- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Új Arc meghajtó a görög mitológia alvilágához
ph A 31.0.101.5448-as, WHQL aláírással rendelkező csomag a Hades II-höz kínál profilt.
-
Multiversus - Így harcol Joker
gp A free-to-pay játék teljes kiadása a hónap végén startol minden platformon.
-
Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
ma Bejelentette a Xiaomi, hogy mikor esedékes a Poco F6 és F6 Pro premierje, a fotón pedig egyértelműen látszik, melyik Redmiből készül az új modell.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #31194 üzenetére
Anyám első autója a bakancs micra volt. Előző tulaj 4 olyan tárcsát rakott rá, hogy egyforintoson lazán megállt bármilyen üzemszerű sebességről. Az szürreális volt
-
#56573440
törölt tag
válasz stickermajom #31467 üzenetére
Itthon nem arra jó, hogy a rendőrt meggyőzd, hanem hogy az ilyen vitás kérdésekben meg tudd mutatni, hogy erről cica itt a felvétel, egyértelmű a helyzet rajta, jobban jársz ha elismered mert perreviszem. Erre nem rizikózza be hogy felhasználják e vagy sem, inkább elismeri és kész.
-
#56573440
törölt tag
válasz ADAM1337 #31489 üzenetére
Vizsga előtt pár nappal szívtam be én is. Asszony mögött mentem, szólt hogy jobb első menetfény halott, pislákol, ki kéne cserélni vagy y. Megállok már ahol tudtam, nézem, ég az, hibát se jelzett a műszerfal, pedig ha kiég szól... obzmg. Az izzó foglalatostól belelóg a lámpatestbe, füstöl, büdös... Hát persze hogy máig nem értem miért lelazult a foglalat a lámpából... Át lett tolva, de a fejem nem kicsit volt vörös... Most meg a jobb hátsó ajtónál amit kb soha senki nem használt ázik be a kocsi esőben, nem látom a szigetelésen mi a gond, de átengedi a vizet... Mi meg lagzira készülünk. Nénk...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz haddent #31886 üzenetére
Minden attól függ szerintem mennyire van valós, specifikus tudása a szerelődnek, avagy mennyire tuti hogy motorikusan nincs valami rövid időn belüli gixer.
Ha tényleg "csak" ennyi jelen pillanatban, akkor én megcsináltatnám, akkor tuti patent, a következővel megint ott lennél, hogy üres lap, ki tudja megint hol az apró betű, mert az mindig van.
Én ettől függetlenül tuti elvinnem szakihoz, lásd ezredes, vagy aki tényleg ezekkel kel és fekszik, egy zörejből tudja merre kell túrni, és annak tükrében döntenek. Jók a márkafüggetlen szakik esetenként, de én már láttam sok mindent, jobban bízok azokban akik tényleg dedikáltan ezzel foglalkoznak...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz szőröscica #32552 üzenetére
Akkor neked a totalmaxultimatefullfullhyperextragigamegaextraplus körül kéne nézelődni ha ilyen igenyeid vannak
-
#56573440
törölt tag
-
#56573440
törölt tag
válasz MPowerPH #33029 üzenetére
"mert par het BMW-zes utan mar mindent tudnak mindenrol."
Hát itt ezt rajtad kívül szerintem senki nem állította magáról hogy mindent tud mindenről...
"mod: Akkor tovabbra is varom a ket merest"
Az állításomat te magad igazolod nincs mit mérni. Ha nem látod akkor szólok. Nem a kocsival kapcsolatban fogalmaztam meg véleményt...
"Nem arrol szol, kinek mire futotta. Csak olyan meggyozodessel irja le a dolgokat, mintha minden nap vezetne mindegyiket. Gondolom akkor igy is van."
Egy dolgot írtam meggyőződéssel, és az itteni "vitáidat" nézve az elmúlt időszakban mindezt teljesen jogosan szerintem. Hogy te mit akarsz belemagyarázni az legyen a te bajod. Még csak azt se mondtam hogy nincs igazad btw...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz matyi19 #34438 üzenetére
Bár nem vagyok dízel 46 guru, sőt, de pár észrevétel:
Ha helyén tudod kezelni hogy:
12-14 éves használt autót veszel amiben szinte csak akkor van 150-200e km ha 450-ről tekerték vissza és szinte biztosan nem azért adják el mert épp schaffhausen az állapota, valamint se tankolás se fenntartási költségekben nem egy 1.0 swifthez konvergál, akkor hajrá. (bár a bontókban azért már lehet találni ezt azt hozzá gondolom mert "népautó" valamilyen szinten, de annyira azért nem volt nagy még a gond hogy ott keressek hozzá cuccot...)
Simán befigyelhet egy kettőstömeg egy turbó, vagy a befecskendezők körül is akadhatnak gubancok, a rohadás főleg hátsó sárvédő ívnél előszeretettel jelentkezhet, de ha még benne van a szívócsonkban a szelepsor azzal is harakirire futhat a történet... A szar utak szeretik enni a felfüggesztést -megint kb mindegyik kocsira kb igaz is- és a többi hasonló macera. Itt is fokozottan igaz hogy ugye nem megvenni a nehéz...
Meg persze az is lehet hogy mákod van és pont semmi nem lesz ezek közül se. Mindenképp a környékeden nézz szét szaki után, ha van egy megbízható, márkát jól ismerő ember, akkor meg nála átvizsgáltatni, diagnosztikára tenni, minden oldalról rendesen átnézetni. Aztán remélhetőleg kiderül hogy mit mutat a varázsgömbje.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz letepem #35777 üzenetére
Utálni azért fogja, mert költeni kell rá. A kommentekből nem az jött le nekem, hogy szívesen adna ki pénzt futomure, gumira, öregedő malo tomitesre, és úgy bármire ami ilyen korú kocsikkal simán jöhet... Bár fene tudja, ha nem a patent állapot a cél és elég a "jó az úgy is", nem kell a gyári alkatrész elég a legolcsóbb akár bontott bármiből is, akkor ez se nyűgös.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest