- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Honor 50 - apám nevében
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
És a turbonak van még egy nagy előnye a szívó ellen. 2000 környékén már megjön a max. nyomaték, és hirtelen hátbavág. Nem kell visszapakolgatni, tök mindegy a fokozat. Míg pl. az M5 esetében szépen fokozatosan jön meg a max. nyomaték, többet kell visszaváltani. Így nem olyan rugalmas mint egy turbos gép(főleg a biturbo, ahol már turbolyuk sincs...). De amúgy elképesztő, hogy sima szívó benzinből annyi lovat tudnak kihozni, mint az audi ugyan akkora motorral, ráadásul ott van 2db kis turbo.
Amúgy sok helyen írják, hogy az új M5 már dupla turbos lesz. És azt olvasgatom, hogy a BMW SMG -je nem muzsikál valami jól az M5 -ben, és az új szériátol tervezik a VW, Audi féle DSG bevezetését. Mondjuk nem értrem a dolgot, mert nagyon dícsérték az M5 SMG -jét, és sokan mégis a gyengeségei között említik a váltot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem szívesen mondom, de nem reális az összehasonlítás. Ugye az M3 -as bőven 300 ló felett van, a T5 -ös volvo meg 250 lovas. Majdnem 100 ló a különbség. Azért én megnéznék egy E46 M3 vs. Volvo S60 R gyorsulást is. Mert ugye úgy lenne reális a dolog, hogy a széria legerősebb modelljei.
Amúgy nem az, hogy nem ütős az M5, csak az RS6 mégbrutálisabb, mert rohadt rugalmas.
Így lenne reális.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
De ne beszéljünk Volvokról, én is azt mondom. Ha úgy döntök, hogy az lesz, majd beszólok ide is. Utána kellene járnom, hogy mennyire megbízhatóak.
Egyenlőre örülnék a jó öreg 528i -mnek is. Ha jövő hétre kész lesz, tankolok bele 100 -as benzint, azt föltolok én valamit a youtube -ra.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vangelis
nagyúr
Hát igen a BMW valamiért nem csinált turbót .... csak olajkályhákhoz
pedig ha csinált volna...........
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
MPowerPH
félisten
válasz Vangelis #2709 üzenetére
Na, erre akartam kilyukadni. Most kezdi el gyártani a turbokat, amik nagyon jók, de elmaradnak a Volvo turboitól, mert ugye ők már elég régóta csinálják a turbosítást. De annyiban nagyott húzott a BMW, hogy egyből 2 turbot rakott a gépbe, így tényleg nincs turbo lyuk, és sokkal kulturáltabb. Csak abból a 335i, 535i -ből kihozhattak volna a 3000 -es motor mellett 2 turboval kicsit több lovat. De amúgy az már egy nagyon korrekt gép, és bivaly erős.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vangelis
nagyúr
válasz MPowerPH #2710 üzenetére
Hát nem tudom de nekem egyenlőre elég ez a 150 paci is....
Főleg a gazdaságos fogyasztással együtt
Volvóról meg annyit, hogy Renault nah igen Ők tudnak turbót csinálni.. nem is cseppet.
1500ccm= 1500paciDe mivel volvókban is sok renault alkatrész van .....
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
MPowerPH
félisten
válasz Vangelis #2711 üzenetére
Vangelis, most kicsit belédkötök. A Volvo az nem a fordal fejleszt közösen? Legalábbis az erőforrások közösek, mivel az új Mondeo ST a Volvo T5 -ös motorját kapta meg, az 5 hengeres turbot. A Volvo meg a mondeo dieseleit kapta meg. Pont ez a turbo lényege, a gazdaságos fogyi. Renault szerintem az egész francia brigáddal együtt nagyon gyenge motorokat gyártanak. És főleg a peugeot és a citroen van lemaradva, még a renault csak csak... Motor téren a németek verhetelenek, és közülök a BMwW benzinben kiemelkedő, dieselben meg a mercit dícséri mindenki.
Don't Tread On Me
-
Gyok2
aktív tag
A BMW is csinalt 1500 cm3 - 1300 LE-s motort.
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2710 üzenetére
3.0 biturbó 306 ló....miért is ekvés 100ló per liter megvan...de amugy szerintme pillanatok alatt felcsippelik neked 350re........asszem hamannék 360at hoztak ki belőle alpina pedig 380at..szerintme 400 is lehetséges...és lehet leturja az M3 V8as mocit is
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2715 üzenetére
Úgy kevés, mert a sima 530i az 265 lovas. Tehát a 2db turboval nyertek 41 lovat, ami kevésnek hangzik. Mondjuk sokkal rugalmasabb az auto.
Az új M3 420 lovas gyárilag, szóval nem tom. Rugalmasságban ha megvan chippelve olyan 360 lóra a 335i, akkor rövid,kis gyorsulásoknál simán odaver az M3 -nak.Vangelis: a régi időket nem ismerem... A Volvo az 200 óra gyárt használható autokat, addig sok technikai probléma volt a gépekkel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A régi M3 -ast azt odaveri, 1, pedig van 40 ló különbség. Mondjuk már egészen más az színvonal. De az a durva, hogy a régi M5 -öt is kipicsázza.
Ti tudjátok ezt hogy csinálják a BMW -sek? Befékezik az autot, vagy mi, hogy a hátsó kerék pörög, elől meg fog a tárcsa...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, azért nem veri oda.[link]
Don't Tread On Me
-
Gyok2
aktív tag
Le van valasztva a hatso fekkor.
Tiszta Windows rendes ház
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2720 üzenetére
egyszerű láttad soltvadkerten is...
annyira magas fordulaton tartják a ocit hogy nem tud elindulni..féket nem nyomank...ez a drift alapja is..vagy egyszerűena kézi van behuzva....
durva hogy a 335i 3. és 4.ben hogy lelépi az m3at megaz m5öt..olyna 250nél fogja meg az m5 kb....cm3 miatt
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
aktív tag
Azt hiszem a kezifek a hatso kerekekre hat.
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2721 üzenetére
Ja, nem a kézifék ott a kulcs... Ott valami a fékkel van babrálva. Még arra gondolok, hogy rákapcsolt hátsó fékkörnél is csinálják ezt. Bár kicsit kegyetlennek hangzik, de szerintem megvalósítható, mivel elől sokkal nagyobb a fékhatás.
Ja, 200 fölött jön meg az M5 lóerőtöbblete és az hogy 8 hengeres. A köbcenti az megint más, de az is rásegít, bár az nem túl nagy előny egy turbos auto ellen.Don't Tread On Me
-
Topa00
tag
-
Picco
addikt
hi
egyik haveromnak bmw-je van es behalt a cd lejatszoja, faterom megcsinalna de kellene egy bekotesi rajz a magno csatlakozojarol h melyik pin mi lenne.
ha tudtok segiteni akkor elore is koszi.udv: Picco
It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
Gézengúz
addikt
Sziasztok!
E36 coupeba (94es) ki milyen Angel Eyes-t javasolna és honnan?
Köszi...
-
Bubu79
addikt
Üdv
[link] A gáz az, hogy a szervizkönyvben a hangszórók bekötésénél elírás van, és sajna nem emlékszem rá, hogy mi az igazi bekötés - de a többi bekötés stimmel, a feszkók a helyükön vannak
Sok sikert a javításhoz
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Vandit.
addikt
Na srácok visszatértem. Nagy vita van, hogy BMW v. Civic. Én próbálom asszonykát jobb belátásra téríteni. Szerintetek?
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Gyok2
aktív tag
-
t1
addikt
Na megtörtént életem első BMW-s élménye. Osztálytársam pasija elvitt minket egy körre 525D M-Packet ezüst, hát ahogyan megy ez az autó automata váltóval is hihetetlen, kezdem érteni mi az a BMW feeling. Nagyon tettszik!
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
-
rien
senior tag
Üdv!
Ehhez mit szóltok?
Illetve egy kérdésem is lenne, hogy erre milyen felni/gumi párost kéne vennem télre (spórolósan)----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
Gyok2
aktív tag
Ekkora kocsiba keves a 2L-es motor. Legalabb 2.5 L-est keress, ha szamit az elmeny, kozlekedni eleg.
Tiszta Windows rendes ház
-
Eagl3
veterán
-
Gyok2
aktív tag
150 LE 1 tonnahoz valo nem 1.5-hez.
Tiszta Windows rendes ház
-
rien
senior tag
Köszi és dragonfx-nek is
Igen pont ezt kérdeztem már korábban és ki is lett tárgyalva, hogy 2,5 kell. De ha azt mondom nem bánom ha nem megy úgy ?
Eddig egy bmw-m volt az 2,5 volt, azóta is bmw-re vágyom, full szerelem lett belőle
De az igazság az, hogy 2,5-ben a közelében nem találtam hasonló ár/évjárat, km, kinézet, műszaki állapot arányú autót, nézegetem azóta is folyamatosan mióta kérdeztem (nagyon szeretnék cserélni autót). De a bömikben vagy kurva sok km van, vagy nagyon lepusztult.....ami azért nem kell
Viszont van még egy autó ami számításba jöhet, megdobogtatja a szívem a Mitsubishi Galant ebből egy 1,8-as 110-137 Le-vel .....könnyebb találni belőle olyat amit szeretnék: nem túl sok km/ ár, nem túl öreg /műszaki állapot, kinézet értékűt (tudom ezt most nem igazán kellet volna, de ahogy figyelem ez van, és nekem bejön ez is ) pedig a szívem bmw-s, de amennyim van rá és amilyet szeretnék ez nem igazán találkozik bár lehet több türelem kéne de nem igazán látok hasonlót.Így esetleg? Vélemény? Esetleg gyanúsan olcsó vagy hasonló? bár leírja a tulaj a hiteltől akar szabadulni, de messziről jött ember....
szerk: küldés után látom mit írtál Eagl3 na pont ilyesmire gondoltam, akkor nem csak én érzem így, bár én korábban nem láttam a hirdetést, lehet itt hirdeti fél éve, de én valahogy átsikottam rajta.........az is igaz előzményekből 2,5-est kerestem elsősorban
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
Gyok2
aktív tag
Ha draga az E39, nezz E36-ot.
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
Gyok2>>azé ez kicsit durva teso ezzel az aráynszámmal számolv a 2.5 is ekvés bele ..nem kell átesnia ló másik oldalára....az e36 320 is 1350kg kb és 151 ló akkor az gyenge? ...azé ne....
Amugy ez az e39 tényleg gyanuson olcsó és tényleg régóta fenn van emlékszem rá én is...a felni meg nem m6 hanem m5 szal még nem is ért hozzá....
Rien>>Keresni kell ez a kulcsa...pl: 1 telot megér ebbe mennyi km lehet?szervízkönyves
és ez?
ez:??
nos?
ez nem semmiszal van lehetőség, de ha tényleg sokak ezek nézz tényleg e36ot...normál közlekedéshez elég a 2.0ás de jobb ha a többségre hallgatsz...
gyanusan sok az 523 eladó enm tom miért majd valami szaki tán válaszol itten...a km meg egy dolog az 5ösök mind üzleti autok votlka mentek velük ahogy a mostaniakkal is....M52/m54 mocisat nézz azok nem esznek sokat!!!
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
aktív tag
Volt egy Astra GSi-m 150 LE, 1100 kg, nem volt egy raketa.
Tiszta Windows rendes ház
-
Gyok2
aktív tag
Na, ez a hozzaszolas megint hozta az itteni szinvonaladat.
Tiszta Windows rendes ház
-
rien
senior tag
válasz dragonfx #2742 üzenetére
Köszi, megnéztem mindet, de sajna ennyim nincs rá 1m környéke a vége ha olyan, hogy húde akkor lehet több ( a galantot csak a látványra raktam be, most perpill nem volt olyan ami jó lenne árban is meg nem is ez a topik)
Mindenesetre nagyon örülök, hogy kérdeztem........az azért már árulkodik, hogy fél éve árulja ha ez volt az ára. Nos akkor nézelődök tovább.Gyok2: nekem 1,8-as , 110 Le-ős kadett gsi-m volt (nem tudom hány kilo) az azért jól ment abból ültem át a 2,5-be amit 2,0-nak vettem, durván ugyanaz a Le lett volna mindkettő, a bömi első szervizekor derült ki, hogy valójában 2,5-es motor van benne csak úgy lett műszakiztatva (gondolom ismeretség). Én mindenkinek mondtam a vétel után, hogy jobban megy a nehezebb bömi, kinevettek, hogy áááááá ugyanúgy megy az kb. Aha
De én nem értek az autókhoz csöndben is maradok és rátok figyelek.----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
Eagl3
veterán
AZért azt tisztázzuk, hogy egy 525-ös BMW sem tépi össze az aszfaltot.
MEgosztanád, h. melyik 1 tonnás BMW-be van 2000-es motor? Sztem nics is 1 tonnás BMW.E36 és E34 között van kb. 200 kiló. Tehát az sem megy sokkal jobban max 1-2másodpercel gyorsulja le, de 90 felett ez a külömbség már nem számít.
Ami igazán kicsi ebbe a aksztniba azaz 1.8-as 4hengeres moci. -
Vandit.
addikt
És ez milyen?
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Politika
- OLED TV topic
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- További aktív témák...