- MIUI / HyperOS topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shamat
aktív tag
Az mitől lehet, hogy ‘szinte’ koppra kitekert kormánynál ha elindulok úgymond beakad a kerék. Nagyon erősen meg kell tekernem vissza, hogy megmozduljon. :/ Axiál, szilentek, kutyacsont, nagyjából minden cserélve de továbbra is ezt produkálja. Ja és csak balra kitekerve... Futómű beállítva, tökéletesen fut a gép. 18-as 225/40 kerék van most alatta, de 16-al is ugyanezt produkálta. E46 28i. Kormánymű csere??
DEAD LIKE ME