- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KeFer
tag
Sejtettem, hogy ez lesz. Csak egy halvány remény élt bennem, hogy valamit lehet tenni. Magam részéről biztos vagyok abban, hogy átvert a feladó. De akkor nincs más, mint kivárni a 90 napot. Viszont nem merem megrendelni mástól, mert esetleg lesz raktárkészlete, és valamikor feladja, akkor két darab boldog tulajdonosa lennék.
Én abban a logikában bíztam, hogy holnap letelik a' processing time' és mivel az én címemre faló feladást nem tudja bizonyítani, akkor automatikusan 'refund'-ra ugrana. Ha Ali-nál egy hús-vér ember pár másodpercet foglalkozna a dologgal, akkor látná, hogy az én címemre nem történt feladás. Azért még van mit javítani az Ali rendszerén. Egy programozónak ujjgyakorlat lenne, hogy a rendszer hasonlítsa össze a megrendelő címét azzal a címmel, ahová feladták az árut, és eltérés esetén ne fogadja el a feladás lejelentését tényként. De egyenlőre ez még várat magára.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!