- iPhone topik
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- Bemutatkozott a Redmi 13 4G
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Yettel topik
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
Hirdetés
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
djsunstealer
aktív tag
Gőzöm sincs, hol dekkol a cucc, az összes követőt végignéztem, ennél több infot nem tudtam kisajtolni. A vásárlói védelmi hosszabbítás megtörtént 1-2 hete. A böngészőben ez van:
Your order should arrive within 42-50 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
1. If your order does not arrive on 2020-07-14 , you can apply for a refund by opening a dispute.
Tehát nem, gondolom. Idén még ideér vajon? -
-
djsunstealer
aktív tag
Értem, köszönöm!
Új fejlemény, ezt küldte az official store, mennyire tűnik hitelesnek?
"Aliexpress shipping replied that there is problem updating status online.
The parcel should have arrived in your country.
Please contact local customs to check or contact local post to check and get parcel
Thank you"
Valami értesítést csak kell, hogy kapjak, akár vám-, akár postaügyben. Nem?😀
Önök mit tennének a helyemben Uraim? -
csiki52
tag
-
csiki52
tag
az imént a következő választ kaptam az eladótól:
sajnálom, az árut szállítják, a posta elvesztette az árut, kapcsolatba léptünk velük
és ennek a modellnek nem volt raktárkészlete az európai raktárban, ezért azt javasoljuk, hogy indítson vitát a pénzének visszatérítése érdekében.
vagy Kínából szállítják.
plz fontolja megahhoz képest még mindig árukészlettel reklámozzák, a Czech raktárat.
Kinábol csak az a gond, hogy sokkal több idő és megvámolják mivel ez 50 dollár és ugy már nem éri meg, pedig nagyon kelleneés máshonnan nem tudom beszerezni
mit javasolsz?[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
https://t.17track.net/en#nums=LX419916877NL
Aha,aha, nálam valahogy természetes az extrém eset. 21 napra eltűnt a csomag az OLK után. ha ez megtörténhet egy elsőbbségi levéllel akkor levélküldeménnyel még gyakrabban.Már volt egyszer kezembe egy értesítő, amin áthúztak a pecsétes dátumot és 7 nappal későbbi volt rajta mint értesítés, na akkor kaptam meg. Közel 7 napra félredobták!
Lehet a te postádon 10 napig nem tűnik el a levél, de budapestieken megtörténik volt ez járvány előtt is.
-
-
Inhouse
őstag
Erre a számra sincs találat. A törölteknél nekem nincs tétel. A refund&dispute-nál 3 tételem van és nincs köztük. Ha nem én rendeltem, akkor ezek szerint fizetni sem fizethettem érte?
Gondoltam írok nekik és rákérdezek, de ezt az eladót sem találtam. Egyáltalán hogy lehet eladóra keresni?Üdv Inhouse
-
nfsu17
veterán
Nem értem.
Bent van a kosárban a 2 termék. Egy eladótól.
Rámegyek, hogy "buy".
Szállítási cím...alatta...Payment Methods...alatta: Order Review
Itt tudnék írni az eladónak...
aztán: Order Summary...kuponok...
Place orderSemmi olyat nem látok, amiről beszélsz, vagy az eladó beszél...az eladó által adott képnek köze sincs a jelenlegi felülethez.
-
nfsu17
veterán
Köszönöm. Szerintem sikerült. Mármint a rendelés, a csökkentés majd holnap kiderül.
Azért nem jutottam be ebbe a menüpontba, mert nem volt egyértelmű nekem elsőre.
"Az eladó általi vételár módosítás lehetősége."
Nem gondoltam, hogy itt kell "töröltetni" a felesleges szállítási költséget. -
nfsu17
veterán
Megírtam neki, ha nem érti, majd küldök egy screenshotot legközelebb.
fairi
Nekem felesleges. Alig több, mint 3 dodó a két termék együtt és 3-3 $ a szállítás / termék.
Ezt így még lenyelem, hogy "termék ára=szállítás", de ennél többet nem.
Pár grammos termék, megírta, hogy el tudja küldeni. Ha mégsem, akkor cancel, nem dőlök kardomba. -
julius75
aktív tag
+ pulutodurumo: azt hiszem nem fogalmaztam elég tisztán: az eladó megígérte a 9-18 napot, erre én megrendeltem.
A hatodik napon rákérdeztem, esetleg nem tervezi véletlenül feladni.....? Mire gyorsan küldött egy dhl trackingot.
Aztán a 18. napon egy újabb tracking, és 4 nap múlva kihozta a dhl.
A magyar dhl szerint az első trcking el sem indult, még mindig élő szám, ami várja a hozzá tartozó csomagot.....
A második dhl a feladáshoz képest 4 nap(!) alatt ért ide Kuala Lumpurból, amibe pont beleesett egy hétvége is.....Tehát az első "feladás" csak elterelés volt......
Illetve még egy szösszenet: 90 dolláromba került a dhl-es szállítás felára a normál shippinghez képest.Hát ezért mertem reklamálni.
[ Szerkesztve ]
-
julius75
aktív tag
Értelek, csak tudod az eladó ígérete miatt vásároltam nála, és fizettem közel 85USD-t a feláras expressz dhl szállításért.
Másnál is ugyanennyibe került maga cucc, de vagy nem volt expressz szállítási lehetőség, vagy megmondta, hogy csak 4-5 nap múlva tudja feladni......És mint írtam, a szállítással semmi gond sem volt. Ha feladta volna időben, akár 4-5 nap múlva, minden rendben. De 17-18 nap múlva....szerintem már inkorrekt volt.
[ Szerkesztve ]
-
julius75
aktív tag
"Tényleg nem világos hogy ezt akkor miért az eladón követeled." ......hát esetleg írhatok neked is egy számonkérő privátot, de sanszos, hogy elküldesz a picsába.....
Na de még egyszer, és utoljára, mert azért ez a topik nem az én nyűgömnek van fenntartva:- van egy termék amit meg akarok venni, ráadásul szoros időkorlát mellett,
- két másik eladó után, akik kerek-perec megmondták, hogy vagy ideér az általam elvárt időre vagy nem, találtam egy harmadikat, aki határozottan kijelentette, hogy bizony a cuccos itt lesz a megadott 9-18 napon belül, de ahhoz a feláras dhl szállítással kell rendelnem
- rákérdeztem: biztos, mert két másik eladó nem vállalta
- válasz: a feláras dhl-el nincs para, itt lesz
- oké, megrendeltem.....Kérdésemre a 6. napon küldött egy trackingot, ami hamis, hiszen még mindig várja a csomagot.....majd a 17 vagy 18. napon egy másikat, azzal az üzenettel, hogy ezt figyeljem.
Előtte nap írtam neki, (de ugye akkor még nem tudtam, hogy az első tracking full kamu), hogy baj lesz az idővel....válasz sem jött rá, csak utána a valós tracking.
Erre azt válaszoltam, hogy ha ezt most rögzítetted Kuala Lumpurban, akkor gyorsan vond vissza, és töröld az egészet, mert 1 nap alatt nem lesz itt.......
Válasz semmi, csomag jött 4 nap alatt, hétvégét beleértve.Tehát aki nem tartotta magát, az az eladó.
A szállítás tökéletesen rendben volt. Mondjuk legyen is ennyi pénzért.Szóval akkor a fent leírtak alapján miért annyira elrugaszkodott dolog az eladót hibáztatni a késésért? Ha feladta volna mondjuk a 10. napon, akkor semmi baj nincs. De nem így volt.
Feltételezem, neki is be kellett szerezni valahonnan....így összejött a csúszás. Csak amíg a többi seller ezt belátva nem vállalta, addig az én eladóm simán.....fairi: köszi, így utólag már én is tudom, hogy gödör jön, ez nem kunszt....
-
agroman
senior tag
"Tényleg nem világos hogy ezt akkor miért az eladón követeled."
miert, ha szar, selejtes termeket kuld a nagyker akkor te is a dropshippertol koveteled a refundot, mert vele vagy szerzodesben.
tehat ha az elado kamu trackingel es kesoi feladassal operalt, akkor meg kulonosen vele van gondod. egyebkent is vele kell lerendezned, mert o szerzodott a szallitoval nem te. csak o kerhet karteritest a szallitotol es nem a vasarlo.------
-
julius75
aktív tag
Azért azt nyilván te is tudod, hogy ekkora távolságból közvetlenül az eladóval lehetetlen megoldásra jutni. Mivel teljesen biztosra nem tudom, ezért nem is állítom, csak feltételezem, hogy ő pontosan tudta, mikor bevállalta, hogy nem fog beleférni az időbe.....de másokkal ellentétben gerinctelenül azt hazudta, minden rendben lesz.
Mivel egy ilyen kereskedési modell csak úgy tud jól működni, hogy az üzemeltető "helyt áll" a felületét használó kereskedői után, így azt gondolom, igenis van felelőssége az alinak ebben az esetben.Jelen esetben az vélt igazamat rendes angol nyelvű magyarázattal, screenshotokkal alátámasztva próbáltam igazolni. Szándékosan kiemeltem, hogy a termék rendben van (nem említettem például, hogy az összeszereléshez és a távirányító programozásához adott leíráson egy normális betű sincs, csak kínai ákom-bákom), és csak egyetlen dolgot kifogásoltam:
- az eladó által üzenetváltásokban vállalt, kvázi "egyedi" szállítási idő haladta meg a megbeszélteket, a megvásárolt extra költségű dhl szállítástól függetlenül.Tehát fizettem egyszer 85USD-t a feláras szállításért, valamint közvetlen károm lett, konkrétan 120USD a késői kézbesítés miatt.
De mivel a szállítás felárát belekalkuláltam az üzletbe, csak a 120USD-t szerettem volna, ha valaki más "állja" helyettem, ha már így alakult.
Hárman voltunk szereplők:
- az eladó, aki késve adta fel,
- a szállító cég, aki szerintem nem hibázott, 4 nap alatt elhozta a világ "másik" végéből
- és én, aki rendeléskor azonnal fizettemLehet, hogy nincs erre keretbe foglalt dispute, de azért én azt gondolom, ilyenkor igenis lépni kellene az alinak.....
[ Szerkesztve ]
-
-
fairi
addikt
Engem az ideg szétvet.
febr23-án megrendelem a terméket kis értékű, igy nem nyomkövetett
https://t.17track.net/en#nums=UB262496727TW és meg is kapom március 17-én. Járvány kellős közepe gyors szállítás.Magyar posta is fürge.
Erre most újrarendelem nagyobb tételben, így nyomkövetést is kapok erre:
https://t.17track.net/en#nums=LX092568872CNHa lehetne kérni mindig tajvanit kérném (nekem az volt a legbiztosabb). Még az sehol semmi. Ennyit ér jelenleg az ePacket.
-
szolnoki
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- Ukrajnai háború
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPhone topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Microsoft Excel topic
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen