- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
-
Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
ma Csak mindhárom ugyanazon a hátlapon csoportosul, az új, limitált kiadású Phone (2a) megjelenése így még mozgalmasabb lett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Nem rossz nem rossz, kicsit mű illetve nem gyárilag ilyen. Ami még gond lehet az ilyen rendszerekkel hogy elveszi a nyugalmat is, sokszor búgnak alacsony fordulaton is, és hosszú távon az nagyon idegesítő.
Erre megoldás hogy sok rendszeren már van megkerülő szelep amit vagy a gyári sport gombbal, vagy egy sima kis távirányítóval lehet állítani. Nem néztem utána, de a korábbi Heicokon nem volt.
Ha annyira moduláris az új motorcsalád, 3-4 hengerrel akkor igazán csinálhatnának 5-öt is
lorcsi
Ezzel egyet értek, akartam én is írni, hogy a változatosság gyönyörködtet, ami nem is baj, illetve ezért jó hogy van nagy választék.
belaazallat
Értem, de akkor sem jó érzés amikor a több mint 10 éves kocsijaidba úgy szállsz vissza hogy áldod az eget amiért nem egy újban ülsz. Amikor kijönnek a márkakereskedésből tesztvezetés után, és rákérdeznek 2-3 dologra hogy az mi a kocsimon, illetve kapok 3 telefonszámot ha el akarnám adni... Meg persze egy olyan tesztautó sem volt ami akár fele ennyit tudott volna, se hűtött ülés, se radaros tempomat, se kulcs nélküli indítás... Tesztvezetés után én is elvittem a srácot egy körre a kereskedés körül, úgy szállt ki hogy soha ne add el. Legjobb volt amikor egy másik V8 tulajjal találkoztam a váróban, és vagy 40 percet beszéltünk hogy mennyire jó a kocsink, és mennyire nem kéne a szalonból semmi. Valószínűleg ezért nem lesz több Volvóm, és sajnálom hogy a szeretett imádott márka nem tud megtartani ennyi kocsi és év után. PErsze nem akarom eladni az S80-at marad még jó darabig de akkor is.
lorcsi
Mi az hogy átlag ember? A Volvo nagyon prémiumnak írja le magát pedig a mostani motorkínálat nagyon nem az. Illetve akkor is tartom magam a fentiekhez, 10+évvel későbbi autóból nem csalódottan kéne kiszállnia az embernek.
Def26
Ismerem a vezető szerviztechnikust a márkakereskedésben, kérdeztem milyenek az új Volvók csak szitkozódott.
--------------------------------------------
Vissza olvasva most olyan mint ha leszólnám a márkát, pedig nem. Még mindig hozzájuk kötődök a legjobban, és fáj hogy csalódnom kell bennük, illetve véget ért egy korszak számomra. Amennyiben eladom valaha az S80-at nem Volvo lesz a következő.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen