Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • slaci

    csendes tag

    válasz FeRRaR1 #7898 üzenetére

    Nem tudom, hogy milyen futás teljesítményű atókról beszélünk, mert én 0-220ezer km tapasztalatáról, és ebből indultam ki, hogy ez idő alatt nem kellet a motor miatt a kocsira költeni, és remélem,h a Volvo sem lesz rosszabb. Az biztos, hogy e felett, nem szívesen vennék autót, de ha már muszáj, akkor én is benzinest vennék, mivel nem lehet ismerni az előéletét. Aki kiszáll a dízelből, az lehet pont megspórolta a 3 misit, az új tulaj meg szépen javítgathatja, mert való igaz, hogy több a drága alkatrész bennük. De ettől még a matek az matek marad, és a 2-3l plusz fogyasztás az nagyon lefelé kerekített, optimális körülmények között. Ott a spritmonitor, aki látni akarja az látja, h az átlag hova konvergál. A vezetési élménynek ára van. :)

    (erről jut eszembe, ami saját tapasztalat, hogy a benzines autóim nagy sebességnél úgy éreztem, hogy feneketlen a gyomruk, míg a dízel 200-210 körül is teljesen normálisan fogyasztottt. Ez Nálad hogy van? nincs nagy jelentősége, csak érdekel, hogy nekem voltak-e túl rossz benzineseim :))

    A trafira a waze, az kb. annyit is ér. :) Nem egyszer haladtam el trafi mellett úgy, hogy nem jelzett semmit. Na, kb. ezóta nem is használom.

    Én azt nem vitatom, hogy jobban gyorsul, mert nyilván. Én csak annyit mondtam, hogy a 2-3száz ezer km-re vetített alsó hangon +3milliót nekem nem ér az élmény (amit nagyon korlátozottan lehet kihasználni), és inkább másra költöm. :) De nem vagyunk egyformák, ez csak ennyi. Pár 10 ezer Ft-ért meg ki lehet menni a pályára nagy teljesítményű V8-asokat hajtani, garantáltan bűntetés nélkül. :) Pl. én is kaptam ajándékba kupont big-foot-ot hajtani.

    A között azért különbség van, hogy valaminek az eladása már most sem leányálam vagy nem lesz leányálom. :)

    Nem keverek össze semmit, ez már a dízel botránynál is előjött, csak akkor nem kapott akkora figyelmet. De most már EU-s javaslatok készülnek, mely szerint részecske szűrővel szereltek lesznek a benzinesek is.

    [itt egy cikk is róla, de találsz többet is, ha utánanézel]

    Az elektormos, hybriddel kapcsolatban részben egyetértek Veled. Azért részben, mert az áram egy részét viszonylag környezetbarát technológiával is elő lehet otthon állítani. A tetőre semeddig sem tart pár panelt feldobni (amúgy is egyre olcsóbbak), így azért az előállításától eltekintve "zöld" lesz és nem szennyezi a levegőt. Tudom, hogy ez sem fedi 100%-ra a valóságot, de jobbnak tartom.

    Nekem inkább az volt a gond, hogy az elektoromosak a 300km hatótávot nem igen tudják, csak a Tesla. A hybrid Toyoták meg nyugtatóval vezethetők, annyira semmilyenek.

    [ Szerkesztve ]

  • slaci

    csendes tag

    válasz FeRRaR1 #7898 üzenetére

    Még annyi, hogy pont a Volvonak van egy bitang jó dízel hybridje, de talán épp rosszkor fejlesztették ugye a dízel motor miatt. Mindenestre elég jókat olvastam róla, igaz az ára az horror...

Új hozzászólás Aktív témák