- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
senior tag
válasz volvoguy #3301 üzenetére
Nem irtal evjaratot, felszereltseget, de 650k-ert fullosan hibatlan allapotu dizel 156 SW-t nem kapsz, amire nem kell esetleg rakolteni a kovetkezo evekben 2-300k-t.
En minden gond nelkul megvennem, ha amugy rendben van es minimum 2002 utani, majd rendberaknam amit kell.A valtot meg kell nezni/nezetni, nalam is kicsit koszos de semmi baja. Ugy tunik mintha olajsar lenne, de igazabol rarakodott dzsuva.
-
volvoguy
addikt
válasz nyogo83 #3303 üzenetére
2003/4 havi, Distinctive felszereltségű.
Nem olajfolt, tehát nem úgy kell elképzelni, mint ha valami odafolyt, ömlött volna, hanem ilyen dzsuva. A váltón tenyérnyi nagyságú, a vastag szívócső alatt.
650K-ért új gumikkal, minden működött rajt a próbaút során.
Mondom, ez az olajdolog, illetve gyorsításkor a rázkódás, mely megszünt ha elvettem a gázt...
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
grunge
addikt
válasz rbalint88 #3289 üzenetére
+@ (#3290) iRico:
Igen, jelenleg egy 1.9 jtdm boldog tualja vagyok, 20 ezret tettem bele, tavaly juniusban vettem.
Itt Bajororszagban jövöre lehet hogy bevezetik a kek plakettet es kitiltjak az összes nem euro 6 dizelt a varosokbol. Ha ez beüt, akkor valtanek benzinesre. Nagyon remelem, hogy nem következik be es inkabb az adon emelnek vagy hagyjak az egeszet. Nem szivesen valnek meg a geptöl...159 SW 1.9 jtdm <3
-
nyogo83
senior tag
Szegeny GT. (Pesti also rakparton ma)
-
Termi16
őstag
Sziasztok!
Bár másik topikban már kérdeztem, de azért megpróbálom itt is, hátha valakinek van saját tapasztalata a kocsival.
Fiat Linea 1.4 Tjet-et tervezek venni, tudtok erről bármit is mondani? Mennyire megbizható, mik a nyügjei, mire figyeljek vásárlás előtt?
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
zoo8800
veterán
válasz Termi16 #3308 üzenetére
A Lineát nem ismerem, csak a motort Alapjában véve egy jól sikerült darab, igencsak kellemes karakterrel és durvább hibák nélkül.
Ami előjöhet:
- néha csak másodjára indul. Olyan, mintha elsőre nem kapna benzint. Nekem évente 1-2x fordul elő, ki lehet bírni
- hidegen, nagyobb terhelésen rángat a motorkb. ennyi
rip and tear, until it is done
-
-
Elektrosokk
addikt
valaki meg tudja erősíteni hogy a 147 kormánya belemegy a 156-ba ?
hallottam vagy olvastam valahol ilyet, de pontosan már nem emlékszem.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #3312 üzenetére
FL kormanyt akarsz berakni? Nem lesz jo
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #3314 üzenetére
Az olyan, mint a 156 FL. Multis, nem? Nem lesz jo.
-
csabi94
őstag
válasz hobizoli #2460 üzenetére
Sziasztok! Egy nagyon sürgős, és fontos kérdésem lenne, alatta pedig a történet teljes leírása, hogy aki ráér, értse, hogy miről is beszélek/kérdezek.
Fiat Tempra (92-es, 1.8-as, benzines, 77 kw) személyautónál a vezérműszíj melletti (2.) szíj mi célt szolgál??
És akkor a történet:
Szeretett autómat szerelőhöz kellett vinnem, ugyanis meguntam, hogy amit felül betöltök olajat, az szépen apránként alul kicsöpög. Olajteknőtömítést cserélt a szerelő, és ha már leszedte, kitakarította, akkor már az olajat is lecseréltettem vele. Közben vett észre szíjdarabkákat, morzsalékokat, a vezérműszíj irányából. Egyből utánajárt, hogy honnan jöttek a darabkák, a vezérlés burkolatát leszedve egy jó vezérműszíjat, és egy másik, szakadt szíjat talált. Hamar összerakta a képet, miszerint ennél az autónál külön van egy szíj a vezérlésre, és külön egy szíj, ami az olajpumpát hajtja. Felhívott, hogy innen egy métert sem, úgy kell elvontatni a kocsit, mert sajnos ezzel most nem ér rá foglalkozni (nyaralni megy). Elkezdtem gondolkozni, már szinte temettem a kocsit, mert ki tudja mennyi ideje szakadt el, lehet, hogy már elkopott a motor, stb., aztán beszéltem más emberekkel, és mondták, hogy azért annak több jele is van, ha a motor nem kap olajat, és elég hamar meg is szorul, leáll. Utána elkezdtem szerelőt keríteni, és az első ember akit felhívtam azt mondta, hogy az nem az olajszivattyút hajtja, hanem egy úgynevezett balance tengelyt, ami a motor egyenletes járását szolgálja. Állítása szerint semmi baja nem lesz a kocsinak a szíj nélkül (persze csak ha ki van takarítva a környezete, és nincsenek ott szíjdarabkák). Azt is mondta, hogy Mitsubishi tulajoknak sokszor az az első dolguk, hogy ezt a szíjat kiszedik, mert sokszor elszakad, és így nincs vele gond.
Most próbálnék utána járni, hogy holnap hogyan hozzam el a kocsit, lábon, vagy vontatva, de a cégnél net nélkül nem tudok dűlőre jutni (bizony, ezt telefonon gépeltem be, mind ). Abban reménykedek, hogy valaki itt képben van annyira ezzel az 1.8-as motorral kapcsolatban, hogy tud érdemi infót szolgáltatni. Tehát ne tartsátok magatokban tudásotok!
Köszönöm szépen előre is!
u.i.: hobizoli, remélem olvasod, mert Te biztosan tudod! Amire válaszolok, ott is írtad, hogy 2 szíj van.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz csabi94 #3318 üzenetére
Konkret Tempra motort nem ismerem, de en is a balansz tengelyre tippelnek. Kulon szijjal hajtott olajpumpat meg nem lattam(altalaban a hosszbordas hajtja a generatorral meg egyeb sallangokkal egyutt).
Raadasul ha nem ment volna az olajpumpa, amellett hogy az olajnyomas visszajelzo vilagitott volna, csattogas, kopogas, minden lett volna. Nem hogy meg azzal te jarkaljal is.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz csabi94 #3320 üzenetére
Mondjuk azt azert nem hagytam volna ugy
Mindenesetre ha abszolut nem ment volna az olajpumpa, akkor kenes nelkul nemsokaig jutottal volna szerintem. Raadasul nem lett volna tul egeszseges hangja a motornak.Kerestem Data-ban a motorod szijairol infot, de csak a vezerlesrol talaltam. A segeduzemi illetve a balasztengely szijairol kepet nem, csak csere intervallumot talaltam (120k km)
-
Alg
veterán
ehhehehe Na ilyen belsőre gondoltam
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Land
veterán
Nekem picit más. Mogyoróbarna. Nem láttam még ugyanilyen színű 159-est.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Alg
veterán
Ez is gyönyörű
Egyébként tök jó itt álmodozgatni, de ha nem szakad rám egy komolyabb fizetésemelés vagy kiküldetés akkor valószínűleg behúzom a nyakam, és a racionálisabb 147 mellett döntök majd
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
csabi94
őstag
válasz nyogo83 #3321 üzenetére
Én december végén kaptam meg az autót, és az ilyen dolgaira, mint hogy legyen benne elegendő olaj, időben legyen cserélve, legyen benne víz, stb. tökre odafigyeltem, viszont mivel már úgy kaptam, hogy időnként világított a lámpa, költeni meg nem akartam rá, így maradt. Most ha ezt teljesen túléli, meg lesz ez is csinálva (mint ahogy már csomó minden). Szívesen költök én rá, csak nem egy nagy befektetés egy 23 éves kocsira költeni a jövedelmem felét hónapról hónapra (most legalábbis, 2 hónapon át).
Amúgy ezeket találta egy barátom:
Ez alapján is egyértelmű, hogy mit csinál a szíj. A kérdés már csak az: valóban használható az autó gond és hiba nélkül nélküle?
-
hobizoli
nagyúr
válasz csabi94 #3318 üzenetére
ez a balansz tengely eleg ritka, nem is tudtam hogy 1.8-n is volt mar
en csak 2.0-snal hallottam rola eddigde valoban, sokan lekotik meg ki is szedik a motorbol a tengelyt es ledugoznak egy olajjaratot, ami ehhez vezet
probaltam erkesni kepeket rola, hogy hogy lehet ez nalad, de nem talaltam
az DOHC 8v 1.6-set lattam csak, de azon meg ilyen nem volttöbb drón kell ;P
-
Elektrosokk
addikt
Egy kis optikai tuning !
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
válasz Elektrosokk #3329 üzenetére
Ez a kocsi ott volt Alfacity-n is.
Én most lefóliáztatom körbe az autó üvegeket ATR 50-essel. Kicsit parázok a rendőrök miatt. A szélvédőn gondolom nagyon nem szeretik. -
Elektrosokk
addikt
válasz HussarF #3330 üzenetére
igen tudom. bár az én ízlésemnek erős ez a szín, de alapvetően tetszik az eredmény.
jó kérdés, nekem nincs fent fólia. de lesz majd a kasznin hasonló csak ezüstgyöngyház. már csak egy 2.5 v6 motort kell szereznem.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Charlito
csendes tag
Sziasztok, most szemezgetek egy Alfa 159-es 2.4 JTDm-el, csütörtökön viszem szervizbe, teljes átvizsgálásra. Ha esetleg volt valakinek 159-ese dízelből, és volna annyira kedves hogy megírná a véleményét vele kapcsolatban, ( pozitív, negatív, szerviz tapasztalatok, hova vitte szervizbe, kit ajánl.... ) akár ide röviden, vagy hosszabb pü.-ben, azt nagyon megköszönném.
-
volvoguy
addikt
Üdv mindenkinek, Alfa 156 SW tulaj lettem.
Olyan kérdésem volna, kötelezően mit kell cserélni?
Az előző tulaj az eladás előtt cserélt vezérlést (laposszíj, bordásszíj, feszítők, pumpa és teemosztát), olaj, olajszűrő, levegő és pollen.
Viszont arról nincs tudomásom, hogy gázolajszűrőt cserélt-e. Ezt is kell?
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
rbalint88
addikt
válasz volvoguy #3333 üzenetére
Ha nincs rola szamla, akkor erdemes ranezetni azert, hogy tenyleg cserelve voltak-e a cuccok. Gazolajszuro viszonylag draga tetel az atlaghoz kepest (1-2k helyett 7-8k), ket olajcserenkent illik cserelni. Ha sokat varosozol, (meg amugy is) erdemes 10ezrenkent cserelni az olajat. Ha csak palyan mesz es nagyon tutifasza olajad van, akkor lehet tartani a gyari huszezres periodust. Ajanlott olajak motul, liqui moly, fuchs. Seleniat ne, sajnos egy ideje mar nem olyan jo, ellenben horror draga. Igaz a tobbi ajanlott is, de azok legalabb jok is. Nekem eddig a motulbol nem fogyott semmi 5e km alatt.
Ha 200 folott van a km a kocsiban, akkor erdemes leszedni a szivosort es kitisztitani. Egy uj vezermuszij fog hozza kelleni, de ha hosszutavra vetted a kocsit, boven megeri. Meg az elveszett lovak is visszajonnek. Szinten "kotelezo program" az egr kiirasa/falazasa, hogy ne a sajat szarat nyelje vissza a motor. Nekem csutortokon lesz majd ez megcsinalva+kis chip, majd referalok milyen lett.[ Szerkesztve ]
-
volvoguy
addikt
válasz rbalint88 #3334 üzenetére
Ez az EGR kiíratás már sokszor előfordult itt és más fórumokon is. Megpucolni nem elég? Anno a Renault-os fórumtársak írták, hogy féktisztitóval kezelték, majd vissza...
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
myk74
senior tag
Sziasztok! Van egy 2000-es évjáratú 2-es puntonk. 1.2 benzines motor. Ha odalépek a gáznak álló helyzetben akkor a kipufogóból fehér füst és olaj prüszköl belőle. Nagy a baj?
Nincs kéz Nincs csoki!
-
zoo8800
veterán
Eléggé híg az az "olaj", nem?
Mert ha igen, akkor csak kondenzvíz és korom
Nem csak a dízelek és a direkt befecsis benzinesek kormolnakEgyébként látatlanban elég nehéz megbízhatóan távszakérteni, egy videót készíthetnél a jelenségről...
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Milo629
aktív tag
Üdv. Fiat Stilo 1.6 16v motorvezérlő javítás vagy csere, amelyik érdemesebb mennyibe kerül?
Olvasgatva a neten nem olyan ritka probléma, még csak nézegetem az eladókat és szeretnék képbe lenni, hogyha egy ilyenbe belefutok mire számíthatok.