- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz Cseri81 #3890 üzenetére
Lehet hogy belenyúltak, az ex rendőr V70 T5 is 300 HP a polgári meg "csak" 250-260-280.
Rosszabbik esetben sufni tuning dolog, de rá kell kérdezni, az a biztos.Más:
Ezeket a gyűrűket rendeltem az S80 2007 téli felni szett mellé, ez alapján, mivel nem volt benne, és az egy első generációs S80-ról jött le, már megrendeltem, de aki biztos benne az megerősíthetné, hogy ez lesz a jó.
V70 téren kiderült, hogy azért merült le az akksi, mert nem tölt a generátor, már vissza is jelzi az akksi ikont, (múltkor is jelezte, de azt betudtam annak, hogy szétbontottam) ha meg már csak 5-10 perc van vissza, akkor kiírja hogy low battery voltage, majd szépen lassan kifogy a szufla. Közben, mikor másodszor tölteni akartam, tönkrement a 14 éves bosch töltőnk is... Így azt is kellett rendelnem.
De mivel egyébként is véres a torka, megrendelem ezt is, majd holnap kimegyek a bontóba, van nekik egy V70 2.4 T, és kikapom a generátort, remélem passzol az enyémbe (V70 T5) és helyre teszem egyszer s mindenkorra.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ha komolyan érdekel, és kiválasztottad a legjobban tetsző kettőt hármat, akkor meg lehet keresni őket a lejárat előtt személyesen, és ezt ajánlják is általában a leírásban, hogy vásárlásra licitálsz, nem kipróbálásra, amit szeretek, hogy őszintén leírják és lefotózzák a hibákat is, ez egy nagyon pozitív. Azért licites, mert így tudsz olcsón autót venni
Amúgy legtöbbször megtalálható ugyan az a kocsi ebayen és autotraderen is, szóval ott találsz fix azonnali árat, ha úgy kell, de nem érdemes...
Lizsó
Nekem Yatour van, 12.000,- kemény magyar valutáért vettem (licitesen természetesen ) Volvo HU-803 mellett, hibátlanul teszi a dolgát, kivezettem a könyöklőbe is egy auxot, maga az egység meg a kesztyűtartó belső tetejére van ragasztva. Elsőre működött, hibát még nem tapasztaltam eddig, igaz SD kártyáról még nem próbáltam, de soha nem is fogom úgy használni...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Egy nagyon szomorú dolognak voltam a részese ma a bontóban, elnézést a képek minőségéért, de hol verő fényes nap sütött, hol felhős volt és esett, telefonnal csináltam meló közben, kesztyűben...
Íme:
Volvo S80 2002 T6 full extra
Nem volt semmilyen Volvo a telepen, sétáltam kifelé, amikor meghozták ezt a gyönyörűséget tréleren. Természetesen azonnal meg szerettem volna vásárolni, de lefoglalt autó, és csak alkatrészenként hagyhatja el a telepet azt mondták. Erősködtem hogy nem akarom forgalomba helyezni, de nem adták... Nagyon fáj a szívem, gyönyörű makulátlan külső, és meleg motorral hozták, azonnal leszedte egy feka srác a 4 felnit, még mielőtt földet ért, és vitte is. Hátra vitték az elkerített részre, de engem ismernek beengedtek, beindítottam, de már sajnos a 4 zsír új féktárcsán állt a sárban Utoljára üresben még nyomtam neki egy kövéret, valami eszméletlen gyönyörű hangja volt, kimondhatatlanul sajnáltam otthagyni, gázosítva volt, racionálisan használható rettentően erős és kényelmes autó, és nem engedték hogy megvegyem. Mikor végeztem a többi autóval két óra múlva, mondom még egyszer ránézek, de már rosszul is lettem a látványtól, tükröket, hátsó lámpákat, ajtó kárpitokat már rángatták is le róla, úgy hogy inkább fájó szívvel elsétáltam.
-
FeRRaR1
őstag
Sziasztok,
V70-el kapcsolatban kérdeznék, írtam először, hogy lemerült az akksi, fel töltöm, majd biztos jó lesz, meg is történt fater 14 éves bosch töltőjével, minden hiba eltűnt, pöccre indult, csak az akksi lámpa maradt égve, mentem vele egy kört a városba, mire haza értem pont le is merült, mondom akkor nem tölt a generátor, akksit ki töltőre fel, semmi nem történik, töltő meghalt. Új töltő rendel, megjött, akksi feltölt, betettem, tekertem egyet a városban ma, és eltűnt minden hiba üzenet, You have 0 messages. Hittem már akksi hibának, generátor hibának, most meg hibátlannak tűnik. Viszont el szeretném vinni haza a közel jövőben, ami 2200km, egy nagy szervizre, átnézésre, de kicsit bizonytalan vagyok, hogy neki vágjak e így...
Esetleg próbáljam meg én kiolvasni valahogy az eltűnt hibakódot?
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3921 üzenetére
Nem, de mindjárt beregelek, mert már többször ajánlottad
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3930 üzenetére
Sajnos láttam, de én most a bőr ülések minőségén vagyok kiakadva, voltam Volvo kereskedésben, beültem egy XC90-be, és olyan sima benne a bőr, hogy az valami undorító. Már a V70 2000 után átülni az S80 2007 bőr ülésébe is nagyon nagy minőségi csökkenés, de az újakon valami teljesen sima, vékony akármi van, amit van pofájuk bőrnek hívni.
Mondjuk Mercedes dettó ugyan ez, fater mondta hogy nézegetett újabb Vianokat, és az új bőrt lélegző bőrnek hívják trükkösen a marketingesek, értsd műbőr. Eszem megáll, hogy a majd 15 éves autó bőr ülése makulátlan a 7 éves S80 meg repedezett az deréktámasznál, nem is kicsit, hogy jobban megnéztem...
Rendeltem Autoglym bőr tisztítót, és ápolót szettben, majd átmegyek rajta, utána pár egyszerű hibát megpróbálok kijavítani, aztán majd lesz valahogy. Persze viszonylag szép állapotban van az S80 is, de ez akkor is gáz. Mi lesz a következő lépés, rágőzölik a bőr párlatot?
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3934 üzenetére
Tisztán látszik, hogy le van lakva
PrivátLuckyL
Ha neked az jött le abból hogy ""a majd 15 éves autó bőr ülése makulátlan"" hogy fost vettünk, akkor a gond nálad nem kicsi...
-
FeRRaR1
őstag
válasz NorDezs #3941 üzenetére
Csak részben értek veled egyet, de nem teljesen fedi a valóságot szerintem amit állítasz.
Nagyban függ a bőr minősége a vastagságától, mert ugye vághatják azt akár 2-3 rétegben is, vagy hagyhatják egyben, ezért van például a bőr garnitúrák árai között is rettentő nagy különbség sokszor. Bútoros ismerős mesélte azt is, nem mindegy milyen vegyszeres kezeléssel teszik tartóssá, érik el a simaságot, mert szerinte is nagyot esett a minőség bőr téren. Ha egyáltalán igazi bőrről beszélünk, nem zúzalékról vagy műbőrről.
A V70 lassan pár hónap múlva 15 éves lesz. Ha megnézed az ülését a sofőr van a "legrosszabb" állapotban, ez annyit jelent, hogy pár gyűrődés. Kopásnak nyoma sincsen, érezhető a minőség és a vastagság.
Ezzel szemben a fele annyi idős S80 ülése, ami már kapott pár kezelést siralmas. Első ránézésre úgy tűnik rendben van.
Viszont ha másodszorra is ránézel, látod hogy kezd repedezni, vannak rajt sokkal rosszabb gyűrődések, amit én főleg az anyagvastagság számlájára írok.
Mi lesz ha a mai "bőrök" lesznek 15 évesek már szövetnek fognak számítani? A csípéseket, sérüléseket most ne keverjük ide, azok mindig is voltak, mindig is lesznek az igazi bőrön, eddig is megoldották, amúgy is elég sok darabból varrják össze az ülést, nem sok megy kárba.
Fórumtárstól lopvaEz pedig az újabbak ülése.
Egyszerűen siralmasnak tartom ezt az egészet, ha kifizeted a bőr felárat, akkor az igenis legyen legalább V70 minőségű. Ezeket a képeket csak most szemléltetés képpen lőttem hirtelen mobillal, de szerintem a lényeg átjön. Én aggódok, mert a legtöbb ember úgy sem tájékozódik, új autót meg nem igen fogok vásárolni, így mint másod, harmad tulajdonost különösen érint a dolog.
Amint megjön az Autoglym szett átmegyek az összes bőr felületen, de csodát ez sem fog tenni az S80 vezető ülésével, azzal már komolyabb gondok lesznek ha nem lépek közbe.
-
FeRRaR1
őstag
válasz NorDezs #3943 üzenetére
Értem amit írsz, de elhiszed nekem, hogy nagyon nem egyforma a vastagság az említett üléseknél? Egyre vékonyabb, és egyre inkább hasonlít a műbőrre. Tudom hogy a repedéseket nem fogja eltüntetni, de mindig is ápoltam a bőröket, ezután is fogom, majd keresek rá szakembert ha nekem nem sikerül megoldanom, de ez igazából egy jelentéktelen probléma a többi mellett.
werszomjas
Azt írta a kolléga is, hogy jó az Autoglym bőrápoló, de a repedéseket nem fogja eltüntetni, de azokat egyik ápoló szer sem...Esetleg a cipő paszta neppertrükkök
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #3946 üzenetére
Magam sem láttam, hogy ennyire gáz a deréktámasz állapota, még egyszer kenegetés közben napfényben közelről szemügyre nem vettem. Majd ha kikevertem a tökéletesen egyező színt, akkor kap 2-3 réteg bőr festéket, majd egy befejezőt. Ha nem csinálok valamit vele most, akkor csak rosszabbodik, igaz oda van figyelve nagyon a kocsira, de így akkor sem hagyhatom.
Ne haragudj, hogy itt kérdezem, de ápolósba nem igazán tudtam meg többet.
Wolfs Blackout vagy Carpro PERL a jobb választás külső műanyag és gumi ápolásra? -
-
FeRRaR1
őstag
A magam részéről én annyit tennék hozzá, hogy V70 vagy S80, ha A6 méretű hátsó tér kell, ha nem számít akkor lehet S60-is. Az S60 a 2000-es évtől készült, még az S80 az '98-tól, szóval jól láttad, fiatalabb formaterve van. Motorok terén ha kell a kakaó, akkor T5 vagy T6, de ennyi idős autónál én nem félnék a típus hibáktól, inkább minél jobb állapotút kell kifogni, ami megkapta a törődést, mint Runner kolléga gyárinál is jobb állapotú S60-a. Ha nem akarsz turbósat, akkor a 2.4 szívónak van 170 lovas verziója.
A váltónak egy baja van, hogy élettartam (sicc) olajat tettek bele. Szerintük. Ha ezt nem cserélik le, akkor előbb utóbb felújítós lesz a sztori, ha megkapja a törődést akkor örök élet plusz egy nap. De ha egyszer meg is kell csinálni, onnantól valószínűleg többé nem lesz gondod vele, csak olajat kell benne cserélni kb 80-100 ezer kilométerenként.
-
FeRRaR1
őstag
Pont most vettem pár hónapja a V70-et 800 fontért
Méretbeli különbségek vannak, de elöl mindegyikbe kényelmesen el lehet férni, én azt vettem észre, hogy a V70 ülései kicsit kényelmesebbek az S80-nál, de mind a kettő TOP kategória ha kényelemről van szó.
A kényelmi extrák attól függnek hogy mennyire szaporán ikszelgetett az első tulaj, de ezzel Angliában nem szokott gond lenni. Én személy szerint nagyon kényelmes és felszerelt autónak tartom a Volvókat, persze ebből is lehet venni fapadosat, de nekem olyanhoz még nem volt szerencsém.
-
FeRRaR1
őstag
Én csak "asszony védőnek" hívom őket. Asszony, főnév, egy olyan fajta gyűjtőneve, akik előszeretettel ejtenek be a teljesség igénye nélkül: csokipappírokat, ékszereket, érméket, zsebkendőket, különböző formájú és méretű műanyag lehetetlenségeket, rágót, cukrot, telefont, kulcsot az ülés és a kardánbox közé.
Jelentem működik, rendeltem egy 2. szettet a V70 ülésének is.
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #4003 üzenetére
-
FeRRaR1
őstag
Ha van esetleg itt V70 T5 tulaj, vagy bárki más. Nem tudtok pontos infót a generátorról, most jövök egy Volvo és Saab szervizből, nem tudnak pontos árat mondani, amég nem tudják hány amperes a generátor, ahogy néztem lehet 80-100-120-140, új utángyártott bosch. 120-tól egészen 260 fontig plusz munkadíj, azért nem mindegy.
Illetve találtam egy szintén V70 2000 2.4 Benzines 20 szelepesből kibontottat, de csak ennyi a leírás, meg merjem e venni, ránézésre jónak tűnik, de az ugye nem jelent semmit.
-
FeRRaR1
őstag
A legtöbb amit találtam ebayen V70-eshez az 120-as, amit vásároltam az is 120-as cikkszám alapján, illetve 140-est alig találtam, de amint kikerül a régi, meg fogom nézni, mert ha tényleg nagyobb mint 120, akkor lehet veszek egy másikat.
De ez kihagyhatatlan vétel volt, felújított darab, 8.000,- HUF átszámolva.
Elküldtem a képeket egy Volvo márkaszervizes szerelőnek, utánanézett ő is, azt mondta jó lesz, az eladót is megkérdeztem, ugyan úgy 2000-es V70 volt a donor, csak sima 2.4 szívó benzin, nekem meg a turbós T5 van, de a blokk ugyan az, azt mondta jó lesz. Nemsokára kiderül.
-
FeRRaR1
őstag
Köszönöm, hogy megnézted, találtam egy 160As példányt
Elmentettem ki tudja hogy leszek a használttal. Szerinted lehet belőle bármi bajom, ha egy 120-as példány kerül bele?
Mindemellett kíváncsian várom, cikkszám alapján hányas a mostani, mert beszerelve pont nem lehet megnézni.
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #4013 üzenetére
Lehet hogy régimódi vagyok, de miután kereket cseréltem, megyek egy karikát az utcába, kanyargok jobbra balra, és ráhúzok még egyszer.
Közben megjött a generátor is, nem tudom nekifogjak e...
Ezt találtam, nem annyira vészes, mondjuk ahhoz képest hogy viszonylag fent van a generátor nem is annyira egyszerű.
-
FeRRaR1
őstag
Végre volt időm, hogy megkapják ami jár nekik. Négy és fél óra volt, de még nincsenek teljesen kész.
-
FeRRaR1
őstag
Tankokat feltölteni Black Friday van, féláron a nafta éjfélig az Esso és BP kutakon. Mosom éppen a húszliteres kannákat
0,6 GBP ~ 235,- HUF Benzin
0,63 GBP ~ 250 ~ HUF DieselAngliában lévők előnyben.
-
FeRRaR1
őstag
válasz gaborbol #4025 üzenetére
Persze, ott könnyebb, ahol maga az olaj adja a pénz értékét, nem a mögötte lévő arany, illetve Usa Dollárban megy a kereskedés is
Ha ott laknék, tuti csak a sor 6, V8 vagy V10 játszana Egyébként most mindenhol esett az üzemanyag ára elég rendesen, az akcióktól eltekintve is.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Zoli1222 #4029 üzenetére
Nálam ugyan ez van, V70, viszont ha még egyszer határozottabban behúzom, akkor már világít, szóval valószínűleg relé. Majd egyszer megoldom ezt is.
Más:
Ma kimostam a motorteret, szépen leápoltam a gumikat bőröket műanyagokat. Illetve megcsináltam a motorháztetőt, mert ha túl erősen lett levágva, akkor két emberes meló volt kinyitni, most úgy felpattan mint az álom, no meg kapott fagyálló szélvédő mosót mind a kettő -
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #4032 üzenetére
Igen, ha kicsit nagyobb lendülettel volt leküldve, mondjuk gyorsan ablakmosót töltöttem indulás előtt, vagy a generátor csere miatt is sokat volt nyitogatva, szóval egy fél centivel lejjebb süllyedt mint egészséges, valakinek húznia kellett a kart, miközben a másik emelte...
No nagy szétszedésre nem kell gondolni, van egy nagyon erős ipari zsíroldó koncentrátumom, konyhákon használják itt, tényleg nagyon jó, azt felhígítva szoktam sprayként használni, szóval amit tudtam lepucoltam, utána átmentem mind a két záron aprólékosan magasnyomásúval, majd D2 (ez a neve) spray, megint magasnyomású, ez 3x majd a végén bő víz, kis száradás, aztán WD 40
Viszont úgy működik mint az álom.
Most visszagondolva kár volt megcsinálni, milyen jó kis lopásgátló lett volna, nem ám pajzs és társai
Egyébként nagyon komoly riasztók vannak mind a kettőben, le volt húzva az ablak félig, és rá volt zárva, benyúltam mert egyik ismerősömnek mutatni akartam valamit, és beriasztott, épp hogy az ujjaim belógtak, elemelést is érzékeli, minden ajtót, külön oldja külső belső zárakat, bentről sem lehet kinyitni, nagyon elégedett vagyok a rendszerükkel, nem mellesleg egy 15 éves autótól (S80 is ugyan ezt tudja)
Ebből a legtöbbet fater 2008-as mercije nem tudja, a többi márkáról amit próbáltam nem is beszélve...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Mit nem értesz rajta pontosan? Regisztrálj be, PayPalra is, kösd össze a bankkártyáddal, aztán mehet a rendelés. 250+ vásárláson vagyok túl, eddig mindig megkaptam mindent, és garanciáztatással sem volt gondom soha. Nem mellesleg a két jelenlegi Volvomat is ott vettem, licitálással
-
FeRRaR1
őstag
Amiket írtál, azt mind ebayről rendeltem, viszont ugye én kint élek Angliában, így nem tudok neked rendelésben segíteni. Még az is bekavarhat, hogy nem mindegyik eladó szállít Magyarországra.
Asszony védő teszi is a dolgát, tegnap egy szétmorzsolódott rizs pufi kibontás apokaliptikus végkifejletétől mentett meg Már mindkét kocsiba betettem, mivel a 2. szett is megjött pár hete, hihetetlen jó dolog, nem is értem a gyártók miért nem kínálnak valami hasonló megoldást rá.
Most nem tudok mérges lenni rá, jövő nyáron bővül a családunk
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz 7600 GS #4041 üzenetére
Így igaz, kesztyűtartó tetejére lett rögzítve az egység, de egy AUX kábelt kivezettem a könyöklőbe is, 12 Voltot megtoldottam kicsit, és hozzáforrasztottam a szivargyújtó hátuljához.
Elsőre tökéletesen működött, és azóta is. Grom nekem is túl drága volt, és mivel nekem csak egy szimpla AUX kellett ezért lett Yatour, szerencsés vétel volt így újonnan 12.000,- Viktor valutáért jutottam hozzá.
Szerk.: Annyi fejlesztés történt azóta, hogy rendeltem számléptetős AUX kábelt, így már könnyebben tudok számot váltani, ha éppen fut a navigáció, vagy éppen nem érek rá matatni a kijelzőn.
HU-803 sajnos AUX nélküli gyárilag.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nem ide tartozik, én is gondoltam rá hogy Xenonosítom, amég utána nem olvastam, és rájöttem hogy illegális. Halogén lámpatestbe nem rakhatsz xenont, olyan meg hogy H7 xenon nem is létezik hivatalosan. Kell mellé fényszórómosó és automata magasság állítás is. Úgy hogy Osram Night Braker Unlimitedet tettem be, ez az elérhető legerősebb legális megoldás.
Na most hogy vége a jogi bla bla.nak, olvastam, hogy sok embernél még a rádiót is bezavarja a xenon szett, illetve nagyon vakítanak, mert szórják a fényt, és nem az útra. FF lámpákba egyáltalán nem ajánlott, projektorosokba egy jó beállítással talán, de még mindig illegális.
Másik: én is gondolkoztam a refin, de egyrészt nem lenne jó a vetítési képe, értsd nem látnál messzebbre, csak a fák lombját jobban. A másik gond, hogy megszűnik a fénykürt ezzel, mert idő kell neki mire a gáz fényt bocsát ki.
Megjegyzés: 6000K alapból is felejtős, mivel túl kék, nem hogy jobban, ha nem rosszabbul látsz mint egy 4000-4300-5000 szettel, de cserébe feltűnsz majd a jardnak.
Privát véleményem, hogy keresd meg a legjobb legális megoldást, és akkor nem küldik soron kívüli műszakira az autót, nem bírságolnak meg és nem fog mindenki neked anyázni, mikor este jössz szembe. Betettem az Osramot, illetve tekertem egyet a beállításokon, és jobb lett mint valaha reméltem (S80 2007).
-
FeRRaR1
őstag
Lehet, hogy csak szerencséd volt, vagy ha projektoros a lámpa, akkor nem néztek bele, és nem látták. Automata magasság állítás azt jelenti, hogy nincsen benne tekerő, és te nem tudod állítani. Nem tudom mikori az autód, de a leírásodból én arra következtetek, hogy egy emelt fényerejű osram a tompítottba + refibe, egy lámpa polírozás + egy magasság állítás (csavarokkal magán a lámpa testen) csodákra képes. Próbáld ki, én is szívtam az S80-al az elején, hihetetlenül lentre hordott, max állásban is, kapott egy polírt, plusz a tetején volt két csavar, azt áttekertem a végállásba, így most ha középen van a tekerő, akkor is kicsit magasabbra hord, mint eddig maxon, plusz megkapta a már említett izzókat, és azt kell hogy mondjam tökéletes lett.
Próbáltam én is sok mindent, emelt fényerejű kínai csodát, még az izzószál sem ott volt benne ahol kellett volna, és nem láttam vele messzebbre, csak magasabbra max. Osram, Philips, Hella, csak ezeket az izzókat szabad megvenni, Plusz egy kis lámpa karbantartás, és jobban fogsz látni, mint előtte bármikor. Teszel bele egy normális izzót és megmarad a fénykürt, kicsit magasabbra tekerés ha szükséges, és nagyon messzire fogsz látni. Annyit mondok, hogy a 2500 Lumen fényerejű nevesincs csoda fele olyan messzire hordott mint az 1500as sima Philips a refiben.
Index fórumon nézz utána, ott vannak ezzel foglalkozó emberkék.
-
FeRRaR1
őstag
Ez esetben ha nem Bi-xenon, szerintem próbálj ki egy fényerős osram vagy philipset, illetve legyen jól beállítva, ha nem opálos a búra akkor ezzel nagyon jónak kell lennie. Ha még nem volt dolgod utólagos xenon szettel, kérdezz körbe index xenonon, egyrészt ott vannak akik minőségi szetteket árulnak, másrészt tudnak felvilágosítást adni, de amiket én olvastam az utólagos szettekről az finoman szólva sem nyerte el a tetszésemet, villódzás, hamar kiégés, FM rádiót zavarhatja a ballaszt, stb...
Mindenképp próbáld ki amiket írtam mielőtt belevágnál, egyrészt olcsóbb, másrészt a távolsági fénynél nagyon helyén kell lennie az izzószálnak, értsd tized milliméteres pontossággal van meghatározva, és ezt tapasztalatból mondom, hogy a xenoné nem ott van ahol kell, sem a kínai csodáké, és ez távolságinál hatványozottan kijön, plusz oda a fénykürt, egy próbát mindenképpen megér.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Cseri81 #4058 üzenetére
Én ezt tettem D5 és T5-be is, igaz olcsóbban... Amit a kolléga írt, az igaz lehet, hogy ha régen volt cserélve, ha még nincs 1-2 éves akkor elég ha után töltetsz. Ugye vezérlés + vízpumpa cserénél teljesen lecserélték nekem kb 1 éve, most hogy beköszöntött a hideg, kicsit rá kellett töltenem, miután 3 hetet állt a kocsi, pont a minimumon volt.
T5-ben Total van mondjuk, otthon vettem, valami 700 Ft / liter volt annak idején. Mínusz 25 körül teljesít mind a kettő.
Egy kellemes sztori: Asszony elment beméretni a Molhoz a családi cirkálójukat, jön haza és mondja 7 fok. Mondom mínusz 7 nem? Mondja faterjának nem, plusz hét Majd bef*stam a röhögéstől. De legalább biztos volt a dolgában
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Tegnap meghajtottam a V70 T5-öt a Németeknél, 245 km/h de még ment volna, csak tele volt pakolva, és az állapota sem 100-as, na majd vissza felé, üresen, leszervizelve Szerintem 260 meg lesz, de mindenesetre eszméletlen, ahogy végállásba fekteti a sebesség mutatót, és ez egy 15 éves autó.
Kellemes ünnepeket Mindenkinek
-
FeRRaR1
őstag
T5 mehet, vagy 2.4T esetleg, bár a T5 a csúcs 5 hengeres. Elég jó konstrukció, mint ahogy egyel feljebb látod, 15 évesen is hasít irreálisan gyorsan. Kerülendő 5 hengeres Volvo motor nincs.
Azt még nem írtam, hogy azért egy nagy szervizre valót érdemes félretenni, hogy minimalizáld a kockázatot, menni kell vele egyet, nem e füstöl, rángat, többet meg kell nézni. Burkolatok, szőnyegek alá benézni, ne hogy egy totál kára tört felélesztett verzió legyen, rozsdát keresni veszélyes helyeken. Ezek együttese sem jelent garanciát, de sokkal jobbak lesznek az esélyeid
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz 7600 GS #4080 üzenetére
Természetesen
Miután az S80 D5 Automata, radaros, dízel meg minden sátánista cuccal tele van tömve, akartam egy igazi férfias hobbi autót, az az több mint 4 henger, benzin, manuális váltó és kézifék, csak a klíma legyen auto 2 zónás, szerencsére ezek tökéletesen teljesültek.
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #4083 üzenetére
+1
Ami nekünk volt/van Volvo flotta az:
2002 S80 D5: 388.000 Km
2004 S80 D5: 540.000 Km
2007 S80 D5: 380.000 Km
2007 S80 D5: 320.000 Km
2000 V70 T5: 280.000 KmVolt még pár, amire nem emlékszem, ezek amik az elmúlt 2 évben megfordultak nálunk. Az már más kérdés hogy az 540e helyett 180e varázsolódott oda a kereskedőnél ahova beadtuk annak idején.
Lekopogom, egyik sem hagyott ott minket sehol eddig, mindig megkapták ami jár nekik. Olajcsere korábban, amint valami rendetlenkedett csere vagy javítás egyből, nagyon szépen futott/fut mind. Ami különösen fontos a 2200 Km Anglia M.o. táv miatt, vagy az esetleges nyaralásokkor, tavaly pl 6000 Km két hét alatt.
Somasz
Én nem feltétlenül beszélnélek le a Volvokról, mivel ha ennyi pénzért autót veszel, az így is úgy is kockázatos lesz. Viszont mindenképpen állapotot vegyél, felejtsd el a kilométer óra állást és társait. Csak is a külső belső motor + váltó állapot számítson, motortér is nagyon árulkodó, plusz a 4 sarok a burkolatok alatt.
Ha találsz olyat ami megfelelő, akkor mehet a Volvo. Ha nem akkor ne vállalj feleslegesen nagyobb kockázatot, így is épp elég.
-
FeRRaR1
őstag
válasz bagyu79 #4109 üzenetére
Szia, már megcsináltattam, de Angliában kellett, mivel éppen haza út előtt állt, most otthon pihen, ma vitte fater futómű állításra, meg pár apróság + kis szervíz, ha minden igaz februárban ki is hozza nekem.
(Németeknél 245km/h nem volt gond a 15 éves V70 T5-nek )
Kaposváron van ismerősöm, aki gumis futóművesnél dolgozik, nekem ők csinálták, nagyon profik.
BBalu
Bennem is felmerült a kérdés, szerintem is kicsit kisebb a második generációs S80, hátul biztos, mert az elsővel keresztbe tett lábakkal is ellehettél, nem azt mondom hogy az új szűk, mert nem az, de én úgy vettem észre, hogy egy kicsit kisebb.
alfa156
Hogy magamat idézzem nem régről, szóval szerintem megbízható, 6.000 kilóméteres nyaralás, 2.200 km Angliai út, oda vissza, és még egyszer sem hagytak cserben.
A V70 kicsit kényelmesebb nekem mint az S80, jobban tart, sportosabb, de mind a kettő TOP kategória ha kényelemről van szó.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #4121 üzenetére
Mivel az enyém radaros, így párat kipróbáltam, jelezte ha bicajos volt a sávomban, naplementében pont nem láttam, vészfékez ha kell állóra, így igazából ha radaros tempomattal mész, szinte lehetetlen ráfutásos balesetet szenvedni, illetve vigyáz a gyalogosokra, bicajosokra is.
De ez még nem a City Safe szerintem, mert azóta rengeteget fejlődött a rendszer, több kamera és érzékelő, gondolkoztam is a minap, nagyon nagy viharba jöttem pályán, kiírta hogy a radar blokkolva. Alig lehetett látni, annyi vizet vert fel az előttem haladó és az eső. Szóval majd biztos kipróbálok egy újat, hátha azt már nem befolyásolja az időjárás ennyire. (egyébként most is nagyon nagy eső + nagy tempó kell, hogy megzavarodjon)
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #4162 üzenetére
Pont a napokba raktunk össze online egy V70 egy S80 és egy új XC90-et asszonnyal, eljátszottunk a gondolattal, hogy mennyiért számolnák be az S80-at... De a fabetét szerintem felesleges, sokkal jobb a 3 küllős ergonomikus kormány, R-Design csomag, és egy szép grafit vagy alu betét, 18" max kerék méret, sötét belső, electric silver vagy bronz külső.
Lehet bemegyek és rákérdezek, mert én a váltóval szívok az előző tulaj miatt, élettartam olaj....persze. A motorba 20 ezrenként cserélem, nem érdekel hogy 30 van a könyvbe.
Az a baj, hogy ő XC 60-at szeretne, én meg V70-et vagy XC90-et, de az meg túl drága. Szóval még azt sem tudtuk eldönteni melyik felelne meg mindkettőnknek. Az is lehet, hogy oda adnám az S80at és a V70-et is, csak jó áron kapjunk újat
Arról nem is beszélve hogy idén jön elvileg az új S80
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #4164 üzenetére
Itt is csak a V70 és XC90-nél ajánlotta fel, de egyébként is második generációs S80 helyett nem vennék még egy ugyan olyat, oké hogy tök más belül, meg többszörös ráncfelvarrás stb... de akkor sem.
Akkor lehet hogy ez még mind pletyka amit olvastunk az S80 utódjával kapcsolatban, azon hogy a szalonba nem tudnak semmit, meg ne legyél meglepődve... Sok kérdésemre fingjuk nem volt mi a válasz, és csak tolták a marketing szart amit ügyesen bemagoltak.
Van e extra hűtő kör az üzemanyag visszafolyó ágon, vagy melyik bosch befecskendezést használja ez a motor... tegyél fel egy ilyen kérdést
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #4168 üzenetére
Nagyon 5 hengeres párti vagyok, ezt büszkén vállalom is D5 és T5 tulajként, viszont most egyet értek veled. Bár én sem szeretem a 4 hengert, de úgy sem lesz nálad olyan sokáig, hogy ez igazán számítson, mondjuk hogy a 4 henger elmegy 3-400.000 Kilométert motor probléma nélkül, az 5 henger meg gond nélkül 500.000 felett. Valószínűleg már rég nem nálad lesz a kocsi 200e után. Olaj csere szigorúan max 20.000, és nem hinném hogy gondod lenne. Esetleg néz körül nagyon fiatal garanciális használtaknál, vannak nagyon jók 2/3-ad áron.
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #4174 üzenetére
Semmiképpen, csak arra ügyelj hogy ne olyan legyen, mint itt az utolsó képen: [link]
Bár mikor állítottam össze a kocsikat a héten, ilyet már nem találtam, az R-Design csomag miatt voltak magasabb minőségűek valószínűleg. De a többi csomag is változtat rajta.
Illetve ajánlom hozzá az Autoglym bőrápolót 2 havonta, és nem lesz soha gondod
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #4179 üzenetére
Itt ellent kell hogy mondjak a kollégának, én is szettbe vettem, át tisztítottam mind a két autó bőrfelületeit, kb semmit nem szedett le, úgy értem nem voltak koszosak, de a törlő kendőn alig látszott valami. Szóval én elkönyveltem pénzkidobásnak, főleg egy új autónál még annyi dolga sem lesz...
De az ápoló az az eddigi legjobb amit használtam.
-
FeRRaR1
őstag
[link] Olaj doki jól megmondja a frankót megint
Zoli1222
Először is legyen jó állapotban, ezt csak is úgy tudod megnézni, ha elmész és kipróbálod, bele kukkantasz a motor térbe stb... Ha megfelel az igényeidnek, akkor alkudsz egy kicsit és megveszed, ha nem tovább keresel, ezt így hirdetés alapján nem lehet eldönteni.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz echterion #4191 üzenetére
Azért ez egy kicsit erős váltás lenne, 140 helyett 250 paci Nekem is ez a kombó van a V70 alatt T5 ötös kézivel, valószerűtlenül jól megy, viszont ha odafigyelsz nagyon a fogyasztásra, akkor sikerült már vegyesbe eljárnom 9 körül többször is. Ismert előéletű, jó lenne ha ismét a fórumon találna gazdát
Egy mosás ráfért volna a hirdetés kedvéért, bár ez semmit nem változtat rajta, csak jobban mutatna.
-
FeRRaR1
őstag
válasz LaptopSystem #4196 üzenetére
"A legnépszerűbb verzió a 225 lóerős dízelmotor lesz (2,0 liter, 470 Nm, nyolcfokozatú automataváltó)"
Szemetek megölték az 5 hengert
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs