Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SeniorTilla

    veterán

    Én egy dolgot nem értek évek óta. Tudjuk, hogy ha huzamosabb ideje autópályán mész nagy sebességgel, és lekanyarodva egy benzinkútra megállítod a motort visszahűtés nélkül, az nagyon nem tesz jót a turbónak, és még sok alkatrésznek. A több száz fokos forró alkatrészekre egyszerűen ráég az olaj. Javítsatok ki, ha nem így van.

    A start-stopos kocsik azonnal megállítják a tűzforró motort, még nyáron is, ha megállok velük.

    Tisztelettel kérdezem a Mérnök Urakat (amúgy én is az vagyok, de más szakterületen):

    Hogy a fenében van ez? A sok meetingen senkinek nem jutott eszébe ez az alapvető hibaforrás? Esetleg direkt van így csinálva, hogy vegyen a paraszt új autót 2 évente, mert a gari ideje alatt (talán) még kibírja, de utána már nem érdekel senkit? Egy agyonautomatizált világban/kocsiban miért nekem kell 2 percet ülnöm a kúton kikapcsolt start-stoppal, mielőtt leállítom a motort, hogy lehűtsem a turbót?

    [ Szerkesztve ]

    HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

Új hozzászólás Aktív témák