Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz BossBoss #58659 üzenetére

    Ez szép és jó, csak amikor ránézel az árakra mennyibe kerül egy F31/34, akkor ugyanazzal a motorral egy F11 ugyanannyi vagy olcsóbb, emellett gyakrabban jobb is a felszereltségük.

    Nálam ezért is lett a gondolatmenetből 5ös bmw, ültem 2 sedanban (kombiban pont nem csak régebben), és őszintén megvallva az egyik közepesen volt felszerelve, a másik full-extrás volt, és sem fekete bőrbelsővel, sem vöröses/barnás bőrrel nem fogott meg, olyan semmilyen volt mindkettő, hátra nem tetszett a beszállás és az E93-as után nekem túl közeli volt a B oszlop helye, de nem csak én éreztem így, akik elkísértek más is így érezte h "semmi extra" a kocsi, jó-jó de nem fog meg.

    Aztán beültünk az 5 GT-be és ott normális a B oszlop helye (menetpróba nélkül is láttam h nem fogok ideggörcsöt kapni mikor oldalt hátra kellene nézni), nagyobbak az ajtónyílások, jóval-jóval több a hely hátul minden tekintetben és érezted azt h "ez igen, ez már jó". Egyedül a csomagtartóval nem vagyok kibékülve, egy ökölnyivel hosszabb lehetne vagy úgy kéne csúsztathatónak lennie a hátsó üléssornak, hogy nőjön vele a csomagtér. (csúsztatható az üléssor, de a háttámla és csomagtér közötti lemez az ilyenkor nem megy vele, aztán lehet csak jobban rá kéne néznem :F :D)
    Annyi h városba sztem too much méretügyileg.

    Nálam kizáró tényező volt a SUV, úgyhogy X3/X4/X5/X6-ot elvből elvetettem, de azért üléspróbát tettem, az X5 tetszett de féltünk h ha kiesne vmi oknál fogva a gyerek, akkor bazi nagyot esne :DDD
    Egyébként simán jónak éreztem az X5-öst, de H.Ezredes sem ajánlotta és akkora a légellenállás + a súly is, hogy a chipelt E93 330d után tudtam h autópályán ugyanehhez egy X5 M50D kéne, mert a 35D/40D fixen lassabb (chipelve hozta volna az E93-asom szintjét).
    Na meg ugye mivel a SUV a divat, ezért az áraik is jóval magasabbak, szóval több sebből vérzett a SUV ötlet.

Új hozzászólás Aktív témák