Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz bandus #68791 üzenetére

    A szóban forgó gép jelenleg 40k km-nél tart. Egy taxit, főleg nem egy taxist nem 40k km-re vesznek, foglalkoztatnak, így más a dolog.

    40k km taxiban: 280×40.000=11.200.000 Ft. (Ma, Főtaxi, ez is volt kevesebb...)

    40k km kocsiban:
    benzin, 6,5 literes átlaggal (1,6 liter, benzines): 2.600 liter. Legyen a benzin literenkénti átlagára 300 Ft (haha) az elmúlt 15 évre vetítve: 300×2.600=780.000 Ft
    olajcsere évente, mert kell: 300 k.
    gumicsere, mert kell: 300 k
    kocsi, hitellel, mire végre saját lett, átírás, stb: 6.500.000 Ft
    Súlyadó, pályamatrica, parkolódíj, kfb, legyen mondjuk 1.000.000 Ft (15 évre)
    Eddig ez összesen: 8.880.000 Ft.
    Eddig persze még olcsóbb a saját kocsi. De még nem mostad le, nem állt garázsban, nem fizettél parkolást, nem kellett javítani sem, nem volt műszakin, zöld kártyán, nem égett ki izzó, nem kellett akkut venni, stb.

    Nem akkora biznisz ilyen korú és kevés km-t megtett kocsit birtokolni első tulajdonosként. :U

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák