- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
it AI-alapú adatvédelmi funkciót (reklámblokkolót) kaphat a Safari böngésző az iOS 18-ban, de brit médiacsoportok arra figyelmeztetik az Apple-t, hogy ez anyagi katasztrófát okozhat az ágazatban.
-
ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
ph A fejlesztést a Computexen leplezi majd le a cég, de nagyjából lehet tudni, hogy mit hoz.
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #28329 üzenetére
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #28369 üzenetére
arra is kell vastagon. alkatrészre nem sokat mondjuk jah. bár cimbora 7.000-et futott infinityjénél pl megy a bruszt hogy a motorcserét ki állja... fater nissanjánál is volt amire ráfogták hogy nem rendeltetésszerű használat mellett történt, ők nem tudták bizonyítani, fater se hogy de, aztán ez lett.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz stickermajom #28527 üzenetére
most volt benne a hírekben nem láttad? link női tulaj nem dohányzó, egy tulajos, 40k km garárzsban tartott extra merevítéssel
-
#56573440
törölt tag
válasz ADAM1337 #28557 üzenetére
ill a fényszóróházhoz is kell legyen erre jóváhagyás. cimbora végigjárta anno már nem tudom melyik skodájával talán, annak volt xenon-os gyári variációja.
legálisan szerintem kb lehetetlen a tiédbe hergelni, ha barkács akkor meg vagy jól van beállítva és nem vakul meg a szembejövő vagy de, vagy lebuksz vele vizsgán, ellenőrzésen vagy nem, utána meg jöhet a szívás ha mégis...
-
#56573440
törölt tag
válasz KINKY_007 #28811 üzenetére
"Amit a dízel fogyasztásán megfogsz(kb. -2 liter 100-on), azt úgyis ott kell hagyni a szervizben."
Ez egyáltalán nem törvényszerű egyébként, de van benne lehetőség. nem nehéz kiszámolni, a jelenlegi árakkal itthon 30k km-el mondjuk 6 liter dízel vs 8 benzin távlatban közel 220k-t-val többet "tudsz" elkölteni évente szervizeken, _kizárólag_ a dízellel kapcsolatos hibákra. azért évente nem kell kettőstömegűt, meg turbót, meg társait cserélgetni amennyire látom a környezetemben (mondjuk jellemzően nem bmw de akkora szórás itt se lehet), beesik egy kettőstömegű, de utána megint tökéletes. beesik egy turbó, az is megy utána sokáig.
ez szerintem tényleg futástól függ, németektől hazajárni én tuti dízelt vennék, több száz km-et egyhuzamban letolni... arra kb az ideális szerintem.
de ez is csak egy vélemény
egy ezrest letekerni röfftől koppig meg pláne azt vennék.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz huuuba2 #29059 üzenetére
gyakorlatilag csak bmw-vel foglalkozik kivéve ha ferrarit szerel de na .
többen voltunk már nála innen, rosszat nem hallottam róla, bmw specifikus tudása meg hatalmas és kb ez számít. ő pest szélén van van btw
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #29128 üzenetére
Cimbora motorcseret kapott infiben 10.000 km körül. Fél éves kocsi. Ő vitatkozna ezzel
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #29369 üzenetére
az én e46-om itthon került először forgalomba, 318i, úgyhogy egyértelműen a fapad fapadja. az össz "extra" ami benne van az a 2.0-ás motor, a busines fej, és a hátsó elektromos ablak. pont. még a hátsó üléssor se dönthető ami azért milyenmár az az opelekben is alap...
igazából ennyivel én bőven tudok élni, de embere válogatja, cimbora szerint is két bmw van, a full extrás meg a sz@r[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz stickermajom #29375 üzenetére
amennyire tudom vastagabb is.
-
#56573440
törölt tag
válasz zsolt1225 #29400 üzenetére
Helyesen: csak rosszul sülhet el.
No offence de ez masszív szakmunka normális gép nélkül gyak lehetetlen megcsinalni. Annyiból meg nem egy autót popiroztatsz le... És akkor még ott a pénzért nem kapható faktor a több év gyakorlat.Szerintem olvass utána sokat, mert ebből csúnya esés lesz. Bár ha megvan a bontos elem akkor nyáron a fenyezest is lehet rajta gyakorolni
-
#56573440
törölt tag
válasz #56573440 #29402 üzenetére
Jah és félreértés ne legyen nem korlátozni akarlak de korrekt helyen mérnek retegvastagsagot, a lakk állapotának megfelelően esnek rá több lépcsőben, mocskosul nem mindegy hogy mennyi ideig mennyi erővel milyen fordulatszámon dolgoznak, és ezer szpofaktor kérdése hogy hulladék a végeredmény vagy popec verda. Mocsok könnyű elbszni, "profiknak" is sikerül, én, ha nem a pályára szánt tök mindegy kocsiról van szó tuti nem állnék neki fenyezni vagy polirozni...
De ha téged nem zavar hogy így látatlanban 99.9% hogy a legjobb kimenetel hogy karcos marad hajrá
-
#56573440
törölt tag
válasz stickermajom #29469 üzenetére
miattad kelek fel sírva
akkor már inkább valami homasita verzió, mert ez ocd overflow
bár van benne fantázia, bele kéne lökni az összes modellből pár jellegzetességet, felültetni x5 felfüggesztésre, x6 hátsó elmeiből is itt ott egy csipettel, oldalra kis z-s formákat, egy csipet i8 a belsőbe meg hajtásba csak hogy haladjon is, aztán felkínálni a bmw-nek mint tisztelgés a munkásságuk előtt, hátha kiállítják valahol mint a teljes palettát felölelő modellt
-
#56573440
törölt tag
válasz MPowerPH #29563 üzenetére
"De kicsit elkanyarodtunk"
Jah fenysebesseg köré... Ne legyünk már ennyire" bmwsek" ... Newton 2 ált iskola. a=f/m. Vagy pontosabban F=dI/dt amiben I az impulzus az meg m*v.Sok dolog függvénye a gyorsulás irl. Az egyik fontos a gyorsitando tömeg hidd el inkább. Ne nekem newtonnak, a gravitacioval is igaza volt
-
#56573440
törölt tag
válasz MPowerPH #29562 üzenetére
"De akkor mond meg Te, hogy mindossze 20Le tobblet hogy hoz 1s -et minuszban 0-100 -nal, hogy kozben olyan 220kg -al nagyobb tomeget kell vonszolnia?"
ennek meg lehet igen prózai oka a más motorkarakterisztika. mert hogy a max teljesítménye a motornak mennyi az egy dolog, hogy hol és meddig tud és mit leadni, az meg megint egy másik.
nem akarok én sértegetni, vagy kötözködni, tényleg nem, csak ne írjuk már azt hogy "A suly csak egy dolog, aminek igazabol nem a gyorsulasban van jelentosege.", mert ez sajnos nem igaz. sajnos, mert sokkal egyszerűbb lenne körülöttünk nagyon sok minden ha nem így lenne
-
#56573440
törölt tag
válasz MPowerPH #29572 üzenetére
"Persze nyom a latba, de nem ugy, ahogy Te azt gondolod."
mondjuk én nem gondolom, tudom.
"Arra akartam ravilagitani, hogy hiaba a 115kg-s sulytobblet, ugyan akkora loerovel is siman lehet sokkal gyorsabb egy auto."
de mióta pofázom minden ismerősnek hogy remap után a rohadt superb 1.9 pdtd is maradt a gyári 130 ló körül. csak nem 2000-3500 között tudta leadni, hanem 2000-5500 között kb húzott egy platót. ugyanúgy 130 ló maradt. csak mindenhol leadta. gyorsabb lett? nem kicsivel. 130 lovas? nanáhogy. kvára nem mindegy hogy hol meddig és hogyan ad le egy motor teljesítményt. attól hogy 150 ló attól kb a színét is mondhatnám annyira releváns.
"Mert ha 4 embert beultetsz egy 1.0-as Swift -be, azt megerzed. Ellenben egy 300 lovas, de alapbol is 600kg plusszal rendelkezo autonal mar nem, es idoben is a +3 ember olyan +0.1s -es elterest hozhat."
ültess bele a 300 lovas kocsiba 750 kilót és leesik mi az a lóerő/teljesítmény arány.
"Nezd meg mennyi a kulonbseg az 1er, 3er es az 5er gyorsulasi ertekeiben, es a tomegben."
nézd meg hogy a három kocsiban mekkora eltérés van a motorvezérlésben. attól hogy valami x ló és y literes attól modellenként eltérő programon eltérő teljesítmény görbét rajzol a fékpad. szöprájsz." Ezt egy sima altalanos iskolas newton elmelettel nem tudod leirni"
de. teljesen általános iskolás newton elmélet definiálja hogy a gyorsulás az erő és a tömeg hányadosa. ami kva egyértelmű, körbevesz minket, vagy nem végeztél még fizikai munkát, nem toltál még bevásárló kosarat, vagy nem akarod megérteni amit mondok. ha nagyobb a tömeg azonos gyorsuláshoz nagyobb erő társul. ennyire nagyon egyszerű. külön vicces hogy a kanyarban nagyobb parának érzed a helyzetet. egyenes irányú gyorsításkor pont 180 fokos az erő-"ellenerő", míg kanyarban ennél jelentősen kisebb -mivel érintő irányú-, tehát az eredő vektor is bőven kellemesebb.
"Legellenallas hol marad a kepletedbol?"
és a felfüggesztés, gumi, aszfalt minőség, hőméséklet, leszorító erő, kipörgésgátló hatékonysága, a motorra kötött további fogyasztók? lehet ezt filozofálni nagyon sokáig. csak annyit kértem hogy ne írjuk már kvázi azt hogy a gyorsulás független a tömegtől mert az nem igaz
de én itt be is fejeztem. sajnálom hogy egyáltalán belekezdtem, meg kell tanulnom hogy sporttársat nem korrigálunk mert abból csak a baj van.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz MPowerPH #29603 üzenetére
"Amit Te mondasz, az az optimalizacio."
lényeg átment látom...
"Meg mindig nem esett le az, amit irtam."
de. azért szóltam hogy ha ezzel az elmélettel kimész a gyorsulási versenyre ne hangoztasd nagyon.
"De a millio tenyezo miatt ezt akkor sem tudod egy egyszeru keplettel leirni."
a fizika szépsége hogy de. le tudod írni. nem kell másik autó meg pálya, kanyarok, mert csak bonyolítod a képletet főleg másik vezetővel aki később fékez előbb gyorsít esetleg... köss a kocsid mögé egy trélert, tegyél rá egy golfot, aztán nyomjál neki egy kövéret. azt a 300 lóval a segged alatt is megérzed.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz MPowerPH #29614 üzenetére
"Azon akadtam fent, hogy egy alt. iskolas newton elmelettel akarod leirni, mikor azzal nem tudod."
figy. akkor más oldalról. ezek az alap tételek igazak minden szinten. hogy te millió más faktort beleerőltetsz utána más kocsikat meg más vezetőket, billió ismeretlent és utána azt akarod elemezni az már nem az én bajom. azt mondtam hogy a tétel, miszerint az autó tömege nem számít a gyorsulás szempontjából nem igaz, leírtam hogy miért, milyen motorkarakterisztika lehet felelős a látszólag azonos csúcsteljesítményű motorokkal szerelt de eltérő modellek esetében, de kötöd az ebet a karóhoz.
köszi a linket, én viszont többet tanultam fizikát mint szerettem volna az évek alatt, ha jól megnézed minden kérdésedre találsz benne választ. a mozgás megjeleítése alapjaiban egyből newton 2-őre épít, utána tesz rá különböző változókat és eltérő mozgásokat, de az alapja, az marad és visszaköszön mindenhol a tömeg, hiszen a mozgó test egyik fontos tulajdonsága.
lehet elemezni hogy ha egy gép kettétörik a levegőben és van 300 utas, azok csomagjai meg ki mit ebédelt, de a gravitációs állandó ettől függetlenül igaz marad.
"Sot, sok helyen fel van tuntetve, hogy tapasztalati pelda is szukseges az adott allitas bizonyitasara"
az alaptételekre ez nem igaz. hiszen pont így születtek. egy newton 2-őt nem kell tapasztalati úton bizonyítani. van amit illik, de az teljesen más tészta.
"mikor az maximum lab. korulmenyek kozott mukodik"
jelzem amiről eddig beszéltem nem csak lab körülmények között működik. tény mint a gravitáció. az se vélemény vagy nézőpont kérdése.
egyébként meg ha tapasztalati példa kell, és nem fogadod el a körpályán mozgó testekre ható erők leírását, akkor nézz meg méréseket. voltam kint 5-6 éve ringen, lehetett bérelni kalibrált g szenzorokat. cimbora atomgyári yarisával simán 0.7g-s laterális gyorsulást kapott kanyarban. nem kell durva kocsi vagy extra hozzá, a nap végén amikor odamentünk kicsit nézelődni mutatták az értékeket, szintén gyári sárnehéz vasakkal .7 tetejét hoztak rs focussal és frankó gumival 0.8 alját is. ehhez tudod mennyi tartozott kigyorsításnál? fele se. az 500+ pacis awd gtr hoz gyorsításkor 1 g körül automatikával startolva nulláról ha jó napja van. nem meglepő dolog mivel az erő ellenerő egy ismert jelenség, amikor egyenes vonalban indítod el a kocsit pont a haladási iránnyal ellentétes, körpályán meg jóval kisebb szöget zár be. egy tök átlagos autó normális gumikkal sokkal nagyobb oldalirányú gyorsulást fog elérni mint gyorsításkor pont az ilyen jelenségek miatt, tehát a kanyarban kevésbé okoz problémát a tömeg mint kigyorsításkor. mindkettőnél "probléma" de kanyarban pl a fizika szerint kisebb.
nézd végig a motortrendes példákat, még a sport kategóriában is igaz hogy a brutál, tápos erőművek mellett is jobban szenved a technika a tömeggel gyorsításkor mint kanyarban.
-
#56573440
törölt tag
válasz Eyesis #29658 üzenetére
attól függ mi a cél. a kézi cuccok csodát nem tesznek, géppel meg essen neki az aki ebből él és van gyakorlata, azzal elég durva károkat lehet okozni.
ha frankót akarsz, akkor szánd rá a pénzt és vidd el szakemberhez. ha pár napig súrolni akarod a kocsid mert hobbi és leköt, akkor hajrá de a kettő között azért szemmel igen jól látható difi lesz.
-
#56573440
törölt tag
válasz yodamester10 #29672 üzenetére
mire kell? rövid táv? hosszú mászkálás? évi km? kb.
ezek az n-es motorok Ezredes szerint halálosan betegágyak, az enyém egyelőre teljesen jól megy 318i 2 literes kiszerelésben, de ez állapot függő is nagyban...
egy normálisan karbantartott 20d szerintem nem egy pénztemető ha tényleg arra használod amire kitalálták, legalábbis nem nagyobb mint egy n-es főleg ennyire erőtlen 16i...cimborának ez van cupe-ban nekem nagyon érződött az az 50 ló hiány. nem mondom hogy rosszul megy, de el kell forgatni rendesen hogy meglóduljon.
"elég ez a lóerő előzni"
A céges lacettivel is tudok előzni, pályán 140-et menni, kollégának van rendőrség által hitelesített mérése 170 környékéről szintén 1.4-es kombi astrával... minden viszonylagos. ki kell próbálni.
és átnézetni, átnézetni átnézetni. anélkül egy fillért nem ér semmi, főleg ha az neppernél álló 13 éves 160k-t futott bármiről van szó.
szerintem
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz KaiotEch #29676 üzenetére
16i volt linkelve
de kb... az 1.6 sport 125 lóval 1000 kilós össztömegével esélyes hogy szájbaröhögi, de még az 1.5-ös vvt is esélyes. jó azok persze más kategóriák, azokhoz képest a 3-as egy hajó, más felszereltséggel, és nem halsz meg benne ha rád esik egy falevél (meg a linkelt egy kombi eleve, tehát nem jössz zavarba ha egy karton ásványvíznél többet kell beletenni), de 16i-t én -főleg ilyen időset- tuti nem vennék. mondom mentem vele, az enyém se egy erőmű a 150 lóval, nem volt bántóan lomha, de bele kellett pörgetni a 4000-be hogy dinamikusabban haladjon.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz KaiotEch #29678 üzenetére
"Bár nekem furcsa, mert hogy abszolute nem érződik rajta, hogy 143 paci van benne"
azért nem érzed annyinak, mert nem is annyit ad le itt egy korrektebb táblázat, ahol a @ utáni számot érdemes megnézni. 6000-nél annyi. addig meg fut fel elég meredeken.
"De lehet velem van a baj, hogy 2000-nél én már el szoktam váltani mert megszoktam hogy dieselnél elég volt"
azért dízel karakterisztikát ne várj egy benzinestől se azok nyomatékállatok, egy 320d-ben 2k rpm-nél van a 330 nm nyomatékcsúcs, még jó hogy lök rajtad egy bődületeset.
a benzines szeret forogni, és -bár erről volt sok helyen vita- igényli is. nálam 0-2k között alig történik valami. 3k környékén már dinamikusan megy a forgalomban, 4k fölött kezd elnyúlni és menni úgy rendesebben. persze a nem egy m3 módjára, de ott szerintem már bőven korrekt. persze az ember nem tapossa szívesen a technikát ha nem kell, de én nagyon ritkán váltok el 3k alatt, a kenés szempontjából is jobb neki.
szerintem
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #29682 üzenetére
ott mit fogok érezni? a 228 hp 5900-as fordulaton van, a 300nm 3500-on.
azt tudom hogy megy, nem is vitakérdés, főleg a 318i-hez képest, de olvasatomban ez nem dízeles karakterisztika. nézd meg hogy ehhez képest a dízeles "párja" a 330d-ben lévő M57D30 mit mutat. megint ott vagyunk hogy 2000 rpm alatt vagy körül brutális nyomatékcsúcs, aztán 3k-n el is csitul.
erre értettem hogy dízeles karakterisztika, mert ugye kolléga pont azt mondta hogy 2k-n elváltja. ilyen körülmények között a benzines mindig "gyengébb" lesz az azonos vagy némileg kisebb dízelhez képest. persze egy 1000 cmm és két henger hátrányban lévő társához képest akkor is menni fog ugyanabban a bódéban mint a veszedelem
KaiotEch
azért a 3-4k rpm messze van a szemkinyomástól. totalcaron volt a cikk a nyomaték öl nem a fordulatszám, azt érdemes megnézni
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #29687 üzenetére
Tok mindegy igazad van mindegy hogy az összes dízel 2000 rpmen tol nyomaték csúcsot a benzines meg soha, erre akartam utalni, ha atmegy atmegy nem nem.
-
#56573440
törölt tag
válasz szőröscica #29690 üzenetére
kezdem azt hinni hogy az enyémre Ezredes olajcserénél rátolta az iddqd+idkfa kombót.
-
#56573440
törölt tag
válasz H.Ezredes #29713 üzenetére
mindkettő az első doom-ban volt csalás, iddqd az god mode, az idkfa az összes fegyver, töltény és kulcs kódja volt mert itt mindenki jön hogy kettesben kell előzni meg odaver a 2 literes dízel, én meg nem ezt látom magam körül
majd pm-et el ne felejtse
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz yodamester10 #29768 üzenetére
-
#56573440
törölt tag
válasz zsolt1225 #29817 üzenetére
annyit még hozzátennék, hogy használt meg nagyon max valami űbernormális műhelyben ahova vissza tudsz menni ha szar... de én akkor se nagyon erőltetném, sajátra pláne nem...
rohadtul függ hogy hogy tárolták, hányszor szerelték át, hogy használták, és főleg min. ha az előző kocsi futóművével volt gebasz vagy látod a hibát a kopáson vagy nem. ahogy a szerkezet épségét is kb úgy tudod ellenőrizni, hogy van e látható szálszakadása vagy sem.
én ezzel mindig úgy voltam, hogy ha nedves környezetben odavágom a kocsit mert szar a gumi, akkor évek alatt nem spóroltam annyit a történeten hogy kiadja a javítás árát azon túl meg 5 év után kb semmi garanciád nincs hogy az a használt gumi meddig jó, bármikor benne lehet hogy megadja magát, az előző tulaj se azért vette valószínűleg le mert épp rászakadt a bank és olyan kedve volt.
persze biztos ki lehet fogni jó vételt, és nem minden noname vagy használt gumi szar, de én tuti nem ezen spórolnék
-
#56573440
törölt tag
válasz whitezo88 #30084 üzenetére
az a baj hogy szerintem továbbra se az autó miatt hülyék az emberek, hanem mert hülyék. az meg vesz mindenfélét néha bimmert. máshor mást. tegnap valami koreai csoda este 11-kor az ecseri piac mellett lévő körforgóban gondolta úgy, hogy megmutatja a népnek hogy kell itt drifölni proffesszionálisul.
jó kis poros nyálkás út volt, rá is rántotta jani a kéziféket, csak elfelejtette valszeg közben a gombot is tartani, mert vissza már nem tudta nyomni, és szépen blokkoló kerekekkel szembe állt előttem... aztán feltolatott a cipősdobozával a körforgó közelére koppra hogy majd megfordul... akkor látta meg hogy mögöttem rendőr van félre is húzták szépen...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #30223 üzenetére
Ha jól tévedek uzemszeruen utálja őket
-
#56573440
törölt tag
válasz GrooveHero #30404 üzenetére
persze egy ideje megy a hivatalos út is.
ez viszont onnantól van, hogy behozták... hogy ha kintről akárhonnan hozták és átlökték géppel, azt meg nem mondja senki pontosan hol és mennyi volt ha rendes munkát végeztek. ha nem, akkor is olyan ember kell aki meg tudja túrni géppel rendesen, de szerelőhöz előtte tuti hogy el kell vinni, állapotot felmérni pl...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz brickm #30704 üzenetére
őőő biztos hogya klíma fűt nálad? én arra nem tenném a fejem... nézesd meg, simán lehet a süni, a kompresszor, vagy gáz, vagy akármi is. cimboránál bár nem bmw de egy légterelő volt felakadva, ment a klíma csak le volt zárva a motorban a légcsatornája...
szerelő ha megnézi többet tud mondani
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz lali81 #30868 üzenetére
Hááát nem igazán van jó hírük az n-es négyhengereseknek az e46-osokban...
Persze szerintem ez is nagyban függ attól, hogy mennyire volt rendesen ellátva amivel kell, de... 16-os eleve nem egy erőgép, rendesen forgatni kell hogy menjen... Az meg elég rizikó hogy előtted hogy használták ilyen téren, mennyire lett lerúgva...
Ezt tényleg csak akkor rizikóznám be, ha korrektül géppel, padon, alulról, felülről és keresztben is átnézettem, és azt mondja egy specifikus szerelő hogy rendben van...
-
#56573440
törölt tag
válasz lali81 #30875 üzenetére
1400 kilót mozgatsz egy 115 lovas motorral. Csodák nincsenek. Ha meg nyomod neki hogy haladj is, akkor ott vagy, mintha vennél egy 2 literes 20i-t vagy társait...
Légkondival meg pláne mókás lehet ez a teljesítmény...
Vagy nagyobb motorral aminek nem kell kiforgatni a szemét, vagy valami mást érdemes nézegetni, főleg ha nagyon árérzékeny az illető -ilyen idős bmw-nél ha tutira akarsz menni 3 kilót én félretennék a "szerelőre lesz bármikor" perselybe, mert ha komolyabban hozzá kell nyúlni egy jó műhelynél hamar szaladnak el a költségek... (a sz@rnál kicsit később amikor 5. alkalommal viszed vissza mert még mindig ugyanaz a baja)hiába öreg meg "olcsó" nem egy golf vagy egy swift, lehet rá költeni szemmel igen jól látható összegeket ha gatyába akarod rázni és ott is tartani.-
-
#56573440
törölt tag
-
#56573440
törölt tag
Szerintem még a nálunk boldogabb vidékeken se nagyon cserélik le az egy éves prémium kocsikat ekkora bukóval csak hogy egy újba ülhessen bele megint. Persze biztos van, és teljesen más a fekvése ha egy játszós vasról van szól lásd ferrari és társai, mert azokba valós kilométer alig pattan és jöhet utána minimál bukóval vagy épp plusszos kiszállással egy lambó vagy más.
A legtöbb pl német cégnél akikkel kapcsolatba kerültem viszont tömegével lízingelik a felsőbb embereknek az új vasakat, megvan a keret, abból bizonyos határok között amit szeretnél megy. Egy két év után meg kapják az újat megint ha úgy van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Asztalos klub
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Fűnyíró topik
- PayPal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest