- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tálydi
senior tag
válasz KINKY_007 #20017 üzenetére
Ezúttal egyetértek veled, egy autó attól sportos, hogy gyorsnak érzed, fiat 127 45le és azt hiszed megváltod a világot, maxda mx-5 NA 100ló, lotus elise stb... Ugye nagyon sokat számít a súly is.
Persze ebben a helyzetben minden meg lesz oldva erőből 280-3xx ló között fog mozogni szerintem 001 35d-je remap függvényében, ott pedig mindenképp sportosnak fogja érezni mert egy igényes jófajta futómű és lehengerlő erő lesz mellette. A hangról kár vitázni, én pont egy 35d-ben tértem meg BMW-ssé, attól függetlenül nyilván a benzineseket szeretem jobban, más kérdés, hogy évi 25-40k km-re megbékélnék az amúgy nem olyan csúnya hangú dízellel is.
Eeeeh, what’s up, doc?