Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Shadowbull #46474 üzenetére

    Persze felesleges.... Jó a GYÁRI csereperiódus :)









    Leírtam erről már rengeteg dolgot.... Saját autóinkon is a szűrők úgy néznek ki 10E Km után,hogy elég probléma az ha nem cserélik ki.... Sok esetben a retkes szűrő miatt nem kap elég levegőt a motor folyamatos problémák vannak emiatt is... Új olajjal szebb is a járása / halkabb is....Tudom,hogy fejlesztőmérnök vagy de nehogy azt hidd,hogy más hülye.... Más amikor tervezel valamit és más amit a gyakorlat / valós élet mutat. Ráadásul az emberek a garanciaidő lejárta után is akarják használni az autót nem 100-150E Km-ig.... Sok mindent kibírnak a motorok amíg újak de mikor már több évesek és lejárát a garancia nem úgy fog vieselkedni a kitolt olajcserékre meg a többi dologra mint újkorába... Édesapám is konyít egy talán a dolgokhoz valamit:

    Okleveles Autógépész Üzemmérnök
    Okleveles Gépészmérnök
    Okleveles Igazságügyi Szakmérnök
    Igazságügyi Műszaki szakértő

    A szakmában eltöltött aktív ~25 évről ne is beszéljünk. Elég nagyon rálátása és tudása van hozzá. Nem mellesleg az egyik jó barátja / barátunk az Audninál / MErcinél / BMW-nél volt fejlesztőmérnök. Sajnos elég sok hülye van ott mondhat bárki bármit.... Mikor a BMW-nél nem tudnak alapvető problémát megoldani és meeting-eket hoznak össze mert mindenki csak szimplán mérnők de valós gyakorlati tapasztalata meg 0.... Édesapám telefonon rengetegszer segítette ki őket a tanácsaival. Elég sok dolgot hallottam illetve tapasztaltam én is... V8 motorok folyamatosan letérdeltek elégették a motorolajat mert hugy 5W30-at raknak be folyamatos melegedési problémák stb stb.... F10 M5 motorok is folyamatosan letérdelnek / letérdeltek 150E Km alatt vagy akár hamarabb is.... De elég ha beszélsz pár M5 tulajjal elmondják a saját ilyen tapasztalataikat.... Állandó garanciális / nem garanciális motor problémákkal küzd a BMW szóval kérlek hagyjuk ezeket meséket mi a jó vagy mi nem.... Turbók folyamatosan letérdelnek a csodálatos olajcserék miatt... És többségben teljesen gyári garanciális autókról van / volt szó.... Sajnos úgy nem lehet megbízható jó motort gyártani,hogy legyen nagyon erős fogyasszon keveset a károsanyag kibocsátás legyen alacsony és emellett a motor legyen hosszútávon üzembiztos....Nem akarok ebbe belemenni mert soha véget nem érő vita lesz.... Te csináld úgy ahogy te jónak látod és más is csinálja úgy ahogy jónak látja. Béke :R

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák