- Milyen okostelefont vegyek?
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- iPhone topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Honor Watch GS Pro - strapacska
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
Új hozzászólás Aktív témák
-
slaci
csendes tag
válasz FeRRaR1 #7898 üzenetére
Nem tudom, hogy milyen futás teljesítményű atókról beszélünk, mert én 0-220ezer km tapasztalatáról, és ebből indultam ki, hogy ez idő alatt nem kellet a motor miatt a kocsira költeni, és remélem,h a Volvo sem lesz rosszabb. Az biztos, hogy e felett, nem szívesen vennék autót, de ha már muszáj, akkor én is benzinest vennék, mivel nem lehet ismerni az előéletét. Aki kiszáll a dízelből, az lehet pont megspórolta a 3 misit, az új tulaj meg szépen javítgathatja, mert való igaz, hogy több a drága alkatrész bennük. De ettől még a matek az matek marad, és a 2-3l plusz fogyasztás az nagyon lefelé kerekített, optimális körülmények között. Ott a spritmonitor, aki látni akarja az látja, h az átlag hova konvergál. A vezetési élménynek ára van.
(erről jut eszembe, ami saját tapasztalat, hogy a benzines autóim nagy sebességnél úgy éreztem, hogy feneketlen a gyomruk, míg a dízel 200-210 körül is teljesen normálisan fogyasztottt. Ez Nálad hogy van? nincs nagy jelentősége, csak érdekel, hogy nekem voltak-e túl rossz benzineseim
A trafira a waze, az kb. annyit is ér. Nem egyszer haladtam el trafi mellett úgy, hogy nem jelzett semmit. Na, kb. ezóta nem is használom.
Én azt nem vitatom, hogy jobban gyorsul, mert nyilván. Én csak annyit mondtam, hogy a 2-3száz ezer km-re vetített alsó hangon +3milliót nekem nem ér az élmény (amit nagyon korlátozottan lehet kihasználni), és inkább másra költöm. De nem vagyunk egyformák, ez csak ennyi. Pár 10 ezer Ft-ért meg ki lehet menni a pályára nagy teljesítményű V8-asokat hajtani, garantáltan bűntetés nélkül. Pl. én is kaptam ajándékba kupont big-foot-ot hajtani.
A között azért különbség van, hogy valaminek az eladása már most sem leányálam vagy nem lesz leányálom.
Nem keverek össze semmit, ez már a dízel botránynál is előjött, csak akkor nem kapott akkora figyelmet. De most már EU-s javaslatok készülnek, mely szerint részecske szűrővel szereltek lesznek a benzinesek is.
[itt egy cikk is róla, de találsz többet is, ha utánanézel]
Az elektormos, hybriddel kapcsolatban részben egyetértek Veled. Azért részben, mert az áram egy részét viszonylag környezetbarát technológiával is elő lehet otthon állítani. A tetőre semeddig sem tart pár panelt feldobni (amúgy is egyre olcsóbbak), így azért az előállításától eltekintve "zöld" lesz és nem szennyezi a levegőt. Tudom, hogy ez sem fedi 100%-ra a valóságot, de jobbnak tartom.
Nekem inkább az volt a gond, hogy az elektoromosak a 300km hatótávot nem igen tudják, csak a Tesla. A hybrid Toyoták meg nyugtatóval vezethetők, annyira semmilyenek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- OpenMediaVault
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen