- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Magnum_ #19141 üzenetére
Este lesz időm, megírom az én tapasztalataimat, igaz nem pont 23i-ről, de ugyan úgy E39 benzin.
mod: Szerintetek hol tudok utána járni, hogy az E92-höz milyen extrák voltak alapból elérhetők, és miket lehetett pluszban rendelni az autóhoz?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Magnum_ #19143 üzenetére
No, akkor leírom, amit mindenképpen nézz meg, vagy ellenőriztess le.
1. kormánymű - nehéz leírni, mit is kellene érezned, ha valami gond van, de... Ha darabos, nehézkes(ez a szervo szivattyútól is függ, így azt ki kell zárni úgy, nézz rá, hogy kb. 3000RPM-re emelve a fordulatszámot elkezded állva tekergetni a kormányt), ha hangot ad(nem szivattyú búgás), akkor az drága lesz. Ha találsz szerelőt, aki bevállalja a felújítást, az is 100k körül lesz.
2. szervo szivattyú - jó lenne megkérdezni, hogy ki volt e már cserélve. Sok km-es E39-nél biztosan cserélve volt, ha még nem, akkor valszeg csere érett lesz a sz@r fémszilánkok miatt(konstrukciós hiba). Bontottal is lehet próbálkozni, de csak a szívás lesz vele, saját bőrömön tudom. Új ára 160k. Ellenőrizni nem lehet, ha búg, az nem probléma. Teljesen végállásban nagyon erős a hangja, ne ijedj meg, túlnyomás ellen védi magát.
3. ABS-ASC computer - no, szintén gyári hiba... Nem bírja a nagy hőt, egy idő után beadja a kulcsot. Sebességjel kimaradás, ABS hibajelző társaságában jelentkezik. Ált. egy bizonyos km után ez is csere érett lesz kivétel nélkül. Érdemes megnézni, hozzá volt e már nyúlva. Ellenőrzés: motorháztető kinyit, Neked bal oldalt kis doboz, sok fémcső csatlakozik bele. Lecsavarozható műanyag borítás körvonalát nézd végig. Ha látsz ragasztót(átlátszó), akkor javított darab. Kérdés, hogy mennyire kontár az a munka, no meg a javítás se örök, néha elég gyorsan bemondja az unalmast. Ha nem látsz ragasztót, akkor értelemszerűen nem volt cserélve, vagy már új van benne.(ez a ritkább, mivel 180k újonnan) Bontottal megint nem érdemes próbálkozni, mind a végét járja már, ami bontott.
4. Olajfogyás - normális esetben egyik sor 6 motornak sem szabadna az olajat csipegetni. (Az enyém 15k km alatt egy decit nem eszik meg.) Ha fogy az olaj, akkor érdemes egyből motorgenerállal kezdeni, mivel a probléma megjelenését követően elég gyorsan degradálódik.
5. Egyéb - mindenképpen nézzed meg, hogy a hűtővízben nincs e olaj, és hogy a motorolaj nem habzik e. Mindegyik nagyon rossz, szintén motorgenerál. Sajnos kíméletlen használat mellett, sok hideg motoros street race után sajnos ilyen eredménnyel kell számolni.
6. Fűtés - Egy darabig mindenképpen jó lesz. Miután felmelegedett a kabin kezdődhetnek a problémák. Ha elkezd csont hideg levegőt fújni, vagy hirtelen jelentősen megemeli a venti fordulatot, amit Te nem tudsz kontrollálni, akkor vagy a klíma panel a rossz, vagy a süni. Panelt tudsz bontottan szerezni, kérdés itt is, hogy müxik e. Kb. 25k. A süni kicsit bonyolultabb, és jóval költségesebb.
7. futómű - Érzékeny, ha az autó elhúz valamelyik irányba, akkor csak állítás, ellenben ha 110-130 környékén remeg a kormány-ülés, tehát ráz az autó, akkor szintén költeni kell majd rá, kinéz egy felújítás.
8. fék - gyári tárcsák híresen rosszak, gyakran előfordul, hogy szabályoztatni kell őket. Rálépsz a fékre erősen, majd ha ugrál az autó, akkor szabályozás, rosszabb esetben csere. Mázli, hogy E39-re tök olcsó egy minőségi fékszett.
9. rozsda - ha nem sérült, akkor nem jellemző. E39 nem rozsdál. Azért az alját érdemes megnézni küszöb tájékán, nagy tengelytáv miatt megszokott sérülni, így ott előfordulhat rozsda. (Ismi tapasztalata)
10. váltó - automatarol nem tudok mit írni, de ha rám hallgatsz, akkor csak manuallal veszed.(motor gyenge is hozzá, és +2l fogyi többlettel számolhatsz) Manual esetében két dolog van. Üresben a váltórúdnak pont középen kell állnia, váltáskor pedig határozattan tudnia kell, melyik sebességbe rakod. Ha bizonytalan, akkor elhasználódott a kulissza. Felújítása nem drága, csak a művelethez le kell emelni a váltót, ami már költséges. 50k-ból ki lehet jönni.
Most ennyi jutott eszembe...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz Magnum_ #19158 üzenetére
Egy jo facelift elotti E39 min 1,5 milla! Egy jo gyari(!) M csomagos meg 1,8 legalabb. Nem irtad mennyiert volt kirakva de 1 millaert csak szart kapni! Amik ez alatt vannak pont ezert ennyik. Btw az emlitett Jaguar nekem is bejott mindig is kinezetre de kepzeld el egy Alfa szerviz igenyet es szorzd meg kettovel. Valami eszement megbizhatatlan autok annak a kornak a jagjei.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szimi57
őstag
válasz Magnum_ #51842 üzenetére
Ide beirva az alvázszám utolsó 7 karakterét a szervizcsoportban megtalálod. Ha jól tudom a kupakon is rajta van. Van amelyikbe váltó, van amelyikbe hidraulika olaj kell.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest