- Eleglide C1 - a középérték
- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Én egy dolgot nem értek évek óta. Tudjuk, hogy ha huzamosabb ideje autópályán mész nagy sebességgel, és lekanyarodva egy benzinkútra megállítod a motort visszahűtés nélkül, az nagyon nem tesz jót a turbónak, és még sok alkatrésznek. A több száz fokos forró alkatrészekre egyszerűen ráég az olaj. Javítsatok ki, ha nem így van.
A start-stopos kocsik azonnal megállítják a tűzforró motort, még nyáron is, ha megállok velük.
Tisztelettel kérdezem a Mérnök Urakat (amúgy én is az vagyok, de más szakterületen):
Hogy a fenében van ez? A sok meetingen senkinek nem jutott eszébe ez az alapvető hibaforrás? Esetleg direkt van így csinálva, hogy vegyen a paraszt új autót 2 évente, mert a gari ideje alatt (talán) még kibírja, de utána már nem érdekel senkit? Egy agyonautomatizált világban/kocsiban miért nekem kell 2 percet ülnöm a kúton kikapcsolt start-stoppal, mielőtt leállítom a motort, hogy lehűtsem a turbót?
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest