Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz fery02 #29690 üzenetére

    Rosszul tudod: Közben megtudtam, hogy ez a Dispute dolog az eladók "imizsét" sérti
    Ez a rendszer van a problémák rendezésére biztosítva.
    Ha az eladó nem hajlandó a problémádat orvosolni és eljut odáig hogy az AliExpressnek kell dönteni, akkor lehet negatív hatása az eladóra.
    Megjegyzem: van lehetőségük az adott döntés felülbíráltatására is.

    Ha szállítás közben megsérül, vagy gyári hibás az miért az eladónak lenne felróva, annyira az AliExpress-nél sem hülyék?
    Gond van, jelzed a dispute felületen, az eladó megkapja (néha el kell olvasni az üzletmenet e-mailjeit, üzenteit), reagál rá valamit, ha neked is megfelel akkor félbeszakítod, törlöd a dispute-t ez akkor egy nem létező dolog, semmi hátránya nincs belőle az eladónak.
    De!
    Nem érkezik meg és a rendszer lezárja a vásárlást van 15 napod dispute indításra, nem teszed mert kapsz egy olyan ígéretet egy üzenetváltás során hogy elküldi újból. Vagy meg teszi vagy nem, vagy elveszti a posta vagy nem, de te a 16. naptól már semmiféle kárpótlást nem fogsz kapni.
    Pénzt visszaküldeni, úgy hogy az eladónak ne számolják fel az eladás után a jutalékot csak dispute keretében lehet. Ha ő azt jelzi az AliExpressnek hogy a probléma megoldás módja a pénz visszaküldése akkor a pénzed visszakapod és ha olyan oka van ami nem az eladó hibája akkor ő sem fog fekete pontot kapni.
    De ha kamu az amit leírt a hirdetésben akkor nagyon nem érdekel bennünket a az eladók "imizse"
    Szóval ha nem akarsz "tudatlan" lenni, akkor nyugodtan használod a dispute rendszert és nem kérsz elnézést ha téged valami kár ér és azt szeretnéd lerendezni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák