- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
WTCC
Azert azt tudni kell anno hatalmas nagy hibas dontes volt, hogy meg engedtek azt, hogy Turbos turaautok indulhasson szivok elleneben. Az, hogy diesel volt egy dolog. Nem volt fer mert akkoriban nem egy olyan palya volt amin azert voltak nagy szintkulombsegek boven es a turbo motor nagyobb nyomateka meglatszott azert, illetve mivel dieselrol beszelunk verszenytavon akar 20 kilo uzemanyaggal is kevesebbel beerte a Seat. Es egy 1150 kilos autonal, na meg gumikopas okan igen is szamitott 20 kilo. Ez is elony volt. Legnagyobb bunteto suly is 40 kilo volt 10 kilos lepcsokben szoval...
A masik resze a dolognak, hogy a BMW ezert is lepett le mert nem tartotta fernek ezt a szabaly rendszert. Legfob keppen azert mert anno csak olyan motort, blokkot hasznalhattak a tura autoban ami az utcai autoban is meg talalhato. Anno E46-ban ott volt a M54-es * alapjaira huzott 2 literes 280lovas motor, E90-ben pedig az N46, 290 loval kesobb meg az 1,6 Turbo 320loval (amire vissza is terek) ami bar a Mini -bol jott de ekkor mar nem volt gyari BMW WTCC program kezenfekvo volt a Mini 1.6 -osat beletenni. Egy szo mint szaz gyak. csak a BMW hasznalt szeria blokkokat. A tobbi gyartonak megengedtek 2008-tol, hogy kulsos motor epito cegek fejlesszenek csak a WTCC autoikba motort. Az akkori Lacettikben az utcai autoikban meg nem talalhato motor volt, ugyan ugy ahogy a Seat-ben vagy Ladaban. Radasuk a BMW-nek nem engedtek a 6-os sequencialis valtot csak a hagyomanyos H, 5-os manualt meg a tobbi gyarto mind az emlitett 6-os automataval ment. 2009-tol engedtek csak a BMW -nek a 6-is seq -et. De az elozmenyek utan mar be telt a pohar igy 2010 utan leptek a francba.
Vissza terve az atmeneti evekre meg a turbo diesel istenitesre.... Erdekes modon mikor vegyesen mehettek 2 evig a Seat 2 literes TDi -k meg a tobbi marka 1.6-os Turbo benzinesei a dieselek labdaba se rugtak!
Anno vkiknek kurvara erdeke volt a Seat es a nepauto csoprt TDi-nek felviragoztatasa es a WTCC hatalmas nagy reklam ertekkel birt. A nepet atvertek csak epp egy neves versenysorozatot tettek nevetsegesse...
* Epic mai napig
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''