- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Netfone
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Szörnyvadászat az MSI és a CAPCOM szafariján
ph A tajvani gyártó különböző komponensekkel és perifériákkal hangolódott rá a japán fejlesztő jubileumára.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
ma A Telekom saját márkás modelljeinek új generációja jelentős előrelépés az első T Phone-okhoz képest.
Új hozzászólás Aktív témák
-
daneeeeee
aktív tag
válasz FLATRONW #2299 üzenetére
Világos, hogy hogy működik az SSAA de ha ez tényleg "csak" ennyit tud a Ryse-ban akkor én nem vagyok biztos benne, hogy bekapcsolnám.
HSM: Ok, a TR-t vissza szívom a kinagyított képeken már látom a különbségeket mondjuk játék közben nem emlékszem ez ennyire látványos lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz daneeeeee #2301 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy a linkelt képeken szinte semmit nem látok különbséget, viszont játék közben 10m-t nem tudok menni FXAA-val, hogy ne forduljon fel a gyomrom a látványtól, AA nélkül is sokkal jobban tetszik a kép, viszont SSAA-t rákapcsolva gyönyörűen eltűnnek az élek, és valahogy szebb lesz az egész.
Sajnos letöröltem a régi mentéseim, így csak nagyon az elejéről tudnék képet lopni, ott azért annyira látványos különbség nincs, a világosabb, nagyobb tereken jobban átjön.
-
Habugi
addikt
+1, az FXAA borzalom, nem is értem azokat akik 10mp-nél több ideig bírják nézni, teljes félreértés az egész. AA nélkül is szebb bármilyen/melyik játék mint FXAA-val..
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Habugi
addikt
Szerintem az emberi változó játszik be ebben az esetben (is..).
Emese után szabadon.., izlések is pofonok. Ahogy lehet eltérő a hallás/szaglás valszeg a látás is, vagy csak másra vagyunk érzékenyek.Speciel én szívesen elásnám az út mellett azt, aki kitalálta a DoF-ot (és megvalósította abban a formában ahogy jelen van, egyrészt mert nem tudom milyen szemsérülés kell ahhoz hogy irl így/hasonlóan "éljem meg" a mélységélességet, másrészt azért mert sokan vagyonokat áldoznak 1-1 jobb/élesebb képű monitorért amin aztán lelkesen használják a DoF-ot.. ), lásd aláírásom.., viszont sokan szeretik..
MotionBlur ugyan ez a kategória kb.
Innen megközelítve pedig az FXAA csak x+1 , számomra kis túlzással olyan, mintha egy belehelt buvárszemüvegen keresztül játszanék, legalábbis a többi eljáráshoz képest. Borzalmas..[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
TTomax
nagyúr
Ritka pillanat,de 100% osztom a véleményed... Nálam is az első dolgok lekacsolása közé tartoznak a következőek... DOF,Motion Blur,FXAA,Nem győzöm így se GPU-val a downsamplingot,vagy a DSR-t,nekem tűéles kép legyen nem konzol ez kérem szépen...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Habugi
addikt
Én is ezeket nyírom ki első nekifutásra. Az a baj, annyira alap effekt lett (DoF), sok játékban szépen bele van "integrálva" a PostProcessingbe és negyed óra ini/cfg keresgélés/állítgatás után lehet csak kikapcsolni, mert ingame kiírthatatlan.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
TTomax
nagyúr
Bizony!És ugye a legjobb példája a teljesítmény elpazarlására,mert van ahol felezi az fpst a DOF,de cserébe legalább jól elmos mindent a motion blurrel...és akkor jönnek a "néphülyítő" szoftverek mindkét cégtől ahol egy gomb benyomásával "optimalizálhatsz" mindent... hát nem köszönöm,ha 900P-re vágyok 30fps-el recés élekkel és ocsmány textúrákkal,azt jóval olcsóbban is megúszhatom...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
a DoF-nak szerintem sincs sok keresnivalója a játékokban, különösen nem az FPS-ekben. a motion blur implementációfüggő, lehet jól is csinálni, meg szarul is (jellemzően az utóbbi szokott sikerülni).
az FXAA kis mértékben tényleg tompít, de én csak akkor látom, ha kifejezetten figyelek rá. ráadásul nem is mindig lehet megkülönböztetni, hogy az FXAA miatt tompa valami, vagy maga a textúra olyan. az eredeti MLAA sokkal rosszabb volt.
amúgy Radeonon és GeForice-on ugyanúgy fest az FXAA? TTomax?[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
TTomax
nagyúr
Igen ugyanúgy,sót radeonproval kényszerítheted mindkét gyártó termékére...az SMAA szerintem a legjobb ezek közül,csak ott döl meg a dolog,hogy mindig állóképen látjuk milyen szép,csak mozgásban már nem annyira.Nem tudom ez az MFAA mennyire lesz jó,illetve mennyire lesz elterjedt,remélem nem jut a TXAA útjára,mert az elgondolás nem lenne rossz,gyakorlatilag az MSAA-val megegyező minőséget nyújtana,mindezt fele annyi erőforrásból...ahogy én értelmeztem mondjuk egy 4XMFAA 2 mintát az aktuális n képkockákból számol,és két mintát az előző n-1-böl lop, (ami ugye az nV szerint nem kerül gyakorlatilag szinte semmibe) tehát a végeredmény az lenne,hogy egy 4XMFAA annyiba kerülne mint egy 2XMSAA ami valljuk be elég jól hangzik, a kérdés csupán az hogy ez mennyire fog működni a gyakorlatban...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
warte bitte, nem ugyanarról beszélünk. a kívülről (vagy driverből) kényszerített eljárások tisztán postprocessek, van nekik a 32-bites pixelekből álló kép, oszt' csókolom. úgy nem nehéz homályos szart gyártani.
én arra az FXAA-ra gondolok, amit a játékon belül kapcsolsz be - ott implementációtól függően több információból dolgozhat a filter. nézd meg pls, hogy a Borderlands: Pre-Sequelben is annyira gázosnak látod-e az FXAA-t - én tegnap lőttem két képet, és bár egyértelműen látszik, hogy az FXAA egy-két helyen homályosabb, egyáltalán nem tűnik vészesnek.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
TTomax
nagyúr
Amit játékon belül kapcsolsz az ugyanaz a technológia mint amit kívülről kényszerítesz mindkettő post process,jellemzően amit kívülről kényszerítesz az jobb szokott lenni,jobban konfigurálható,illetve sokkal több extra effektet bele tudsz rakni,de ez sok mindentől függ, a driverböl kényszerített a legvacakabb mert nem igazán fejlesztik ezt a vonalat egyik oldalon sem.A te általad kényszerítettel lehet a legjobb minőséget elérni,viszont a legtöbb anomáliát is ezzel lehet okozni...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Hm...jut eszembe pont az új Borderban látszik az FXAA és DSR közötti difi,Ha jól látom 660ad van,azon már be lehet kapcsolni a DSR-t,igaz még nem hivatalosan,de már kinn van egy laptop driver amivel rá lehet hackelni,mindenképpen próbáld ki a DSR-t mert ugye a játékban se MSAA se SSAA,meg fogsz lepődni... Rögtön látni fogod,miért is nem kell neked FXAA.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
megnézem, amint lesz WHQL
belső VS külső: ahogy írtam, a belső implementációfüggő. lehet ugyanaz a szar is, de ha a pixelenkénti depth infot elkéri és felhasználja a filter, akkor már sokkal jobb lesz az eredmény. az AA minőségét tekintve talán nem, viszont az anomáliák tekintetében biztosan.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
wattafaka
senior tag
Sziasztok!
Két problémában szeretném a segítségeteket kérni, az egyik úgyis pont a témába vág, amiről beszélgettek.
VGA: MSi R9 280X 3G Gaming1. Crysis 3-ban hiába váltogatok a különböző élsimítási módok között (TXAA, SMAA, MSAA), érdembeni különbséget nem tapasztalok. Amivel nem is lenne baj, ha mind gyönyörű lenne, viszont néha egy két pályarésznél olyan érzésem van, mintha be sem lenne kapcsolva. A világ egyik legszebb grafikájával rendelkező játékánál részemről nem fér bele, hogy fullHD felbontáson 8-szoros MSAA-val a kezemben lévő pisztoly is már recés.. Főként mozgás közben érzékelem az AA hiányát, ha megállok akkor úgy nagyjából beáll és minden rendben. Más játéknál tökéletesen működik az AA, csak ennél érzem néha, hogy ennek nem így kellene kinéznie. Nem vagyok otthon, este lövök is pár screenshot-ot arról, hogy mit is látok pontosan. Ettől függetlenül ezzel a kártyával melyik élsimítási módot ajánljátok ehhez a játékhoz? Vagy jobban járnék Catalyst-ből force-olva?
2. Ugyanehhez a kártyához van egy Dell P2214H monitorom. És főként játék közben, de néha windows-ban is ugrik egyet a kép. Értem ez alatt azt, hogy egy pillanatra másfél centivel megemelkedik a kép, majd rögtön vissza. Néha órákig nem csinálja, viszont van, hogy 2 másodpercenként... Elég bosszantó. Olvastam olyat, hogy nem szereti a hangfal közelséget a monitor. Kikapcsolt hangfalakkal is csinálja. Olyat is olvastam, hogy a videókártyának nem elég a tápegység. Remélem nem kell az újonnan vásárolt Cooler Master V550S tápot emiatt lecserélnem, mert akkor agybajt kapok, fórumokon azt olvastam bőven elég neki az 550Watt, igaz PCX-en minimum ajánlott tápként 600W volt feltüntetve, de nem akarom elhinni, hogy az 550 nem elég. Feltettem tegnap a legújabb VGA drivert (14.9), teszteltem pár percet, az alatt nem jelentkezett a probléma. Ha újra jelentkezik, akkor amit kipróbálok, hogy másik displayportba dugom a monitort, vagy másik kábellel kötöm össze. Ezeken kívül van valakinek bármi használható javaslata a problémára, vagy esetleg el tudná magyarázni, hogy miért csinálja ezt?
Köszi,
hazazs -
daneeeeee
aktív tag
válasz wattafaka #2323 üzenetére
Szia!
Itt van egy kis elemzés a Crysis 3-ban található élsimítási eljárásokról és azok hatásairól.
Nálad az MSAA, FXAA és az SMAA jöhet szóba.
A 3 közül különben magasan az SMAA a legjobb választás (ezen belül az SMAA Medium 2TX). Szebb eredményt ad mint a másik kettő módszer, az erőforrásigénye pedig kisebb mint az MSAA-é.[ Szerkesztve ]
-
wattafaka
senior tag
válasz daneeeeee #2324 üzenetére
Igen jól mondod, TXAA helyett FXAA van elírtam. Viszont ha már van SMAA High 4x, akkor azt tolom be. Ettől függetlenül a 4-szeres is majdnem ugyanúgy néz ki (ha nem pontosan ugyanúgy), mint simán fullHD-ban AA nélkül. Vagy nekem lennének túl nagy elvárásaim? Screenshotot elfelejtettem lőni... Na majd ma.
Egyébként találtam ilyet is, ami csúszkával szemlélteti az Off és SMAA High közötti különbséget.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
megnéztem a DSR-t. szuper. 90-100 fps-ből lett 35-40
a képminőség valamivel jobb, de egyrészt az összes recét a gauss filter nélkül nem tünteti el, másrészt engem eddig sem zavart az FXAA mosottsági szintje.ahol eddig 200+ fps volt, ott jó lesz
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
FLATRONW
őstag
válasz Malibutomi #2329 üzenetére
Gondolom a bokorra gondolsz, azon is észre venni, de legjobban közvetlen a kamera előtti füvön látszik az elmosás.
-
Goblin12
őstag
Pár érdekesség:
4db 980-al 40k pont FireStrike alatt: [link]
Nvidia Turf Effects Új fű technológia.
Nekem tetszik, jó lesz ez.
-
TTomax
nagyúr
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
wattafaka
senior tag
Sziasztok!
Van egy új MSi R9 280X 3G Gaming kártyám, és olyan tüneteket produkál, hogy néha ugrik hirtelen egyet a kép. Értem ez alatt, hogy körülbelül másfél centit le, majd hirtelen vissza. Főként windows-ban csinálja, illetve a játékok menüiben, konkrét játék alatt NEM. Mintha nem szeretné a csökkentett órajeleket. Próbáltam már másik kábellel kötni a monitorhoz, és másik monitort is, de nem segített, szóval biztos a VGA-val van valami. Az üresjáratos órajelek 300/150. CCC-ben profillal megnöveltem 350/350-re, de az sem segített. Még fentebb kellene a memóriát? A full load órajelek 1020/1500. Ezen felül próbáltam már megannyi drivert, megannyi Afterburner beállítást, semmi sem oldotta meg a problémát. Már BIOS frissítésen is gondolkozom, de egy vadonatúj kártyánál csúnya volna, ha ilyenekkel kell foglalkozni.. Ötletek, hogy miért csinálja ezt, vagy hogy hogyan tudnám megszüntetni? Vagy ez hardverprobléma és garancizátassam?
Köszi,
T -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ricshard444 #2334 üzenetére
A Witcher 3 szempontjából mindegy. Egyetlen GPU PhysX-es játék sem ad jó skálázódást, aminek az oka egyszerű: Mindig csak az első GPU számolja a CUDA feladatokat, tehát ha van mellette egy második GPU, akkor a számítás teljesen aszimmetrikussá válik. Az első GPU nagyon le lesz terhelve, mivel a második GPU grafikai számításánál ki kell számolnia a CUDA effekteket. Ha van egy harmadik GPU, akkor annak is. Ezért skálázódik GPU PhysX mellett az SLI csak 30-50%-os szinten.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Televan74
nagyúr
Elnézést kérek de napok óta gondolkodom rajta,hogy a garanciából majd visszajövő kártyámat kicseréljem e 970 -re vagy nem.
És arra az elhatározásra jutottam,hogy maradok az eredeti kártyámnál, nem akarok coil whine hangot hallani.Mert számomra úgy néz ki nem véletlenül ilyen olcsók a 970 -s kártyák.
A 970 kártyákat csak fanatikusnak fogom ajánlani.A minőségibb anyagokból készült 980 ajánlott kategória.[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
-
Erdei88
veterán
válasz Televan74 #2338 üzenetére
Nem járnál jobban egy 290X-el? Az árcsökkentést követően egy-két komolyabb model is remek árat kapott
980-at pont nem ajánlanám, mert igencsak megfizeted a "minőséget"
Sajnos az első kártyám nekem is sípolt, a második már tökéletes. Hamarosan lesznek aprón tesztelt káryák, azt érdemes lesz majd megvenni
-
szasanyi
félisten
válasz Televan74 #2342 üzenetére
Pedig lehet jó csere! Alig kisebb teljesítmény amit a 970-nél tuninggal akár be is hozhatsz (miközben még úgy is sokkal kisebb fogyasztás és melegedés lesz), de a kérdés az, hogy mekkora árkülönbözettel tudnád ezt megtenni. Persze benne van a pakliban a kellemetlen coil whine, de az vagylagos és akár másikat is kérhetsz ha nagyon belenyúlnál.
Tehát, hogy érthetőbb legyek: én egy hibátlan 290X-et (ha már meglenne) nem adnék el azért, hogy 970-et vegyek de Te más helyzetben vagy mert gariba éppen cserélik mely során jobb feltételekkel tudnál váltani - ha akarsz. Nem tudom sikerült-e érthetővé tenni mire gondolok...Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
ricshard444
veterán
válasz gainwardgs #2345 üzenetére
Most jön az a rész, mikor meg kell kérdőjelezni az Nvidia -s elavultságot?
Vannak dolgok...
-
Televan74
nagyúr
válasz gainwardgs #2345 üzenetére
Nem csodálkozok rajta. Engine: Fledge with PhysX
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
szasanyi
félisten
válasz gainwardgs #2345 üzenetére
Mondtam már: minden játékhoz más VGA-t kell venni!
Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
szasanyi
félisten
válasz Televan74 #2349 üzenetére
Tökéletes példa arra, hogy nincs tökéletes választás. Ár / teljesítmény arányban és/vagy a fontosabb (kedvenc) játékoknak megfelelőbb VGA az ideálisabb. Van, volt és lesz is amelyik egyiken vagy másikon fut jobban.
Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Dell Precision 7820 dupla processzoros és 5820 win 11 kompatibilis munkaállomások
- B650/7700X/32GB 6400C28/1TB+2TB NVME/RX6950XT Toxic/850W Gold/TT View71/épített víz mindenen!!!
- HP Pavilion Laptop 14
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen