- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
Khömm Uraim!
Először is örlök hogy van kölün BMW-s topik.
Másodszor egykis infóra lenne szükségem.
Nézegetem már régóta az otthoni használt bömbiket, de sajnos nagyon rossz véleményem van a magyar használtautó piacról, pláne a bmw-kről, egyszerűen félek hogy átb@sznak (nemcsak engem a hozzáértőket ugyanúgy), KM-állással, mindennel, hiába lehet itthon már elég jó áron bmw-ket kapni.
Viszont elkezdtem neten nézni a német piacot is (autoscout24.de), és megdöbbenve tapasztalom hogy micsoda jó árban vannak a bmw-k. Mivel jelenleg ausztriában tartózkodok, ezért picit közelebb vagyok már a német piachoz, ergo nem lenne akkora probléma németben autókat nézni/venni.
Kérdéseim:
Mennyivel jobban lehet megbízni a német használtautókban mint a magyarokban (km tekergetések, szervíz, todatosan rejtett hibák stb.) van e valakinek tapasztalata ilyesmivel? A hivatalos infók szerint németben letöltendő jár a km tekergetésekért, talán ez bíztatóbb jel mint itthon. Mennyire lehet elhinni az ilyen 2009-es gépek 100.000km alatti km-óra állását?
Sok helyen 12 hónap garanciát vállalnak az ilyen 2009-es bmw-kre, számomra ez is bíztató.
Nemtudom jól számolok e, elvileg ha németben vesz az ember autót, az otthoni forgalomba helyezéskor csak a regisztrációs adót kell pluszban (a többi alap dolog mellett, eredetvizsga, stb.stb.) megfizetni. Áfa és ilyesmi az hogyan működik?
Milyen olyan költségek vannak amiről pl fingom nincs jelenleg?
Egy magánszemélynek mekkora hercehurca egyáltalán ez az egész?Előre is köszönöm a segítséget!
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Értem, én fosok hogy átvágnak, úgyhogy egyre inkább az van hogy marad majd az új, viszont azzal még várnom kell pár évet.
Igazából sajnálatos ez az egész történet a használtautókkal.
Itt ausztriában horror áron van mind az új, mind a használt, úgyhogy ez itt nagyon felejtős."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Sziasztok!
Autó cserém lesz május körül. Tudom még odébb van, de szeretnék képbe kerülni a jelenlegi magyar használt BMW piac sajátosságaival, fogalmazzunk így.
A kiszemelt áldozat 525d 2008 és afölött. Persze nemsok választási lehetőség van 5m-ig bezárólag.
De azért több mint egy tucatot össze tudott gyűjteni a használtautó is, pedig az autómata az elvárásként került a "extrák" közé.
A km. állások igazából egyáltalán nem izgatnak felőlem lehet 200k is a gépben, (persze lehet az is 300-ról lett visszatekerve,) nem az a mérvadó mennyit mutat a kijelző, sokkalinkább milyen állapotban van az egység.Mik azok az esetleges típushibák, vagy elhanyagolások, amik a vásárlás után is sokba kerülhetnek még ennél a szériánál? Nem azt mondom hogy egy fillért nem vagyok hajlandó rá költeni, (mondjuk 200-300k-ig bezárólag,) de azért egy 600k-s szervíz vásárlás után nem esne jól.
Esetleg miért nem ajánlanátok?! Milyen átlagfogyasztással lehet kalkulálni kb.? 10l-nél többeket azért nemigen hallottam. (Értem én hogy használattól függ)
Érdemes bevizsgáltatni vásárlás előtt? Én sajnos már olyan összeesküvés elméleteket látok magam előtt hogy a helyi BMW-s arcal jóban van az eladó és az meg term. adja majd a szépet átvizsgáláskor, stb. stb. stb.Nézegettem még a 320-asokat is 2009-től felfele, de alig olcsóbbak mint az 5-ös, ezt nem is értem hogy miért... Így kikerültek a fókuszomból.
Egyenlőre ennyi, és előre is köszönmö a segítséget!
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz C.Brigante #19065 üzenetére
Nem beleszólás, ezért írtam, hogy reagáljatok.
Ezeket nézegettem még, csak nemigazán értettem miért nem olcsóbbak.
320i pl ez?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz C.Brigante #19065 üzenetére
Pl egy 2010-es 320-ból amit linkeltél is sikerülhet olyat kifognom szerintetek amire rövid időn belül akár 600k szervizet is rá kell költeni? Mert akkor újra kell értékelnem a BMW szervízköltségek fogalmát.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz C.Brigante #19070 üzenetére
Értem amit írsz. Többen mondták hogy a benzines szervize sokkal olcsóbb.
Lehet annál kéne maradnom. Csak nagyon kevés a választék benzines bmw ből.
Akkor inkább kérdezek egy olyat hogy milyen bmw-t érdemes venni jelenleg 5m-ból? Valószínűleg egy benzines nem autómatánál akkor jóval kisebb az esélye egy félmillás szervíznek."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Én nagyon sok helyen megfigyeltem már. Mindig a benzineset részesíti mindenki előnybe..
Külföldel az baj hogy komplikált nekem...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz KINKY_007 #19080 üzenetére
Azért barátom 330xd coupéja 6 hengerrel dízel és öröm hallani amikor kicsit odalép neki. A dízelnek szerintem szép hangja van... Itt most nem a 2000-es pdtdi re gondolok hanem a bmw-kre.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Hát ismét tanácstalan lettem.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nah, ez a cikk egy kicsit helyrerakott dízel/benzin ügyben. Nekem elég sokat segített.
Értem már hogy miért beszéltek 600k-s szervízekről...
Meghogy miért a 200k-s km állások (ami lehet 300volt) a legveszélyesebb szervízigénnyel várnak leendő tulajukra...
Mivel én nem megyek évi 15000km-nél többet, biztosan nem fogok dízelt venni.
marad a benyás..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz MPowerPH #19184 üzenetére
Aki manapság a szervízkönyvnek hisz, az nagyon nem ebben a világban él. Szervízkönyvet 1 óra alatt csinál bárki... Sőt én a mai magyar használtautó piacon szinte senkinek nem hiszek el semmit.
Persze lehet velem van a baj..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
A legnagyobb ilyen szintű átb@szás amit valaha olvastam, az amikor megveszi valaki az új autót, kormányra,ülésre váltóra bevonat, huzat, beleteker 30k km-ert, fél év alatt, majd otthon cserél egy olajat esetleg kopó alkatrészt ha kell valamit, majd belteker még 30-at az év második felében, ekkor 60-ról óra vissza 15k km-re majd elviszi szakszervízbe olajcserére stb. Mindenhol 15k km lesz az autóban hivatalosan. Aztán ezt még megcsinálja 3x. És 3 évesen papír szerint minden szervíz szerint az autóban van 45k km-er, a 180k helyett. Aztán a következő tulaj meg csodálkozik hogy miért kell 45k km-nél brutális szervízköltségeket fizetnie. Nah ezt Sehogyan nem véded ki.
Nemmondom hogy minden használtautó ilyen, de ilyet is ki lehet fogni...Bmw01:ettől a szervízkönyves elméleted sem véd meg.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz MPowerPH #19192 üzenetére
Totál nem értek egyet. A tulaj pont akkor adja el, amikor a befecskendezőt, részecskeszűrőt, stb. Kell lecserélni.
A fékbetét meg a váltóolajcsere nem összeg ha azt kicserélik mondjuk a szakszervízben. A tulajnak a lényeg hogy a millás szervízt nem akarja megcsinálni 200k- nál.
És nem 45k km es olajcsarét mondtam hanem 30-asat de akkor legyen csak 20 és abba minden belefér, de itt megint nem ez a lényeg. Nem látod a lényeget. És nem hinnéd el hogy mennyi gazdag ember van aki szarik a 17 millás autójára. Sőt inkább ez a jellemző. Akinek meg van egy suzukija az meg mindent megad neki.... ilyen a világ..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz MPowerPH #19198 üzenetére
Helyesnek így a helyes, de nagyon kevesen csinálják így. Többek között én sem költök egy fillért se arra amit mindjárt eladok. Egyszerűen pénzügyileg unintelligens...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz MPowerPH #19201 üzenetére
Teljesen tiszta a lelkiismeretem nem azt mondtam hogy eltitkolom előle hanem hogy én biztosan nem költök rá.
Ha megkérdezi biztosan elmondom mi a szitu. Ha meg rá se kérdez... Akkor selber schuld..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ennyiért jelenlegi felfogásom szerint soha nem vennék autót. Egyszerűen ennyit nem ér.
Sokat ülök jelenleg különboző Bmw-k ben mostanság és én már aztmondom hogy a 7- es sorozat sem ér meg, igaz nagyon pengék de nem ér meg 100.000 eurót.
Egyszerűen nem annyival jobb mint egy átlag autó."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ma volt szerencsém kibróbálni egy M4-est. Azért amikor álló startból ilyen 80 körül még azt érezted hogy még mindig elforgatja a a kerekeket, és jobbra balra jár a segge, hát.... van benne kajak rendesen. A hangja meg áááá. Állati.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."