- DIGI Mobil
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 Pro - pro és kontra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
volvoguy
addikt
Üdv Srácok. Autó vásárláson gondolkodom, és több típus mellett az Alfa 156 is felmerült.
Nem nagyon ismerem a típust, de az 1.9JTD-ről rosszat még nem hallottam, bár a neten található példányok java már túl van a 200.000km-en, ha nem többön.
Feltételezem ebben is van kettős tömegű lendkerék, a futóműve is érzékeny, de mi a helyzet a sokat említett elektromos hibákról? Miket kell elképzeljek? Folyamatosan kiégő izzók, vagy miket?Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
válasz rbalint88 #3224 üzenetére
Köszi a típusismertetést.
Az előző autómra (Laguna 2) nagyon sokat kellett költenem, nem nagyon tudtam félretenni sajnos, elegem is lett az egészből.
Szóval olyan autót keresek, amit nem kell állandóan szerelőhöz cipelni, jelzem ezt úgy, hogy q sajátomon is megcsinaltam az apró dolgokat (szívósor tömítés csere, O-gyűrűk, tömítések cseréje stb).
Szóval ha a 156 is egy olyan autó, amivel foglalkozni kell, akkor habár gyönyörű modell, de nem nekem...Ilyen ez az autó? Kell vele foglalkozni?
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
válasz rbalint88 #3226 üzenetére
Hát a Lagunánál minden hónapban volt valami. Ha épp eltelt három hónap vmi gond nélkül, a következő olyan kiadással járt, hogy csak na...
Szóval most ennyi szívás után tényleg egy olyan autóra vágyom, amibe csak üzemanyag kell+kötelezők+kopó alkatrészek, áztam csókolom...Még gondolkozom a dolgokon, de én is a 8V-s felé hajlok.
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
válasz j.bravo #3228 üzenetére
Mit jelent az, hogy foglalkozni kell egy Alfával, illetőleg, hogy igényli a törődést?
Milyen jellegű dolgokra kell gondoljak?
(A futómű az egy dolog, nyilván az úttól és a vezetési stílustól is függ, ki mennyire kerülgetni a kátyúkat, mennyire gázol át a rossz utakon.
A motorral szerintem nem nagyon lehet gond, legalábbis ha megkapja a kötelezőket, az 1.9JTD nagyon jó motor lehet, ezen spórolni nem is szabad egy autó esetében sem!
Kettős tömegű megint nem érv a kocsi ellen, mivel a legtöbb dízelben van...En inkább az apró, idegesítő hibákra gondolnék. Ilyenek vannak?
Tönkremenő kp-zár, ablakemelők, rádió és belső világítás, ilyenek.)
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
válasz rbalint88 #3230 üzenetére
Egyébiránt a 156 és 147-ben használt motorokról mit tudnátok mondani nekem?
Dízelben a 8 szelepes 1.9jtd érdekel, benzinesben az 1.6 csak a 147 esetén, lévén az kisebb kocsi, a 156 esetén még az 1.8 is szóba jöhet.
Milyen ez az 1.8-as motor (140LE).
Kell tartanom a Twin Spark-tól?Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
válasz rbalint88 #3232 üzenetére
Hát a hidegen tiprást szerintem egyik autó és hengerfej sem szereti...
Vezérlésmodósító volt a Lagunámba is, abba is olyan 50-60.000Ft volt az "okoskerék", és amikor rossz volt, dízeles hangja volt.Mindegyik motorra igaz, amiket írtál, vagy csak az 1.6-ra?
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
Szép estét mindenkinek!
Kérdésem volna, mire figyeljek egy Alfa 156 SW megnézése során?
1.9JTD, 8 szelepes. Erről a motorról jókat hallottam, elvileg! 180.000km van a kinézett kocsiban, 2003-as évjárat.Mire figyeljek a motortérben, utastérben és menet közben?
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
válasz rbalint88 #3247 üzenetére
Tudom, van ez a dízel-mizéria, de például a családban van egy 1.6HDI, most lesz lassan 10 éves, és csak 150.000km van benne, pedig céges autó is egyben. Minden nap megy a kocsi, ez az átlag évi 15.000km minkább benzines használatotra hajaz, mint gázolajosra.
Szóval igen, aki dízelt vesz az általában azért veszi, hogy menjen, használja, de szerintem nem mindenki ilyen. Vagy igen?Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
válasz volvoguy #3248 üzenetére
Sőt, az ez előtti autóm, ami egy 1.8-as Laguna2 volt, benzines, 15 évesen, 320.000km-el talált utánam új gazdát.
Én a harmadik tulajdonosa voltam, előttem egy idős úr, előtte pedig egy hölgy üzletkötő hajtotta egy francia cég alkalmazásában.
Ez meg inkább gazolajra hajazó használatot feltételez...Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
Üdv! A 105 és a 116LE-s 1.9JTD között mi a különbség?
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
válasz nyogo83 #3263 üzenetére
Beszéltem egy ismerőssel, ő azt mondta, 1.9JTD-hez sose kerestek bontott alkatrészt nála, annyira jó motorom. De szerinte a benzines Alfákat el kell felejteni. No nem is az 1.6-ról beszélek, de az 1.8 is kerülendő? Gondolom étvágya is van neki, legalábbis az én 1.8-as benzines Lagunám 8,6L alatt nem állt meg nyáron klima nélkül,..
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
Üdv mindenkinek!
Tegnap megnéztem és kipróbáltam egy 156SW-t 1.9jtd motorral, 8szelepes, 200.000km-el.
Mondanom sem kell, baromira tetszett. A külső, a beltér, egyszóval szerelmes lettem az autóba.Annyirs viszont nem zúgtam bele, hogy ne lennének kétségeim.
Mert olyan autót szeretnék, amibe nem kell belelapátolni a pénzt.
Értem ezalatt azt, hogy van benne turbó, kettős tömegű lendkerék, ezek jelenleg nem hallatnak magukról, de ugye a kettős tömegű is előbb utóbb megdöglik, kuplunggal együtt 150.000Ft.
Aztán ott van még a magasnyomású rendszer, a befecskendező egységek.
Rokonom D4D Avensis-án is 180.000km-nél kellett cserélni a magasnyomásút.Szóval oké, csak 6L-t eszik, de én egy évbe 10-13.000km-t megyek.
Jópár évig gond nélkül kellene mennie ennek az autónak alattam, hogy a kis fogyasztással kitermelje a javítási költségeket, egyszóval nem akarok beleugrani vakon.Hogy miért nem veszek akkor benzinest? Egyrészt a benzines Alfáktól mindeki óva int.
De vehetnék én 1.6 Golf-ot is, motorikusan, egyszerű mint egy faék, de a 156 szépsége mellett minden más autó ennyi pénzért eltörpül.Szóval úgy van/lesz, ahogy írom? Elobb-utobb ezek a dolgok befognak dögölni az autón (kuplung, lendkerék, common rail, turbó)???
[ Szerkesztve ]
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
válasz Elektrosokk #3286 üzenetére
A biztosítása ennek az 1.9-nek is több lesz, mint az előző autómé, hát még a súlyadója mennyi lenne egy V6-nak...
Olyan kérdésem volna, ha szerintetek a Common Rail rendszer gond nélkül elmegy félmillió km-t, és ha szerencsém van, a turbó is jó (a srác szerint ha szar lenne a turbó, enné az olajat...), marad a kuplung-lendkerék, mint a közeljövőben várható hibaforrás.
Ennek van bármi előzménye, hogy baj lesz velük?
Lendkerék ha jól tudom indításkor és leállításkor csattanik egy nagyot és rázza a kasztnit. A próbaút során ennek nem láttam, hallottam nyomát.
A kuplungon már érezni a km-eket, de nem vészes, fokozatokat gond nélkül vette.
Alapjárat szép stabil, felpörgetve is jó a hangja, amolyan érces dízel kerregés...Szerintetek?
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
Még egy olyan kérdésem volna, hogy a próba során két dolog tűnt fel.
Az egyikre a srác is felhívta a figyelmem, miszerint gyorsításkor ha odaléptem neki, kicsit berezonált az autó, érezhetően a jobb eleje felől. Azt mondta, a jobb első féltengely nem tudom milyen alkatrésze lehet az oka.
A másik, hogy a motorral szemben állva jobb oldalt a váltó tetején volt egy kis olajsár.
Rákerdeztem, azt mondta, hogy a váltóból jön, mivel "szellőzik", és ez az olaj nem folyás eredménye, hanem inkább csak pára. Ilyenről, hogy a váltó szellőzteti magát, még nem hallottam...Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
válasz nyogo83 #3303 üzenetére
2003/4 havi, Distinctive felszereltségű.
Nem olajfolt, tehát nem úgy kell elképzelni, mint ha valami odafolyt, ömlött volna, hanem ilyen dzsuva. A váltón tenyérnyi nagyságú, a vastag szívócső alatt.
650K-ért új gumikkal, minden működött rajt a próbaút során.
Mondom, ez az olajdolog, illetve gyorsításkor a rázkódás, mely megszünt ha elvettem a gázt...
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
Üdv mindenkinek, Alfa 156 SW tulaj lettem.
Olyan kérdésem volna, kötelezően mit kell cserélni?
Az előző tulaj az eladás előtt cserélt vezérlést (laposszíj, bordásszíj, feszítők, pumpa és teemosztát), olaj, olajszűrő, levegő és pollen.
Viszont arról nincs tudomásom, hogy gázolajszűrőt cserélt-e. Ezt is kell?
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
válasz rbalint88 #3334 üzenetére
Ez az EGR kiíratás már sokszor előfordult itt és más fórumokon is. Megpucolni nem elég? Anno a Renault-os fórumtársak írták, hogy féktisztitóval kezelték, majd vissza...
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Netfone
- DIGI internet
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen