- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00137984
törölt tag
válasz ->Raizen<- #28248 üzenetére
Jó-jó, de ez a régebbi konfigon támogatott volt. Még most is ott van a programban az AMD logó és a támogatás, csak a driver nem tudja. Azért az újabb GCN verziókkal és az OpenCL 2.0 biztos gyorsult volna.
-
#00137984
törölt tag
válasz jacint78 #28250 üzenetére
Kérdés még, hogy az AMD videókártya milyen zajforrást keltett. Az olcsóbb Asus Xonar hangkártyákon nincs EMI pajzs, és talán a videókártyán valamelyik alkatrész gondot jelentett. Persze ettől még lehet a tápegység 12V-os ága nem kap ekkora terhelést mint az RX 470-nél, de nemtom...
-
Erdei88
veterán
válasz füles_ #28225 üzenetére
Amikor megvetted akkor még sehol nem volt Ryzen. Szerintem jól kiszolgált a proci és most hogy van választék, le tudod cserélni egy számodra szimpatikus AMD procira
Nekem nem érné meg cserélni, mert sajnos nincs normális itx/matxes lapjuk (még) , a használt/új ár közötti különbségről nem is beszélve. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Erdei88 #28254 üzenetére
Most akkor sem járna jól a cserével. Eleve még DDR3-on van. Tehát azt is váltani kell. Anyagilag elég sokba kerülne és túl nagy hasznát ma még nem érezné.
(#28236) Crytek: A fizika nem skálázható. Azt mindenképpen a legkisebb lehetséges konfigurációra kell tervezni.
(#28240) darkhorse: Ezek egy részét nem tudod igazán skálázni. Tehát itt a minimum konfigoknak kell elérni a négymagos szintet. Jelenleg az AI esetében sokkal több kutatás zajlik a GPU-s útkeresés szintjén.
Azt is számításba kell venni, hogy a konzolokra nagyon sok tartalom készül, és ott a CPU-k eléggé hurkák. Igaz, hogy sok az optimalizálási lehetőség, de ezekkel együtt is maximum egy négymagos Haswell szintjét tudják elérni, de tényleg agyonoptimalizálva. Tehát a legtöbb esetben a fő kutatási terület a GPU offload lesz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
->Raizen<-
veterán
Tehát a legtöbb esetben a fő kutatási terület a GPU offload lesz. Akkor mi a fenének 18 magos intel? Meg hogy low level alatt tehermentesül a low proci is...? Kipukkadni látszik ez az egész lufi mert jönni fognak a szándékosan magas gépigényre írt programok, csak hogy vegye az user a 18 magos procit. .
[ Szerkesztve ]
-
Crytek
veterán
válasz ->Raizen<- #28256 üzenetére
Miért eddig nem ez volt/van? Sokszor ps2-es game-ek akadnak....... trehány gány munkák mindig is lesznek ezeken a 798 magos megfizethetetlen csodákon is....
Next PC Upgrade: 2022
-
-
Crytek
veterán
válasz ->Raizen<- #28259 üzenetére
Sajnos ez a szakma ilyen
Nagyon sajnálom amikor egy grafikailag elég rendben lévő cuccot elcsesznek egy rossz optimalizációval.Szerintem az Inner Chains képi világa szenzációs pláne egy kis stúdióhoz képest.
Bízom benne, hogy a rengetek negatív visszhang nem törte meg őket és rendbe fogják tenni...
Na de elég ebből mert ez már inkább Eredeti Játékaink Off-ba való téma[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
Petykemano
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ->Raizen<- #28256 üzenetére
Egészen messzire lehet skálázni a játékot főleg az Xbox Scorpio miatt. Ott ugye konkrétan célhardver felel a rajzolási parancsokért, tehát olyan erő lesz benne, amivel nagyon sok maggal lehet csak tartani a lépést, mert PC-ben ilyen célhardver nincs és valószínűleg nem is lesz egy darabig. Szóval a PC szintjén az lesz a legfőbb procizabáló, hogy marha sok lesz a rajzolási parancs, mert az API már nem jelent korlátot, és igazából a Scorpio sem. A látótávolság pedig széles skálán állítható. Egyébként nem hiszem, hogy a 18 mag kelleni fog. A következő körben leginkább 6-8 mag lesz az igény. A 12 mag valószínűleg kihasználható lesz, de hogy nem lesz megkövetelve az biztos.
(#28261) Petykemano: Ez erősen feladatfüggő. Aszinkron compute-tal is jó lehet a GPU offload akár dedikált GPU-ra is.
Az AMD ROCm implementációja Windows 10-re a következő update után jön, kb. az év végén. Más HSA implementációt nem csinál PC-re. A WDDM 2.x lesz az elterjedt megoldás.
Egyhamar biztos nem. IGP mellé a négy mag ideális, de hat maggal jön a Coffee Lake.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ->Raizen<- #28263 üzenetére
A program szempontjából a szál és a mag között nincs különbség. Gyakorlatilag a szál a lényeg az alkalmazásnak. De azt figyelembe kell venni, hogy miképpen működik a program. Ha a játékokra gondolsz, akkor a legtöbb új motor simán job rendszerű lesz, tehát a terheléstől függ, hogy valós erőforrásban kér legalább nyolc szálat, vagy jó lesz esetleg a kevesebb valós erőforrás is a szálak mögött. 6 valós maggal egyébként simán el lehet majd lenni, de azt nem tudom, hogy például a kávétó belemegy-e a Z170-es lapokba. Elvileg nincs akadálya, de a gyártók számára inkább az a jó, ha a 200-as sorozat a minimum igény, és ezt mérlegelnie kell az Intelnek is, amikor az alaplapok eladása esik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#20844032
törölt tag
Nagyjából ugyanezt leírtad a currgen elején a pécére átmenthetetlen fícsörökről. A százezerért mindent eltipró konzolhardverekről. Ehhez képest a százezres konzolhardverrel a pokoli küzdelmet kaptuk a fullhd@30-ért. A csodavárást meg a boost modeot. Szerintem mindenképp célszerű minden újabb hw megjelenésénél ezt megismételned. Feltétlenül. Told bele a fejekbe a tutit.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #20844032 #28265 üzenetére
Azóta a PC kapott már három explicit API-t is, ebből kettő szabványos, szóval legnagyobb problémákat leküzdöttük. Persze van még lemaradás, de ezekre is jön megoldás idén. A Microsoft már publikus szinten teszteli a Creators frissítésben, ősszel be is vetik.
Szerintem a Scorpio célhardvereit is szabványosítani lehet majd. Nincs igazából akadálya. Valószínűleg ez most egy aktív téma lehet, hiszen már dolgozniuk kell a következő DirectX verzión.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#20844032
törölt tag
válasz #45997568 #28267 üzenetére
Nem hallottad őket panaszkodni? Szerintem nem jó helyen hallgatózol. Nem szeretek más nevében beszélni, szal én csak magamat tudom mennyit panaszkodom. Sokat. 2013 dec.13 óta vagyok ps4 tulaj. Aznap jelent meg a gép itthon. De meséld el kérlek milyen az élet a konzolkkal heti pár órában.
-
Petykemano
veterán
válasz #20844032 #28268 üzenetére
Az elégedetlenség érthető.
De valójában a PS3 $599 áron debütált, míg a PS4 $399-en. Tehát harmadával olcsóbb és ez persze meg is látszik a beépített hardver erején. Ez nálunk azért nem érződött, érződik, mert a dollág erősödött, a forint meg folyamatosan gyengül.Persze nem azt mondom, hogy a gyenge, de olcsó PS jó. És lehet, hogy konzolról PC-re játékot áthozni egyszerűbb lett, csak egy nyilván ez a vásárlónak nem igazán fog látszódni.
Ha megkérdezel valakit, aki rendszeresen vett videokártyákat az elmúlt 10-15 évben, biztosan azt fogja mondani, hogy a videokártyák drágultak. Ugyanaz a tier.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
-
#20844032
törölt tag
válasz Callisto #28273 üzenetére
Minek ha amúgy az igényeidet tökéletesen lefedi a konzol? Vagy azért vettél egy jobb pécét, mert a fórumokban ezt láttad?
Melyik az az önállónak vélt gondolatod, amelyikkel képes vagy azonosulni?
Látod, ilyeneken kéne gondolkodni a semmibevigyorgás helyettPetykemanó: én ezt nem is vitatom. A maga közegében a konzolok ár/értékben jók. De nem is ez volt a téma, hanem abu jóslásai a behozhatatlan konzolelőnyökről a hardverekben.
[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
válasz #20844032 #28275 üzenetére
Abu jóslatait oszd el kettővel És vonjál ki belőle kettőt.
Mert
A) vagy abu hírforrása egyfajta izgatott a tervektől, vagy maga abu "izgul", de a lényeg, hogy abu jóslatai mindig terveken alapulnak, elképzeléseken. Az amd tervein, elképzelésein, ami ennek a nempublikus változata, belső marketing , ami abuhoz mégis kiszivárog. Abu ezt mondja el. Egy tervet. Például azt, hogy ha majd x86 alapú konzol van, milyen könnyű lesz programozni, meg az amd majd így mekkora piaci részesedést szerez, és hogy a kutya sem fog nvidiára optimalizálni, amikor konzolról portolva amd kártyán alapból kész. Ez volt az elképzelés. A terv, a vágy, a cél. Aztán ami lett, az már többmimdentől függött.
B) például pont attól, hogy piac más szereplői mit lépnek, mit gondolnak, terveznek és tesznek. Abu elképzelés-terv interpretációiból mindig hiányzik a valóságnak ez a része is.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Egon
nagyúr
válasz Petykemano #28276 üzenetére
Ha még csak ennyi lenne. De az ilyen kommentjei veszélyesek csak igazán, Csípőből löki, hogy "kiveri a víz" az adott nagybefektetőt (aki többmilliárd dolláros üzleteket köt, tehát nem igazán sz*rral gurigázik), egy adott ügylettől, és "logikusan" megmagyarázza, hogy csakis és kizárólag azért kapott az nV egy csomó pénzt az adott banktól, nehogy túl erős legyen a konkurencia (még véletlenül sem azért, mert potenciált látnának a cégben - ááá, dehogy!!! A potenciál nyilvánvalóan az AMD-ben van, a vak is látja; csakis a sportszerűség kedvéért nem tolonganak a befektetők náluk, mert sportszerűtlen lenne egy ekkora potenciállal rendelkező cég dolgát holmi piszkos anyagiakkal megkönnyíteni, hiszen akkor abszolút esélytelenek lennének a vetélytársai... ).
Egyyszersmint önmagának mond ellent a másik kommentjében, hiszen Aztán itt sem az Intelnek, se az NV-nek, se senki másnak nem lesz esélye nagyobb megrendelésekhez jutni. [link]
Persze, nyilván befektetnének egy halott piacba milliárdokat, nyilván. Nem is értem, miért nem alkalmazzák Abut befektetési tanácsadónak..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
Mellesleg nem is értem miért nincs törlés a topicban: jó ideje AMD vs. Intel megy, aminek van külön topic...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem kizárólag azért kapott, de a Softbank számára igen kellemetlen a Qualcomm-NXP felvásárlás. Elég csak arra gondolni, hogy milyen jónak tűnt az okostelefonok piaca. Az NV hozta a tök versenyképes Tegrákat, és mindenki vette a Qualcommot. Hasonlóan az Intel ölte a milliárdokat ebbe a piacra, aztán az új CEO mondta, hogy elég és lelőtt minden projektet. Szóval a tervek tök jók, csak egy olyan piacról van szó, amit magasan az NXP ural, és őket most akarja felvásárolni a Qualcomm, amely cégnek alapvető stratégiája az értékesítési csatornák kézben tartása és így a veszélyes konkurensek kiűzése vagy kivéreztetése. Tehát ha a Softbank szeretné, hogy ezen a piacon verseny legyen, ami elemi érdeke, hiszen többen fognak licencelni tőle, akkor muszáj beszállnia tőkével, mert a Qualcomm-NXP felvásárlással olyan óriás születik, ami ellen az NV (vagy az Intel) egymaga nehezen fog megküzdeni. Még az Intel igen, és emiatt nem is érdekesek, de az NV-t ugyanúgy ki akarják majd szorítani.
Értsd ezt úgy, hogy mindent tudni fog a Qualcomm-NXP páros, amit az NV (vagy az Intel), tehát miért is akarnák az NXP-vel való viszonyt megtörni a partnerek? Ugyanaz áll elő, mint a Tegránál. Jó-jó, de tudja a Qualcomm is, miért is kellene Tegrát venni. Ellenben nyilván, ha van kellő akarat és kellő tőke, akkor mindenki legyőzhető. A Softbank sem a Qualcomm-NXP párosnak, mint partnerüknek akar rosszat, csak magának akar jót. Most invesztálnak ide azért, hogy a jövőben a verseny megmaradjon, és ezt a beinvesztált pénzt 10-20 éves távon simán vissza visszakapják a licencekből. Ez most a logikus lépés.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #20844032 #28275 üzenetére
A konzolok addig voltak behozhatatlan előnyben, amíg nem voltak itt az explicit API-k. Amióta ezek itt vannak, egy rajzolási parancs beírása a parancspufferbe egymilliószor gyorsabb lett, tehát az az előny, amit a konzolnak biztosítottak az alacsonyabb szintű hozzáférések tulajdonképpen elszállt. De amikor bejelentették a konzolokat, akkor senki sem beszélt explicit API-król. Legkorábban az AMD hozta fel a témát a konzolok megjelenésének évében, de csak ősszel, vagyis jóval a bemutatók után. Akkor már lehetett sejteni, hogy jó lesz ez, mert a PC-s gyártók is látják a problémát és nagyon sürgősen dolgoznak ellene. A többi probléma kezelhető, mert alapvetően csak programozástechnikai. Jobban programozható a konzol? Igen, de mindegy, mert shader modell 6.0-t bármikor kaphat a PC, ahogy a Creators Update-ben már van is egy publikusan tesztelhető implementáció rá. Ezt véglegesítik és a PC ezt a hátrányát is behozza, és onnantól PC-specifikus shaderek sem kellenek a játékokba, vagyis már úgy jöhet a port, hogy a konzolhoz írt, alapvetően optimalizált shadert másolják PC-re. Ergo átjön az optimalizálás is. A shader modell 6.1 is jön igen hamar és az lehetővé teszi azoknak az eljárásoknak a portolását, amit például az Ubi használ a PS4 és X1 játékaihoz (HRAA).
A WDDM 2.x képességei sincsenek túl messze a konzoloktól, tehát ezekhez is hozzá lehet nyúlni, ha az adott port igényelné. Nem egy az egyben ugyanaz a rendszer, de nem megoldhatatlan az egyes technikák portolása. Persze Windows 10 kell hozzá minimum, de működni fog.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rumkola
veterán
konzolok és a behozhatatlan előny...
ezt nem hiszem el bakker, elképesztő -
nagyúr
válasz atok666 #28281 üzenetére
nem érezni, de nem marketing. a korlátokat meg lehet kerülni. pl. erre optimalizálták a modelleket. egy 3d modell akkor volt jó, ha megfelelő idő alatt be lehetett tölteni. ergo a rajzoló addig rajzolta újra és újra, amíg ez nem teljesült. a különbséget nem érzed, mert az eredeti változatot sosem láttad.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz atok666 #28281 üzenetére
Játékok alatt nem, mert azok messze nem csak rajzolási parancsból állnak, és itt csak a parancs beírása van mérve, miközben azért van más munka is bőven. Viszont a 3DMark API Overhead tesztjében érezhető az ebből eredő gyakorlati gyorsulás. Az direkt erre a problémára lett kialakítva, és mivel nem játék, így olyan mértékű rajzolást is beledobtak, amivel egy mai játék még nem dolgozik. De ez egyébként valós szám, bár az igaz, hogy inkább egy megközelítőleges átlag, mivel nem minden rajzolási parancs egyforma.
A PC-ről most elmondható, hogy túl van a fejlesztési szakaszon. Tehát a megkezdett munkát az év végére befejezik, és igazából szinte minden le lesz másolva a konzolokról. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem marad probléma, de azokat már úgy kell megoldani, hogy a konzolos megoldásokat nem lehet áthozni, mert azok nem használnak akkor, ha sok konfigurációval lehet számolni. De ha valami áthozható volt PC-re az aktuális hardverekre, és a konfiguráció sokszínűsége sem akadály, azt lényegében áthoztuk. Ezzel a résszel kész, illetve az év végére kész lesz az ipar/Microsoft. Nem sokkal később a Khronos is. Sok szempontból most sínen van a PC.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
atok666
őstag
válasz velizare #28283 üzenetére
Ok, csak azert kerdem, mert abbol amit Abu irt - egy rajzolási parancs beírása a parancspufferbe egymilliószor gyorsabb lett, tehát az az előny, amit a konzolnak biztosítottak az alacsonyabb szintű hozzáférések tulajdonképpen elszállt. nekem az jott le, hogy ez segitett behozni a konzolok oriasi elonyet. De ha ebbol a millioszoros gyorsulasbol semmit sem erezni, akkor nemigazan ertem.
Atok
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz atok666 #28285 üzenetére
Mert úgy fogod fel az egészet, hogy a grafika sosem fog fejlődni az aktuális szintről. Most már maradunk itt, és nem lesznek többen a jelenetben, nem lesz a látótávolság nagyobb, nem lesz több shadow casting fényforrás, nem lesznek részletesebbek a modellek, stb. De ez téves álláspont. Amint eldobják a motorok a legacy API-kat és azokat a leképezőket, amelyeket igazából a legacy API-k kényszerítenek ki, egy elég nagy ugrásnak lehetünk majd szemtanúi. Ez már nincs messze, hiszen láttunk már next-gen leképezőt lásd object space rendering. De vannak még fejlesztések, például a Frostbite-hoz készülő tiled light tree renderer. Ezek egészen komoly előrelépést kínálnak a mostani tipikus mozaikos vagy jobb esetben klaszteres leképezőkhöz képest. Az egyetlen hátrányuk, hogy kétpofára zabálják a rajzolási parancsot. De ez sem a konzolokon, se a PC-n nem gond, amióta az explicit API létezik. Szóval végre lépkedhetünk tovább. Vannak még egyébként érdekes kutatások, mint például a LABS (az Eidos Montreal R&D részlege) deferred+ koncepciója, tehát nehéz lenne egy domináns irányt kijelölni, de az látszik, hogy az aktuálisan tipikus leképezőkről lépünk tovább.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz atok666 #28285 üzenetére
az artistoknak, akik a modelleket késztik a játékokhoz, nem kell annyira alacsony rajzolási számra optimalizálniuk a modelleket. ez nettóban részletgazdagabb modelleket engedélyez, bruttóban az erre elköltött pénzt (munkaórát) fel lehet használni máshol.
érezni nem fogod a különbséget, mert nincs mihez viszonyítani. sosem tudjuk meg, mi marad ki 1-1 játékból.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Callisto
őstag
-
#20844032
törölt tag
válasz Callisto #28288 üzenetére
Natehát a ps4 kínálatból felszippantod az felsőházat, minden másra meg inkább vettél egy leendő ps5 szintű pécét, hogy ne legyen gond, de amikor a konzolos mundért kell védeni, akkor megjelensz, és simán belököd, hogy nincs ott a ps4-en semmi baj, minden panaszmentes.
Szerintem kéne még kommentelned minden témában, ennyi ésszel amivel rendelkezel, simán menni fog. Ami csak szemebejön. Nem kell válogatnod. -
#20844032
törölt tag
válasz Petykemano #28276 üzenetére
Én ahányszor leírva látom ebben a témában az x86-ot az éghez fohászkodom. Mintha valami köze lenne az ISA-nek a játékkészítéshez (vagy bármihez).
/a gcc/cmake-nek nem tökéletese mindegy mire fordít, vagy még mindig többen azt haluzzák, hogy ajátékokat ma is asm-ben írják.
-
Callisto
őstag
válasz #20844032 #28290 üzenetére
Pontosan. Nincs vele problémám. PC pedig másra is jó. Te viszont csak fröcsögni tudsz mindenhol. Nem is értem. Nagyon megkeseredt figura lehetsz.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
nagyúr
válasz atok666 #28289 üzenetére
nem. a konzolok bottleneckei mások. kizárólag a kirajzolás szempontjából (trolloknak: amikor azt írtam, hogy a kizárólag a kirajzolás szempontjából, akkor azt is értettem, hogy kizárólag a kirajzolás szempontjából, ennek megfelelően azt is gondoltam, hogy kizárólag a kirajzolás szempontjából): képes lenne részletesebb modelleket is használni, de kevés shader van benne (az xoneban 768, a ps4ben 1152, a multiplatform címeknél a kevesebbre fejlesztenek, így a ps4nél meg örülnek, hogy gyorsabban fut), ergo felesleges (és végeredményben nagyon kínos) olyan modelleket használni, amelyekre az effektek kiszámítása meghaladja a készülék erejét.
a különbséget a shadinges és shading nélküli képen inkább szemléltetném (általános érvényű, nem ogl specifikus):
a pc, ahol ilyen 2-3-4ezres shaderű vga-k mászkálnak, ráadásul jellemzően magasabb órajeleken, mint a konzolokon, tud mit kezdeni vele.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
szmörlock007
aktív tag
Üdv
Akit érdekel itt egy cikk hogy a mining miatt mindenhol hiány van rx 570/580-ból. Van ahol háromszoros áron árulják.
[AMD GPU Supply Exhausted By Cryptocurrency Mining, AIBs Now Directly Advertising To Miners
-
Crytek
veterán
Next PC Upgrade: 2022
-
Crytek
veterán
Kingdom Come Deliverance Beta GPU/CPU teszt .... amd powa!!!
Next PC Upgrade: 2022
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen