- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
ma Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tarantawla
csendes tag
Sziasztok,
Tavaly novemberben vásároltam egy 2007-es XC70-et (P2) D5 AWD automata váltóval. Szeretnék rá nagyon vigyázni és folyamatosan körültekintően eljárni a karbantartást illetően. Itt a fórumot olvasgatva már rátaláltam, hogy a "szokásos" szűrők és oldajok cseréjén kívül érdemes figyelmet fordítani a váltó, szöghajtómű, a haldex és a hátsó diffi olajaira (haldex esetén szűrő is) egyaránt.
Szeretnék érdeklődni, hogy ezeken kívül mi olyan dolgok vannak még, amelyekre rendszeres figyelmet érdemes fordítani, vagy legalább most, vásárlás után nem sokkal megnézetni? Vásárláskor egy kaposvári Volvo szaki nézte át az autót, ő nem talált semmilyen kirívó problémát.
Ezen kívül szeretném kikérni a véleményeteket az alábbi jelenséggel kapcsolatban:
Gyorsításnál kb. 1600-1800 rpm fordulatszámtól hallható a motor hangjával párhuzamosan egy halk hang, ahhoz hasonló, mikor kifújjuk a levegőt (nem sipoló), nagyjából 2600 rpm környékén szokott megszűnni. Én a 3-4-5-6. sebességben szoktam hallani, de nem kizárt, hogy az 1-2.-ben is van. Előre szeretném leszögezni, hogy nem értek az autókhoz, ezért inkább csak találgatnék, olyan, mint ha a turbo valamelyik csöve vagy az illesztése "szelelne". Teljesítménycsökkenést nem érzékeltem (ha csak nem azóta fennálló gond, hogy nálam van), viszont nagyon meg lennék lepve, ha a jelenlegi teljesítménye csak "csökkentett" lenne.Indítás után 5 percet minimum járatom, mielőtt bárhova is elindulnék (+ van a kocsiban rásegítő fűtés), illetve megérkezéskor is 2-5 percet várok, mielőtt leállítom. Nem taposom, az előzéseket leszámítva 2000-2400 körül szokott az automata elváltani.
Köszönöm a segítségeteket előre is.