- Telekom mobilszolgáltatások
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Honor Magic V2 - origami
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Szia, a legbiztonságosabb autó, a legsportosabb motorral amivel valaha kapható volt. Remek választás. A motor az örök élet +1 nap, 10 év után ajánlott a láncos vezérlés feszítőinek és görgőinek a cseréje. Ennek a meglétét ellenőrizném, meg a gyertyákat, mert vannak olyan trükkös hekusok akik csak az első négyet cserélik ami könnyen hozzá férhető, a hátsót nem. Más motorikusan nincs, örök élet +1 nap, amíg van benzin levegő meg szikra menni fog.
Ami zsebbenyúlósabb az a váltó + haldex AWD + hátsó diffi. Én mindegyiken cseréltettem olajat, + szűrőt ahol volt az is, meg felmérettem az állapotukat, mind hibátlan.
A többi az alap ennyi idős kocsinál, lengéscsillapítók, szilentek, én cseréltettem üzemanyag szűrőt is, mert alá néztem és réginek tűnt, filléres tétel. Kárpit paneleket lekapnám hátul hogy látszik e korábbi sérülés, ugyan ez az első lámpák mögött. Hibakód tároló kiolvasása, kilométer lekérdezése, alvázszám alapján márkaszerviz története, csak akkor vedd meg ha az eladó vagy a kereskedő nevén van aki árulja, ha nagyon tutira akarsz menni okmány irodában lekérdezitek fizetés előtt. Hidegen melegen kipróbálni mindent főleg a váltót. + az alap dolgok
Más: A pofám leszakad ne dízelezzetek itt, ha egyszer benzinest szeretne, és nem is napi használatra = nem fogyasztana sokat, hosszú távon nem nagy a különbség. Plusz rengeteg potenciális kellemetlenségtől kímélné meg magát. Múltkor vezettem fater XC D5-jét fél napig, majd vissza ültem az enyémbe, azt hittem valami Ferrarit hajtok. Ég és föld a különbség, és ezzel nem akarok senkit sem bántani, nagyon szívesen megmutatom akárkinek, sőt el is viszem vele ha erre jár (észak London), már volt is akinek mutattam, és nagyon nagyon más, másik autó, más a kormányzás, minden hozzá van igazítva a nagyobb teljesítményhez. Nekem is volt dízel, most is van kettő a családban, és csak is ha napi szinten kéne ingáznom 50+ kilométert venném újra.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Sajnos nem, egyedül a Zay utcában voltam egyszer, és nem a legjobb tapasztalatom van velük, de van akinek beváltak itt. Szerelni nem vinnék oda semmit, de egy felmérésre lehet hogy jók, esetleg keress rá itt hogy "Zay" kb fele fele akinek bejött és akinek nem, de ez nem csak így van itt, máshol is ahol beszélgettem kb ez volt hogy 50-50. Állapot felmérésre valószínűleg jobbak mint szerelésre. Ezt csak gondolom, mert olyat nem csináltattam náluk, mások véleményére alapozok amiket olvastam az évek alatt.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Szóval dió héjban:
Hosszú úton alig eszik többet max 2-3 literrel. A hangja és sportossága eszméletlen. Amennyiben valaki megégette magát dízel fronton a turbó - porlasztó - magasnyomású Bermudában, lehet nem venne inkább újra. A D5 valóban megy ha elindul, nem is itt van a legnagyobb baja, persze azért a 12 körüli és a 6.X között van különbség rendesen 0 - 100-at majdnem a fele annyi alatt letudja, de ez nem mindennapi szituáció, viszont a besorolás, körforgalomba való elindulás már nagyon is mindennapi, és vannak olyan helyzetek, hogy mire a D5 kitalálja hogy pörgeti fel a turbót, addigra a benzines már besorolt, és a való életben vannak ezek, hogy D5 mellett meg sem próbálnám, eszembe sem jutna, még a V8 kétszer is besorolna, nem veszélyeztetve senkit. Ezekhez hozzá jön hogy akit ismerek mind költött már többet kevesebbet motorra a dízel dolgai miatt, nekem csak a gyertya és a lánc feszítők és görgők voltak, de nem lett volna muszáj, csak ajánlotta a szerelőm hogy így tíz év felett azért cserélni kéne. Lehet rengeteg indokot találni mellette, egyik ismerős mióta kipróbálta le akarja cserélni a D5-öt V8-ra. Ami még kimaradt az a szaga, te jó ég engem az kikerget a világból, mikor beindul, és nem is mögötte csak mellette állok, úgy érzetem hogy instant tüdő rákot kapok. Ugye nem véletlenül kezdik kiszorítani a dízeleket erősen itt nyugaton, és maga a Volvo is idén bejelentette hogy ennyi volt, több dízel motort nem terveznek 2020 után.
Még egyszer mondom tényleg nem akarok senkit megsérteni, nekem is volt dízel. Tudom milyen annak is vannak szerethető dolgai, amég ki nem próbálod a V8-at. Komolyan mondom hogy bárkit szívesen látok aki megnézné, illetve ha Magyarban leszek majd jelzem itt ha érdekel valakit.
-
FeRRaR1
őstag
válasz bigobert #7895 üzenetére
Vegyél egy CarPro TRIX-et, az le kell hogy hozza, ha nem akkor finom polír, esetleg te magad veszel nagyon finom pasztát, tudok ajánlani ha kell, és kézzel megpróbálod át törölgetni, lehet hogy úgy megúszod a gépit.
Szóval 1: Trix vagy Iron X 2: Kézi ultra finom paszta 3: gépi polír.
Javaslom hogy tegyél egy kemény wax védelmet a gépre, így nem tud rajta olyan könnyen megtapadni a szennyeződés, esetleg kerámia, ha többet költenél rá.
belaazallat
Amennyiben igazat állít és oda adja téli nyári szettel 2.9 vagy 3-ért, meg minden pöpec a próbánál akkor szerintem reális, szépen felszereltnek tűnik. Volt gazdája, leinformálható, költöttek rá, ezek sokat számítanak, esetleg egy személyes hirtelen kérdés rejtett hibákra, eladás okára, ha hidegen és melegen is pöpec szerintem jó, de puding próbája az evés.
Rivaul
Ezt én teljességgel megértem, én is főként azért vettem mert megsokasodtak az autók, családra, munkára, hétvégére, így nagyon keveset fut, évi 5-7 ezer mérföldet kb. Abból is sokat rövid távon, így mindenképp szívó benzinest akartam. Mondjuk már nem is cserélném le, ha többet mennék vele sem
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Megértem amit írsz, és részben egyet is értek. Én sem Európa átszelésre vettem, mikor azt csináltam évi 3-4-5 alkalommal akkor nekem is D5 volt. Dugóban városban valóban több de pályán, országúton nekem 2-3 literrel eszik többet faterénál.
Mint fentebb is említettem sokat nyomott a latba az alacsony futás is. Trafira ott a waze, de egyébként sem a nagy sebességben jobb csak, de főleg elindulásnál, besorolásnál nincs semmi késlekedés, mint a villany autó azonnal megy, ez nagyon sokat számít. Eddigi tapasztalat konkrétan: Tavaly fater ráköltött 1200 fontot, idén 840-et eddig. Ezek az olajcserén fékbetéten felül. Közeli ismerősöm 1400-at idén és szarakodik a szervópumpája meg a hátsó difije. Én ezt látom ennyi pénzből sok tele tank kijön, városi rövid távokon tökön szúrtam volna magam a dízellel. Télen is sokkal jobb, nagyon gyorsan melegít.
Én elfogadom hogy jobb valahova a dízel, de az ellen sokat fel lehet hozni, még itt igazából csak a fogyasztást, biztosításom nekem ugyan annyi mint a V50-re volt. Persze ez országonként eltérő lehet, megmondom őszintén nem is tudom hogy teljesítmény vagy köbcenti alapján Magyarban most.
Dízelek eladása sem lesz leány álom, sok városba hamarosan kitiltják őket itt nyugaton 2-3 éven belül, illetve külön dízel adók is jönnek. Szerintem valamit össze keversz, mert pont hogy a dízelekben vannak rákkeltő részecskék, pont ez miatt tiltogatják őket, a benzineseket nem. De ez egyébként is borult, mert a kis köbcentis magas nyomású bonyolult dízelek és benzinesek már ugyan úgy okádnak mindent.
Viszont ebben az elektromos dologban nem vagyok biztos. Egyrészt szerintem nem környezetbarát, max máshol szennyez. Nagyon sok mindent elfelejtenek számolni, nehézfémek, savak, áram előállítása is messze nem annyira zöld mint Németbe, de még ott sem annyira mint kéne. Hibrid is azért eszik 2 litert, mert a feltöltött aksit nagyvonalúan nullának számolják a katalógus adatban, ami finoman szólva is egy vicc.
-
FeRRaR1
őstag
válasz r.levente75 #7899 üzenetére
Mr Muscle ecetes ablak mosó első körben, de lehet fokozni. IPS alkohol vagy töményebb ecet, amennyiben vízkő akkor leszedi. Viszont utána le kell öblíteni minden honnét. Ez is ajánlott annyira finom hogy az üveget nem bántja, viszont leszed minden mást. AG glass polish a nevével ellentétben nem políroz csak tisztít, de azt erősen.
slaci
Kihagytam hogy fater évi 60e körül tesz bele. A másik srác keveset, csak rövid városira használja. Egyenlőre nyűg a full elektromos, persze múltkör ültem a Model X-ben, nem mondom hogy ott hagynám ha utánam vágják
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz r.levente75 #7901 üzenetére
Első körben én ecettel vagy ecetes tisztítóval próbálnám meg alaposan megpucolni, utána tisztára takarítani az üveget és új lapáttal elvileg olyannak kell lennie mint új korában, de ezt látatlanba nehéz biztosra mondani. Lényeg hogy alaposan pucold meg az üveget, utána 90% hogy jó lesz új lapáttal, ha nem gyere vissza aztán tovább agyalunk
-
FeRRaR1
őstag
Az a baj, hogy ott álltam idén februárban a Volvo szalonba, és nem volt ott semmi, amiért az S80 V8-amat ott hagynám. Volt ott egy másik idősebb úr, Amerikában született, mondta hogy max azért cserélné el a V8-át hogy eladja amit kap, megtartsa a különbözetet és V8-at vegyen megint. Jó volt, ott voltam a váróban, egymásra találtunk, már kész volt a kocsink, de még egy órát sztorizgattunk. Na ilyen dízellel tuti nincs
Azt aláírom, hogy ha te járatod be, megkapja amit kell, bemelegedés és vissza hűlés téren is, meg nem traktorból leszívott anyaggal tankolod akkor ezerszer jobbak az esélyeid, viszont ez is érdekes, mert akkor már a kocsi értékvesztésével is kalkulálni kell.
Mindegy, nincs mindenkire ráhúzható sablon, és ez nem is baj. Most nem vennék új autót, főleg mert nem nagyon van ami tetszik. Csak olyan márkából amit nem vezettem soha, pl Alfa Giulia QV vagy Stelvio, vagy Jag, de azok elég hulladékok állítólag... Mert nekem ez kell, hogy tetsszen kívül belül, és olyan motorral tudjam venni amilyennel elképzelem, és ebből a körből Volvo XC 60 kiesett.
Érdekes, mert amikor volt olyan szalon Volvo 2010 előtt amit megvettem volna, akkor pénzem nem volt, most hogy lenne, nincs amit megvennék, vagy becserélném bármelyik mostanit...
Mindegy elégedett vagyok nagyon is a mostani felállással, többet tankolok, biztosítás ugyan annyi, alacsony futás, szinte 0 értékvesztés a majd két év alatt, és költséges alkatrész szopó roller sincsen, no meg álom vezetni, minden nap van olyan szituáció hogy mosolyt csal az arcodra, egy Angol magazinban olvastam hogy mennyire sokan nem veszik észre hogy nagyon fontos a "smile per mile" egy kocsinál.
Ami még nagyon zavar az új autóknál hogy sok helyen kilóg a lóláb hogy bizony megy a spórolás rendesen. Anyag vastagság, minőség, nyekergések, semmi alváz védelem had rohadjon stb
Egyébként ha annyira profin szabályoz az unió, ezt mér nem teszik kötelezővé? A gyári alváz és üreg védelmet. Ennek lenne értelme, a környezetre nézve is. Egyre inkább eldobhatóak az autók, és ez az irány nagyon nem tetszik, lízing, 3-4-5 év, csere újra, és tök sz@rd le, nekem nagyon undorító ami itt megy főként nyugaton egyenlőre.
Fogyasztásban a V70 T5 érdekes volt, mert ugye könnyebb, meg csak első kerekes, kevesebbet is evett nyugis tempóban, de tiporva többet. A V8-ban nincsenek ilyen nagy kilengések 12-18 a két véglet, Egyik a pályán forgalommal gurulás klímával, a másik a csapatós, sok fék, gáz, dugó. Gondolom a turbó miatt, ha ott tiportam be tudta nyelni 20-21 litert, de nyugodtan megállt 9 körül, kicsivel alatta néha.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nagyjából egyet értünk, annyi kiegészítéssel, hogy rövid városi utakra nem vennék dízelt, ez 100%, meg alacsony éves futásra sem. A többi igaz, a kis benzines témához annyit, hogy az opel 1.0 - 1.2 - 1.4 mind hulladék pl, ott könnyen bele repülhet a kocsi ára, lánc nyúlás szakadás az elégtelen kenés miatt, csomó hengerfejes, konstrukció hibás, ez igaz sok kis benzinesre, lehet VW, PSA, BMW, teljesen mindegy, sok a rémálom sztori, a nagyobb motorok általában jobbak, ilyen szempontból is. Persze itt is vannak kivételek, de nagy átlagba én ezt tapasztaltam.
Akkor az előző hsz linkét ne nézd meg
-
FeRRaR1
őstag
Fater is így van vele, hogy a 185 egyturbósat lecserélné a 2 turbós 205-ösre, a jobb gáz reakció miatt, de ő 50-60e körül megy évente, biztos marad dízel fronton, jövőre tervezi hogy a 2007-es se lux helyett vesz egy 12-körüli executive-ot.
Nekem más a helyzet, mert faceliftes, executive V8, én csak évben léphetnék feljebb, de nehezen találnék ilyen fullos V8-at, konkrétan mióta megvettem nem láttam eladót. Akkor is max az emblémám lenne hátul széthúzott meg kör alakú elöl
Ami tervben van, hogy megkapja a gyári sport kipufogó rendszert.
Illetve mindig csinosítgatok valamit, ami idénre tervben van az 4 új gumi és felni felújítás.
Most fújtam le a kilépőket, mert már sok helyen oxidálódott volt, meg húzott, karcos, csúnya volt.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
2 bar ha 160 alatt közlekedsz egy max 2 személlyel. 2,6 bar ha 160 alatt tele kocsival és csomagokkal, nyugodtan lődd be a kettő közé, 2,3 - 2,4 tökéletes lesz, szerintem senki nem szokta annak függvényében fújkálni hogy mennyivel megy meg hányan ülnek benne
Kolléga megelőzött
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Alacsony nyomáson dolgozik, el van szigetelve rendesen a kabintól, gyári szűrőkkel, lefújószelep nélkül nem nagyon lesz hangja.
Volvo turbók nem szoktak lehalni ha kapják rendesen az olaj cserét, talán csak a korábbi T6 mitsubishi turbói szenvedtek valamennyire, de ott sem volt vészes a halálozás.
-
FeRRaR1
őstag
Kívülről ránc felvarrottnak tűnik, pedig nem az a belseje. Ez pedig elég nagy baj, lévén hogy automata, és ez így még csak a gyengébbik 5 sebességes, ami korlátozza a nyomatékot 1. és 2. fokozatban. Egyébként sem szabad R-t automatával venni szerintem, de ötössel egyenesen tilos és büntetni kéne
Szépnek tűnik, de nem tudjuk a kilométert, eladás okát, az alapos átnézésen kívül biztos külön figyelmet szentelnék korábbi törés, váltó hiba, és motor hibák keresésére, ha nyomják neki nagyon, sokat, és rosszul, repedhet a hengerfej vagy a blokk. Ezek elég gyakoriak sajnos az R-es Volvóknál.
Amennyiben a leírás szerint mégis 6-os a váltó (kétlem, vagy két autóból van össze rakva) illetve hibátlan a motor és váltó hidegen/melegen, akkor akár jó vétel is lehet, de személy szerint R-be manuált.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nem lehet megmondani, minél többet annál jobb. Magyarországon forgalomba helyezett? Ha igen azért kérdezd le a kilométert, Volvo tulajok általában őszinték, de nekünk is volt egy 2004 S80 D5 automata, és 570 ezerrel adtuk el ha jól emlékszem. Az is meglepően szép volt kívül belül úgy hogy érdemes vigyázni.
Főleg a váltó + motor párosra, hidegen melegen, fel és le váltások, elindulás, mind legyen vaj sima, és ha nem volt számlával igazolható váltó olaj csere akkor azt azonnal megejteni.
Más:
A Volvo szervizes váltó olaj cseréről van egy kellemesen friss sztorim, mindenkinek tanulságos lesz. Tavaly kértem váltó olaj cserét a Volvo márka szervizben. Számlával tudom igazolni, pont egy éve volt az XC-n.
Ezt a héten eresztette le a szerelőm hogy ránézzen, mért úgy éreztem sokáig sebességben tartja, és motorfékez erősen a kocsi mikor már rég csak kigurulni szokott ugyan ott korábban.
Szóval hamarosan indul egy jó kis csatározás köztem és a szerviz között. Most készülök rá, ügyvéddel, független szervizek véleményével stb. Amennyiben károsodott a váltó, addig nem tágítok amég ki nem cserélik. Remélem találok ügyvédet aki csak az ügy megnyerése esetén kér részesedést és akkor be is perelem őket.
Ugye pirosnak, tisztának és átlátszónak kéne lennie, jól láthatóan egyik sem teljesül
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #8063 üzenetére
Igen írtam erről, három dolgot tartok lehetségesnek:
1: Le sem cserélték, előtte mondták az átnézésnél hogy nem kell cserélni mert élet tartam, de én csak azért is kértem.
2: Le engedtek egy keveset, vagy csak simán rátöltöttek.
3: Nem a hozzá való géppel csinálták, és ez lett a vége.
Valószínűségük alapján sorrendbe. Ez egyik sem elég még csak távolról sem. Még szerencse hogy a 6 olajból: 2 haldex, 2 difi, 2 váltó csak ezt az egyet "csinálták" ott, a többit a privát szerelőm.
Ez Anglia, renget ügyvád iroda reklámozza magát hogy no win no fee, szóval kapnak egy ügyet, aztán meglátjuk, de 1 év és 7e mérföld alatt nem így néz ki, ezt valószínűleg soha nem cserélték rendesen. Hol van az az áttetsző pirostól, pláne az a sok szennyeződés. Eddig 2 szerelő mondta ezt, csak adják már írásba
Egyébként eddig a család összes Volvójában cseréltettünk váltó olajat, ez több mint 10 autó. Soha nem is volt gondja egyiknek sem belőle, amire a váltósok gondolhattak hogy más olajat kap, vagy nem jól csinálják sok helyen stb...
Faternak is volt olyan hogy váltósokhoz vitte a 2009-es E-s mercijét, és az olyan mint a Volvo, csak a gyári olaj jó bele, de ott mert jó fejek, megvették a legdrágább kaphatót, és bele tették. Tényleg jó fejek akartak lenni, csak ez miatt rúgtuk össze a port, mert saját költségen kellett újra csinálniuk gyári olajjal, mivel meghülyült tőle a váltó.
S80-on pl rendesen megcsinálták, leengedték, power flush alapos átöblítés és ment bele a gyári Volvo, bár abban inkább azért kértem mert 10 éves, a futás nem vészes, 44e
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Meglepő módon nincs róla képem, csak amiket én vettem azokról, ez pedig fateréknál volt, így már csak a Street view őrzi az emlékét.
Érdekesség hogy valami nem stimmel itt, mert 12-esnek írja az 1. genes S80-at, és 11-esnek a 2. geneset:
Valamit össze kutyultak gugliék, mert az új váltotta a régebbit. Szerintem felcserélték a két évszámot..
Rivaul
Teljes mértékben egyet értek. De amikor egy márka szerviz csinálja ezt, hogy 2 kocsidat oda hordod, és a műszakit is ők csinálják, nem mellesleg előfizetésem van náluk az éves szervizre... Na azért az sokkoló.
r.levente75
Kedves tőlük, nem értem miért ilyen ez az autó szerelő szakma. Talán mert az emberek többsége lesz@rja?
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #8084 üzenetére
Kell egy multi méter és néha rá kell mérni, de még ez se 100%-os megoldás, mert lehet olyan lemezleszakadás vagy cella zárlat amit ez sem jelez előre.
Futás itt lényegtelen, hőmérséklet, indítások száma, töltés hosszúsága, kocsi elektronikája mennyire vigyáz rá stb... ezek számítanak. Amennyiben sok a kis táv és indítózás sokkal erősebben fog a szulfát kicsapódni az ólom lemezekre, még hosszú utakon ezeket lebontja lassan a folyamatos 14V feletti feszültség.
Vettem én is egy Ctek okos csepp töltőt meg egy multi métert korábban, és csak bosch S5 van/lesz a kocsikban, így nagyrészt védve vagyok, de teljesen minden hibát kizárni kb lehetetlen. Nekem egyszer volt cella zárlat, még a V50-ben, persze pont amikor kórházba mentem volna haza hozni a családot... Érdekes hogy azóta az új tulajnak is volt 2x. Ott a kocsi elektronikája nyírja ki lassan az akksikat szerintem.
-
FeRRaR1
őstag
Váltó update:
Szerelőm kikapott mindent ami a váltó felett volt, leszedte a vezérlőjét, rádugta a sajátját, és mindenen ellenállást mért. A mágnesszeleptömb 5 - 5,6 ohm között kéne hogy legyen 20 fokosan, de 6,9 volt, így legalább a hiba meg van. Rátesz egy lapáttal hogy ahogy melegszenek a mágnesek, úgy veszítenek a mágnesességükből, így hidegen ez észrevehetetlen, melegen meg néha alig alig, fel sem tűnne másnak, néha jobban. Futott a VIDA, mentek a táblázatok, tűrés határok stb...
Voltam ma a kereskedésben, még nem mondtam nekik mi van, csak kérek egy szakértői véleményt tőlük is, meg kértem egy ár ajánlatot váltó cserére. £6128 ~ 2.000.000,- körül mai árfolyamon. Ebben benne van a váltó, konverter, minden járulékos alkatrész és programozás plusz a munka díj is. Privát szerelőnél aki fa mentes övezetben lakik £4600.
Elvileg a héten megjön a jelentés tőlük is, na onnantól lesz érdekes a sztori, ha a saját feltárásukkal cáfolják meg magukat és a korábban elvégzett olaj cseréjüket.
Kitűztem egy határidőt is, szeptember végére szeretném ha minden rendeződne, erre is hajtok, persze nem csak rajtam műlik.
Megjött nekik az új XC60, kipróbáltam, jobban tetszik mint az XC90, vagy bármi más a mostani kínálatból. Viszont még mindig nem kapott el az érzés hogy cserélném rá akármelyik mostanit, vagy akár pár év múlva ha elérhető áron lesz...
aero.
+1
Lehet kábel szakadás, szoftveres hiba, nem tudjuk mi okozza, ezt rendesen vissza kéne követni, mert a találomra cserélük egy két dolgot az sokba kerül, és nem célra vezető.
Héten hallottam 2 váltó cseréről, ahol kiderült hogy egyik esetben sem a váltó volt a rossz, csak nem érdekelte őket (márka szerviz) az nem működik, akkor azt cseréljük. Nem jött be. Persze a tulajnak azt mondták hogy a váltó volt a rossz, és a csere oldotta meg... Rengeteg dolgot le kell ellenőrizni, nekem is lett volna vagy 5 váltóval kapcsolatos tesztem, de a másodikon kibukott a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #8168 üzenetére
Én a helyzetjelzőket cseréltem erre: [link] 6 év garancia, nagyon jól működik, sokkal olcsóbban is vettem. Nem néz ki gagyinak, ha nem full gyárinak.
Igaz ez is e szám mentes. Viszont már 2x átment a műszakin.
Egy ilyen utólag felszereltet sem láttam ahol nem lógott ki a lóláb, általában nagyon is. A legjobb mikor egyik elkezd villogni, nem működni / pár ledje tönkre megy.... Szerintem ezekkel nem találnád meg a számításodat. Messziről ordít hogy nem gyári ha éppen jól működik akkor is. [link]
Esetleg a ködlámpa helyére próbálj meg valamit: [link] [link]
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
A mágnesszelep tömb a hibás, rámértek és nagyobbak az ellenállás értékek mint kellene.
Check DTC had code TCM-P089600 shift time too long, the code
was log on 28/05/2017, the mileage was 128902Miles and the
confirmed operation cycles with active fault been 5 and the Status
bit SI05 warning indicator requested, the engine message was
displaying on the drivers information panel.
Carried out fault tracing of the DTC, check the shift solenoid and
gearbox temp was 20c when carried out the test.
#B2 control signal, shift solenoid S2 was 12.67 ohms and the shift
solenoid S1 12.72 ohms (+20 c= 11-16 Ohms)
Pressure solenoid SLT 6.47 Ohms
Lockup solenoid SLU 6.31 Ohms
Lockup solenoid. SLC1 6.15 Ohms
Pressure solenoid SLC3 6.31 Ohms
Pressure solenoid SLC2.6.05 Ohms
Pressure solenoid SLB1 6.20 Ohms
The resistance value is too high (+20 c = 5.0-5.6 Ohms)
Because of the high values I would recommend new gearbox for
best repaired for the mileage of the vehicle.Kiemeltem a magas értékeket. Hibát nem dobott, de minél melegebb annál furcsábban, lassabban reagál, de van úgy hogy hetekig nincs semmi.
Márka szerviznél vagyok, és próbálom rájuk hárítani egy részét, mert valószínűleg nem cseréltek benne olajat, holott fizettem érte tavaly. Ők nem javítanak, csak cserélnek váltót egyben. Egyébként sem bánnám az új váltót, a motor idén lett gyertya cserekor kompresszió mérve, és mind a 8 henger 96%-os vagy feletti. Imádom, szeretem, kényelmes, biztonságos, nagy és gyors családi mindenes. Nagy bajban lennék ha cserélnem kéne valamire ami hozza ezt a szintet, hosszú vagy rövid táv, aszfalt vagy terep, 1 vagy 7 személy, mindenhol jó és gyors...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Igen, előző nap már rá készültünk, és úgy tettem le a kocsit hogy ne kelljen beindítani és 20 fok körül legyen, pont annyi is volt, bár nyilván ebben van valamennyi szerencse is 20.6 volt ha jól emlékszem.
Mágnesszelep tömb téren ez az első mérés amivel találkoztam, így nincs viszonyítási alapom, de ezeket az orrom előtt mérték.
-
-
FeRRaR1
őstag
Érdekesség:
Vettek projekt autónak egy V70R-t most kezdődik a móka, tuning, kipufogó, könnyítés... Szívem szerint én is csinálnék egy ilyen pálya V70R-t, már csak a pénz és az idő kell hozzá
Akit érdekel követheti őket, sok videót ígértek róla.
Más:
Tegnap nem mentem sehova kocsival, de ma este lehet megcsinálom a 0-100 mérést. -
FeRRaR1
őstag
Nem szépségdíjas, de nem is ez aggaszt.
Klíma nem megy, fel kell tölteni szerintük, elvisszük egy nyomás teszt/feltöltésre, aztán ha csak ennyi fizetem én, ha nem ennyi nem veszem meg, vagy enged még.
Alarm service required, annyira nem izgat, valószínűleg sziréna csere, vagy ha van saját akksija bekrepált.
Cooling fan sensor nem lehet nagy történet.
Chassis settings service, ez már aggasztó viszont, gondolom a 4c lengéscsillapítók a végét járják, az viszont nem olcsó mulatság...
Vélemények?
[link] inkább kéne még hozzá tenni, de nagyon nem akarok automatát, ha így haladok ezzel, idén sem lesz belőle semmi... mindegy ez van, inkább várok egy ráncfelvarrot, jó áras, manuálra.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz FeRRaR1 #8233 üzenetére
Most értem vissza az S80-al. Gondoltam lövök azzal egy 0-100 videót. Mit ne mondjak nem annyira egyszerű mint gondoltam, kerestem vidéki csendes utat, de volt forgalom, és nem akarnám hogy akár melyik sávban jöjjenek. Nem volt mind a két oldalról akkora szünet hogy állóra fékezzek és rajtoljak. Ez csak az egyik gond, a másik ha tartom a telefont, akkor egy kézzel fogom a kormányt, padlózásnál, kipörgésgátló kikapcsolva, mert bele szólna... Ezt sem éreztem életbiztosításnak, szóval valami rögzítést ki kell találnom a telefonnak, lehet berakom a régi tapadó korongos tartójába, és oda gyors kötözöm valahogy. Mondjuk majd reggel vagy este próbálom legközelebb, nem ebéd időben. Meglepően nagy volt a forgalom, de lehet inkább hétköznap.
-
FeRRaR1
őstag
Még várat magára sajnos. Fateráknál is van 2 Volvo meg nálam is, megbeszéltük hogy közösen veszünk egy S60/V70 R-t pályázni, kap egy nagy szervizt, rozsdamentes kiput, 380-as szoftvert...
Viszont még nem találtuk meg az igazit, mindenképpen ráncfelvarrottat, manuált és lehetőleg szép állapotút szeretnénk, elkapkodni semmikképp nem akarjuk, 2-3 licitálás volt idén, de még nem jártunk sikerrel egyenlőre, ha megérkezik az utolsó Volvo a bakancslistámról úgy is beszámolok róla itt.
-
FeRRaR1
őstag
Azért túlzásba ne essetek, nem kell mindenkinek ennyire örülni a videónak
-
FeRRaR1
őstag
válasz csabi94 #8251 üzenetére
Állapot függő, nincs mese át kell nézetni egy hozzá értővel. Egyébként ott a rizikó hogy rá locsolhatod a vétel árat még egyszer...
Hidd el nagyon jó befektetés átnézetni, egy nagy szopó rollertől mented meg magad, illetve biztos lehetsz abban hogy amit veszel az jó lesz, esetleg jelzik feléd hogy a tárcsák betétek lassan cserések stb. Tudsz tervezni.
-
FeRRaR1
őstag
Nyitott napfény tetőnél láthatsz két apró lyukat az első felén a csatornába, ezek az A oszlopban vezetik el a vizet amennyiben eltömődnek (nekem is el volt tavaly) akkor a lábtérbe megy a víz, ha lehetséges akkor magasnyomással tisztítani, ha nem szétszedni és cserélni, esetleg tisztítani. Kapaszkodókat leszeded, utána lejön az A oszlop takaró panel és hozzá férsz.
-
FeRRaR1
őstag
A legjobb ha ki tudod tisztítani a csöveket és műanyag csatlakozókat, mert ha csere, akkor a tető kárpit elejét is le kell szedni...
Nekem egy rutinos törpe növésű csinálta, aki vakon tudta hol van és hozzá fért, így nekem csak az A oszlop burkolatok lettek leszedve. Igazából 2 slag + 2 csatlakozó az egész. Érdemes félévente átporszívózni és kefélni nyitott tetőablaknál az oldalsó csatornákat, és mikroszálassal kitörölni. Így megelőzhető a dugulás. Látni fogod valószínűleg elég koszos lesz neked is.
Jó kis gép, mindig mosolyt csal az arcomra csak elfogyott az egyenes, találnom kéne egy hosszabbat, ahol fel lehet küldeni 200-ra
Vagy késő este hajnali 1 után kivinni egy kamera mentes pálya szakaszra... ha nagyon nem tudok majd egyszer elaludni lehet megcsinálom
[ Szerkesztve ]
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #8271 üzenetére
Így van ahogy kolléga írta, elvileg ATE, sok az utángyártott, én is majdnem brembót vettem, mert az tuti jó, hát nem. Utána olvastam, és mindegyik utángyártott rosszabb mint a gyári amikről írtak. Jobban kopik, kevésbé fékez, hangosabb, annyira koszol a fékporral hogy az érthetetlen, visítva fékez stb...
Így én is gyárit vettem, viszont Anglia, találtam egy boltot ahol 50% akcióban volt, így kb utángyártott árban hoztam el. [link]
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #8279 üzenetére
Akartam a boltról is linket küldeni, de éppen üres a kínálatuk, így nem lehet tőlük rendelni, ezért kerestem ki a régebbi hozzászólásomat. Itt a boltjuk, Itt meg még egy ezzel kapcsolatos régebbi hsz
A rozsdásodás azért volt, mert nagyon alacsony futású, de 10 éves az S80-am, és még a gyári 10 éves tárcsák voltak rajta. Mind ez mellett sokat állt, nem volt használva, ami szintén gátolja a rozsdát a felhevülés miatt.
Így igazából nem valós a probléma, mert nem reális hogy alig használod, és 10 évente cserélsz tárcsát...
cskiraly
Isofix téren: [link] & [link]
Annak idején én is rendeltem gyárit. A V70 és a V50-ben se volt, mert akkor még extra volt, nem alap felszereltség.Amennyiben jól emlékszem tőlük rendeltem: [link] esetleg itt: [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs