- Xiaomi Smart Band 8 Pro - pro és kontra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Nos...megvolt a GT főpróbája. Ugye az elmúlt egy évben minden IS ki lett cserélve vagy fel lett újítva a motortérben, illetve a futóműben; amikhez nem lett eddig hozzányúlva a hajtásban: a váltó és a kipuff-rendszer.
A generál óta eltelt egy év ('18 július), illetve kapott új katalizátort, szondákat, hűtéskör, traffók, stb. Most július végén olaj/szűrők cseréje (illetve a generál óta belement 10e km 200-300km-es etapokban, plusz némi agglomerációs krúzolás).Ezalat érdemleges történés semmi, majd a katalizátorcsere után (február eleje) abszolút néma kuss.
Most hétvégén irány Ausztria: Bp-ről St Pölten/Herzogenburg, majd onnan egy bécsi kirándulás, majd vissza, aztán haza Bp-re; kerekítve 1000km pályán.
Pénteken érkezünk, semmi para; még indulás előtt megnéztem az olajszintet a kocsibeállón, mint 'zéró ponton'. Amikor július elején átvágtáztunk a bajorokhoz Günzburg-ba a Ford-dal, a bécs utáni emelkedős/süllyedős/kanyargós szakaszon még mondtam is páromnak: milyen mókás lenne az Alfa-val keringeni itt. Szerintem most tényleg mókás volt, ő annyira nem értékelte...
Szombaton, reggeli előtt kimentem a parkolóba ismét megnézni az olajszintet: motorháztetőt feltolom, nyúlnék a nívó felé...aztán azzal a lendülettel kapok a motorháztető után, ami minimális ellenállással jön vissza lefele; mondom: Que? OK, úgy tűnik a teleszkópok lettek az út tisztáldozatai. Vállalal alátámasztok a tetőnek, olajat nézem: minden fasza.
Napközben kirándulás Bécsbe, felhőtlen boldogság: a városi forgalmat itt is xarul viseli, főleg klímával a 30 fokban (és a bécsi lámpák hangolása botrányos); ez van. Este felmegyünk a kahlenbergi kilátóba; olyan telibevert makadámút-szerű xar vezet fel, hogy 40kmph-nál nem megyek többel és még úgy is zúg a fejünk. Megkávézunk, majd irány 'haza'; este 9-10 felé már kellemes idő van, így lehúzott ablakkal krúzolunk, pályán is csak külső befújáson marad.
Vasárnap, reggeli után indulás a szállóból; még átugrunk St Pölten-be elköszönni a többiektől. Előtte gyors olajszint-nézés: minden OK; párom most előzékenyen tartja a motorháztetőt. 11 óra magasságában már kezdenek befűteni, ebből már nem lesz kikönyöklős krúzolás: klíma benyom...aztán valahogy hűvös nincs. Mondom: Hmm...
Tekergetem a kapcsolókat, mintha érteném...hűvös még mindig nincs, de sziszegés az hallhatóan van. Mondom: a qrva anyád... Mindegy, valahogy csak kibírjuk hazáig.
St P-ben elbúcsúzunk, irány a pálya: íves felhajtó az A1-re, 80-90 környékén harmadikban odalépek neki...és azzal a lendülettel, hangosan pittyegve odafossa magát a CHK Engine a műszerfalra. Mondom: neked meg most mi a geczy bajod van... Mindegy, valahogy átjutunk a határ túloldalára, onnan van asszisztencia, ha minden kötél szakad.
Ezen a ponton teljesen elöntötte a xar az agyamat; hazáig végig azon gondolkodtam, hogy miként szabaduljak meg etől a fostól úgy, hogy ne érezzem teljesen balfaxnak magam. Viszont az M1-en a felújítás miatti lassítások jól jöttek, mivel ott kicsit át lehetett szellőztetni a kocsit.
Párom este ment tovább a szüleihez vidékre, én pedig éjjel egyig az autóhirdetéseket vizslattam, hogy lássam mi a szitu...
Hétfőn felkerekedtem a kocsival, mondván: a héten úgyis van időm, és mi jobbra tudnám elbaxni, mint erre a xarkupacra; illetve ezen a héten még minimális a forgalom a városban.
Indítok: nincs CHK Engine. Mondom: az anyáddal szórakozzál. Elgurultam Zsoltékhoz: zárva. Hívom, kinyom. Aha, ez most kellett. Na, akkor D-Pestról irány vissza É-Buda, megállok Szatmárynál: zárva. Mi a fax??? Az Alfa-szerelők szentjének ünnepnapja van, b'meg?
Mindegy, ha már Békáson vagyok, akkor átgurulok az óbudai temetőhöz, ott van egy klímás (nem volt már kedvem kimenni Solmyárra a Dalos szervizbe), hátha mond valamit. Feldugja a géprem nyomáspróba, mindenféle apjafaxa....minden rendbenlévőnek tűnik. Akkor töltés. Feltöltés bfejezve (460g), kapcsoljam már be, lécci...bekapcsolom. Azzal a lendülettel eldurran a cső és ömlik a cucc. Az a cső, amit két éve javítottak/cseréltek. Gépre vissza, leszívják a cuccot.
Meséli, hogy mi a stájsz...mondom: aha, OK meg minden, de nekem azt mond el, hogy meg tudod-e javítani. Mire ő: Persze! Pár másodpercig nézek rá sokatmondóan, aztán csak elkezdi kifejteni: ezt kell, cserélni, azt kell lebontani, bla-bla... Lényeg: 60e JMF, de ebben már benne van a töltés is. Egy telibevert 20 centis gumi/szilikon/marhabél flexicső.
Megcsináltatok én mindent is, de szerintem már csak eladásra...aztán elég volt nekem a hobbi/project autózásból.
PS: egyébként visszatérve, a 'zéró ponton' megnézve az olajat talán 2dl elment; valamivel nívó max felett volt induláskor és most van pont maxon. 1000km kimaxolt pályázás mellett ezzel sz'tem együtt lehet élni.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Tőzsde és gazdaság
- Toyota topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xiaomi Smart Band 8 Pro - pro és kontra
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Plazma TV topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest