik összekoszolják a járműveket, most sem fizetnek semmiért, tehát az ingyenes tömegközlekedés nem nekik, hanem az azt rendeltetésszerűen használó utasoknak lenne kedvezmény. Másrészt sehol nem mondtam, hogy akik összekoszolják a járműveket, ne legyen megbüntetve.
Harmadrészt tőlünk nyugatabbra bevált.... öööö tőlünk nyugatabbra. Igen, igaz, a kutya itt bizony el van ásva ...Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
válasz Cs1csó #145690 üzenetére
Van egy még betegebb megoldás : A mostani utakat kell kiszélesíteni, minden egyes zebrát ami kicsit is forgalmas útnál van meg lámpás azt megszűntetni, helyette liftes felül és aluljárókat csinálni. Az út szélesítés miatt szanált lakások, meg az egyéb fejlesztéseket belegyúrni egy csak autósoknak szóló adóba, az ingyenessé tett JÓ tömegközelekdés mellett.
Az eredmény : egy autósokra magasan optimalizált drága városterv, (ahol gyalogosnak lenni is kényelmesebb mert nincs lámpa), ahol kb senki sem akar majd autózi. Ha ezt beveztnénk szóljatok előre még a matchboxaimat is eladomInkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
válasz KROK640 #145694 üzenetére
Azt viszont jó ideje vágom, hogy a városfejlesztéseket olyan emberek gondolják ki, akik (csakis) autóból ülve szemlélik a világot, és a gylaogosokkal kb semmilyen módon nem tudnak azonosulni.
Gondolok iltt remek dolgokra mint a Széchényi nyugati u találkozásánál megszűntetett zebrára (aminek köszönhetően a korábbi egy lámpa helyett várhatok háromra, de az autósoknak ugyanúgy meg kell ott állniuk), és ugyanezt valósították meg a Burgundia, Kossuth u találkozásánál, ahol a képen látható zebra már fel van számolva, így itt is hogy a szemlélt oldalon tudjuk folytatni az utunkat 3db lámpánál lehet várakozni a korábbi egynél (szerencsére, az utóbbi időben nem kell erre járjak)Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
Cs1csó
félisten
válasz KROK640 #145694 üzenetére
Jelenleg pont az ellenkezője történik: autóval ingyen parkoláshoz szerencse kell vagy jó város ismeret.
A biciklisávok sok helyen vicc kategória ( a csapó utcai felfestett a legrosszabb, konkrétan ha jobb oldalt az álló autónak kinyílik az ajtaja akkor instant kulcscsont törés. Elég széles ott az út, hogy mondjuk az egyik oldal parkolást megszüntetve vagy akár meghagyva egy dedikált bicikliutat csinálni.Természetesen a gyalogosoknak is gáz az említett fórumnál lévő kereszteződés iszonyat gáz.
-
nagyúr
válasz KROK640 #145695 üzenetére
Ez a kisebb probléma, a nagyobb gond az, hogy a tömegközlekedést is olyanok szervezik, akiknek egész életükben limuzinnal szállították a seggét mindenhova.
Én a belvárosban dolgozom, napi szinten járok busszal, mert a parkolás reménytelen. A legrosszabb a kiszámíthatatlanság és a tömeg az állandó járatszűkítés miatt és az átgondolatlan útvonalak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- További aktív témák...