- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mozgásban a Conscript
gp A túlélőhorror PC-re és konzolokra érkezik, a steames új demó jövő hónap elején lesz kipróbálható.
-
A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
ph 27 hüvelyk, 1440p, 240 Hz, Type-C és AI funkciók jellemzik dióhéjban a kijelzőt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz haxxika #6128 üzenetére
Az S80-on 5 hónapja nem jött fel, és tegnap a második indításnál törölte az XC is az alacsony szint hibát, azóta 0 üzenet, pedig mentem vele kb 20 kilométert. Fater D5 XC-jénél volt ilyen magas olajszint, de ott a max felett volt 1 - 2 milliméterrel, nekem most mind a kettő pont a max vonalon áll. Dízelek egyébként is sokkal érzékenyebbek erre.
-
FeRRaR1
őstag
Az igen. Ford származék?
Nekem soha nem fordult még elő alacsony olaj szint jelzésem, pedig a korábbi S80 D5 350e km felett járt, és egy Angol-Magyar-Horvát oda vissza túra alatt belecsúszott két hét alatt 6000 km. Egész évben soha nem kért olajat. Mindegy, ma is megnéztem, ott ül a max vonalon pontosan. Szerintem szervizeléskor nem töltöttek bele eleget, úgy értem ahhoz igen, hogy minimum környékén legyen, de az eddig volt elég. Valószínűleg ennyi lesz a dolgom, hogy ránézek minden olajcserés szerviz után hogy maxon van e. Ha előjön valami, arról úgy is beszámolok.
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2thletme2day #6132 üzenetére
Először is ne aggódj, ez több minden is lehet, de nem hiszem hogy kárt tettél ennyi idő alatt a motorban, nem a teljes kenés szűnt meg, csak a határértéket léphette át valami.
Nézd meg az olajszintet, hideg motornál, ha kell tölts rá, és nézd meg hogy eltűnik e a jelzés.
Egyébként ha nem az alacsony szint, akkor lehet hogy hibás az érzékelő, a pumpa (vagy eltömődött részben), esetleg kábel szakadás...
Látatlanba nehéz, Győr környékit nem ismerek.
-
FeRRaR1
őstag
Szia,
Váltó téren én a manuálisat ajánlanám, ilyen sok kilométerrel ha nincs igazolt olajcsere/váltófelújítás, akkor nagy lutri lehet, esetleg ha ki tudod próbálni hidegen/melegen, hogyan indul el, vált vissza nagy gázra, hogyan pakolgat, ha hidegen és melegen is vaj sima minden, akkor jó lehet, de mindenképpen nagyobb kockázat, és drágább javítás. + sokat ad az érzéshez, ha szeretsz vezetni, és élvezed, + kell a teljesítmény, akkor sokkal nagyobb élmény lesz pakolgatni a fokozatokat. (Nézzél esetleg szét S60 kombi téren = V70, nekem az volt V70 T5 260 paci, manuállal. IMÁDTAM 2.4 T ugyan az a motor, csak alacsonyabb teljesítménnyel, V70 R is ugyan az, csak az meg nagyobbal 300 Ló )
Motorikusan az összes öthengeres Volvo kiváló legyen az 2.4D, D5, 2.4i, 2.4T vagy T5
Ilyen árkategóriában és futás mellett csak is állapotot veszel, minden számít, mindent próbálj ki, és a lehető legjobb legyen, de ha valami szar, okádja a füstöt, rángat, stb akkor hagyd ott a fenébe.
Műszerfal, ABS modul, szokott rosszalkodni, de ennyi idősen akármi előjöhet. Egy alapos állapot felméréssel és átnézéssel spórolsz a legtöbbet.
Jó és kényelmes autók szeretni fogod.
Ami még ajánlás, ha inkább rövidtáv és sok városi szaladgálás, akkor ne legyen Diesel. Az a hosszabb utakat szereti. De én a benzinest ajánlom az élmény miatt egyébként is, az jó hosszú és rövid távra is
lancerboy
Ez nem feltétlenül a kocsi hibája, valószínű hogy a kényelem oltárán feláldozták a hely egy részét. Sok kisebb autóban "csalnak" a hátsó ülőlap hosszával, döntésével, nincs annyira kipárnázva stb... Még az én V70-em hihetetlen kényelmes volt elöl/hátul, bár ott ritkán ültem
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ez a kérdés nem ennyire egyszerű, én inkább azt mondanám, hogy olyanhoz érdemes vinni aki dolgozott/dolgozik Volvo szervizben, de mellette/helyette maszekban is csinálja. Igazából a jó hozzáértő szakit kell megtalálni, és az lehet márkaszervizes vagy magán is, de mindenképp olyanhoz vidd, akinek van márka ismerete.
Nekem Magyarba Kaposváron megszűnt a Volvo képviselet, és egy korábban ott dolgozó nagy odaadással és hozzáértéssel rendelkező ember csinálta az enyémet, ha valamihez ne adj isten nincs felszerelése, akkor tud olyat akinek van, megold mindent. Pl a szívócső hossz állító egy ilyen műanyag fityf@sz 185 lovas D5-ben, menetrendszerűen el szokott romlani 90-120e kilométerenként, így fixálni szokták, vagy cserélni, esetleg házilag tákolni, na most ő csináltatott magának fémből, és akinek cserélte, azzal gond még nem volt. Na az ilyen ember a kincs az én szememben.
Itt Angliában márkaszervizbe hordom, de csak olaj cserére és műszakira, az ott dolgozó vezető technikus dolgozik privátban is, és hozzá viszem ha van valami, de legtöbbször ő jön házhoz, fele árban....
Tisztában van azzal hogy mit várok el, és nem végez félmunkát soha sem. Pl egyik kocsinkon a memóriás ülés működött, de a tükör nem mindig, miután lecsekkolt minden kábelt és szokásos dolgot, lementette a kocsi szoftverét és elküldte svédbe, hogy ez és ez van nézzenek rá, mondják meg melyiket tegye fel, mit változtasson. Itt megjegyezném hogy Magyarba van olyan profi szoftveres emberünk, akihez a márkaszerviz is átviszi néha az autókat, ha elakadnak valamilyen szoftveres dologban, bármit hozzá tanít mindenhez, bele tud nyúlni a váltóba, motorba, kulcsba, mindennek a vezérlésébe, és módosítani is tud akármit, komoly a srác
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Mice_007 #6149 üzenetére
Nekem is volt ilyen régi S80 D5 Geartronicnál, bár nekem kb naponta egyszer csinálta, első indulásnál (hidegen) aztán elhagyta.
Indító kuplung lesz a ludas, nem tudja a váltó a kapott értékekből hogy mi tévő legyen, majd hirtelen berántja sebességbe. Pesti szervizt tudok ajánlani.
-
FeRRaR1
őstag
Nekem volt 2.4i 170-es, csak a kombi (V50) direkt városi használatra vettem, nagyon gyorsan bemelegszik, ha nem nyomod nem eszi le a gatyádat, [link] egyáltalán nem vészes, ezt kb én is aláírom.
Nincsen benne turbó, magasnyomású, porlasztó csúcs, részecske szűrő stb ami a dízeleknél el szokta fingani magát, főleg városi használattól. Egy szög egyszerű szívó benzin motor, örök élet +1 nap, esetleg a generátor szokta elfingani magát 10-15 éves korában, de az is javítható vagy csere.
-
FeRRaR1
őstag
Én mindenképp a V50 erőltetése mellett maradnék (meg is tettem pár éve)
Szerintem szebb, bár ezt embere válogatja, de ami tény, hogy ugyan olyan magas és széles mind a kettő, a kombi 4,5cm hosszabb. Számít ez valamit? Semmit, ugyan akkora a két autó alapterülete, de a V50 hasznos tere sokkal nagyobb, jobban kihasználható.
Vidd el őket kipróbálni egyet, úgy is beleszeretnek
-
FeRRaR1
őstag
Az megvan hogy az új S90-en hogy néz ki az alap bőr az új TC tesztben? [link]
No comment....[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Igen gyönyörű, de én konkrétan a kopott könyöklő és vezető ülésre gondoltam.
belaazallat
Hát ez az. 18 M után felgyújtanám ha így nézne ki pár hónaposan. 10 éves világos belsős S80-am nem néz ki így, na jó csak 9
aneda
Valószínűleg a legdrágább bőrrel kell kérni, és barna vagy fekete színben, hogy érjen valamit. Itt tartunk, az alapáras bőr - nem bőr, főleg ha világos...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6266 üzenetére
Nekem hűtött fűtött az S80, jó is, viszont nagyon ritkán használom a hűtést, igazából arra jó, hogy mikor még nem kapcsolnál klímát, de már kezd meleged lenni, akkor át tudod hidalni a klíma használatot, és helyette szellőzteted az ülést, tudsz csalni 2-3 fokot, de utána klíma....
XC-ből is barna hűtött fűtött executive, V8, full szervizes, napfény tetős, kilépős, premium audiós, navis, kanyar xenonos összes extrásat kerestem, de ez kb egy lehetetlen küldetés, minden meg is van, kivéve hogy nem hűtött, és nem barna..... hónapokig kerestem, de nem találtam.
Gyönyörű, most ez lenne a legközelebb az igényeimhez, csak a mostanit kevesebb mint harmadából vettem, nincs napfénytető, messze nem teljes az alsó gombsor, cserébe már hűtött fűtött, de nem barna.
Egyszer úgy is megtalálom a tökéleteset, és becserélem a mostanit valamennyi ráfizetéssel
(persze években gondolkodva, 2-3 éven belül...)[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6272 üzenetére
Nálam vagy izzadok, vagy nem, de olyan még nem volt hogy csak a hátam pállott be, lehet hogy ott már ment a klíma.
Mindig próbálom olyan későn bekapcsolni, amennyire lehet, tetőablak, ülés szellőzés, de ha pl dugó van, akkor cseszheted a napsütésben melegben muszáj belőni...
Sőt az XC-ben 2 klíma van, egy az első kettő üléssornak, és egy harmadiknak ami külön kapcsolható.
-
FeRRaR1
őstag
Vagy nemsokára láthatod felezett kilométerrel 5,5-ért
lolal
Egy az egyben ilyen az S80 beltere is, én is szeretem úgy ahogy van, egyetlen egy hiányosságát tudom felhozni, az pedig a hőmérők hiánya, se víz hő se olaj se semmi, pedig én tojásokon lápkedve közlekedek amíg be nem áll középre, így csak tippelni tudok. Volt a V70, V50-ben, sőt van az XC-ben is.
Meg hogy számomra az előző generációs V70 ülése a TÖKÉLETES, így nagybetűvel, annál jobban semmi nem jött még be. Az a kényelem meg tartás amit tud.....
-
FeRRaR1
őstag
Nem tudom mennyire hosszú a doboz, nekem a rekord a V50 mellett: [link] 4 db ebből, 185 cm a doboz hossza, és 2 doboz szekrényenként, az az 8 összesen. Kicsit ült a hátulja, de háború nélkül nincs győzelem
Hozzá tartozik hogy az első üléssor támláját előrébb kellett döntenem, hogy zárni tudjam a csomagteret. Ha jól emlékszem 6 doboz volt egymáson, kettő pedig élén mellette.
De a V70 az más kategória, annak nagyobb a köbmétere a mostani új V90-nél is, ahol a dizájnra mentek rá, és elhagyták a klasszikus jó dolgokat, mint az egyenes függőleges csomagtérajtó....
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
A bicaj dolgot azért lecsekkolnám előtte, első kerekeknek tuti ki kell jönniük hozzá, úgy talán. V70-ben elfértek a bicajok gond nélkül, viszont a V50 szűkebb, és a képen is látható kerékjárati ívek elég vaskosak, és magasra mennek azzal a műanyag toldattal. Üléseket ledöntöd, roló kiugrik, nem tudom, bicaj méretétől is függ, 26" - 29" -es a kerék... Mindenképp kipróbálnám mielőtt biztosat mondanék, hozzá teszem hogy soha nem próbáltam a bicajt, csak a V70-be.
-
FeRRaR1
őstag
A képen nincsen bent, de volt hozzá gyári szőnyegem a csomagtartóba, ezért egy pórszívózás után kb gyári újnak hatott a csomagtér kárpit.
Az XC-be meg azonnal vettem műanyag tálcát, van egy 5-6 centi magas pereme is, tökéletesen leköveti a formáját a belsőnek, nagyon jó. Te is vegyél bele azonnal, akkor nem lesz gond.
Szerk.: Tévedtem, bent van a korábbi képen, látszik a szegélye
Na itt nincs benne.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
A gond az, hogy a Magyar kutakon legtöbbször okádék minőségű a nafta egy osztrák vagy némethez képest, tele lötykölik minden bio sz@rral, meg ki tudja mivel sajnos, és ez meg is látszik a fogyasztáson is pl. Amint fater elindul, M7 végig, majd osztrák német, amint megtankol egy külföldi kúton, -1 liter átlagfogyasztásban, azonnal, és eddig minden kocsijánál így volt amivel jött, legyen az Merc, Opel, vagy valamelyik Volvo. Ez a fő baj, átszámolva itt olyan 15-20 ft a különbség, de mondom, a normál alap is sokkal jobb mint a Magyar, én nem rágom ezen a kefét, nem ezen fog senki meggazdagodni hogy pár 10 forintal drágábban tankol, én tolom bele a prémiumot mindig.
Váltó olajból csak a gyári Volvo a megfelelő. Szervóba meg amilyen előtte volt, teljes cserénél mehet a jobbik.
Én a gyári Castrol Edge Titaniumot tettem mindegyikbe ACEA A5/B5 - SAE 0W-30, de ez megint olyan hogy nagyon hamisítják Magyarba. Ami sokkal fontosabb a márkánál az a gyakori cserélése.
Más:
Végre volt időm lemosni 3-4 hét után...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Remélem a prémiumjuk eléri majd a normál szintet, mert Pécsen tankoltam vizeset tőlük, és lerohadt a Rönyó, jó hát az 1.5 dci alapból is egy híg k@ki, kölcsönbe volt nálam, hogy ne legyek gép nélkül...
Onnan tudom hogy a nafta volt, hogy másnap elhúztak, Shellnél rátankoltam telibe, betoltuk, ment egy 15 percet, azután többet nem volt gond...
rbalint88
Szép az Executive, másik nemtetszik
Ha már XC 90 akkor legyen Exec. Nagyon szép egyébként, csak a sötétítés meg a kilépő hiányzik róla.[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6311 üzenetére
Bele kell hogy kössek, ilyen nincs hogy túl jó,
Ez a pizza túl finom, ez a csaj túl jól néz ki, stb.....Fater is egy kényelmetlen Opellal járt tavaly, mert hogy jó ez. Közben nagy Merc és Volvo fan. Néztünk egy XC 90-et, mondtam neki hogy megérdemled, mert jó, kényelmes biztonságos, nagy. Meggyőztem, megvette. Azóta is hálálkodik, hogy nem kell lábat váltania mint az opelnél, ahol már nem bírta nyomni a gázt egy hosszú német vagy angol túránál
Hosszú távra hosszú távfutót... Ami jó rövidre is
lolal
Nagyon az alja volt és azért volt vizes, vagy "magán" akció volt valaki ott dolgozó részéről, ezeket tartom valószínűbbek mint hogy így hozták oda, de mindegy is, rajtam egyik sem segített...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6315 üzenetére
Persze, megértelek én is ilyen vagyok, pár éve mikor mentem edzeni, leparkoltam a V70-et a lehető legüresebb és biztonságosabb részre, távol mindentől, senki nem parkolt ott a környéken, két oldalról is padka védte. Mikor kiértem fekete húzás a jobb hátulján, valaki rendesen bele kanyarodott. Azt az érzést nem fogom én sem elfelejteni az biztos.
Ezért jó az XC, magas oldalról védik a kilépők, a lökhárítók meg több darabból vannak, az első 4 a hátsó 3 talán, így könnyebb cserélni, én is most rendeltem új fekete festetlen sarok elemeket hozzá, asszonyba beletolattak, miközben bent ült szabályosan leparkolva....
Nincs annál rosszabb érzés, mint mikor én mosom takarítom ápolom kívül belül, és erre egy nemtörődöm barom bele durrant. Megértem teljesen a véleményedet, még is azt mondanám, hogy ennek ellenére nagyon jó az XC, meg kell minden tőlünk telhetőt tenni, hogy ne forduljon elő ilyen, a többi meg nem rajtunk múlik sajnos.
-
FeRRaR1
őstag
Ez a legtöbb típussal így van, ha megvan a kiszemelt példány, és abból egy full extrásat (értsd MINDEN extra benne van nem kettő, amiből az egyik az elektromos ablak) szeretnél, teszem azt napfény tetővel, általad preferált színben, bőrben stb.... Akkor igazából csak behozatalba gondolkozhatsz, akár egy 10+ éves autónál is. Mivel mi vittünk haza jó pár autót, rengetegszer találkoztam ezzel én is.
Idén volt egy srác, aki nem talált magyarba olyan világos bőrös CLS-t amilyet akart, így vett egyet itt is semmi pénzen, kicserélte a teljes belsejét + pár dolgot ami sérült volt, lökös, motorháztető stb...
Még itt se mindig lehet megtalálni a tökéletest: [link]
Én igazából az enyémmel nagyon is elégedett vagyok, V8 Executive napfény tető minden extra, egyedül ez hiányzik, ez a belső, ez lenne nekem a tökéletes, ez a színű bőr, így szellőztetve. Ennyi ami hiányzik, de ilyet egyszerűen nem is láttam még.Most is csak 3 van összesen eladó egész Angliában Executive, ezzel a belsővel.
[link] [link]Egyszer úgy is megtalálom
Ezen az oldalon amit linkeltem körül tudtok nézni mi mennyiért megy. Álltalában kicsit, vagy sokkal olcsóbbak itt, de a második legtöbb eladás ebay motorson keresztül megy, ott ki lehet fogni kicsit olcsóbbakat, aukciókat, de az Autotrader komolyabb oldal erre.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Lehet rá Magyar rendszámot intézni, hivatalosan, legálisan, vittünk haza minimum 20 autót, egyszer sem szopattak sehol. Mentem haza Angol, P-s rendszámmal is számtalanszor, még csak nem is igazoltattak.
Valakinek előnytelen, valakinek nem. Elfogadom amit mondasz, én is ismerek olyat aki megpróbálta, nem jött be neki, de ugyanakkor csomó olyat is, akinek mindegy hol van a kormány, ugyan úgy megy vele minden hol, mi is így vagyunk faterral, lehet automata, manuális, jobb vagy bal kormányos mindegy. Egyébként is a rekordom 11 méter hosszú, 4,6 M magas 13 tonna volt
-
FeRRaR1
őstag
Szerintem nem, mivel ennyi ember, és ennyiszer élte meg ezt, különböző évszakokban, országokban, autókban, vezetési stílusokban, és mindig a Magyar naftából evett többet. Ez nem véletlen, de az hogy ott öntik bele a legtöbb bio szart, még az osztrák/német kevesebbet tesz bele, ez tény, régebben olvastam is a százalékokat, de már nem emlékszem. Én is általában egy olyan 150-160 egészséges utazót szoktam tartani + Waze. De egész Európán át, kivéve ahol dugó van vagy mérnek, ott nyilván lassabban, az esti üres Német pályán meg nyilván.... hát gyorsabban
Peti78
Waze, én sem hittem, hogy milyen jó amíg ki nem próbáltam, legális és ingyenes.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ez már beltér
Sötétített üveg + szellőztetett ülés + V8 és hozzám is vághatnák
De pazar összeállítás így is. -
FeRRaR1
őstag
Nem, egyiket sem gyártják ott, azért mert többségi tulajdonban van egy kínai autó gyár, még nem költöznek oda
Egyedül az S90 L hosszított változatát gyártják ott, Kínának.
Sokan túl misztifikálják ezt a kínai dolgot. Kb onnan jön a pénz, meg kellett nekik valami modern európai autógyár tudása.
Attól még ott készül ahol eddig, ugyan ott vannak Svéd ország, Göteborg.
Sarkítva de ha most vennék Apple részvényeket, sokat, akkor sem én mondanám meg, hogy mostantól akkor kínai telefonokra tesszük rá a logot. (Mondjuk az is pont ott készül a Foxconnál ) Lényeg igazából a minőség ellenőrzésben és a technológiában van, nem abban hogy helyileg hol készül.
Most ugrott be, hogy a régi XC90 gyártósorát oda vitték, és árulják XC Classic néven azt hiszem.
De kb ennyiben ki is merül, onnan ide nem jön Volvo.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Helyes, remek motor, nekem is volt T5 V70 imádtam is, 300e feletti kilométerrel adtam el (számíttattam be az S80 V8-ba) hibátlan volt, semmi füst, semmi olaj folyás vagy szórás, pedig 2000 évjárat volt, abban az évben jött ki.
Ezt a kettőt találtam csak hahun, de kb megnézésre sem érdemesek.
Viktor is megmondta, merjünk nagyot álmodni
Egyébként ha benzines akkor a sorrendben V8>T5>3.2>2.5T>T6
Egyik sem egy gigantikus betegágy de a T6-ról lehet a legtöbb rosszat olvasni/hallani.
Meghajtani hidegen melegen, mindig vaj simán váltson, ne füstöljön, ne legyenek olaj folyás/szórás nyomok, lámpákat könnyű kikapni, mögé kukkantás, hátul a csomagtérben van két szövet panel, oda is mögé kukkantás, bármi gyanús keresése. Szerviz lekérdezése, + [link]
Illetve szokásos egyéb dolgok használt autó vásárláskor...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Így van a két elérhető 2.5T felejtős. Mindenképpen kivárós, esetleg német oldalakon is megér egy körülnézést. Jól tudod, a 2.5T és T5 ugyan az, csak utóbbi magasabb turbó nyomással. Mind mondtam az enyémben 300e felett volt, és nem evett semmit, csak a benzint, de azt néha nagyon, mert jól esett néha forgatni. Persze szigorúan miután a hőmérő beállt középre + 10 perc. Szerencsére a benzinesek gyorsan üzemi hőn vannak.
Persze nézd meg a vizet, de ilyen típus hibája nincs a T5-nek, sőt más se nagyon, nekem az 5-ből egy gyújtó trafó tönkrement egyszer gyertya cserénél, kb ennyi volt a nem tervezett rá költés.
Ami inkább aggályos lehet ennyi idősen az a váltó és haldex. Ezért dugnám mindenképpen gépre, hajtanám meg hidegen melegen. Az egészet nézzétek át alaposan, próba út nagyon fontos, ott kibukik ha valami nem kóser, rángat a váltó, erőtlen a motor okádja a füstöt stb...
Valamennyit így is úgy is kell rá költeni, olaj és szűrő cserék, én a váltó olajat is azonnal cserélném ha nem igazolják számlával, leellenőrizhetőséggel. Gyertyák, vezérlés, meg pár apróság ami előjöhet ennyi idősen. Ha már csinálják alapos átnézés + összes szoftver frissítése. Ez nekem is most volt meg, kiderült hogy a jobb tükör rezonál egy kicsit, valószínűleg kapott egy pofont előző tulajnál Ennyi hibát találtak rajta.
-
FeRRaR1
őstag
Én a google keresőt (angolt) szoktam használni ebay mellett, mondjuk az ott is keres. Így sok rejtett helyet találhatsz, kisebb fórumok stb ahol árulnak alkatrészeket.
lolal
Ebay + Google, de az ebay is csak egy felület, sokszor ott a bontó elérhetősége vagy magánszemélyé akiket direkt is meg lehet keresni.
Rivaul
Az a legjobb és igazad is van, mert hihetetlen nehéz olyan szerelőt találni, akiben megbízhatsz, és rá bízhatod a féltett autódat. Fater is maga cserél filtereket, olajat, fékpofát, tárcsát, műszerfalat, üléseket, ajtót stb elég sok mindent csináltunk már mi is. Akkor az biztos hogy meg van csinálva, és úgy ahogy azt elvárjuk.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nem feltétlen, mondjuk magyarból nehezebb intézni, de én is garanciáztattam sok mindent ebayről, ha az eladó nem vállalja (ált. szokták) akkor a gyártót kell megkeresni.
Adtam el Karcher K5-öt ebayen, megadta magát rá fél évre, keresett a vevő, mondtam hogy küldje vissza és kicseréltetem, vagy vigye vissza ő az úgy gyorsabb, bevitte egy Karcher szaküzletbe és cserélték.
Itt már opció, hogy garanciáztatásnál Amazon vagy eBay is lehet a vásárlás helye, és van rá forgatókönyvük.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Xmodule #6400 üzenetére
Szívócső hossz állító, én úgy tudom, D5 típus hiba, 90e kilométert bír kb, és megadja magát. Vagy minimálisan rosszabbul megy az autó előzésnél pl vagy kb 0,5 literrel többet eszik, de ezt sem minden körülmények között.
Mivel műanyag, ezért ez ilyen, 3 megoldás van:
Fixre kötni
Kicserélni újra, és akkor a köv 90e km letudva
Nekünk a szerelőnk legyártotta fémből fater XC90 és S80 D5-je már úgy fut -
FeRRaR1
őstag
válasz Weareus #6412 üzenetére
Így van, de jó is az a T5, én 245-öt mentem Németeknél, és az sem volt még a vége. Érzésre olyan 255 - 260 lehet a plafon, persze gyári alap volt minden rajta.
De amikor 200-ról megindul egy 14-5 éves családi kombi, az a nem mindegy
Üres úton, belátható szakaszon néha én is elkenem neki, muszáj könyörög érte a mostani V8 is, de a T5 egyenesen követelte hogy forgassam 3000 rpm fölé
Az összes bakancslistás Volvomat kipipáltam már, kettő most is nálam van, de az utolsó még vissza van. V70R konyakbelsővel, manuállal, 2005-2007 közötti. Egyik ismerősömnek volt Swédben, mechanikus torsennel a haldex helyett és 450 lóerővel
-
FeRRaR1
őstag
[link] Mindjárt meg is veszem, legalább lesz hol aludnom, mart az asszony tuti kib@szna vele együtt
Bárcsak lenne időm és helyem rá..... meg energiám, mert egyáltalán nem drága
Szerk.: besz@rás, 3 is van eladó amit vennék is, főleg a krém belsőst.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Lapozgatom a képeket, és hopp, rokon lélek, egy Volvo nem Volvo a háznál
-
FeRRaR1
őstag
Igen, elég buta megoldás, mondjuk fater 2008-as Merc Vianójába is gombos volt. Én is nyomkodom XC-n, még az S80 nyitja - zárja együtt a központi zárral, van egy elektromos Volvos szaki ismerősöm, majd megkérdezem lehetséges e megcsinálni az XC-n is, de mondjuk ott gyújtás kell hozzá, szóval nem hiszem...
S80, csukja magától, hibátlan megoldás.
XC90 elfelejted becsukni, akkor kezdődik a tortúra, kinyitod a kocsit, ráadod a gyújtást, de mivel nem akarom begyújtani a xenont, ezért a világítás kapcsolót is középre, tükör becsuk, gyújtás le, világítás le, majd bezár, imádom ha elfelejtem...[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Weareus #6433 üzenetére
Ne is mond, kigyűjtöttem a 3 - 3 legpotenciálisabb V70R - S60R-t:
Annyira rá pörögtem, legszívesebben most mennék valamelyikért
Nézd meg az első S60R linket, ennyi pénzért ilyen állapotot...meg amilyen törődést kapott. Egészséges 330 paci
Nem nagy story haza vinni, de jó ha van egy kinti ismerős, akinél tudsz aludni 1-2 éjszakát, elvisz, van hova letenni stb... Vagy B variáció, van Anglia több pontján is kamionos begyűjtés, felveszik és haza viszik neked, ezek olyan 80-150e között mennek. Tuti olcsóbb, mint kirepülni, szállás, haza komp/vonat/üzemanyag/pálya matrica. Viszont akkor nem tudod mit vettél. Ezért inkább azt szoktam javasolni, mentsd le a 3 legpotenciálisabb hirdetést, beszélj is velük, rejtett hibák stb... Sorrend felállítása, kijönni, aztán hajrá.
Hátrány lehet, hogy valaki Győrben, valaki csak Pesten dobja le az autót, van olyan is aki hajlandó útvonal mentén köztes helyeken, de ritkább/drágább.
Itt egyik fórumtársunk már jött ki tavaly S60-at venni, Szigetvárról ha jól rémlik. Köszöni szépen jól elvan vele
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nem akartok kiköltözni ide? Megvesszük hobbi & pálya autónak felesbe, aztán megkap minden törődést, mi meg az adrenalint
Szerintem 2700-2800-ért oda adná, el is mennék megnézni ha nem lenni ilyen rohadt messze. 540 km..... oda, majd vissza még egyszer
Na most rá állok, megkérdezem fatert is, neki is nagy álma egy R-es Volvo
Jelentkezőket várom
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
London, persze családos külvárosi rész. Belvárost meg a nagy tömeget rühellem.
Röviden annyit, hogy azt a szabadság és boldogság érzetet ami itt van, én már nem cserélném el semmire. MaradunkHa pár éven belül kilépünk az EU-ból csak jobb lesz hosszú távon szerintem.
Fater nem ért rá beszélgetni, így csak holnap tudom R témában megkörnyékezni
Egyébként az itteni havi átlag kereset £3500, a kocsi meg elvihető kevesebbért is. Ennyit kell egy Angolnak most egy R-es Volvora gyűjteni semennyit, max egy hónapot, már ha van valamennyi megtakarítása. (Én sajnos még jóval alatta keresek de majd alakul...)
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Londonba is lehet találni 400e környékén felújított garázzsal rendelkező házat, csak tudni kell merre keresd. Vannak felkapott környékek ahol a legputribb ház is túlárazott, máshol meg reális, persze az ingatlan árak sokkal magasabbak, ahogy a fizetésed is. Bérelsz valamit, gyűjtesz aztán veszel, ezt itt simán megcsinálod, ha pároddal jössz, két keresetből az egyik simán mehet félre a második évetekben. Mind emellett semmiből nem szenvedsz hiányt. Nem tudsz semmit össze hasonlítani direktben, mert itt jóval többet kapsz a pénzedért általában ha szolgáltatást veszel. Kihozol egy csúcs telót 50 fontért, 25-30 havi, minden korlátlan csak az internet nem, és ennyi. Sőt még ingyen wifit is kapsz hozzá a forgalmasabb helyeken, nem mintha kéne.
Mondok valamit Amazon Prime előfizető vagyok, 60 font körül volt egy évre, így szinte mindent olcsóbban veszek tőlük online, mindent ingyen hoznak ki, a smart TV-n kapok filmeket, zenéket sorozatokat, most indult nem rég a Prime NOW, rendelsz tőlük valamit, mondjuk pl reggel főzni akartam, vettem vizet, sört, zöldséget, és másfél óra múlva itt volt, ingyen hozták és a termékek ára is nagyon olcsó volt. És folyamatosan bővítik a szolgáltatásokat. Über is sokkal komplexebb és jobban működő, és ez csak egy példa, van sok másik is, ahol szervizelem a Volvokat, ingyen hozzák viszik ha kérem, és mivel előfizettem 5 év szervizelésre, ingyen kapok akármilyen csere autót, minden alkatrészt, kelléket olcsóbban veszek, csomó mindent adnak ingyen is stb... Itt általában a szolgáltatás egy nagyon komplex dolog, de biztosan állíthatom, hogy itt nincs olyan, amire nem találsz megoldást, akár milyen téren.
Amazonhoz hozzá még: Kaptam egy emailt is tőlük, mindjárt indul a The Grand Tour (ex Top Gear), ezt is tudom majd nézni, sőt lehet jelentkezni a forgatásokra is. Most Okt 13-14 itt forgatnak: [link] Jelentkeztem is, még nem tudom hogy beválasztanak e
És vannak olyan dolgok amiket nem is használok az Amazontól.
Szóval elég összetett minden igényt kielégítő csomagot kapsz a pénzedért, biztosan állíthatom.
xeon.Szabi
Mi is vittünk haza jó pár autót, sokat rendelésre, innen fórumtárs is használ Angol autót, ugyan úgy használható, le műszakíztatható, megszokás kérdése, nem mindenkinek sikerül. De jobb áron kapsz sokkal felszereltebbet az tuti. Sokszor olyanokat, amit Magyarba nem is tudsz venni, még ha akarnál sem.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Beszéltem faterral, hogy tegyünk ajánlatot az S60R-re és lemegyünk jövőre SPA-ba egy nyílt napra meghajtani. A Nordschleife már olyan snassznak hat
Nem a legjobbkor találtam meg, ebben a hónapban sz@rt be a mosógépük, mosogató gépük, egyik laptopjuk, motortartó bakok az XC-be, meg még pár "apróság" de alszik rá egyet, mert neki is bakancs listás.
Vissza hívott és kérdezgetett róla, reméljük a legjobbakat....
-
FeRRaR1
őstag
Minden úgy van ahogy AMDfan írta, annyival egészíteném ki, hogy tudsz szállást nézni AirBNB & Booking.com
Egy éjszakára lehet találni már 20-30 font körül ha ügyes vagy, határ a csillagos ég, hely függő is.
A komp általában olcsóbb mint az Eurotunnel. De ezt is pontosan meg tudod nézni: Direct F & My Ferry
Ugyan úgy a repjegyet is pontosan meg tudod nézni, és mindegyikre vonatkozik az örök igazság, minél előbb foglalsz, annál olcsóbb, néha még érdemes a napokkal is játszani. 1-2 nappal előbb vagy később nagy különbségeket hozhat árban, de nem mindig.
-
FeRRaR1
őstag
Semmiképpen se hagyd gyújtáson. Ha rendes álló fűtés van benne, akkor ahhoz van időzítő, távirányító vagy a kocsiból be tudod programozni mikor menjen, mondjuk minden héten 7:30-ra legyen langyos az utastér és a motor is, mind ezt mínuszokban. Megjegyzem, régebben fater Mercije a 90' években szintén indult távirányítóról, és az álló fűtése is.
Azóta inkább trükköznek, mint hogy lassítva kering a hűtőfolyadék amég nem üzem meleg a motor, vagy elterelik egy mellék útra addig, hogy ne hűtse a radiátor. Illetve elektromos fűtőszállal segítenek rá.
Újabb Volvokban lehet programozni, és telefon applikációval is tudsz játszani, mikor mit csináljon.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Zsmester89 #6495 üzenetére
Ha felprogramozható, keress egy magán szakit, szerintem fele ennyiért megcsinálja. Kíváncsiságból rákérdezek az enyémnél, és ha vissza jelez leírom mennyit mondott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs