- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58656 üzenetére
Mit akarsz a teljesítménnyel? Hogy a maximális csúcs teljesítménybe a reszelt 30i tudja kb azt mint a 40i ???? Beleköltöttél 700K-t a 30i motorba,hogy papíron tudja azt a teljesítményt de nyomatékba jóval alul marad. Arról nem is beszélve,hogy nem versenyautó építés volt az alap koncepció. Senki nem 6-7000-en fogja forgatni utcán a motort ahol napi szinten használod az alsó / közép tartomány.Ott jelentősen erősebb a 40i...... Az,hogy a csúcsteljesítményt utol éred ezzel az általad leírt könnyed tuningal azzal nem lesz napi használatban jobban autózható. Például egy előzést adott sebességi fokozatban alacsonyabb fordulaton jobban fog teljesíteni egy 40i mert egyszerűen erősebb és nyomatékosabb ott.... Lehet vergődni a csúcsteljesítményen csak utcán napi használat mellett nem csúcsteljesítményen fogod üvegelni a motort.... Amúgy a vezérlés megbontás tengely csere leömlő csere stb nem a "könnyed" tuning főleg ennyire sok pénz elköltése mellett. Még mindig jelentősen sokkal sokkal több motort építettem fel 0-ról mint te. De azért mert most sok M52 M54 motort csináltál akkor csak neked van igazad vagy te tudsz mindent és az van amit te mondasz ? Én most sok más motort csináltam régebben meg sok M54 és társait. Na akkor most mi van ? És én alátámasztottam legalább magamat saját autóval amit csináltam ,hogy egy gyári használt M54B30-as motor tud gyáriba 210Le-t 2 külön autóról is van mérés és van azok után is,hogy megkapta a leömlőt egyedi rendszert programot szűrőt stb. Ezt nevezném esetleg könnyed tuningnak és nem tengely cserés vezérlés megbontásos 3-400K-ért veszek csak tengelyeket anyagárba és azt belerakom kategória. De ott vannak a mérések mind a 2 paripa 250-255Le között tudott így Az,hol V8 szint ? Ezt a tuningot egy másik srác írta ez után kapott tőlünk egyet amivel jobb lett ennél de akkor sem V8 40i teljesítmény....
Te csak magad akarod igazolni de alapvetően nincs igazad. Nem életszerű könnyed tuningnak nevezni egy olyan autót amin 1 motort generálozol rengeteg pénzért,hogy tudja a gyári 231Le környékét 2. a használt 2-300E Km-es motorba belköltesz ~700K-t,hogy tudjon ~270Le-t amivel csak magadat akarod igazolni maximum. V8 fáradt állapotban is ~265Le-t tud padon. De tudod mit legyen igazad ennyi ráköltés után tudja a fáradt V8 teljesítményét ha ettől megnyugszol és befejezzük
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Ford topik
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Újabb robottaxis balesetekre derült fény
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Politika
- iPad topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- HiMedia lejátszók
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen