Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
Bubu79
addikt
válasz God Vazzeg #2505 üzenetére
E36-nál évjárat függő a board menü használata - a korábbi típusoknál lelehet sokmindent kérdezni az óraegységtől is, míg az utolsó pár évnél ( pontos évjáratot nem tudok fejből, de ha kell megnézhetem ) már korlátozottabb az óra egység kommunikáció készsége, mert mindent a szervizcsatlakozóra bíztak.
Dragon a trafónál nem kell semmit csinálni
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Na, úgy néz ki súlyosabb a gond az autommal, mint eddig kinézett.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #2512 üzenetére
Holnap hajnalban indulok Bp. -re az autoval. Úgy néz ki, Computerhibás, ami annyit jelent, hogy vagy csere, vagy talán meg lehet javítani. Ha csere, akkor 180k, ha javítható akkor 70k.
Elvileg holnap ki lesz szedve, meg lesz vizsgálva, és ha rossz köv. nap megy ki a Brittekhez, mert érdekes módon ezt a részét náluk lehet csináltatni.
Még van egy megoldás, mert találtam egy bántásra váró 528i -t, ami igaz 97 -es évjárat, de elvileg ugyan az a vezérlő egység van abba is, mint az enyémbe. Talán megtudok egyezni a gyerekkel, és akkor még jól járhatok.
Ez volt a legrosszabb eset. Még van az, hogy egy relé ment tropára az ABS körül, és az miatt van az, hogy egyszer jó minden, egyszer nem. A 3. szitu az pedig annyi, hogy valahol az a sok 100 kábel valamelyike kontakthibás. De félek, hogy az első szitu lesz a gond.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, ma vittem a szerelőhöz az autot. Holnap kezd el vele foglalkozni, akkor tud valami konkrétat mondani. De azt mondta, hogy nem a computer(szerencsére, mert az 300k is lett volna), hanem az ABS egység elektronikája. Ugye ebbe futnak be a jelek a kerékjeladóból, majd ez továbbitja az fékeknek kipörgés, blokkolás vagy stabilizálás esetén a jelet, hogy melyik fékkel korrigáljon. Valszeg ez az egység szállt el, amire azt mondja, hogy típushiba. Amerikában volt is botrány belőle, mert ez a kis egység anno 1300$ -ba került, és akkor még erős volt a dollár is. És a többségnek elromlott, sőtt voltak hibás szériák is, ezeknél már az elején bemondta az unalmast.
Szal ha ez a gond, akkor ez a kis tenyérnyi elektronika 80 ropi lesz, szereléssel együtt.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2518 üzenetére
Na, nekem olyan gondjaim nincsenek, meg eddig nem is voltak. Pedig miután Svájcban megvették, végig pesti auto volt, ráadásul női vezetővel.
Eddig nekem 2 sulyosabb gondom volt az autoval. Egyszer eldurrant a fűtésért felelős cső a motorházban, az is típusbeli hiba volt, 10k -ból megúsztam. Aztán a kormányművel volt kis probléma, ott 50k volt a szerviz, szal az se olyan egetrengető sok.
Amúgy más hiba nem volt, csak az alapdolgokat kellett cserélni.
Pl. fékbetétet már 1 éve mondta a szerelő, hogy lassan cserére érnek, de még most is rendben vannak. Alattam még nem is volt fékbetét csere. Meg is kérdezték, hogy néha azért használom -e a féket. Ahol lehet erős motorfék, így kímélem is meg imádom a hangját.Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Eagl3
veterán
válasz Vandit. #2523 üzenetére
Megmondom őszintén, nekem egyik sem teszik.
Van egy ilyen sárga Fehérváron, szoktam látni. Sztem gagyi kinézete van ennyi idősen ebben a sárga színben. A másik meg autómata váltós... biztos nem vennék autómatát. + mind a kettő 1.8-as? nemtudom mik voltak az előzmények de nemtudom miért 1.8-as akat nézel? Nem kell a 6 henger ugyanennyi pénzért?De ha a kettő közül kéne választanom az elsőt választanám. Bár nem vagyok elájulva az első lámpáktól viszont egész szép állapotban van. Legalábbis képen.
-
Vandit.
addikt
Asszonykának kéne és nála sajna a kinézet a lényeg és az első tetszik is neki. Mondjuk voltak majdnem ilyen árban 320-asok is, ez igaz.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
Ez is jónak tűnik. Bár sajna csak 316-os.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #2532 üzenetére
én szívesen átadnék 2 ajtót ha te átadsz érte 2 hengert
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
-
Vandit.
addikt
válasz God Vazzeg #2536 üzenetére
Amúgy a kereskedés honlapján 220e km van benne. Ez is érdekes.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2536 üzenetére
Nem, ez a manuális. Na, ez az automata klíma: 2
Asszem 95 -től lehetett rendelni ezekbe a modellekbe is. A csávó elírta, mert nem ért hozzá.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Erről mi a véleményetek? Gondoltam rá, hogy az E39 -emet egy ilyenre cseréljem.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Vandit. #2542 üzenetére
ÁÁÁ, szét volt hajtva, ez tuti. Ha nem ennél a tulajnál, akkor az előzőnél.
Mondjuk a motorral gondok nem lehetnek, az elpusztíthatatlan, csak az olajcsere a fontos. De a Vanos -t meg lehet gyilkolni, és az elég drága dolog. Tehét ha az nagyon kerreg, akkor már nem biztos, hogy teljesen egészséges. Én inkább a váltotól félek, mert olyankor az is sokat kap és ennyi km -nél már elszállhat, főleg ha nem cserélték az olajat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem tom, azért nekem ez dobbantja meg legjobban a szívem.
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2546 üzenetére
Nyű tudja, eleje tetszik nagyon, de hátulra szebb lenne az eredeti M -s lökös.
Ja, pár kilobol megvan. A lökösök fényezéssel 150k, a kipufogó dobok 60k, a 2. kipufogódobnak az előkészítése 50k, a lámpák 80k.
Anno én is akartam, de letettem róla. Ennyi pénzért inkább autot cserélnék.Mondjuk egy dolog nagyon zavarna. Mégpedig, hogy ezek a lökösök kb. 0,3 cm szélesek, mármint az anyagukat illetően. Ha valaki elkap hátulról, vagy előről elkapsz egy őzet, a lökös nem véd semmitől, a kasztni kapja az ütést. Ha ilyen lökös lett volna a gépen, mikor hátulról belémjöttek, lehet el is görbült volna az egész auto. Én nem vagyok kibékülve az üvegszállal ilyen téren.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2547 üzenetére
nem ér annyit ígyvan..inkább az e39 M5 packot rakasd rá tiédre ha még nincs fleni meg ilyenek..az illik rá..nem hiába azttervezték rá...hát sjana ja a mai cumoka d esignra mennek..törik szanaszét minden ha koccolsz.
Mondjuk enm tom hogy lett +25 ló a moci ettőla kipuf rendszertől"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- Robotporszívók
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Hardcore café
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Fujifilm X
- További aktív témák...