Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fery02

    addikt

    válasz V/ #29691 üzenetére

    Nagyon szépen köszönöm a felvilágosítást! :R

    Ennek ellenére a továbbiakban először majd azért csak üzenetben írok probléma esetén.
    Ez a Dispute dolog akkor csak úgy "látszik meg" az eladón, ha Aliexpress-nek kell beleavatkoznia a végén és az eladó ellen dönt.
    Na de ilyen helyzetbe azért szerintem nehezen fogok kerülni, kompromisszum kész tudok lenni (ha nem GearBest-esekkel kell szórakozni, hozzájuk külön képesség kell).
    Az "elnézésgetés" akkor tényleg felesleges volt.

    Pár napja egyik februári, még meg nem érkezett rendelésem esetén zártam a közben indított Dispute-ot az eladó kérésére, mivel állítása szerint majd Dispute zárás után küldi a refund-ot.
    Ha normális eljárás a Dispute, akkor ő miért nem abban részt véve akarja intézi a refundot, hanem miért Dispute-on kívül? Valamiért csak nem jó az neki.

    Azóta nem írt mondjuk semmit és refund sem jött, 6 nap van még a Purchase Protection-ból. Azt már persze nem fogom hosszabíttatni megint (februári rendelés ugye).
    A Purchase Protection jelenti azt amit írtál, hogy "a rendszer lezárja a vásárlást"?
    Ha igen, akkor még azon a 6 napon felül lesz még ugye plusz 15 napom egy újabb Dispute nyitásra, ha végleg nem történik semmi sem majd közben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák