- iPhone topik
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
Hahahaha Ügyfelünk.... Mi csináltuk ezt is végig... Aut váltót is javítottunk rajta futómű görgők vízpumpa vízcső stb stb stb Jó kocsi szeretem.... Az M3 felnivel brutál. Közlekedni vele nem annyira jó de olyan kiállása van a kocsinak meg az összképe iszonyat jó
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
Nem valoszinu. Ami a kepen van, az az adaptive led fenyszoro, amit bontva nem kapsz, csak ujonnan, csillagaszati aron, nem beszelve a beszerelesrol. Kell neki kulon kamera, ha minden igaz, es egy vezerlo modul, pluszban az egeszet ra kellene programozni az autora. Ez mar nem az a betesszuk es happy, felig-meddig smart headlight. Alapbol eleg keves F10 fut ezekkel a fenyszorokkal, mert az opcios ara is magas volt. Es akkor mar meg sem emlitem, hogy elso szerias led, igy sajnos vilagitas teren elmarad a vegletekig tokeletesitet adaptive xenontol. Mikor kiprobaltam egy ilyennel szerelt F10-et, es csalodas volt. A szembejovonek persze jo, mert nem vakitja, de egyebkent gyengebben vilagit, mint a mostani Xenonom. Persze az teny, hogy baromi jol nez ki, de annyit nem er nekem. Be sem tudnam szerezni mashonnan, csak a BMW-tol. A vegen egy hasznalt auto araban allsz meg.
A masik opcio ugye a nem led lampa, lci xenon, ami visszalepes, mert az index egos, es eleg gazul mutat. Anno reszben azert hagytam ott egy 2014 -es peldanyt, mert gagyinak tuntek azok a fenyszorok, tekintve, hogy a hasonlo koru Mercikben es Audikban alap a led.Lehet kapni egyebkent Hella bixenon lampat, ami jol nez ki. Ezekkel az a baj, hogy a fenyszoro adaptive funkcioja elvesz, tehat a fenycsova hosszat, iranyat sem valtoztatja, es a kanyarokba sem vilagit be.
Highend55: Neked raadasul ket komphoz kell igazodnod. En az egy darab atkelestol is rosszul vagyok, az az egyetlen, amit utalok a hazautban. Tavaly haromszor voltam otthon autoval, abbol 2x komp, egyszer vonat, mert nagy volt a felar. Most vonattal, megyunk csak £55 volt a differencia, annyit meg megert, mert csak 30 perc a 2:30-al +20 leszallassal szemben.
CharlieDrop: Honnan folyik, azt megmondtak?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Yeffy
veterán
ugy latszik, en vagyok az egyetlen, akinek a regebbi, meg valoban kor AngelEyes-ok jonnek be (E60/5, E90/1/2, stb), nem pedig az ujabb, "szogletesitett" verziok (lsd a felso kepen, vagy akar 4er series, stb) jonnek be.
meg az is kicsit fura, bar szokhato szamomra, ha valakinek marad a "kor" Angel, csak nem a melegfenyu (gondolom izzos), hanem LED-es.
de mindegy, jelenleg pont ez a legkisebb problemam, h milyen AE legyen a Bombimbeszep gep Charlie, grat hozza! leled sok oromod benne!
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
kulonbozoek vagyunk .
neked bejon, nekem annyira nem. nem szar/csunya/stb, csak nekem a klasszik "sarga" kor dogosebb. ennyi.
szerintem meg egy olyan "oldschool" car-on, mint az E39, kisse hulyen mutat (mint amikor egy-ket kivetellel mindenfele nem Bimmerekre dobnak fel aftermarket "Angel eye"-feleseget), nekem ott is a klasszik halo kor tetszene (bar nem vagyok nagy E39 fan, kellemes gep, de akkor mar inkabb E46 LCI Ci), de kinek mi.nyilvan, ahogy modernizaltak/jak a markaarculatot -pl mikor kijottek eloszor a LED-es kor Angelek, majd most mar a "szogletesitett"-ek - ezek valtoznak, es nem is rosszak, de azert nekem hianyoznak azert a regebbi halo-k.
mint pl a konkurens E Klassenal, amikor asszem a 2009-14 vagy hogy gyartott elozo gennel mar tok modernul kinezo, de meg kulonallo elso lampak voltak (ugye meg a papaszemesnel vezettek ezt a kulonallosagot be, vagy regebbota, nem is tudom? azert lett ez a beceneve, ugye), az utodnal meg ugye LED-"csikokkal" egy bura ala hoztak. szep az uj is, de nekem valahogy akkor is az elozo tetszett (es tetszik is) igazan.[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
-
-
Declare
őstag
Mire 10 evesen ezt megveszed, ugyan az lesz, mint egy most 10 evessel....az uj generacio röhögni fog rajta, felara annyi lesz, mint ma egy sima LED nek....1-2 szazezer HUF. Regen pl a xenon volt az ász, irto felarral....ma az az alap.
Ez a közeli jövö Merci digital light es ez meg mindig nem 10 ev, inkabb 4-5....10 ev mulva a jo eg tudja mi lesz xenon nem, LED alap, de inkabb valami mas, uj, jobb.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Én kinézek a ház elé és minden nap láthatom az E38-at 8-ast meg eleget láttam a tavalyi évben is főleg a motorgenerál meg gátló felújítás meg komplett belseje bőrözés összerakás stb után elegem van belőle
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Skimaster
senior tag
Az asszonynak így tetszik,az ő gépe,marad így. Én csak néha kikormolom majd egy kis pályázással.
Köszi mindenkinek! Egyébként tök jó vezetni,jó magasabban ülni,masszív és totál Bmw.Persze nekem a 3.0 dízel automatával lenne az álom...lehet hogy el tudna csábítani az e61- től,ezek után ki sem merem azt próbálni.
Hogy nézne ki lenne 2db x3 a családbaIgen többnyire optimista vagyok,eddig működik!
-
MPowerPH
félisten
Neked PowerDisc -ed van?
Uhh, akkor ha csalen all, nem kis utest kaphatott. Lehet valami hajlott, mert normal esetben azert nem szabadna olyan szintu modosulast mutatnia.
CharlieDrop : Ez a Te preferenciad, mennyire fekezel kemenyeket es milyen gyakorisaggal. Kozutra 3 fele EBC betet is alkalmas, a black-green-red. Nekem red volt, nem volt vele bajom, es nem porolt ugye olyan szinten, mivel keramia. Viszont lehet zajos(nem tudom, a mart tarcsa egyebkent is az volt). ATE Ceramic? Ha nem vagy nehez labu, akkor vagy az ATE, vagy az EBC Ultimax(black). Nekem egyebkent az ATE nem jott be, gyengenek talaltam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ez tenyleg nem gaz, mar a rozsdasodas. Azert mar van valla. Mennyi futas van a tarcsaban?
LOL, meg hogy nem a feni teszi az autot. Ugye ez nem az a Pirelli P6000-es gumi, amivel kijott a gyarbol? Csak azert, mert nekem a potkerek szinten P6000-es volt, igaz alufelnin, es azt meg a gyariak tettek ra.
mod: Egyebkent szep az auto fenyezese, nincsenek(vagy csak minimalisak) a mosaskor keletkezo hajszalkarcok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jah, a nyereg azt hiszem meg nalam is ATE. Meg a E92 -on is az volt. De a tarcsakat mar nem Ok csinaljak.
CharlieDrop: Az ujabb modelleknel, mint ami Neked is van, mar nem kapni a piacon OE tarcsakat. Sokat jartam utana, nem derult ki, melyik gyartotol kapjak, de az biztos, hogy a piacra mas markanev alatt azokbol nem jut.
Pl. tok erdekes, mert ugye E39 -nel, de talan meg E92 -nel is ugy volt, hogy a szuroket pl. a MANN szallitotta BMW logoval. Na most ez F10 -nel mar nem igaz, mert Hengst az eredeti OE.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
peetmaster
senior tag
Értem, köszi. Ezek az SMD LED-es világítások gondolom egyébként kompatibilisek a nem facelift 5-össel is. Úgy látom canbus rendszerrel vannak gyártva ezek is. Annak ellenére, hogy Te személy szerint nem ajánlod, honnan érdemes az ilyen típusú ledeket beszerezni? Megbízható forrás, és nem arany ár lenne a cél.
-
ADAM1337
nagyúr
Jah hát persze, akkor nyílván más állapotút kaptam volna.
Igaz akkor a piacon viszonylag normálisabbat fogtam ki, csak hát a főfékhenger miatt szivtam fékekkel és társai. Nem mondom azt hogy utálom a kocsit, de ha még 2 évig szolgál akkor megfelelt ennyiért.
Nem szabad 10-20éves autóktól csodátvárni, főleg egy anno prémium kategóriától költeni kell rá azért a folyamatos állapotmegőrzéshez.
Én mostanában az ablakemelővel szívtam kiderült nem is olyan van benne mint ami VIN alapján, és valami utángyártott volt benne, most már egy gyári van benne és végre normálisan megy, díszcsikokat is felújítottam, februárban miközben itthon állt, egy részeg taxis meghúzta a sárvédőmet hátul...
Most adom le majd fényezőhöz és az apróbb karcolásokat is megpróbálom kijavítani, meg kap egy alvázvédelmet. -
szőröscica
addikt
De miert kell uvolto kipufoo ala? Szerintem az M5-ben az a kiraly, hogy ha kell, csendben leutazol vele Spanyolorszagba, de ha elborul az agyad, sportautokat elozgetsz vele a szerpentinen, vagy 250-el csapatod az autobahnon. Igazi skizofren auto, es a nem gyari kipuffal ebbol sokat veszitene.
-
erikke17
őstag
Ez a baj, hogy egy laza 300km-es úton ilyen megtörtént. Arra lettem figyelmes, hogy hátul bugyborékol valami. Mondhatom jól kezdődött a nyaralásom tavaly Hosszú szívókával szívtam ki vizet hátsó boxból meg szárítottam lábteret hátul.
Olvastam neten után akadt egy jópár embernek gondja ilyennel. Elég egyszerűen eljut a víz hátra mutatok egy képet.[fűtésbox] Ugyebár ez még ha vízszintesen van még egyszerűbben eljut a víz hátra. (a képen annyi hiba van a fűtőradiátor és a párologtató fordítva van rosszat jelöltem meg.)
Pollenszűröknél rendszeresen takarítóm szóval ott tuti nem jut be víz.
Olyat tudok elképzelni, hogy a kondenzvíz csőnél koszos poros vizes lerakódás lehet azért nem bír olyan gyorsan folyni ahogy kéne igy megtelik aztán ventilátor meg hátra fújja. Úgyhogy vagy e egyik vagy a másik cső jobban el lehet rakódva fent a boxnál. Mivel a hátravezető csőben a hátsó fűtésboxhoz van egy mélyedés ott szépen megáll a víz mint egy szifonban aztán bugyog.
Persze csak nagy fokozaton mivel gyengén nem is jön a levegő mivel nem tudja átfújni a vízen.
Héten megkóstoltatom csövekkel a kompresszort óvatosan
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
ADAM1337
nagyúr
Én 1x vettem bele valót, azóta miután félév után elhalálozott veszek bele való méretet 65/55 valeoból univerzálisat és átfűzöm.
De valami jobb módszert szeretnék ez koszos és macera.Erre gondoltam amúgy a keret nélkülinél: [link] (Nem pont innen venném, csak a típus miatt küldtem)
(#35734) Don.Corleone: Én is tartom bmw001 véleményét az az igazság. e30-ba volt utoljára jó a 4 henger ezekből.
[ Szerkesztve ]
-
Don.Corleone
aktív tag
Persze, szerintem az e46 - e39-el bezárólag az egyik legjobb korszak volt a Bmw történelmében. Családban van egy e36 1.6, egy városi szaladgálós néha napján pályázó, vagy ha épp balatonra kell lemenni csomagokkal, teljesen megállja a helyét, e mellett tök jó fogyasztása van. Az tény hogy kicsit lomha, össze vetve az e30-al az egy teljesen más világ, pörgősebb a motorja sokkal, más a két autó nagyon, de hát a tervezése is különbözött. Igazából bármelyik M kódjelű motor elvisz a világból, legjobb darabok, a kérdés csupán az, kinek milyen használatra kell. Városba-vidékre teljesen jó a 4 henger, de ha folyamatosan pályázik valaki, oda azért teljesen más.
(#35739) ADAM1337 - Szerintem a 6 hengeres kivitel, gyáriban, legjobb volt. Elképesztő az az autó, kicsi a kaszni és a 6 henger, maga az álom. Fontolgatom hogy az enyémbe ha nem is 6 hengerest, hanem egy IS-t majd egyszer.... egyik ismerősöm ajánlotta is, neki van egy komplett lerakat. Eladni sose fogom, majd ha lesz idő meg pénz hozzá.
(#35740) CharlieDrop - épp a hozzászólást pötyögtem ahol írtam is hogy az M kódjelű a legjobb darab.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest