- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ESP
senior tag
Elég durván nyomja az arc.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
ESP
senior tag
válasz Gebriel #18950 üzenetére
A „P” rendszámot cégek igényelhetik, akik igazolják, hogy a cég tevékenységi köre indokolttá teszi a rendszám igénylését. Ennek az ára 29 000 Ft, egy évre lehet kiváltani. Hosszabbítani nem lehet, de évente lehet igényelni. Személyek száma korlátozva van, de lehet ez alól mentességet kérni.
nem sok köze van a kettőnek egymáshoz
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
ESP
senior tag
válasz dragonfx #19042 üzenetére
El kell keserítselek.
2002-ben, családi kertes házunkból, garázsból!!! Vitték el a kocsinkat
Az már más kérdés, hogy váltózárnak hála 2 utcával arrébb leégette a kuplungot és otthagyta.
A profi autótolvajok pedig nem brazilok.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
ESP
senior tag
válasz whitezo88 #19052 üzenetére
Váltózár és egy rejtett kapcsolós indítágátló.
Mivel már nincs meg a verda így leírom mi volt benne, amikor ellopták csak egy Defend lock váltózár volt benne.
Utána került bele egy GSM-es riasztó ami azt jelenti hogy fel lehetett hívni az autót telefonon, zárni/nyitni, motort leállítani, behallgatni az utastérbe, bebeszélni az utastérbe stb. Illetve egy indítás/rablásgátló 2 kapcsolóra rákötve amin kódot kellett bepötyögni.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
ESP
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #19058 üzenetére
Automatával lesz az inkább 10lityó
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
ESP
senior tag
válasz Ferdzsoo #19068 üzenetére
Senki sem tudja.
Ha ezt tudná mindenki, hogy megvétel után mennyit kell rákölteni akkor kicsit nyugodttabban venne mindenki autót.
Pl az automatába ha bele kell nyúlni nem olcsó. Esetleg ha az előző tulaj hidegen hengerfejesre hajtotta az sem.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
ESP
senior tag
válasz Ferdzsoo #19077 üzenetére
És dízelnél tipikusan ezeket írják, turbó, nagynyomású szivattyú, befecskendezők.
Turbó ha kukába való lenne könnyen meg lehet nézni. Ha lóg a tengely alkudni kell. De azért hogy meghaljon eléggé szarrá kell hajtani és egyből leállítani pár százszor utána. Nem kell paráznod.
Ha meg tönkrement akkor nem 1 cég foglalkozik turbó felújítással. Nagynyomású szivattyú meg nem megy tönkre egy 4éves autóban.
Én még ha fizetnének se vennék szívóbenzinest. Elavult technika.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
ESP
senior tag
válasz KINKY_007 #19080 üzenetére
Aha... Ezt tipikusan az szokta hangoztatni akinek még nem volt normális turbódízel autója ami megy is.
Én élvezem, hogyha odalépek neki 3.-ban 2000 furdulattól amikor betölt 2.2-t a turbó még fütyül a gumi
Nem vagyok benzin ellen, de szívó benzint nem vennék ma már főleg nem ekkora autóban. Akkor turbós legyen.
Egyébként meg nem hiszem hogy az a korosztály aki azért veszi a bmw-t hogy tiporja, ha az lenne akkor nem 5M-ért keresne autót hanem 500e ft-ért.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
ESP
senior tag
válasz dragonfx #19092 üzenetére
Vagy inkább te
Inkább nem mennék bele... Amit látok magam körül új autókat senki nem költ semmit.
bömniből van 320D, X3 2.0D, 335i, 730D ismerősi körben 2-6éves korig bezárólag újonnan vásároltak. Így első tulaj. 0ft-t ment rá nekik. 335i-n beszart a turbó, garis csere.
Családban is van jó pár csak és kizárólag dízel VW, Audi. Szintén nulla költség.
Akkor fog rá költeni ha kifog egy olyat amit pályázásra használtak, beleugrott évi 80-100e km majd 4évesen 400-ról 160-ra visszacsavarják és eladják.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
-
ESP
senior tag
válasz Ferdzsoo #19114 üzenetére
Azért a cikkben van jó pár erős dolog
Megmondom őszintén, én azért sem vennék szívó benzint mert hülyét kapok attól ha egy elegáns autó ordít előzés közben vagy vissza kell tenni 110-nél 3.-ba hogy történjen is valami. Turbó benzin az már más. Ez viszont az én véleményem
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
ESP
senior tag
válasz C.Brigante #19134 üzenetére
De ha egy *16 annyi eszik mint egy *25 akkor?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gitáros topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen