- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Digitális detox a Nokiától
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamas1982.1
tag
Sziasztok!
B58B30 (640i) vs B57D30 (630d). Azonos ár, azonos felszereltség. 2018-as autók. Eddig tartottam, hogy modern, nagy BMW-böl csak dízelest, de manapság a nagy ellenhadjárat, eladhatatlanság miatt nem biztos, hogy ennyi pénzt tennék egy üldözött motortípusba. “Csakazelektromoshibrid” megy most nagyon. Éves futás 12-15 ezer km, jelenleg 50% pálya 50% autóút/város. Benzinárat ne nézzük a képletbe, ha úgy van inkább tankolok többet mint hogy 4 év múlva ne tudjam eladni csak “2 milláért átveszem fönök” embernek.
Milyenek ezek a benzinmotorok manapság? Mennyire problémásak? Mennyivel drágább a karbantartása mint a dízelnek? Napi szinten járnék a kocsival, nem lenne jó szervizbe járkálni.[ Szerkesztve ]