Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mennyit érhet most Elon Musk AI-cége?
it A jelentések szerint most 6 milliárd dollárnyi tőkét vonna be az xAI, és 18 milliárd dollárra becsülik a cég értékét.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33669 üzenetére
A kuszob, a teljes sarvedo elol muanyag. Ami berohadhat egyedul, azok a futomuallito csavarok. Az szivas, ha nincs minden evben bolygatva. Az enyemmel anno nagyon megszenvedtek, es ha jol remlik, egy csavart nem is tudtak kioldani, flexelni kellett volna.
chess001: Milyen?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #33687 üzenetére
Akkor mégegyszer: nem városban használta.
Valószínű, hogy inkább országúton elmebeteg módban.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Hikvision
senior tag
válasz CharlieDrop #33687 üzenetére
14.4liter 2évre kiátlagolva, pályán be lehetett vinni 10 alá, ha lámpáztál vele akkor 20 fölé, általában 14.8 fölé sose ment az 1 tankolásos átlag. Azok nagyon jó motorok voltak még.
20 éve a PH-n.
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #33732 üzenetére
Köszi, ki is próbáltam mindent leír ami a kocsiban volt gyárilag.
Más: diaggal kapcsolatban.
PA softos bmw scannert szereztem, valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Nekem EWS meg IKE errort ír, és csak az ECU-ból tud kiolvasni adatokat, de az nem tartalmazza pl az ABS rendszer hibáit ésatöbbit.
Ötletek rá? -
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33744 üzenetére
Szoval ez a best nalam. Mai napig a legszebb.
Nekem is megfordult a fejemben, hogy veszek egy szep e39-et, es melle egy olcso es megbizhato autot, amivel hazajarok.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33747 üzenetére
Fahej szinben meg alig lattam uleseket, full belsot pedig egyaltalan nem. Ott minden mas fekete volt.
Mod: Es negro talalt.
rvilike: Csodak nincsenek, 15 eves autok mar legalabb, es mindig van veluk valami baj. De nem is ez a gond... Az M5 a 15-16l -es fogyasztasaval a 3 het es 6-7000km alatt nem kis pluszkoltseget generalna. Nem beszelve a munkabajarasrol. 13km alatt nem melegedne fel, es addig bizony 20l+ amit megeszik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #33759 üzenetére
Nekem akkor lesz jó a karácsony ha kész lesz a kocsi még 31-e előtt Azt tudom hogy hét elején már elkezdte összerakni a szerelő a motort, és hogy szeretné átadni még idén. Múlt vasárnap érkezett hozzá elvileg a donor motor (aminek a tetejét verte szét a behullt pillangószelep, nálam még jó állapotú), a hengerfejnek is el kellett már készülnie, a maradék alkatrészek már ott voltak, raktam is be képeket 1 hete. Pár száz k elmegy rá, cserében lesz egy félig új motorom kuplungcserével
[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #33761 üzenetére
Oszt mesélj picit.
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #33763 üzenetére
Jááj azt ronda hetest csak nem bírod elengedni
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #33790 üzenetére
Hát ha a motorom hajtókar\főtengely csapágyas nemhiszem, hogy látom értelmét tovább gondozni. ANnak ellenére, hogy mindig mindenből a legjobbat kapta nálam.
Arról nem is beszélve, hogy 180ig volt hajtva maximum, kb 2x, míg kipróbáltam. Efölé nem mentem vele, 7000ig se hajtottam ki. Normálisan közlekedtem vele mindig.
Ha ennek ellenére is íy megszopat vagy eladom, vagy ha rossz passzban talál meggyujtom. -
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #33792 üzenetére
M52tub20
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #33794 üzenetére
Ma volt tervben, de változott pár dolog a menetrendben, így valószínűleg sajna idén már nem fognak tudni velem foglalkozni.
Nem problémás motor, így van, ezért is vettem ilyet.
A god ott kezdődik, hogy nem tudni előtte mik voltak a használati tényezők. mert ok, hogy én vigyázok rá, de kitudja előttem kettővel hollandiában ki hogy mit tett vele.Az érdekesség még a dologban, hogy nem mindig csinálja a hangjelenséget, van hogy hideg motornál csinálja, van hogy hidegnél nem, csak melegnél.
Van hogy egyáltalán nem, majd aznap másik nekifutásnál meg mondjuk csinálja.
Sajna ezért vagyok elég bizonytalan.Minden esetre bízom benne, hogy valamelyik feszítő, vagy esetleg a klíma\szervó szarakodik azt elhajítom és nem érdekel, de a motor...
EGyébként 318ezernél járunk épp a kicsivel.
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #33799 üzenetére
Én is remélem. Holnapra mégis kaptam időpontot, szerelni ugyan nem fognak tudni, mert be vannak táblázva teljesen, de megnézik milehet.
Jh közbe vettem egy scannert, meg egy 20pines csatlakozót hozzá, mert az OBD-vel csak a DME-t tudtam kiolvasni. A 20assal látok sokmindent. Lehúztam a légtömegmérőt, beindítottam visszadugtam és hát.. durva. 17 hibakódot dob a rendszerbe, megbolondítja mind a gyujtás bankot, a leömlők is fals eredményeket mérnek. Hihetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #33799 üzenetére
Na megvolt a pofavizit.
Odafelé próbálgattam, félreálltam vízhőfokmutatót néztem és hallgatóztam, hogy kopog-e.
Nem csinálta, egészen addig míg fel nem ment középre.
Ahogy felért elkezdte.
ODa is értem meg is hallgatta a szerelő úr, bár az én fülem valószínűleg jobban rá van állva, mert ő nehezebben hallotta meg mint én. De aztán csak meglett..
Azt mondta ez semmi. Vagy szíj(vadi új mindkettő continentál, csere előtt kezdte kb 2héttel a hangot) vagy feszítő. Esetleg vízpumpa. De ez tuti nem csapágy. -
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #33809 üzenetére
Igen.
-
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #33813 üzenetére
Nem csak annak tűnt, az is volt... De tényleg állt vagy 6autó bent mikor mentem, meg kint is vagy 4, előre szóltak, hogy nem tudnak komoly dolgot kezdeni most vele, csak az volt a lényeg, hogy meghallgassa és megnyugtasson, hogy nem főtengely csapágyas vagyok
Egyébként közbe mondom hogy rendeltem egy SKF fémlapátos vízpumpát, holnap érkezik napkban teszem is befelé, ma kotorásztam benne "kicsit", kiszedtem a hűtőventit, a szíjakat levettem átnéztem nincs e anyaghibája, felpörgettem akkusgéppel a tárcsákat éééééés. A vízpumpám tárcsája néha üt. megkopogtattam megmozgattam van, hogy egyenletesen forog szépen, de van mikor láthatóan kileng. Szóval vízpumpa tengely nem tökéletes az tuti. Még mielőtt megállna ki is hajítom belőle, ha így se szűnne meg a jelenség annyit megteszek, hogy a 2 feszítőt is kicserélem, ha így sem akkor marad a szervíz, de akkor ott kell hagynom tuti vagy 2-3 napra, amit nem szeretnék. Meg azt is megtudtam, hogy a hajtókar csapágyazás sem egy egetverő dolog,
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #33822 üzenetére
Hatul?
Hozzateszem a leg extremebb E39 amit lattam az olyan volt, hogy: motoros, memos komfort ules, automata valto... aztan jott az x-akta... nem volt benne multi kormany es tempomat es manualis klimas volt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #33825 üzenetére
Jaaa, hogy konyokloben. Az nem szamit, mert fix. Az nem is pohartarto ami nem transzformerszt megszegyenito modon tunik el es epul be.
(#33826) joamilestoné
En mindig csak a ezt a verziot lattam a taroloval.
Meg ahogy pont ezen a kepen lathato E39-ben is volt lehetoseg allitani meleget kozepre is csak nekem ez kimaradt. :/
Ugy nez ki itt is volt vagy harom varians: manual 1 zonas, digit 2 zonas es "3 zonas" ahol lehetett allitani manual hatul is, h meleget vagy csak hideget kuldjon...
BUEK
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Cxgrav
senior tag
-
Cxgrav
senior tag
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #33870 üzenetére
Olvastam en is. Bar nem csodalkoztam a szenvedesen mikor ahogy lattam az elso E39-et 400 ezerert vette... mit vart?
Es lehet arra kolteni es ugy hozzaallni majd en rendbe vagom csak epp szarbol nem lehet varat epiteni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
válasz CharlieDrop #33899 üzenetére
61 es automata
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #33902 üzenetére
Budapesten nem lehet 10 alá vinni, max. ha nagyon korán mész munkába, és későn haza. Itt városban, télen 13-14 litert is simán leküld.
140-nél picivel 10 alatt fogyaszt, 110-nél 8 környékén, országúton 7 is meglehet.
Nekem átlagban 10-re jön ki, Budapesten élek, de nem a belvárosban araszolok.
Igazán hosszú utat (amilyenekre vettem, Európa átszelésre, mint az E39 530d volt) még nem mentem vele, de ott 9 liter körülre várom.Teljesítményből nem tudom mennyit vesz el, én nyugodtan vezetek, de szeretem a motor hangját, így gyorsításkor odalépek neki mindig, ha már üzemmeleg. Számomra elegendő, lehet vele előzni.
[ Szerkesztve ]
-
MaDDoXX
tag
válasz CharlieDrop #33933 üzenetére
Az N52-ről sajnos hasonló rossz véleményeket olvasok mindenhol:
https://prohardver.hu/tema/bmw_club/hsz_32806-32806.html
-
lali81
tag
válasz CharlieDrop #33941 üzenetére
A fene se gondolta volna hogy ennyit kibírt, egész jó bőrben van, a km-hez képest! Simán vissza lehetne tekerni
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33941 üzenetére
Mo.-n az eletben nem adod el ennyi km-el. A legtobb embernel meg se fog jelenni a keresoben, mert naluk az elvaras, hogy a 13 eves auto is 200k km alatt legyen, mert az a 'realis'.
Egyebkent nagyon jopofa hirdetes.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33949 üzenetére
Nem a Te hibad, es az is becsulendo, hogy nem tekertetted vissza. Anno volt cikk egy Sokda SuperB -esrol talan, aki 4-5 ev alatt beletett az autoba 450k km-et, rendesen szervizeltette, majd persze eladasra bocsajtotta. Senki nem hivta fel, pedig aron alul adta volna... Par honap utan elege lett, vissatekertette az orat vagy 1/3-ra, meg gondolom nyomott hozza egy szervizkonyvet, es egybol tuladott rajta.(totalcaron volt a cikk talan?)
A gond az, hogy az emberek ha meglatjak a sok km-et, akkor azonnal otthagyjak, meg csak bele sem neznek, hogy realizalodjon bennuk, hogy valahogy a 400k km-es auto beltere vallalhatobb, mint amiket 200k km korul nezeget. De azert a kevesebbet futottat veszi meg, mert ugye az a jobb, hiaba lepusztultabb.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33951 üzenetére
Persze, mert az uj rendszer okan mar nem eri meg csalni, par eve mar regisztraljak az aktualis futast, ami lekerdezheto, igy csak egy lamat lehet atverni.... De ez csak az Mo-n eladott autokra igaz. A reg behozott kulfoldi romok mar a tekert oraval futnak az adatbazisban, a frissen behozottakat pedig regisztracio elott visszatekerik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Szada85
aktív tag
válasz CharlieDrop #33958 üzenetére
A hírdetésekbe én sem írtam bele, nem is minden oldalon lenne rá lehetöség, de ha kérdezik leírom ( ´csába a jólneveltségemmel, tudom ), hogy ennyi volt, bár már megfordult a fejemben, hogy lehet a saját dolgom egyszerüsíteném, ha 1-2-t elfelejtenék.
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #33964 üzenetére
Ismerős apjának ignisében 20e km van! Azt hittem félreolvastam a számlálót, mikor segítettem neki hazavinni ezt azt. A várostól 8km-re lakik az öreg, szó szerint bevásárlós autó. Szalonból vette még amikor megjelent a tipus. A srác is értetlenül nézi a garázsban a kocsit.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33988 üzenetére
Vagy csak az a 2.2L siman jobban szol. Mert az tenyleg igy van.
A SUV-osok kulon kaszthoz tartoznak.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33995 üzenetére
Ami fura. En azt hittem, diesel csak DPF -el felel meg EU4-nek.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33997 üzenetére
Semennyivel nem kisebb. Sot! Hatul nagyobb a labter, legalabbis en ugy vettem eszre. Csak ugye hatul nincs akkora fejter, meg a 4 keretnelkuli ablak nem kis zajt general.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #34003 üzenetére
Hat, az E92 zajos volt 160 folott. 250-nel konkretan remegtek az ablakok. Ez arra ratesz meg egy lapattal, mert 4 van beloluk..
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz CharlieDrop #34045 üzenetére
Kicsit olcsó ja, bár osztrákiában lehet olcsóbb, nem lehetetlen. Én 19207ft-ért találtam a legolcsóbbat itthon, az egy Monroe.
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #34045 üzenetére
Elmondom neked....Szlovákiában más árak vannak, mint nálatok. Én ezt úgy mondom, hogy határon lakom és heti 1x pesten vagyok.
Ilyenek közül lehet választani:
1. MEYLE.....50eu neten.....üzletben 85eu
2. Monroe......50eu neten.....üzletben 85eu
3. SACHS......200eu neten.....üzletben is 200eu
Tudod keresgélni kell és találsz mindent. Autóra ponyva....Merkury Marketben 25eu...neten ugyan ez 12euV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #34045 üzenetére
Ez nem E60. Egyebkent valszeg azert annyi, mert nem oem. Sach a gyari beszallito. A tobbi utangyartott, azok joval olcsobbak mar ezekhez.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #34052 üzenetére
Azért írtam le, hogy képben legyél.
Az, hogy valainek 7-es BMW-je van még nem jelenti azt, hogy méregdrágán kell vásárolni rá az alkatrészeket.
Sőt van 2 bontó is a közelben ahol csak 7-esek vannak. Bármit be tudok szerezni olcsón.
Mondjuk ilyen dolgokat újakat kell venni, nincs mese, mert csak magadnak teszel jót.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #34054 üzenetére
E92-hoz a 4db kerult 142k-ba, akciosan. Igaz, ez sarga KONI, de a gyari dragabb lenne.
KAMELOT: Persze, meglehet oldani olcson is, de soha nem lesz mar olyan, mint a gyari, vagy az OEM. Es nem csak tartossagban, hanem komfortban, uttartasban sem. Ki hogy csinalja... En az E92-met is csak gyari, vagy OEM alkatreszekkel szervizeltem, amik felara minimum 50% plusz minden teren. Az, hogy egy E65-ot milyen alkatreszekkel illik szervizelni, megint mas kerdes. Ezt mindenki mashogy csinalja...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #34094 üzenetére
Milyen kocsid van?
Más: Megyek tankolni a OMV-re. Ki van írva 365 Ft / liter a benzin. Leveszem, kivillan 385Ft / liter. Mondom ez meg milyen kibaxás? Aztán most már csak SHELL-en vagy MOL-on tankolok ott 367 Ft/L.
Átszámolva 1,21eu/L magyarban a benzin. Nálunk szlovákiában 1,33eu/L.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #34145 üzenetére
Ha benzinest szeretnél, akkor keress kitartóan, lesz.
Szerintem amúgy annyival több a dízel, hogy jó állapotút is könnyebb kifogni belőle, mint benzinesből. A kínálat 80%-a foshalom, csak 100 autóból még mindig marad 20, amivel érdemes lehet foglalkozni, ha dízel, a 30 benzinesből meg 5. És akkor ez még tényleg csak az állapot, nem pedig az, hogy karosszériaváltozat / váltó / felszereltség alapján szűrsz.
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #34147 üzenetére
Olyana fenntartási költsége, mint a többi kocsinak.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #34167 üzenetére
Én magyarban a SHELL-en tankolok vagy nálunk a SLOVNAFT kutakon.
De mivel MO komáromban csak MOL vagy OMV van ezért csak ezt a kettőt tudom igénybe venni. Persze adalékot teszek bele. Ha meg éppen TATA felé van utam akkor ott már van shell és ott tankolok már ha kell. Nekem csak gyújtáshoz kell a benzin. LPG meg 170ft.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #34285 üzenetére
Az csak az F10-tol jott ugyhiszem. E90-nel a 177lovas volt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #34313 üzenetére
Abból az első széria nagyon begyere, aztán a későbbit már nem tudni megkülönböztetni szemből egymástól, golf,passat,superB,octavia....
Teljesen vonalzóval rajzolták meg, mint anno a volvokat. -
bigbadforty
tag
válasz CharlieDrop #34529 üzenetére
Benyúlt a tengelyhez kézzel, és mutatta, hogy ami van ott alkatrész, ezek szerint középrész az lötyög, aminek nem szabad.
Ugyanez volt nekem is a felvetés, hogy akkor most mi is ez, az autót 140 ezerrel vettem (mostmár nem biztos) én ugye beletettem 30-at, vételnél egyből teljes olajcsere szűrökkel és ezidáig még 3-szor, csak premiumot tankolok, szóval részemről amit kell betartok.
Én beszéltem az előző tulajával vétel előtt még, hogy mi van az autóval, én már kereskedőtől vettem, de egy középkorú, jómódú családapa volt a tulaj, nem a tekerős fajta, bár a mai világban ugye....
Nekem körülbelül 5 ezer km óta van ez a problémás vinnyogó hang, apám például nem hallja, ha beültetem, csak ha szólok, hogy na akkor figyeljen és hallgasson. Én nyilván mindent észreveszek, ha nem úgy van, ahogy megszoktam. Az olajjal eddig nem volt gond, fura nekem is, mert egyből azt mondták, hogy 250 ezer körül vannak ilyen hibák, karbantartott autónál főleg.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #34529 üzenetére
Nalunk az E90 20d-nel is 170.000. Nel volt turbo cserelve szervizkonyv szerint es az valos volt.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #34708 üzenetére
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #34710 üzenetére
Először hármat kapott, aztán módosítottak a kormányoszlopon és néhány apróságon, ami után megkapta a négyet. Alapvetően nem rossz, csak már az E39 is tudott négyet, illett volna ötcsillagosra hozni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen