- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DroneZ^
őstag
Sziasztok! E46 325/328/330i-n gondolkodom. Mit javasoltok melyik lenne a legjobb választás fogyasztás/teljesítmény függvényében? Hány literrel lehet elgurulgatni egy 330-al?
-
DroneZ^
őstag
válasz CharlieDrop #22338 üzenetére
10 és 15 között hatalmas különbség van ám finoman gurulva gondoltam állandó alacsony fordulattal. Az ún. "suhanó" tempónál amivel elgurulgat az ember főúton.
Másik kérdésem: mennyire jól sikerült széria ez az e46 330i a BMW-től? Milyen tipushibák vannak? Mert azt pl tudom hogy az E36 borzasztóan bírja a strapát de az E46-ról hallottam rosszakat is. Nem is igazából az 1-2 elromló alkatrészről van szó mert kicserélem 1x.. Csak olyanba nemszeretnék belefutni hogy legalább havi 4 új alkatrész igénye van az autónak mert azt nembírnám
[ Szerkesztve ]
-
DroneZ^
őstag
válasz CharlieDrop #22341 üzenetére
Tehát ha nagyon odafigyel az ember 11-12 literből el lehet gurulni. Mert ha ez így van akkor nagy kő esne le a szívemről
-
DroneZ^
őstag
válasz MPowerPH #22345 üzenetére
Nekem ilyen 20litereket regéltek.. Biztos anti BMW-sek voltak.. Ha jót fogok ki ez lesz életem legjobb autója Csak segítsetek miket nézzek majd meg nagyon amikor eljön a nagy nap
Amúgy egy 330Ci M lesz németországból 120-160e km környékén. Remélem ezeket a fogyasztási adatokat a manuális váltós modellre értettétek, mert szerintem olyan lesz a kiszemelt
[ Szerkesztve ]
-
DroneZ^
őstag
válasz CharlieDrop #22350 üzenetére
Azthiszem lassan örömkönnyeket fogok elmorzsolni! Szuper! Akkor lehet meghirdetem a mostani bestiát, nyáron már 330 coupe
-
DroneZ^
őstag
válasz CharlieDrop #22353 üzenetére
Akkor megkérdezem: Kinek van személyes konkrét tapasztalata, amit ténynek vehetek, hogy mennyivel lehet eljárni egy 330assal?! A 12L csodás lenne, én örülnék a legjobban ha városban ennyivel eltudnék gurulni
-
DroneZ^
őstag
válasz Shadowbull #22357 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a segítségét! Akkor mostmár tudjuk hogy létezik pöpec 330i.. Akkor mostmár csak azt kéne megtudnom hogy hogyan jöhetek rá majd kinnt németországban mikor vizsgálgatom a gépet hogy ez most jó-e vagy sem. Kiderül-e egy folyamatos gurulós temponál a fogyasztásmérőből hogy megfelelően fogyaszt-e vagy semmit nem jelent? Próbálok minden infót magamba szívni mielött kimegyek. Autózsibis ismerőssel megyek ki, de minden ötletet meghallgatok mit nézzek meg az autón nehogy ráfázzak.
-
DroneZ^
őstag
Van itt a szomszédban egy E46. Majd azon megnézem mit hol találok. Ezekben is van OBD csatlakozó vagy a saját vezérlésen meglehet nézni a szervizadatokat?
-
DroneZ^
őstag
Borzasztó áron mennek ezek a koros de szép állapotú e46-ok.. Egy 330 Ci M - 8000 ezer euróTÓL!! Alatta csak lelakott sz4rok sok km-rel. Kicsit sokallom Ennél jóval olcsóbban már van Audi TT coupe S-Line gyönyörű belsővel Biztos annak is megvan a maga baja de így elsőre jobban megéri
[ Szerkesztve ]
-
DroneZ^
őstag
válasz CharlieDrop #22392 üzenetére
Jaja. 10e euro egy korrekt e46. Hol ér az annyit?! Alig fejlődött a belseje egy e36hoz képest. Úgylátszik németeknél még most is státusz szimbólum egy 10éves BMW
[ Szerkesztve ]
-
DroneZ^
őstag
Benzines 325-330i E92-k mennyire megbízhatóak? Mennyire szervízigényesek/költségesek?
[ Szerkesztve ]
-
DroneZ^
őstag
válasz MPowerPH #22408 üzenetére
Kicsit hozzáteszek egy pöpec e46 árához és IGENCSAK pöpec e92-t lehet kapni érte. És a kettő között igencsak van különbség árban viszont "minimálisan". De több mint 3 milliót nem adnék egy akármilyen szép e46-ért, viszont nemsokkal többért már van e92. Újabb 5 évvel és az úgy érzed a jelenben élsz amikor beszállsz és nem a múltban. Ha jó konstrukció (amit nem tudok) és korrekt áron vannak az alkatrészek hozzá szerintem jobban megéri
Nekem a faceliftes kevésbé tetszik mint a sima. Valahogy karakteresebb. Talán a Mostwanted verte belém, de nekem mindig is olyan arcú 3-mas kellett
[ Szerkesztve ]
-
DroneZ^
őstag
válasz CharlieDrop #22410 üzenetére
Bármennyibe is kerül, azt már nemvenném meg napi használatra
-
DroneZ^
őstag
Erről a 6-osról vélemény/tapasztalat? Mennyire hálátlan egy ilyen? Fent lehet ésszerű keretek között tartani (nincs havi szinten 3-4 új alkatrész igénye stb..) Itt nem a lengéscsillapítóra fékekre gondolok. Komolyabb tipushiba, rendszeresen elromló drága alkatrész esetleg motor/váltó? Szintén csak agyondicsérték népítéleten gondolom a zsírúj szalonból kitolt darabokat... De vajon 150e KM-től felfele mire számíthat az ember?
-
DroneZ^
őstag
Korábban BMW 5 E39-ről írta valaki hogy ismerőse napjainkban költötte rá a gatyáját. Érdekelne hogy mik voltak a bajok? Mert ez néz ki a legértelmesebb választásnak (számomra), jó fogyasztás nyomatékkal. Méretes szép autó, gyönyörű kivül-belül. Főleg a vaj és narancssszinű bőrrel M-esben. Egyre inkább egy ilyen felé hajlok, árban sem vészesek. Valaki tapasztalat?
BeZol: Én is sejtettem hogy valami komoly gond lesz ezzel a tipussal mert egyre ritkább. Ami mondjuk alapjába véve jó mert nemjön szembe gyakran. Csak lehet hogy egy hibagyűjtemény 4millió forintért.. Nekem pont ez a fekete dizájn jön be különben, max egy fekete Breyton felnivel egészíteném ki. Sötétitett ablak, minden fekete még a lámpák is, bmw logo is fekete fehérben
[ Szerkesztve ]
-
DroneZ^
őstag
válasz Cxgrav #22476 üzenetére
Köszönöm ezt a gyors összefoglalót! Privátban válaszoltam is rá hosszabban. Alapvetően egy fekete M-es narancs-bőrös faceliftes nagykijelzős 530d-t vennék (mi mást), ha fogok találni egyáltalán ilyet a mobile-n.. Bár nagyon örülnék 528i-vel sem lenne baj, de gondolom horror fogyasztása van. 11-12L vegyessel még megbékélnék de kétlem....
Nemkell az a gyári hella, zsir állapotú bontottakat is lehet kapni, akár M5-ből valót
[ Szerkesztve ]
-
DroneZ^
őstag
válasz CharlieDrop #22480 üzenetére
Itt nem a 11-12L-el van a gond hanem amikor másfélszer ennyit eszik egy benzines
-
-
DroneZ^
őstag
Most elgondolkodtattatok. Talán kikéne probalnom egy benzinest es egy dieselt is. Csak a nyomatékhiány ami visszatart egy benzinestől
-
DroneZ^
őstag
válasz CharlieDrop #22491 üzenetére
Ezek csak számok. Az érzés is számít. Hogy mennyire tudja megráncigálni a kasznit egy benzines a dieselhez képest. Hogy mennyire húz jól illetve megy jobban Mert lehet semmire nemjó a lóerőfölény ha a diesel sokkal jobban megy, jobb érzés vezetni
[ Szerkesztve ]
-
DroneZ^
őstag
válasz CharlieDrop #22493 üzenetére
Nem szeretném tunningolni. Csak elkéne dönteni hogy akkor melyik legyen, de mostmár 528i felé kezdek hajlani. Gondolom szebb hangja van, vezetési élmény is jobb. Menetteljesítményre mit mondanátok?
-
DroneZ^
őstag
Dejó, még mindig teljesen bizonytalan vagyok. Olyan érzésem van mintha egyik választás sem lenne jó. De talán a benzinessel lenne kevesebb nyűg és több mosolyt csalna az ember arcára, feltéve ha úgy fogyaszt mint ahogy negro kolléga írta
Inkább fogyasszon többet mint mindig szervizben vagy a ház előtt álljon (amíg el nem lopják)
[ Szerkesztve ]
-
DroneZ^
őstag
válasz KINKY_007 #22500 üzenetére
Egy 2000res évjáratú szivó benzint még rendbe tudsz tenni, míg egy zsírúj csúcstechnológiás sz4r tele TERVEZETT hibákkal összesz4rja magát gari idő letelte után és vége. Gazdasági totálkár. Az új autók öngyilkosra vannak tervezve a régiek még talán annyira nem, főleg a 2000-res évjáratnál régebbiek.
Másik, én nem matematikai esélyt szeretnék arra hogy előzőképes legyen az autó, hanem röpüljön ha nyomom neki és a közlekedésben résztvevők 80%-át pillanatok alatt magam mögé tudjam kényszeríteni. És itt nemfeltétlen a versenyzés a cél hanem az erőtartalék.[ Szerkesztve ]
-
DroneZ^
őstag
válasz KINKY_007 #22504 üzenetére
A tervezett hiba abszolút nem városi legenda. A munkahelyemnek köszönhetően belelátok a gépjárműgyártás apró részleteibe és a saját szememmel látom hogy szándékosan sz*r anyagot választanak nagy és kis igénybevételü alkatrészekhez egyaránt. (BMW AUDI MERCEDES) Amikor kb 2 fillérrel lenne drágább megfelelő anyagból, csak ugye akkor senki sem venne alkatrészt. Márpedig az alkatrészbiznisz manapság sokkal nagyobb piac mint az új autók eladása. Pl: BMW e36 3mas széria. 2 utcára innen van egy 20 éves darab amire vigyáztak és pöcröff semmi hibája. Coupe M, széthajtották és mégis megy! Egyedül a csomagtartó ajtó alatt rohadt mert ott megreked a víz és nemtud távozni semerre, a párolgás meg lassú hűvös időben.
A városi legenda az az pl hogy az Alfa Romeo egy sz*r olasz autó és széthullik. Nagyrésze német alkatrészekből áll akárcsak egy VW, Delphi müanyagalkatrészek akárcsak egy Audiban. Legalábbis az enyémben. És egy 2000-res évjárat körüli német diesel megirigyelheti ezt az olasz motort. Az pedig teljes mértékben olasz és épp ez a jó benne Szóval nincsenek nagy csodák, csak jól sikerült szériák[ Szerkesztve ]
-
DroneZ^
őstag
válasz Stukker1987 #22507 üzenetére
Ebben még pont nincs részecskeszűrő kicsit kormol de nem maiak a porlasztocsucsok. A gyari dieseltuning is okozhatja mert biztos tobb uzemanyagot kap mint a szeria
-
DroneZ^
őstag
válasz Shadowbull #22520 üzenetére
Lehet hogy te kocsmában szerzed a hatalmas önbizalmad (a stílusod odaillő ), de én autóiparba gyáró cégnél dolgozom minden nap. Itt tervezik és gyártjuk is le az alkatrészeket. Még éves szinten össze is tudjuk hasonlítani az alkatrészek minőségét, terhelhetőségét a korábbi tipusokhoz képest. A minőség messze nem az elégséges, pedig kivitelezhető lenne úgy hogy haszon is maradjon rajta. (német gyártókról beszélek végig) De nem ez a cél!
Az hogy bunkó és témán kívül vagy az csakis téged minősít, viszont senkit sem érdekel! Azért köszönöm hogy bemutatkoztál, nem kellett volna
[ Szerkesztve ]
-
DroneZ^
őstag
válasz Shadowbull #22522 üzenetére
Egy tervezővel beszélsz zsenikém Igaz én mást, de a szomszéd szobában a kollégák pont azt és úgy tervezik amit te városi legendának nevezel. Ha kérdésed van bármikor fordulhatsz hozzánk, nemfélek egy esetleges szócsatától sem, csak ne itt interneten arcoskodj kérlek. Hidd el, az autóiparban minden a pénzről szól. Kinek érné meg olyan autót gyártani ami nem romlik el, illetve minimális szervizköltsége van?! Ha új autót egyből nem is, de alkatrészt biztosan fognak venni. Különben megáll az autó. Az újabbak le is tiltják magukat és utcadíszként használhatod őket amíg elnem viteted a szervízbe. Vagy összemókoltathatod egy magyar kisszervizzel olcsón. (Nemkell szintén messzire menni, főnök BMW-je).
"Az autoipar tervezett minimalis elettartamokkal dolgozik" - Ezt érthetjük garanciaidőnek, mivel mindenképpen kikell bírnia az autónak hogy nelegyen deficites az üzlet. Sajnos sok esetben még ez sem jön össze.
Maximális élettartamra senki sem gondol, hiszen nem érdeke a gyártónak hogy te jól járj.
-
DroneZ^
őstag
válasz Shadowbull #22525 üzenetére
A tervezési cél a gyártótól jön hozzánk. Ha az az igény hogy sz*r legyen, akkor olyan lesz. De ezt neked kéne jobban tudni nem?! De akkor miért hullik szét egy 100e KM-t futott kimondottan drága BMW? Rossz anyagból készülnek az alkatrészek és túlvannak bonyolítva a szerkezetek. Ahelyett hogy a munkahelyeden eltanult hangzatos szavakat itt gyakorolnád (amire egy papagáj is képes), javíthatnál az elvárt minimális élettartamon. Ja, gondolom nem tudsz, mert nincs befolyásod hozzá. Csak egy tervező droid vagy akinek megmondják mit tervezzen. Viszont ha nem így van, és tényleg értesz hozzá én kérek elnézést! Viszont akkor van még mit fejlődni, mert csak pár évig működnek korrektül az autóitok! Ja.. hogy eddig tartott volna az elvárt minimális élettartam... Akkor nem ott tartunk megint hogy szándékosan sz*r ?! Ki lehet magyarázni, csak erre már tényleg nem érek rá!
-
DroneZ^
őstag
válasz rabtibus #22527 üzenetére
Amikor már tényleg nem tudtam, mit gondoljak az ügyről, böngészni kezdtem a BMW-alkatrészek adatbázisát. Itt nem csak a VIN, vagyis az alvázszám alapján lehet keresni, hamar kiderül az is, mit változtattak csendben a németek egy-egy konstrukción az elmúlt években. Az M5-ösbe és M6-osba szerelt S85-ös motort 2005 szeptemberétől áttervezett olajszivattyúval készítették, melyhez új csőrendszer is tartozik. Mit gondolnak, mikor gyártották ezt a BMW M6-ot?
Biztos ez a kis mókamester tervezte a régi M6-ost aztán rájött a saját hibájára
Szerk: Ja és kamuztam is egy jó nagyot. Figyeljétek a gyerek már ismer engem! Igen ha figyelembe vennéd az összes szempontot akkor rájöhettél volna,18 millió forintból kikéne jöjjön egy olyan hűtőrács mondjuk ami nem porlad szét a kezemben. Lehet elnézted az anyagot barátom, nem papírból kellett volna legyártatni
A vitát lezárnám, mert értelmetlen. Mindenki higyjen amit akar, én egy régebbi BMW-nek adok esélyt és kész
[ Szerkesztve ]
-
DroneZ^
őstag
válasz Shadowbull #22530 üzenetére
Bocsánat mindenttudó főnökúr. Nem tudtam hogy te vagy az egyetlen okos ember a földön. Majd szólok az embereknek ha kérdésük van, hozzád forduljanak mert mindenki más hazudik! Az aláírásod is a szakma iránti alázatot és a szerénységedet mutatja Nem saccolni kell barátom, ez nem a munkahelyed Na jó, erre tényleg nem érek rá, dolgozom, nekem legalább van munkahelyem
Casanova*: A szériahiba nem hiba? Ha nem hiba, miért változtattak pont ezen alkatrészeken? Én is szeretem a BMW-t, de voltak és lesznek is rossz autóik
[ Szerkesztve ]
-
DroneZ^
őstag
válasz Shadowbull #22536 üzenetére
Az a baj, hogy annyit okoskodott ott is egy Shadowbull nevű felhasználó, hogy a sok hozzászólása között nem találom a szakmailag értékelhető véleményt. Érdekelne de a 10. hőbörgésed után feladtam a keresést pedig tényleg kiváncsi voltam rá. Nembeszélve arról hogy te támadtál le engem rögtön az elején. Minősítettél, pedig még mindig nemismersz. Én ezt csak azután tettem meg, miután képtelen voltál leállni a személyeskedéssel, mert veled ellentétben feltételezem, hogy nálam létezhet okosabb ember. Köszönöm hogy megismerhettelek!
-
DroneZ^
őstag
válasz KINKY_007 #22540 üzenetére
Normális az hogy egy 5 éves vagy idősebb autónál havi rendszerességgel kidöglik egy alkatrész, vagy előjön valami nyomorult meghibásodás?! Nem az alkatrészbe tervezték a hibát és nem évről évre gyengülnek az anyagok. Ne fárasszatok. Csak arra próbáltam rávilágítani hogy egy újabb autóra is ugyanúgy rákell költened a gatyádat, csak még drágábbak is az alkatrészek hozzá. X idő után meg se mernék tartani egy új autót, pláne nem dieselt mert jönnek elő a disznóságok. Miért vállal a pl KIA 2x annyi garanciaidőt? Ez csak jelent valamit.. Nekik még így is megéri valamiért..
[ Szerkesztve ]
-
DroneZ^
őstag
válasz Shadowbull #22544 üzenetére
Tehát azt mondod hogy vagy új autót veszek, vagy mindenképp átvernek. Ebben igazat is adok, mert tudom mi folyik itt.. Csak nem mindenkinek van pénze új autót vásárolni. Havi 100e ráköltéssel egy tényleg megkímélt autó műszakilag nagyjából betud állni. Erre még talán volna is pénz, de egy zsírúj bömbi.... felejtős mert ahhoz sajnos csóró vagyok. Viszont nincs sok választási lehetőség, ha kevésbé vernek át akkor már jól jártam.
-
DroneZ^
őstag
Ezért volt az első kikötésem hogy németországból veszem. Ott a sok KM a problémás de még talán valósak. Coupe/nagy benzines sok fiatalnak van akik gyakran nem kímélik saját autójukat, hiába német.. Ezért törekszem olyan tipust választani amit szétverni is nehezebb
[ Szerkesztve ]
-
DroneZ^
őstag
Állítőlag ebből az E60-as 530d-ből több féle is van. Ez hang, vagy belső alapján melyik lehet? Állítólag van régebbi 3L-es diesel motorral, aminek még nincs ilyen szép hangja meg elvileg több a gond vele. Mi igaz ebből az egészből?
-
DroneZ^
őstag
Rettentően túlvannak árazva még mindig mobile.de-n a coupe e46-ok. Vagy csak én gondolom hogy nem érnek meg 2.400.000Ft+regadót? Természetesen szigorúan 200e km körül van bennük. Ha már e46 akkor gondoltam inkább a 330i. De lehet alább adom és e36 lesz belőle. Hiába régi, szervízköltsége így is töredéke lesz mint az Alfámnak
-
DroneZ^
őstag
Ebben a tipusban BMW 750i (4.8L V8, N62B48) van turbó? Nem engem érdekel
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Horgász topik
- Dell notebook topic
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Vicces képek
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...