Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz julius75 #39463 üzenetére

    Én az elmaradt haszon vagy az általad nem részletezett plusz költség, mint kár megtérítéséről írtam.
    Amit most leírsz annál az AliExpress azt vizsgálja hogy az adott szállítási fajtához meghatározott várható szállítási időn belül történt-e a kézbesítés.
    Ha ez a 9-18 napos DHL szállítás kategória, akkor annál 30 nap az alap, nem 60 nap, mint a kínai postás szállításnál. De ez a szállításra jelöléstől számolandó, nem a vásárlás időpontjától.
    Lényeg az ha letelt a szállítási védelmi idő és a rendszer lezárta a vásárlást és a 15 napos dispute idő ketyeg és nem kapod meg jogszerű a dispute indítása, ha megérkezik és gond van vele akkor szintén.
    Természetesen azt hibáztathatsz akit akarsz, ha 4 nap alatt leszállította a DHL akkor őket nem, de a hitegetésért meg az eladót.

  • cof

    veterán

    válasz julius75 #39463 üzenetére

    Szerintem neked van igazad, és jogos a panaszod. Ha vásárlás után 1-2 napon belül feladja, akkor az általad elvárt időben megkapod.

    Nézd meg, hogy mennyi a Processing Time, ez a Shipping method résznél van, végül is azt jelenti, hogy mennyi időn belül postázza, és jelezd azt is a fellebezésnél, hogy az eladóval nem ezt beszéltétek meg.

    alt="" title=""

    Nagyon jól tudta ő, hogy nem rendelkezik a termékkel, és neki is be kellett szereznie, azért a vásárlástól eltelt 18. napon postára adni még free shipping-el sem szokás. Pár nap és útra kel minden csomag, tehát téged szándékosan félrevezetett, és hazudott a készletről.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

Új hozzászólás Aktív témák