- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- Netfone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android jelkod törlése , hardreset utan.
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
Hirdetés
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
a szoftvertechnológia leadandó kicsit neccesre sikerült, az utolsó simításokat végző srác írt levelet, hogy hétvégére kész lesz a része, holott tudta, hogy a határidő péntek éjfél... no nagy sürgés forgás idegeskedés közepette összeépítettük a részét, és sikerült leadnunk 20 perccel a határidő előtt (de meg lesz verve az a srác biggrin.gif)... így sajna megint csak egy fél órám-órám jutott a modellre...
http://magnificat.extra.hu/wip/village/wipbuilding2.jpgStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
még 1 fontos, ha játékba készül a modell: amikor az ember beuv-zza a modellt, és elhelyezi a textúrán, az úgysem látszó részeket hajlamos feketén hagyni... normal map-nál ezt nem szabad játéknál megtenni, alap kéken kell hagyni, mert mipmappolásnál (amikor a távoli objektek kisebb részletességű mesh-ből és alacsonyabb felbontású textúrából állnak) a textúraméret negyedelődik, és az új pixeleket átlagolással állapítja meg, és ha a normal mellett fekete szín van, akkor az agyonüti az átlagot, és látszani kezdenek a seam-ek...
csak jó tanács, másik fórumon botlottak bele (persze a profik tudtak róla )Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
no tegnap elkezdtem mappolni és textúrázni...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
kigyütt a 3d studio max 2008 nektek
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
két monitorral könnyebb
én is mappolok... (és utálom )Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
próbálj meg ne csak autót csinálni
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
omg... most néztem meg a beowulf trailerjét (egyszer moziban már láttam, de szép nagyban, meg még a fókusszal is voltak gondok, állítgatták), és most esett le, hogy monitoron néztem, hogy ez teljesen 100%-ban CG film lesz... a főhősön az első pár snitten egyáltalán nem tűnt fel, Angelina-n is csak úgy, hogy gondoltam a sátáni külső miatt alakítottak rajta sok utómunkával, hogy ne legyen ennyire evilági... Anthony Hopkins meg bámulatos... Igazán a többi szereplő az, aki szerintem nem üti meg ezek szintjét, főleg a szőke csajszi a gyerekkel...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
na bakker, 23 lettem
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
üdv itthon
nem tudom, sosem voltam híve a tv-n való pc-zésnek (kivéve talán játékokat), meg amúgysem férne be az arcomba két 37"-os tv
3D célra szerintem spec annyira nem jó, broadcast szinten szokták tolni tv-vel, hogy lássák milyen is azon, de effektíve dolgozni rajta szerintem máson jó[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
a .3ds őrült régi formátum, megvan legalább 10 éves, ha nem több... a .max egy ennél újabb tudtommal, és talán más adatokat is lement, mindamellett hogy más formában Értsd pl maya-ban van a .mb és a .ma, a .mb nem olvasható szövegesen, egy bináris file, bár nem tudom mit tartalmaz, de pl a .ma egy szöveges formátum, ami a maya saját MEL nyelvében lévő parancsokkal írja le a modell kinézetét, transzformációit. Az OBJ pl egy faeke egyszerűségű fileszerkezet, ahol egyszerűen felsorolják szövegesen egymás után a vertexek koordinátáit, majd a textúra koordinátákat, a normal vektorokat és végül a face-eket... Ezt onnan tudom, hogy most írok OBJ megjelenítő progit leadandóként
tehát most végiggondolva talán a .max lement némi animációt is, a .3ds tutira csak a mesh adatokat... de nem vagyok max tudor, ha valaki van, majd szól
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
kicsit utánaolvastam, mert felkeltette az érdeklődésemet a téma, legalábbis annyira hogy utánanézzek a .3ds formátum leírását találtam:
.3ds
c nyelvű beolvasó írásaStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
c++-ban írom, OpenGL-re alapozva. Forgatás, zoom stb tervek szerint maya féle lesz. Szeretném ha kezelne textúrát, de ez még nem 100%. Első lépésben vonalhálót szeretnék, majd face nézetet (Gouraud shadinggal), majd végül textúrázott nézetet, fényforrásokkal. Amire jutok, arra jutok, a forráskódot meg mindent megkapjátok karácsonyra (dec 14 asszem a leadási határidő, utána a tietek)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
nyomni kellene... amúgy kényszerűség az, ami rávesz erre (egyszerűen egy OpenGL leadandó az aláírás feltétele Számítógépes Grafika c. tantárgyamból) Fene se akar programozni (nemhogy 4 nyelven, ahogy ebben a félévben kell)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
akkor már a segítségeteket is kérném, tesztelés céljából. Nálam megy, havernál nem... :S
első face-kirajzolós színezős forgós próba
a glut32.dll-t lehet, hogy be kell tennetek a c:\windows könyvtárba ha nem lenne, mert az spec tuti benne van a path-ba, de elvileg mennie kellene ha egy könyvtárba van az exe-vel...
nálatok fut?[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
alapvetően úgy épül fel, hogy használja a GL és GLUT fgvkönyvtárakat, ezeknek a függvényeit használom. a GL-ben az alap opengl parancsok vannak, a GLUT (GL Utility Tool) pedig jópár könnyebben konfigolható eszközt ad, ami valójában csak konfigolja a valódi GL fgv-t neked.
programszerkezetileg eseményvezérelt, belekergeted egy végtelen ciklusba, és lekezeled a felmerült eseményeket (billentyűlenyomás, spec billentyű, idle állapot, timer...)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
mellesleg nem kell úgy képzelni, hogy én mittomén milyen programozó vagyok
most szarakszom már 5. órája egy egyszerű filebeolvasással...
az a gondom, hogy ha lépésről lépésre léptetem debug módban, akkor nem nyitja meg a megadott file-t, és emiatt nem tud olvasni belőle... viszont ha normálisan futtatom, és nem debug módban, akkor bezzeg szépen olvassa, csak nem tudom, miért nem ismeri fel a v és a vt közti különbséget (az obj file-ban a v-vel kezdődő sor vertex koordinátát jelent, a vt textúra koordinátát, és azt akartam csak elérni, hogy ha a beolvasott karakter v, akkor nézze meg a következőt, és ha az t, akkor textúra koord, ha pedig nem t, akkor sima vertex...) de ezt se sikerült valami miatt megcsinálnom, de már fáradt vagyok debugolni...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
héten jön a wacomom
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Igen, én is néztem már 21UX-eket (21"-os TFT tablet ) de a 800k kicsit sok nékem... így maradtam a bamboonál (A6 wide, 2540 dpi, 512 érzékenység) 20500 Ft postaköltséggel (16k a tablet, 1,5k a szerződés, 2,5k a postaköltség...) a toll 2 gombos + radír a végén, a tábla 4 gombos + touch pad... ja és a pixmania-ról jön...
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
valami Gondtalan Vásárlási Szerződés a neve...
ez tartalmazza (copypastelem):- Különbség visszafizetése Pixmania a legolcsóbb! Ha a www.pixmania.com -on való vásárlástól számított 7 napon belül egy magyar Internet oldalon ugyan azt az új terméket megtalálja olcsóbban, (tartozékokkal és ugyan olyan garancia feltételekkel), akkor a PIXmania visszafizeti a különbséget!
- Meghibásodás esetén a termék árát 100%-ig visszatérítjük! A vásárlástól számított egy éven keresztül a Gondtalan Vásárlási Szerződés biztosítja Önt, hogy ha terméke meghibásodik, visszavesszük, és helyette több ezer új termék közül választhat egy másikat a PIXmania.com kínálatából!
- Termék visszavétele és új termék vásárlása helyette! Pixmania visszavásárolja termékét és helyette új termékek kínálatát nyújtja! Küldje vissza régi készülékét és válogasson több ezer új termék közül!
- Akár 25% kedvezmény számos tartozék árából. Vásárlás után 1 éven keresztül a Vásárolt termékkel kompatibilis kiegészítők árából jelentős kedvezményeket kap! Az Ön számára rendelkezésre álló kiegészítők listáját elérheti a PIX&Én felületén vásárlás után.
amúgy meg kötni kell, és kész. és amúgy még így házhozszállítással és mindennel együtt is a legolcsóbbak (legalábbis mo-n)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
amúgy a belinkelt tábla jó lenne, meg szép, csak 200k-ba kerül....
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Időközben haladok az OpenGL feladatommal is (mint látjátok, az idő olyan háromnegyed öt körül van most ), netről és referenciaprogikból összeollózva + saját kóddal megspékelve jelenlegi állás:
-File megnyitása, hibaablak dobása, ha nem tudja
-végigszaladni a megnyitott file-on, érzékelni ha v, vt vagy vn-t talál, ezek esetén a megfelelő formában a floatokat beolvasni
-Egér gombjainak lekezelése (folyamatosan jelzi ki hogy mi van lenyomva, és hogy hol jár a kurzor, középső gombra van ideiglenesen téve az obj file megnyitás parancs)
-Billentyűzetkombók kezelése (jelenleg CTRL+F12 Kilépés, CTRL+F5 Fullscreen)
-Aktuális felbontás kiírása a grafikus OpenGL ablakba
-A grafikus ablakba etszőleges szöveget kiíró rutin
-Utah Teapot megjelenítése a grafikus ablakban + pörögAlvás után megírom az obj beolvasás maradékát (mit csináljon, ha face-t talál, a beolvasások után mindent mentsen ki, amit majd a kirajzoló rutin beolvas és ez alapján tud rajzolni). Utána jön majd a maya módszerű kamerakezelés, majd a textúra/wireframe megjelenítése, majd a fények, majd utána még ez-az, ami az eszembe jut...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
három perccel ezelőtt kézhezkaptam a táblát (alszok->kopogtatnak->a dpd-s srác hozta a táblát->aláírom->máris nem vagyok álmos)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
hát első táblám, így nincs mihez viszonyítani, csak egérhez...
EZ ÁÁÁÁÁÁÁÁÁTKOZOTTTTTT JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ
ma két órán át nem tettem mást, mint disney kifestőket festegettem kirajzolni nem tudok, festéssel is még csak most ismerkedek (hiába no, kiskoromban sosem rajzoltam ), de nagyon élvezem... átkozott kényelmes, egyáltalán nem érzem kicsinek az A6-ot (persze nem volt nálam nagyobb, biztos szar, ha A4-ről szokik vissza valaki), jó, pontos, ügyes, és valahogy azt csinálja, amit akarok persze ki kell tapasztalni a beállításokat, mit hogy érdemes, meg a ps-t is át kell nézni... nüansznyi hiba: ha megfordítom a tollat, és így radír lesz belőle, valóban radír lesz, de nem vált át radír módba, így nem tudom egyből állítani a méretet, csak akkor, ha kézzel átváltom radírra az eszközt... Tehát toll fordítás esetén az eddig használt radírra vált, a méretével együtt, de mint eszköz nem jelölődik ki, így nem lehet egyből méretet állítani... na mindegy, nem fogom tudni jobban megfogalmazni
szóval örülök, jó, király, csak ne kellene OpenGL-t írni, és még két másik zh-ra tanulni...ja és nem tudom, mit kérdeztek... mikor inog? mekkora ecsetnél mekkora erővel nyomva? és milyen ilyenkor?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
hát, amikor egy nagyon picit a tábla felett van a toll, de még nem ér hozzá, akkor kicsit nekem is zizeg, de szerintem ez a 2500 DPI (!!!), és a 133 pont / sec sebesség miatt van
most fogok még megnézni egy photoshop secrets : the wacom tablet tutort a beállításokról...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
kicsit már összecsaptam, de ez fárasztó
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
na felteszek már pár fotót a kicsikémről
(a minőségért bocs, de épp csak a mobilom volt nálam)
tablet + asztal
tablet + asztal2
kezemmel
4 express key + touch ringStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
ez a félév eddig jól kezdődik: megvan a jogi ismeretek, 2 kreditért...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
annyit tudok, hogy a Mudbox a 3d kari teljesítménye alapján tud rajzolni soksok polyt ki. tehát mudboxban számít a videókari de nagyon, ezen (is) múlik, milyen részletességű modellten tudsz dolgozni... ZBrush alatt a ram az, ami elsősorban lényeges, meg a proci, a videókari annyira nem (mudbox alatt a gépemen 6-800k polyn tudtam dolgozni, zb 3.1 alatt 2-3 millán...)
jah, amúgy hamarosan jön az opengl kódom nyílvánosságra, a wire nézet már királyul dolgozik, egyenlőre maga a kód egy modell beolvasására alkalmas (de az lehet egymásba tolt combine-olt cucc is, legalábbis a wire nézetnek nem gond...).
amin kell még alakítani, az a normal vektorok (hogy normális legyen a shaded nézet + fények), és a textúra ráhelyezése (ami már könnyű lesz, ha sikerül a normal-okat beüzemelnem)
objStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz atm*RefeeZ #3859 üzenetére
grat,jónak tűnik így kép alapján
jól sejtem,hogy visual studioban .netre (is) lehet fejleszteni és hogy mint olyan te c nyelven írod ezt a programot? (a for ciklus deklarálásából gondolom,de javíts ki ha csak valami hasonló) hajráEz a Visual Studio Professional 2005 (jogtiszta), lehet benne fejleszteni pár nyelven (Elsősorban C++, de van még Visual Basic, J#, C#, ez utóbbi a .NET fejlesztés eszköze)
A kód konkrétan C++ (de a for ciklus ua, mint C alatt). A .NET-emet viszont nem ebben írom (azaz nem írom), hanem Visual Developer 2008-ban.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
ezúton üdvözlök mindenkit "munkahelyemről"
Kaptam egy kis mellékes kereseti lehetőséget: a koli nyílvános számtechtermében vagyok felügyelő "tanár" másodmagammal váltásban toljuk a napi 6 órás műszakot H-K-SZ-CS-V este hattól éjfélig tart a munka, ebből én a 21:00-tól 0:00-ig terjedő időszakot kaptam (persze ha nem tudok munkába jönni, a másik srác 6órázik, és ha ő nem tud, akkor meg én).
Szóval napi 3 óra csend (senki sem zajong a teremben), csak ülnöm kell, és neteznem 3 órát (van saját gépem persze). Mindezt havi 25k-ért (ma ezzel a 3 órás netezéssel-filmnézéssel-tanulással keresek 1250 Ft-ot )
Szóval mától fogva úgy néz ki minden este este 9-től éjfélig gépterem-felügyelő vagyok (de persze ugyanúgy online, mint eddig, kb 2x 15 perc a kiesés, amíg átjövök-kinyitok, és amíg bezárok-hazamegyek)[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
én meg megírtam a mérés zh-t, és ha nem kötnek bele az 5 beugró kérdésbe (amiből négybe szerintem nem tudnak, mert szóról szóra írtam, ami az anyagban volt, az ötödiknél "4096 kvantumra osztja az analóg jelet" helyett "4096 kvantumra osztja a jelet"-et írtam, de utána példaként leírtam hogy hogy osztódik a 10V 24mV-os kvantumokra, tehát egyértelműen analóg jelre. Szóval ha ebbe nem kötnek bele, akkor jó eséllyel 4-es lesz, de akár 5-ös is lehet! Mindkettő azt jelentené, hogy megajánlott jegyet kapok (legalább hármast, de mivel az első két gyakorlati mérésem max pontszámos lett, így ha a harmadik is jól sikerül, akár négyest-ötöst is kapahatok ...)
Jutalmul most nem azonnal kezdek grafikai leadandót írni, hanem engedélyezek magamnak némi szabadidőt (pl eszek valamit már végre, ideje reggelizni )Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Valaki OpenGL-hez kicsit értő ember segítene nekem? mert már végképp nem tudom, mi a gond...
Adva van még mindig az obj beolvasóm, működik is a beolvasás, a wireframe nézetet gyönyörűen rajzolja, minden hiba nélkül.
Viszont a shaded nézetben a face-ek össze-vissza állnak... Gondoltam arra, hogy biztos a normalvektorok azok, amik hülyéskednek, próbálgattam mindenféle másik módon is nézni, de mindig ezt az eredményt kapom:8 MB, TSCC kodek
jelen esetben a wireframe még a beolvasott obj-ből jön, de a jobb áttekinthetőségért magamnak a shaded módban kipakoltam az obj vertex-normal adatait külön glVertex3f-ekbe és glNormal3f-ekbe (de ne tévesszen meg senkit, ugyanezeket az értékeket olvasná be a file-ból is...) Sőt még külön színeket is tettem be, hátha még jobban látni.
Én eddig úgy tudtam, hogy alapból egy face egy irányba néz, a túloldalról nem látható. Ezeknek a face-eknek mégis mintha mind a két oldaláról látható lenne (hiába cullface-ezem csak a front-ot vagy a back-et), ráadásul mintha a face-ek félig átlátszóak lennének, vagy hasonló (szürke módban, amikor a face-ek nem színesek, akkor is olyan, mintha lenne átlátszóságuk, de ez lehet, hogy csak optikai csalódás...)
pls valaki helpStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
megoldva...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
van egy sor, a glEnable (GL_DEPTH_TEST), ami gyakorlatilag bekapcsolja a Z-puffer algoritmust a távoli-közeli dolgok meghatározására, és a láthatóságra. De ezt rendszeresen törölni is kell, ez a glClear(GL_DEPTH_BUFFER_BIT);-rel lehet. NA én jó helyen töröltem, de a render függvényemben (amit a végtelen ciklus időről időre folyamatosan meghív) rossz helyre tettem a depth-test-et. ugyanis wireframe módban nem kell a depth-test, és úgy gondoltam, hogy akkor majd az if-nek a másik oldalán (van egy if, ami meghatározza, hogy wire vagy shaded módban renderel) majd bekapcsolom. be is kapcsoltam, de ott nem kapcsolódik be...
Erre figyelni kell, nem először volt olyan gondja a programnak, hogy látszólag mindegy lenne, hogy hova teszed azt a sort, de mégsem az...
PL:
az elején, amikor megadod, hogy milyen könyvtárakat szeretnél include-olni:
#include <stdlib.h>
#include <stdio.h>
#include <GL/glut.h>ha a glut.h a stdlib és stdio előtt van, akkor a progi nem fog működni komoly, valami miatt nem mindegy (pedig itt még nem hív meg egy függvényt sem, csak arról van szó, hogy miket szeretnél majd használni...)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
meglett a mérés zh-m!!!
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
megint én
sikerült végre megoldani a textúrázást is, szóval a fő featurelista működik... holnap még alakítok rajta egy-két dolgot (modell kiválasztása alapján változzon, milyen textúra kerül rá, mert most egy textúra kerül a dobozra is, a fejre is, stb...).
Aztán ha leadtam, és megvédtem, akkor körbeadom... (szerintem egyenlőre az érdeklődőknek elküldöm levélben, majd ha a tantárgyat le is tettem, akkor kerül ki teljesen a honlapra.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
hát én melóhelyről ugyan írni tudok, de maya-zni nem
mindenesetre azért én is csinálgattam 1-2 röpke modellt, illetve mivel teljesen elszállt az önbizalmam (annyira rég nem modelleztem, és amit csináltam is, az is katasztrófális lett), ezért csinálgattam egy picit a BMW Z4-esemet is...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest