Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz fery02 #29690 üzenetére
Rosszul tudod: Közben megtudtam, hogy ez a Dispute dolog az eladók "imizsét" sérti
Ez a rendszer van a problémák rendezésére biztosítva.
Ha az eladó nem hajlandó a problémádat orvosolni és eljut odáig hogy az AliExpressnek kell dönteni, akkor lehet negatív hatása az eladóra.
Megjegyzem: van lehetőségük az adott döntés felülbíráltatására is.Ha szállítás közben megsérül, vagy gyári hibás az miért az eladónak lenne felróva, annyira az AliExpress-nél sem hülyék?
Gond van, jelzed a dispute felületen, az eladó megkapja (néha el kell olvasni az üzletmenet e-mailjeit, üzenteit), reagál rá valamit, ha neked is megfelel akkor félbeszakítod, törlöd a dispute-t ez akkor egy nem létező dolog, semmi hátránya nincs belőle az eladónak.
De!
Nem érkezik meg és a rendszer lezárja a vásárlást van 15 napod dispute indításra, nem teszed mert kapsz egy olyan ígéretet egy üzenetváltás során hogy elküldi újból. Vagy meg teszi vagy nem, vagy elveszti a posta vagy nem, de te a 16. naptól már semmiféle kárpótlást nem fogsz kapni.
Pénzt visszaküldeni, úgy hogy az eladónak ne számolják fel az eladás után a jutalékot csak dispute keretében lehet. Ha ő azt jelzi az AliExpressnek hogy a probléma megoldás módja a pénz visszaküldése akkor a pénzed visszakapod és ha olyan oka van ami nem az eladó hibája akkor ő sem fog fekete pontot kapni.
De ha kamu az amit leírt a hirdetésben akkor nagyon nem érdekel bennünket a az eladók "imizse"
Szóval ha nem akarsz "tudatlan" lenni, akkor nyugodtan használod a dispute rendszert és nem kérsz elnézést ha téged valami kár ér és azt szeretnéd lerendezni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!