- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz KAMELOT #61024 üzenetére
Vezerlest es nagynyomasut felejtettem meg oda irni, turbo 1 eves, porlasztok nemtusom milyen allapotuak, az auto fogyasztasat nezem akkor jo allapotu, mert nem fogyaszt sokat az auto, be kell vizsgaltatni es aztan johet a tobbi matek.
megeri e vagy sem, ez jo kerdes, de ha veszek 3millioert egy masik autot (f30at nem lehet meg kapni ennyi penzeet, vagy csak nagyon lefingottat), arra is kapasbol kell egy 7-800 ezres szerviz, akkor mindegy ha erre koltom ra es megmarad a 3 misi. Vagy 2,5. Arrol nem is beszelve hogy a motor “szinte” uj lesz, es mar csak a sallangjaival kell foglalkozni, de ugyan ugy foglalkozni kell az ujabb auto sallangjaival is. Ugyhogy nehez dontes, de talan ez az okosabb megoldas. Csak kivancsi vagyok hogy 1 misibol a motor reszet nagyjabol renebe lehet e hozni, nyilvan megbontas utan szokott meg meglepetes elojonni, es igazabol megjosolni nem lehet hogy eleg e az 1 misi ra.