- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Aktív témák
-
azigazforest
csendes tag
Jaja, nincs állmányápolási díjunk, csak egyszer kapunk jutalékot, szerződés kötéskor.
Talán érthető a BN ügynök reakciója:kötni fontos, mert jutalék.
Törődni nem fontos, mert nem jutalék.
Felmondás megakadályozás fontos, mert jutalék visszavonás.Tehát csak kötni kötni kötni, nem törődni, visszamondáskor felháborodni. (így csinálnám, ha rövid távra terveznék, aztán mivel nem tudnék kötni mert rossz a hírem, abbahagynám és azt mondanám hogy BN SZAR. Hát azért sem!)
Marha nagy szűklátókörűségnek tartom, ha valaki nem törődik az ügyféllel és hagyja hogy eljusson a visszamondásig...