- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsug S24 Snapdragon (USA vagy Kanadai verzió) Magyarországon
- Android szakmai topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Cat Quest II és az Orcs Must Die! 3
gp A jövő hét folyamán a Circus Electrique című alkotást kapják meg az érdeklődők.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr X
veterán
Életemben egyszer tettem fel ilyet, így a véleményem nem reprezentatív, de nekem nagyon szar volt. Nem lehetett rendesen rászorítani a váltókarra, így folyton elforgott, lecsúszott a karról.Az a belső műanyag hüvely nem elég szoros, 3 csavar van a menetes alumínium perselyben, de azok annyira elegek, hogy a műanyagot megfogják.
-
Dr.Zoo
senior tag
Mivel a Zasszonyé lett elsősorban Fifike, és azért szeretne rajta gyakorolni, (egy 1.9 PD-ből ült át ebbe) így rendeltem egy univerzális gombot a mall-tól 1600 ft-ért, egyenlőre kipróbálni jó lesz.
Még nem égető a gyári, de elsősorban azt szeretnék venni.És köszönöm a véleményed.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
rbalint88
addikt
Azert az nem sok jot sejtet, hogy mar kellett lakatolni. Enyem 2003-as es meg nem kellett lakatolni annak ellenere, hogy osztrak auto volt masfel evvel ezelottig. Epp hogy egy ket dudor kezd megjelenni rajta hatso sarvedokon, ill az elsok aljan mar a visszahajtott reszen ledobta a festeket, ott ahova a kerek csapja a vizet es kavicsokat. Es ennyi. Aljan nincs semmi gaz.
Szoval azert amit irsz messze nem az a problemamentes darab, mint ahogy az elejen le lett festve. Ilyet kis tulzassal barhol es barmikor kapsz, nem egy extra jo vetel. Plusz szerintem nem feltetlen erdemes ismerostol autot venni, nehogy ramenjen a baratsag...
Ha nem sos az autovetel, szerintem meg keresgelj tovabb. -
Nordik
őstag
válasz rbalint88 #4253 üzenetére
Amúgy gondolkodtam és lehet valóban nem lenne egy jó vétel, esetleg ha engedne még az árból. Közbe eszembe jutott még az, hogy kellene kettő hátsó ajtó emelő teleszkóp is valamint hiányzik a leömlőnél egy bizonyos hővédő lemez is. Lehet marad egyelőre a jelenleg hibamentes kis B Corsa. Az megy ha akarom, ha nem, bár igaz nem nyújtja ugyanazt az élményt...
-
Integrale
veterán
Az a hovedo lemez nem egy nagy dolog, ahogy a teleszkopok sem. Ha a rozsda rendesen meg lett csinalva, akkor nem biztos, hogy fogalkoznek vele (kerdes, hogy pontosan hol javitottak, es hogy hogyan) plane nem egy fel millios hasznalt auton.
A check engine inkabb a nagyobb falat, tobb komponens hibajabol is adodhat, amik egyenkent sem filleres tetelek, egyutt plane nem.
Kene egy alfas szaki, aki elmegy veled, es kisujjbol ismeri az adott modellt, nem olyanokra gondolok mint en, aki elmeletben tudja, hallotta, latta, olvasta, tapasztalta, hogy mi lehet, hanem egy-egy csoportban levok 5%-a.
Viszont emlekeim szerint G. Feri nekem azt mondta, hogy ha mar babralni kellett a motort ilyen melysegben, akkor az abban a minosegben, ahogy itthon a tobbseg dolgozik, es amit a tulajok tobbsege hajlando kifizetni (tehat nem a, ha mar hozzanyulunk, akkor torjuk a perselyt, es legyen tutto bene), ugy mar sosem lesz igazan jo, megelozni kell a TS kenyes pontjainak a tonkremenetelet, mert nagyreszt okozat.A masik az amit Balint is irt, a baratsag/kapcsolat fontossaga. Ha enged belole annyit, hogy azon az arszinten mar nem faj egy olyan kiadas, amit egy check engine uzenetet javitasa produkalhat, akkoe hajra, de keszulj azzal, hogy a Corsa utan nagy ugras lesz, minden teren.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
sagesz93
addikt
sziasztok,
Tud valaki segíteni nekem 156sw bal első ajtóhatároló beszerzésében?
-
veterán
válasz rbalint88 #4232 üzenetére
Találtam részleges (=gazdaságos) megoldást a szívósorra. 20 ezerért + a régi ellenében kapok egy kitisztított és ledugózott szívósort.
További költség a le- és felszerelés; ill. ha már megbontjuk a vezérlést, akkor megfontolandó annak cseréje is (45 ezer vízpumpával együtt).Aki mostanában cseréltetett / dugóztatott szívósort 16V JTD-n tud mondani hozzávetőleges munkadíjat, esetleg ajánlani szerelőt Bp környékén?
Köszönöm! -
SLYM
veterán
Üdv! Eltörött a bal hátsó spirálrugó a kocsiban (alfa 159). Lehet így még használni a gépet, vagy a cseréig inkább ne használjam? Megmondom őszintén észre sem vettem, hogy eltört, meg is lepődtem, mikor mutatták, hogy ez meg mi a fasz De a szerelő azt mondta lehet vele járni, ráadásul már egy ideje el volt törve, nem mostanában lett ilyen. Mi ennek a cuccnak a feladata? Ennyire nem fontos cucc ez vagy mi?
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz Integrale #4263 üzenetére
De, konkrétan a közepén tört el. De mondom, a világon semmit sem vettem észre, hogy valami baja lett volna. Pedig 4 éve nálam van ez az autó. Nem is értem. Most sem kopog, nem üt, vagy nem tudom mit kéne csinálnia, vagy lehet csak nem tudom mire kell figyelni (amúgy van itthon egy másik alfa 159 is, ott sem nagyon érzek különbséget). Ja még mondták, hogy elöl a szilentek is kezdenek elöregedni, azokat meg a legőkarokkal együtt lehet csak cserélni elvileg, mert alumínium a cucc, szóval majd cserélnem kell azokat is. Da ha a rugó fontosabb akkor lehet azt lesz, hogy azt gyorsan megrendelem itthonról, nem szarakodok az Ebay-el, aztán az legyen meg, a többi ráér később. Csak tényleg nem úgy vettem ki a szerelő szavaiból, hogy ez olyan nagyon sürgős lenne.
-
aktív tag
Szia,
Én a Grande P-val ugyanígy jártam; nekem a bal első rugó végéből tört ki egy darab, amit el is hagytam. Amikor egyéb okokból bemászott a szaki a gép alá, akkor jelezte, hogy egyébként rugót is cserélni fog...
Nekem annyi tűnt fel (már előtte is, ettől függetlenül), hogy jobb kanyarban jobban bedölt. Ráfogtam a gumira...
Az útról lesesni emiatt nem fogsz (ha csak nem centized ki a kanyarokat...), főleg, hogy a hátul van, ugyanakkor kicsit 'úszhat'. Amíg 'csak' két darabban van, addig a spirál nem fog leesni, mivel a teleszkóp tartja.
Ettől függetlenül cseréld mielőbb, és ahogy említették: párban, mivel a teleszkóp így túl sokat kap kap a jóból, illetve a két darab elkezd majd összemozogni.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Dr.Zoo
senior tag
Megnéztem szombaton pár youtubés videót, az 1.2 8V-s motor olajcseréjéről, nem egy űrtechnika, úgyhogy nekiugrok.
Kérdés.:
160.900-at mutat az óra, ez kb. "biztos" Kollégám 4 évesen vette, én tőle vettem át.
Ennek tudatában, a 10W40 olaj mehet bele?Szerk.: van otthon minden szerszámom hozzá, illetve a dzsippemen annó én cserélgettem az olajakat, így nem vagyok hozzá teljesen láma.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
SLYM
veterán
Szia! Közben megrendeltem őket, a hétvégén remélem ráér a szerelőm és akkor azokat soron kívül megcsinálja, lengőkarokat meg majd vadászok valamikor a napokban az Ebayről, az meg jövő hét végi történet lesz. Legjobb, elköltök mindenre 200-250k-t és semmi változást nem fogok érezni, nincs ezzel baj
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz rover45 #4267 üzenetére
@rover45 & hroberto
Népbetegség...pont úgy, mint a kétévente szétpattanó szélvédőfűtő-rostély, vagy az osztódással szaporodó gyári generátor; t.i. hónapokig jártam a szakihoz, hogy valami fémesen zörög a motortérben, közölték, hogy ott minden egyben van, majd egy kellemes szemptemberi estén elindulás után iszonyatosan csikorogni kezdett; kb. 200m után hatalmas csattanás és töltéshiba bejelez. Akksiról még hazaértem (20km), de sötétben, egy olyan kocsiban, amiben majd' minden elektromos ez nem volt túl vicces...na jó, de...olyan Monty Python jelleggel. A generátor két darabban jött ki + apró.
Egy másik krónikus dolog a leömlő rögzítése, legalábbis 1.2 és 1.4 benzineseknél (nem csak GP, más egykori típusoknál is, ha ezekkel szerelték); túl gyenge csavarokat használtak, amik az évek alatt elpattannak. Árban nem egetrengetően húzós mutatvány orvosolni, de körülményes meló és nem szívesen vállalják be; leömlő le, beszakadt csavarokat kifúrni, síkbacsiszolni, etc.
Én a GP-mat újonnan vettem 10 éve, és mivel lelkiismeretesen állok a karbantartáshoz (legalábbis szeretem ezt hinni... ), így vélelmezem, hogy a 'baromságai' nem a rugdosásból/elhanyagoltságból fakadnak, hanem 'konstrukciós gyengeségek'.
@SLYM
Sok sikert.
Én novemberben vettem egy Alfa GT-t (2.0 JTS), hogy Ő lesz majd a hobbiautóm és jól kipimpelem. Eddig a 700k-ban van rendbetétel (értsd: semmi, de semmi extra, csak napiszintű használatra alkalmas legyen), de most is épp' egy szerelőnél dekkol (jelenleg folyik el az olaj, hét közepén várom a legújabb számlát...) és eddig összesen nem tettem bele 1000km-t. Mondjuk ebből a 700-ból 500 volt a kötelező kör (vezérlés, folyadékok, gumik, futómű, stb.), 200 pedig a 'balfax' faktor.
Ezek után még: váltózár, szélvédőcsere, klíma gyengélkeséi, bőrőzés felújítása, kormánymű, fényezés rendberakása, lámpák (elől/hátul)...pff...és majd csak ezek után olyan úri huncutságok, mint hifi, carpc, a belső aktualizálása és társaik. Ráadásul valahova a sor elejére még illene beszúrni egy vezérlésmódosító cserét és a zizegő fojtószelep közelebbi inspekcióját; előbbihez baxtak hozzányúlni vezérléscserekor, utóbbi meg most jött elő, coz giggles&shit.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
SLYM
veterán
Hát igen, a 18000 km-el vásárolt sedan 1.9-es alfára, amiben most van 115000 km kellett eddig 700-at (690) költeni 4.5 év alatt. 2 szett abroncs, 1 aksi, 1 EGR szelep, egy ablakemelő szerkezet és egy vezérlés cserén kívül eddig csak olaj+szűrőcsere kellett.
De ugye ebben az autóban nem sok bugi van, hiába nem kerül sokba a fenntartása, főleg az előző autóinkhoz képest, így hát kellett mellé egy 2.4-es is, az már menni is tud rendesen. Itt a számok úgy néznek ki, hogy 4 év, 1.340.000 forint 75000 km-re vetítve (173-248).
-2 szett abroncs
-ablakemelő szerkezet itt is
-1 aksi
-szűrők+olajcserék
-EGR szelep
-kettőstömegő+kuplung+kinyomócsapágy
-generátor
-kerékagycsapágyak
-meg ami még nem jut eszembe, még az elején csak a költségeket írtam fel, azt nem, hogy mi volt a hiba, volt például valami burkolati elem is alul az ablak környékén, meg ilyenek
-és ugye akkor kell még egy vezérlés csere, lengőkarok, rugók, kormányösszekötőEzzel azért kell foglalkozni na.
[ Szerkesztve ]
-
hroberto
veterán
Én is szalonból vettem a Grandét (1.3 Multijet), 8 évig megvolt, de a rúgókon kívül tényleg csak kisebb hibáim voltak. Kivétel egy garanciális turbócsere, amit szintén típushiba miatt kellett cserélni. (Télen a szívócsőben jég keletkezett, ami a turbóba jutva elhajtotta a lapátokat.)
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
aktív tag
@SLYM
Igen, egy használt Alfa költséges játék, és racionális érvek nem nagyon szólnak mellette; ellenben alternatívája nincs, így vagy lemond róla az ember vagy bevállalja, hogy az Élet időnként bemutatja neki a középső ujját...
...esetleg el lehet menni egy az angol manufaktúrális ipar irányába, vahy japán belpiacos csodákat is be lehet vállani, de ott még jobban fáj, ha félremegy valami.
@hroberto
Igen, a maga kategóriájában meglepően jól összerakott szerkezet.
Nevermind...
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz !Overdose! #4273 üzenetére
A géptetőn belül, mintha rajta lenne a gyári ajánlott olaj, megnézem.
Ha nincs rajta, honnan lehet megtudni, hogy mehet-e bele az 5w?"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
rbalint88
addikt
"Igen, egy használt Alfa költséges játék, és racionális érvek nem nagyon szólnak mellette; ellenben alternatívája nincs, így vagy lemond róla az ember vagy bevállalja, hogy az Élet időnként bemutatja neki a középső ujját..."
Erről tudnék mesélni Szerintem idén meglesz a havi 100k leosztva, csak szervizre...
-
válasz rbalint88 #4277 üzenetére
Nem költségesebb, mint más autó. Talán a 147/156 kicsit jobban, mert nem a legjobb konstrukciók megbízhatóság szempontjából, de tudják kompenzálni élményben. Viszont a 159 semmivel sem rosszabb, mint a kategóriabeli konkurensei. Vett volna egy használt BMW-t vagy Lexus-t, azzal sem lenne előrébb. Sőt, lehet még többet is költhetne.
Én egy év alatt 130 ezret költöttem azért, mert tényleg valami meghibásodott és javítani kellett. Ezen felül még vagy 300k-t kötelező szervizekre, amiket azért kellett, mert eljött az ideje, de ennek a fele egy nyári gumi szett. Plusz még vagy 1 milliót, de azt meg már csak a magam szórakoztatására (újrafényezés, üvegfóliázás, új felnik stb.)... Most már eléggé hasonlít arra az autó, amilyennek elképzeltem -
SLYM
veterán
válasz HussarF #4278 üzenetére
Egy Lexus szervizeltetése azért olcsóbb lett volna, de a BMW biztos, hogy drágább, előtte volt 2 3-as BMW itthon. Egyébként tiszta sor, ezek 9-11 millás autók voltak új korukban, ha úgy nézem, hogy az első tulajok csak az amortizáción buktak 5-6 millát 4 év alatt, akkor máris pont a felénél vagyok, ráadásul az a pénz 8-10 éve többet ért, mint most és olajat, meg a gumikat nekik is meg kellett venni. Csak hát ja, volt Suzukim is fiatal koromban, ott kicsit mások voltak a számok.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz HussarF #4278 üzenetére
ja, nem panaszkodásképp írtam. a hosszútávú terv a lakatolás-telifény, show&shine állapot elérése, addig meg napi használatos élményautó lesz.
az idei műsor: hengerfej, hibrid turbó (ezek megvannak), 4 koni gátló, kevlárkuplung, új kettőstömegű (ezekre pénteken viszem), chip, hátsó dob, szélvédő, műszaki (július).
meg vasárnap elrepedt az olajhűtő, amiben az az igazán tuti, hogy a gyári 70k+, ha találsz még, utángyártott nincs, csövet már nem is lehet kapni hozzá, úgyhogy folyamatban van a kiváltó megoldás tervezése és kivitelezése. ha olcsón megmenthető a gyári, akkor az fasza, mert tudom használni az autót, nem kell két hétre leállítani. ha nem menthető, akkor jön a hűtőt rendel - konzolt gyárt - csövet gyárt - adaptert gyárt kör, amit mindenképp meglépnék, de lehet ráérne nyáron, a műszaki előtti motoszkálással együtt szerelni. -
roseane2004
csendes tag
Sziasztok, főként azért írok hogy követhessem az írásaitokat
Másrészt autovásárlás előtt vagyok.Szeretnék egy ,,suzuki megbizhatóságú,, 1997. évjárattól felfele, elég legyen a kötelező szervíz neki hosszútávon, benzines legyen minimum 1,2 és maximum 1,6 os motor. 150-300e ft között, milyen tipust ajánlanátok? Köszönöm előre is.
-
SLYM
veterán
válasz roseane2004 #4283 üzenetére
Régi Swift. Amúgy meg ha több lenne, akkor 1997-2000 Corolla (békalámpás). Az messze földről híres az olcsó fenntarthatóságáról.
[ Szerkesztve ]
-
roseane2004
csendes tag
Nincs bajom a suzukival, de közuti balesetek főszereplője, és nem láttam még olyat amit a lábán menne haza. Ezért sajnos mivel sportosan vezetek, nem tartom biztonságos autonak.
De viszont motorikusan nagyon jók, ezt szeretném más masszívabb autoban megtalálni.300a plafon mert vezérlés,szűrők,olaj,gyertya,gumi.. csere még rá tetőzne az anyagiakra.
-
csabi94
őstag
válasz roseane2004 #4285 üzenetére
Szerintem vezess annyira sportosan, hogy biztonságban érezd magad, és a többi közlekedőt. Amúgy meg nem a Suzukikra kell szerintem ez az általánosítás. Az összes régi autó (15-20 évnél öregebb) szarul teljesít biztonság terén.
-
SLYM
veterán
válasz roseane2004 #4285 üzenetére
Én gyertya meg vezérléscserével biztos nem szórakoznék a 150-300-as kategóriában, amíg nincs baja a gépnek nem nyúlnék ezekhez. Olaj+szűrők persze alap, mindegy mit mond a tulaj. Gumik is azért állapotfüggő, nem kell egyből rohanni az újakért szerintem, ha szemre jónak tűnnek az abroncsok, akkor nem lesz velük baj. Egyébként ebben az ársávban tényleg nehéz biztonságos autót találni, ha ez szempont, akkor legyen tömege a kocsinak, meg ne legyen törött, rozsdás, ezek sokat számítanak itt.
[ Szerkesztve ]
-
roseane2004
csendes tag
Köszönöm, ilyen jellegű hozzászolásra vártam, más topikokban csak a sz** dobálás megy, hasznos, támogató tanácsokat nem ismerik.. Van a egy Renault 1.5 dci autonk de az minden előjel nélkül simán feladta a harcot, 300e vitt is.. Na ilyen nem kell soha többet,magyar fizuk mellett
Biztonságos úgy értve hogy ha ráülsz a motorháztetőre nem horpad be (matiz,smart, suzuki)
Jó a kanyar stabilitása..Gyertya,vezérléscsere szerintem pont esedékes minden hasznaltauton, még nem látam olyan hirdetést ahol kiirtak volna hogy számlával szervizelt pár hónappal ez előtt.
-
SLYM
veterán
válasz roseane2004 #4288 üzenetére
Mivel aktuális volt a téma, nemrég utánaolvastam a vezérlésnek, elvileg a láncos vezérlésnek nem nagyon szokott baja lenni, amit időnként cserélni kell, azok a szíjas fajták. Ezeknek a gyár megadja, hogy hány kilométerenként kell cserélni.
Na de olvastam olyat is, hogy csere előtt azért lehet már hallani, hogy a halálán van a szíj. Nekem a vízpumpa halt meg az Alfa 159-ben, onnan tudtam, hogy itt az ideje a cserének. Tehát (ha jól vettem ki az olvasottakból, de majd ha nem, akkor a többiek kijavítanak), hogy ha a vízpumpa meghal a kocsiban, te pedig félreállsz (ami elég valószínű, mert füstölni fog a motor), akkor károsodás nélkül úszod meg a kört, hogy ha pedig elkezdesz hallani valamiféle hangot a motortérből, ami hasonlít egy szíj visítására és akkor cseréled le a vezérlést, akkor sem kell attól tartani, hogy elszakadna a szíj és kárt tenne a motorban.
Szóval érted, ez nem olyan, hogy rossz az abroncs és eldurran, aztán keresztbe állsz az úton, vagy hogy benne hagyod a csereidőn túl az olajat és a plusz 15000 km-t teszel az olajba és ezalatt károsodik rendesen a motor.
-
Integrale
veterán
válasz roseane2004 #4288 üzenetére
Mas topikokban sem a szardobalas megy, csak te beirtal az osszes letezobe ugy, hogy van egy olyan, hogy "Milyen autot vegyek".
Ne az legyen a merce, hogy behorpad-e a motorhazteto vagy sem, az osszesnek behorpad, ami nagy feluletu. 150-300 kozott nem fogsz talalni biztonsagos autot, pontosabban nezopont kerdese, Swifthez kepest biztonsagosabb lesz szinte minden.
Ha mar olaszos csoport, megprobalkoznek egy Marea, Bravo, Brava trioval.
Viszont ennyiert kicsi az esely arra, hogy ne kelljen valamit butykolni rajtuk. Mi volt a baja a Renaultnak?
Ha egy nagyobb erteku autonal elment 300 javitasra, raadasul meg fajt is kiadni (plane ha csak kopo alkatreszekrol van szo), akkor nem fog fajni az auto ertekehez merten aranytalan kiadas?"Bad reklám is reklám too"
-
j.bravo
addikt
Urak, Szakik, ez itt a Selespeedem hangja.
Itt épp lelassítottam hogy megálljak a pirosnál, Selespeed rendesen visszaváltott. De aztán, 0:04-től hallani ahogy elkezd tölteni a szivattyú, aztán 0:07-nél csipog a hibajelző, és 0:08-nál kezdődik a kérdéses hang.Mi adhatja ezt a kellemetlen hangot? Nem a csipogást hanem a daráló/akadó/súrlódó jellegűt. Szivattyú? Kuplung? Maga a robot? Egyéb?
Persze amikor elvittem szervizbe (italycar), akkor így külön nem sikerült előidézni. Vaga ha igen, akkor nem hallottuk. Amikor az examineren a szaki elindította a gyártósorvégi tanítást (persze nem ment végig, leállt hibával), az elején amikor sokat kuplungol, annak hasonló hangja volt, de azt hiszem nem pont ugyanilyen.
A nyomástartó gömb volt a gyanú középpontjában, de egyrészt ősszel lett új példányra cserélve, másrészt ha egyszer feltöltött a szivattyú, akkor tartotta a nyomást. Hibakódok továbbra is a szivattyúra ill. az azt kapcsoló relé(k)re voltak. A tanítás ellenben (a sok-sok kuplungolás után) alacsony nyomásra hivatkozva állt le. (Utána már nem néztünk rá külön a nyomás számszerű értékre, már zárásidő után voltunk majd' másfél órával)
A nyomásérzékelő hülyülhetett meg esetleg?[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
válasz j.bravo #4294 üzenetére
Gondolom nem vagy amore tag. Pedig ott sokkal hamarabb kaphatsz releváns hozzászólást szerintem. Betettem neked a 156 topic-ba, ha jól értettem 156-osod van. Kövesd a topic-ot, hátha jön válasz: Alfa amore 156
-
j.bravo
addikt
válasz HussarF #4295 üzenetére
Köszi!
Látom az előzményt is hozzáírtad."Regisztrált vendég" vagyok az amore-n. A taggá válás érdekében tettem fel képet az autóról elölről-hátulról, meg olyat is amin én is rajta vagyok az autóval együtt, de visszadobták hogy nincs fenn elég kép. Nem tudom honnan fotózzam még le szegény autót? Oké, belülről még talán lehet.
Lényeg, hogy miután másodszor dobták vissza, elment a lelkesedésem. Majd lehet h még próbálkozom. Lefotózom egyenként a kerekeket vagy mittudomén....Whatever.
-
aktív tag
válasz HussarF #4278 üzenetére
@HussarF
Nem költségesebb, mint más autó.
Annyiban árnyalnám (elismerve, hogy nem régen vagyok közvetlenül érintett), hogy ha 1) már összerakattad az autót válallható állapotúra és 2) van egy szintén vállalható szerelőd (*), akkor utána szinten tartani valószínűleg nem költségesebb. Egy használt Alfával idáig viszont el is kell jutni.
(*) Nekem az olajteknő környékének mostanra negyedszer esett neki a harmadik szerelő.
Az első helyen még volt egy második kör (mindenki hibázhat, de legalább itt mehallgattam, hogy "Nem hagyja szerelni magát." - poltergeist b'meg!), a másodiknál már csak egy, és úgy tűnik a harmadik szerint nem is (nem csak ott) folyt, ahol az előző kettő szerelgette és pasztázgatta; ezzel elvileg megúsztam a szűrőház/hőcserélő cseréjét, cserében ettől függetlenül talált még valami műanyag csövet vagy idomot, amit kicserélne...mondom OK. Még 30k...
Mondjuk, egy használt Alfa 'mindig' olcsóbb, mint a kategóriatársai, de annyival nem, amennyivel nagyobb potenciális szopóroller.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
SLYM
veterán
Túl nagyokat általánosítasz. A 159-re (azokból is a dízelekre) már nem igaz ez amit írsz szerintem. BMW, Audi, Lexus, Merci is van ebben a kategóriában, a Lexust leszámítva mindet drágábban, vagy hasonló áron szervizeltetsz. Abban igazad van viszont, hogy ezek között az Alfát tudod megvenni a legolcsóbban, bár nem nagy a különbség. Anno rengeteget olvastam erről, plusz van saját tapasztalat is. Oké egy GT az jó eséllyel lesz pénztemető, meg a régebbi Alfák sem a megbízhatóságukról voltak híresek. Az újakat meg még annyira nem ismerjük ezen a téren, de azokról is jókat hallani.
[ Szerkesztve ]
-