- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Yettel topik
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Azonnali navigációs kérdések órája
Hirdetés
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
it AI-alapú adatvédelmi funkciót (reklámblokkolót) kaphat a Safari böngésző az iOS 18-ban, de brit médiacsoportok arra figyelmeztetik az Apple-t, hogy ez anyagi katasztrófát okozhat az ágazatban.
-
Hamarosan konzolokra is elérhető lesz az Eternal Threads
gp 2022-ben kizárólag PC-re kaptuk meg a játékot, amely a hónap végén újabb platformokra is ellátogat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Na ahogy ígértem, itt a kocsim eddigi állásának linkjei. Ezek még Smooth nélküli képek, kivéve a kormányt és az üléseket...
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: linkStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Köszi...
Én is igyekszek a bevilágításnál odafigyelni normálisan, a profik képesek többtíz sőt száz omnit vagy hasonlót is felhasználni, ha kell... Persze én nem fogok, de azért ha esetleg GI lesz, akkor nagyon de nagyon be kell konfigolni... Mert lehet azt használni, csak ésszel, és persze nagyon beállítva Majd meglátom... Először ehhez majd egy faxa festés kell. Persze ha kész lesz... Az animot majd én is kéremStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Kétszer küldted el a címemre az animot, így szerencsétlen freemail be is telt De megjött... leszedem, és mondok véleményt, és válaszolok az előző hozzászólásokra is
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Na akkor itt a hosszúnak ígérkező válasz...
Először: Az animok: A Manowar jól néz ki, de nem értem, mi volt ezen sok óra render... valami elég keményen el lehetett állítva, vagy feleslegesen bekapcsolva... Ennek az egész animnak nem kellett volna eddig tartania, de persze ezt tudod A másik aranyos, első animnak teljesen korrekt Sőt... A lábak hogy lettek animálva?
Még az animokról annyit, hogy legközelebb csinálni kellene egy tárhelyet, ahová feltöltenéd, mert a freemail szervere dög lassú nálam, onnan csak 2k-val jött, ftp-ről pedig jön 5-tel is És akkor nem lenne gond a méret sem annyira
A házat várom, meg a logót is PLE-vel kapcsolatban: Saját tapasztalataim szerint egyáltalán nincs kapcsolat a kettő közt... Nem tudod egyikkel sem beolvasni a másikat... Legalábbis nekem nem ment... De csak egyszer próbáltam, még az elején...
Szóval ha tanulod, akkor az elméletet átmentheted... Persze lehet, hogy neten van valami plugin, de nem tudom...
És végül a smooth kérdés (erre akartam inkább lehet bővebben válaszolni... ):
Szóval először: a kocsimon igen, lesz smooth, de nem azért, hogy sok legyen a face, hanem azért fpleg, hogy kijavítsa az egyenetlenségeket... Egyébként ha erre ráteszek egy smooth-ot, akkor nem nő meg nálam annyira a polyszám, mert csak ott smotthol, ahol kell, és mint a modellen láthatod, elég sok helyen ezt inkább én oldottam meg, kézzel... Szóval nem dobja meg ezt a modellt annyira a smooth ráadása polyszámban... Ami pedig a te eredményedet illeti: nem mindenre lehet rátenni azonnal a smooth-ot, legalábbis úgy, hogy ne roncsolódjon szét... Ezt a kocsimat is úgy kellett kialakítani, hogy smootholható legyen... Ezt többek közt a hirtelen, éles törések edge-einek megduplázásával lehet elérni... kifejtem: Sok kezdő esik bele abba a hibába, hogy pl. a kocsin kialakít panelezést, vagy mondjuk ajtó melletti bemélyedést, és erre tesz smooth-ot, és csodálkozik, hogy elromlik az eredmény... Ez azért van, mert a környéken lévő edge-ekből számolja ki a kerekítés mértékét. Tehát ha pl. egy kockára teszel egy meshsmoothot, akkor nem egy lekerekített élű kockát fogsz kapni, hanem egy annál még sokkal de sokkal kerekdedebb testet... De ha minden él mellett közel hozzá vágsz még egy élt (12 helyett 36-ot: 12 az alap, és minden mellett oldalanként 1-1 tehát 6x4 db), és ezt smootholod, akkor már mindjárt más lesz az eredmény... Na ezt inkább képen is bemutatom, hátha valaki nem érti majd (szokásom érthetetlenül magyarázni )
Tehát a kép:
Bővebben: link
Ezen a képen látszik, hogy adva van a piros négyzet, ami hátul van, az a kiinduló alak. Ha erre ráteszek egy szimpla smooth-ot, akkor az előtte lévőt kapjuk... De ha úgy helyezek még el rajta éleket, mint ahogy a háttérben lévő zöldön, akkor a smooth után olyat kapok, mint az elől lévő zöld...
A panelezésnél:
Bővebben: link
itt a bal hátsó a kiindulási pont... Ezen egy smooth olyan, mint ami előtte van... De ha új éleket hozunk létre, mint ahogy mellette van (én ezt az él jobban definiálásának hívom ), akkor már normálisabb rajta a smooth (előtte...)... De ennek a mélyedése még mindig íves, mert ott csak egy-egy él található... A harmadik, hozzánk legközelebbinél már ott is definiálva van az él, így a smooth (előtte) is jó végre...
Végül wire nélküli kép:
Bővebben: link
Itt látszik, hogy mennyit jelent az él különböző erősségű definiálása...
Nos remélem hasznos volt ez a gyors smooth tutor, majd megítom html-ben is, és kiteszem a honlapomra
Szóval a kocsiról csak annyit, hogy nem úgy volt kialakítva, hogy smootholható legyen, még alakítani kell rajta, hogy mégis elvégezhető legyen rajta a művelet...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát így érthető, miért volt számolásigényes az anim...
Nem is tudtam, hogy van ilyen megoldás a lábakra a max-ban... Már ezt is tudom
Küldessz majd képet a házról, amit le akarsz modellezni? Esetleg akkor tudok egy-két ötletet adni
A Smooth-ot szívesen, akinek kell, használja
Én anno a MAX-os Intrómnál, és most egy másiknál is a Maya-ban úgy csináltam a kameravezérlést, hogy letettem két Curve-ot, az egyiken a targetet, a másikon a kamerát mozgattam... Királyul animálható, mert ha mondjuk máshova kellene nézni egy pillanat alatt átállíthatod a vonal menetét, és nem kell szórakozni az animációs kulcsokkal, csak egyéb esetekben Nekem sokat segített... Ha kéred, kifejtem neked bővebben este, ha hazajöttem az oktatásrólStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Balika
Ezt csináltad paintben? Emberes munka volt
Egyáltalán nem tűnik nagyon bonyolult modellnek modellezés szempontjából... Ez a kép persze polymodellezésért kiált De ezt te is tudod Szerintem nem érdemes egy objektumként csinálni, csináld csak elemenként... Abból nincs semmi baj...
Egyébként textúrázni persze lehet egy ilyen modellt akkor is, ha egybe van építve, csak akkor a Mapping Coordinate-ekkel kell játszani (Maya-ban úgy van ez, hogy kijelölöd a tárgy felszínén az MC-ket, és mellette elhelyezed a textúrán, hogy ez a terület hol legyen magán a képen... Utána kifested, és már rá is illik... Én is átrágtam már rajta magam (elefántos Lost Pencil tutor: egy egész elefánt bőrét terítettem ki egy képre...), nem nehéz, csak tanulni kell...) Mondom, leírom, hogy hogy kell, ha kéred... de ha nem, akkor nem írom le :d Nem vagyok olyan, hogy feleslegesen dolgozzak
Agostino: Nem, én nem MAX-ot használok... Tehát itt MAX-ot ÉS Maya-t használók vannak
Amúgy megfelel neked, ha hajlandó vagy elsajátítani... Akkor ezek a programok mindenre megfelelnek modellezéstől kezdve akár filmkészítésig mindenre...
Kezelőfelület: A MAX-é nem annyira bonyolult, mint a Maya-é... De mivel drága és profi programok, ezért bele lehet mélyülni... Tehát durva dolgokhoz durva a kezelőfelület, de egy doboz lerakásához nem kell órákat tökölni Megszokás kérdése...
Magyar segédanyag nincs valami sok hozzá, Maya-hoz szinte egyáltalán nincs... Angol viszont van egy csomó... Szal muszály lesz...
Mennyire stabil? Ezt hogy érted? Mint mondtam, ezek profi 800k-1,4 millás progik, amiket nagynagy cégek használnak... Miért ne lenne stabil? Amúgy meg RAM kell hozzá, annyi, amennyid van... Elvileg 256 MB minimum, de inkább 512 MB ami igazán elkell minimum... Nekem most 1 giga van, de már volt olyan modellel dolgom, aminél gondok akadtak... Általában annyi kellene neki, amennyi a gépbe fér. D:
Angolul nem tudás lehet hátrány, de ha elsajátítod a szakszavakat, akkor ezek csökkennek... Annyi az előny, hogy az angol tutorokban ha azt írják, hogy Use Cut Polygon tool, akkor ebből annyit kell tudni, hogy Use az használ, mert az eszközt úgyis ilyen néven találod meg... De ha gond van, majd segítünk (MAX-ban főleg mások, de lehet, hogy én is tudok)
MAX-ból 7.5, Maya-ból a 6.5
Taltos: mi ez a meghívó? meg amúgy mit végeztél? komolynak hangzik... hány éves vagy?Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Beruházol MSX-ra? Az nem lesz olcsó
1 giga sokmindenre elég... mármint szinte mindenre még nekünk...
gyeren, nincs mit
Taltos: Azért ez a nevem, mert ez a ''cégünk'' neve (Menthiristic Studios ) Sajna a beceneveim már beteltek, így ez maradtam...A címet köszi, a sulihoz meg sok sikert, remélem szeptembertől majd nekem is lesz végre, mert most nem voltStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
MSX=MAX
Ja amúgy a tárhelyre lehet feltölteni FTP-vel? Vagy csak email tárhely? Bár 2 giga email
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Vettem digikamerát... Noha 2.1 MP-s, de nekem főleg családi alkalmak fotózására, esetleg referenciaképek (ejj, de komolyan nyomom ) készítésére kell, meg esetleg textúrákra... 1600x1200-as képeket csinál, és negatívum: távolra (100m<) elég szar képet csinál zoomolva (persze zoomolj 2.1 MP-t ). Ez alatt viszont jókat csinál, célra megfelel... Pozitívum: van belső memóriája (igaz, csak 8 MB, de amíg nem veszek bele SD-t, addig el tudok vele legalább hülyülni), csak két elem kell bele, adtak hozzá tokot , és 9990 Ft volt Ennyiért nekem tökre megérte sztem, céljaimra elegendő, és nem lett volna pénzem 40-50-60k-s masinákra... Ebbe még majd bele egy 128-as SD-t és jó is lesz
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Na a te kedvedért mindjárt megnézem, hogy hogy lehet... MAX 7-esed van? Mert akkor abban nézem, felteszem... Csak hogy legyen valami sikerélményed... Bár remélem a MAX-osok inkább fognak foglalkozni veled, mert sajna nekem nem a területem... No de hátha emlékszem még valamire
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
na itt egy kis nagyon alapszintű tutor egy Maya-stól
Bővebben: link
Vagy amit még érdemes, az a 3d-Palace.com-ról leszedni videótutorialokat... MAX-hoz van egy csomó ingyenes, igaz, hogy regisztrálnod kell magad, és hogy angol, de mivel előtted csinálja, láthatod, hogy megy...
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Komolyan nincs mit... Egy olyan 10 percem ha ráment Mellesleg nem ajánlom a Maya-t mert az sokkal bonyolultabb kezelőfelületű... Tehát ha MAX-hoz nincs türelmed, akkor nagyon nem ajánlom. De amúgy KITARTÁST
Aztaaa micsoda akaraterőm van... Elhatároztam, hogy most végre megint foglalkozok a kocsimmal. Erre mit találok? Az életem eddigi legmeghatározóbb játékát. Istenem, mennyit nyomtam vele, bár soha sem volt időm végigvinni. De most feltettem, és elmerültem ismét egy olyan világban, amit már rég otthagytam, de sose szabadultam tőle. És a címe: FINAL FANTASY 8Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
pill, megnézem neked... Még szerencse, hogy néha abbahagyom az FF8-at
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nos megvan... Kicsit félrevezettelek, mert a neked kellő dolgokat nem a Editable Mesh hanem az Editable Poly formában kell lennie, illetve konvertálva lennie... Itt találod az Edit Verticles alatt pl a connectet (kijelölsz két edge-et, és közé húz vonalat), lejjebb van Quickslice meg társai... Próbálkozz ezekkel, úgy már menni fog...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
igénynek nem a legdurvább, csak ném értünk hozzá azaz
Na gyorsan lekaptam a gépemet... az eredeti kép 1600x1200-as volt, de kézzel leméreteztem 1024-re... Ekkora a moncsim
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
hoppsz, lehagytam a linket
Bővebben: linkStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Huh... Kicsit elhanyagoltam a melót mostanában, mert kreszre meg angolra készültem... De a GS fórumán olyan szinten jókat tettek be a haverok, hogy nekem is kell most majd valamit alkotnom. A holnapi elővizsgára meg eleget tanultam már mára... Holnapra már csak vagy 6-700 kérdés maradt (összesen van vagy 1500-1800 ) Este remélem link.... Vagy éjszaka. Azaz éjszaka, de lehet, hogy csak holnap... Na mindegy
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Az a lényeg, hogy jót alkoss... Suliban pláne
Nos persze tegnap végülis semmit sem csináltam, de ma sikerült rávennem magam a folytatásra... Azaz képek alapján úgy tűnhet, visszafejlődik a kocsi, meg is értem, de valóüjában most darabolom hogy legyen külön motorháztető, meg illesztés meg ilyenek, és most vastagítom a modellt... Meg most javítgatok ki egy-két hibát rajta... Szóval halad az előre, csak most szét van szedve
Bővebben: link
Az elővizsgáról csak annyit, hogy a két tesztlapon összesen 4 hibapontom lett
Ellenben most, hogy a jó kresztudásommal mentem el biciklizni, ketten majdnem elcsaptak... Az egyik egy olyan jó 30 centire ment el mellettem 80-nal, a másik meg úgy gondolta, hogy megelőz engem úgy, hogy egy szűk úton mentem, és a túlodali sávban jött egy másik kocsi is... Szóval neccesen lett meg, de az is majdnem lesodort... Na mindegy NA majd holnap folytatom a kocsit, csak délelőtt meg du. mennem kell megetetnem mamám kutyáját, mert mamám nincs otthon, az olyan 1-1 óra, meg du. megyünk szülinapot is ünnepelni, meg este még lehet hogy sörözés is lesz... Na majd valamikorStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Miért jutott az az eszedbe?
Sosem oldok meg ilyeneket textúrával...
Igen, kész van
Igen, tapasztaltam (mármint nem azt, hogy átmentek rajtam, csak azt, hogy csesznek rá)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
regeltem neked... Noha azt hittem, hogy GS-ről írták, így a username és pass : gs/gs
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Passzolom... Én Mozillát használok... ÉS egyből a főoldali registration-t használtam...
De szívesen, nem tartott sokbaStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Jaja, ezeken a helyeken lévő hibákat a smooth majd kijavítja...
Abban az esetben valóban szóba jött egy textúra, de autónál, mivel a képek közelebbiek, ez nem jöhet szerintem szóba...
Cousin: nem én vagyok itt a hozzáértő, én egyike vagyok azoknak, akik itt egy kicsit haladóbbak, mint a többiek
Hát így vakon nem tudok sokat segíteni... Írd meg, hogy mivel renderelted (program és módszer, pl. Maya és Mental Ray vagy Software...) és ha hazajöttem akkor meglátom... Vagy tedd fel a jelenetet egy tárhelyre, én meg majd leszedem, és megmondomStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Kiváncsiskodhatnék, hogy milyen gépeken történik majd a render? Mert szerintem abból sokminden kiderülhet (félreértés ne essék, tudom, hogy még most kisüzemben megy majd, csak kérdem... mégis hány és milyen gép... ha lehet)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Pörög a topic? Az utóbbi héten elég kevés hozzászólás érkezett... Mindenesetre én személy szerint most nem folytatom a BMW-met, mert heggesztjük a proginkat, azaz még csak tervezzük. Jó sokáig csak azt fogjuk csinálni...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
gyönyörű a bevilágítás. Mivel maga a modell épület lévén annyira nem bonyolult, de a bevilágítás annyit dob rajta, hogy a végeredmény lélegzetelállító
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Majd akkor elolvasod ha visszajöttél. Mindenesetre először: jó szórakozást, én is szívesen mennék, de nem érek rá Pedig hívtak.
Növényzetre nincs igazán ötletem MAX-ban,csak a foliage. Maya-ban van paint effects, bár az annyira nem élethű, de legalább nem gépigényes annyira, mint a modell... Mondjuk árnyéka sincs, csak ha polygonizáljuk... Ez van... Esetleg tényleg rá kellene kompozitálni Ez jutott hirtelen az eszembe
A fény meg tényleg tetszik, okés, hogy a legtöbbet a skylight nyom rajta, azokkal nagyon szép eredményeket lehet elérni, csak sajna nincs vray for maya-m. de rendermanom valaha volt, csak nem bírtam feltenni Mindenesetre akár bonyolult, akár nem, de szép munkaStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Balika: Hát figyelj, a Meshsmooth 2-es iterációval 4x annyi poly-ból építi fel a modellt, mint a meshsmooth nélküli, így nem csodálom, hogy pl egy arcnál 2-es MS mellett 512 ram kevés lehet... A mostani kocsim, ha minden be van kapcsolva, minden látszik, és nincs smooth a cuccokon, akkor olyan 130 000 face. Ha ezt duplikálom, akkor ott a 250-260 000 face-nél már ''inog'' a Maya 1 gigával is. Nem azt mondom, hogy használhatatlan, hanem azt, hogy ott már 10 FPS körüli sebességgel megy a maya szerint. Megoldás: layerek használata, és csak azoknak kell láthatónak lennie, amikkel dolgozol... Egy render erejéig mindent visszakapcsolsz...
Gépakasztásól: Hát igen, jártam már én is durván. Egy olyat csináltam, hogy egy sarokban (3 plane, rajta bump-os kőfal textúra) volt összesen 4 vagy 5 kard (egy fekszik, 3 vagy 4 a falat támasztja). Ebben még nem volt semmi gond. A kardok NURBS modellek voltak. A pengére és a keresztvasra reflection/refractionos anyag volt téve. A kardok jó közel voltak egymáshoz. A hibát ott okoztam, amikor egy Skylight-tal világítottam be, 10 pattanásig mind reflection, mind refraction szinten. Elkeztem renderelni, 2-3 perc alatt elért a markolatig, be is fejezte, és elkezdte a keresztvasat... Lefeküdtem aludni, aludtam 10 órát, közben renderelt a gép... Reggelre nemhogy a kép nem volt kész, de még a keresztvasat se fejezte be... A 800x600-as képen olyan 20 pixelt ha haladt. Hát igen, egy skylight sokezer sőt sok 10 000 fotonnal számolt az esetemben, és minden fotonnal 10 pattanásig számolt, persze a kardok közt megrekedt, pattant ide-oda... Jó kis szivatás volt a gépnek...
Net render: Amikor csináltuk a szakdogát, akkor mi is rávetettük magunkat az egyik iskolai tanterem 1,7-es cerkáira 256 rammal. Noha ez persze nem a legalkalmasabb gép a MAX számára, de 13 egyszerre renderelő gép már azért tud haladni. Noha nem sikerült megoldanom azt, hogy 13 rendereljen egy képet, úgy sikerült, hogy 13 rendereljen az animból 13 egymást követő képet... Így is jó volt, amikor működött. Mert az volt a gond, hogy órákig tartott, amíg átrágtuk magunkat a gépek védelmén (noha azért a rendszergazdai jelszót megszereztük) , de hol az egyik nem látta a másikat, hogy egyik se, hol menet közben estek ki a gépek... Ez persze úgy lett volna normális, ha a gépeket mi telepítjük, védelmek nélkül, és nem össze-vissza beállítva... De ez volt... Azért az anim 70%-ka a gépemen lett renderelve (256 később 512 ram mellett)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Kira a vulture
A GMAX-ot meg sajna nem ismerem, így segíteni sem tudok... A render képen is pixeles, vagy csak a viewportban?Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
tetszik, csak az egycsövű gpu nem tetszik
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát én hypercam-ot használok, mert modemes vagyok, és az volt kicsi... Az tud felvenni videót, csak ablakokban vagy területen belül is, plusz hangot... Én azzal csináltam a videótutorjaimat és segítségeimet...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nem. Itt lakásfelújítás valamint a programunk heggesztése zajlik
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hogy hol tartunk? KB. itt... Az eddigi terveink szerint kb. a nyár végére talán sikerül megcsinálnunk a papírmunkát (értsd: megtervezni, mit is kell illetve akarunk csinálni). Szóval egyenlőre mennek az ötletelések, a fegyverek, tárgyak, fejlesztések összeírása (még nagyon bétás állapot), az idegen oldal történetének és világának kitalálása (na ezzel már jobban haladtunk). Felfogadtunk egy Concept artist-ot is (A programozó barátnője), szal most ő tervezi az arcokat, karaktereket, én rajzolgattam a hangárokat (a pályák közti vásárlások helyszíne), azaz csak kis mórickarajzokat róla. Felmerült kérdéseket beszéltünk meg (pályaszerkezet, felépítés, tervezés, pályák száma), chapterek beosztása. Most kellene elkezdenem a cutscene-ek felosztását, de még nagyon képlékeny minden. Hogy hány chapter legyen, mondjuk az megvan, hogy mi lesz a főszál. Szal tervezgetünk-tervezgetünk, eleinte a történetet, majd a karaktereket, én a látványvilágot, videókat, míg a programozó a programozandó feature-öket...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
ja volt már két meeting is. Miskolcon összejöttünk, beültünk egy teaházba, egy japán jellegű sarokba (10 centi magas asztal, szék nélkül, csak ülőpárnával), és ott jó kis teázás közepette ment a brainstorming. Közben mindenki iszogatta a megrendelt kis teáját (ott hagytunk 4-4 ezer forintot hárman). Fotózgattunk, rajzolgattunk, beszélgettünk a dolgokról (programozó, concept artist és én ) Minden, amiről beszéltünk, arról csinál rajzot a rajzolónk, de a háromnegyede selejt lett persze Be kell majd scannelni, megy a making of rovatba
Szal most mindenki fejleszt otthon, és mennek az email-ek...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nem rossz, de nekem nem tetszik a feje, de főleg a lába... De ez az én bajom
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Majd meglátjuk, tudunk-e segíteni...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát ha nem kérdezel túl bonyolultakat... Én spec maya-zok, szal MAX-ban nem tudok segíteni...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nos akkor én is írkálok
Balika: Noha nem vagyok MAX-os , de azért sztem tudok segíteni... Vagy legalábbis elmondom, hogy hogy van Maya-ban, és akkor meglátod, tudsz-e belőle profitálni
Nos symmetry: Maya-ban egyszerű a megoldás. Egy felület akkor tangent (folyamatos tán a legjobb szó rá ), ha az illesztésnél a végpont és az utolsó előtti pont (jelen esetben CV) egyvonalban van. Tehát adva van két vonal, amit egyesíteni szeretnél. ezt úgy teheted meg, hogy a két végpontot összehozod egy pontban, míg a két szomszédos CV-jét egyvonalba rendezed az előzővel. Tehát hogy a 3 pont egy képzeletbeli egyenesen helyezkedjen el. Ekkor lesz jó a vonal folytonossága. Felületek szimmetriájánál ugyanez a helyzet, csak ott a felezővonal (ami pont a fej közepénél húzódik), és a mellette lévő, vele párhuzamos vonalnak kell egyvonalba esnie. Ha ez megvan, akkor máris kidudorodás mentes lesz az illesztés (ha pedig ezzel csak szélesedne a kidudorodó rész, akkor a két vonal egyszerre való transzformálásával lehet segíteni). Huh, remélem érthető volt, ha nem, akkor írj, dobálok képet róla
Gyűrődés: Nálam akkor szokott előjönni, ha a két vonal, ami közt ki kell feszíteni a nurbs surface-t, vagy nem azonos CV számból áll, vagy pedig nem ugyanott van a kezdő pontja. Mindkettőre figyelni kell, mert egy vonal minden CV-je rendelkezik egy sorszámmal, és ha két vonal közt kell felületet csinálni, akkor az 1. CV-t köti össze a másik vonal 1. CV-jével... Na nálad nem ez volt a gond, akkor ez van
PrinczA: Én is inkább mondjuk az Inventort ajánlanám, vagy ha nehezebbet akarsz, akkor az AutoCad-et. Azért ezeket, mert ezekkel valóban pontosan el lehet mindent tervezni, miliméterre pontosan, ami azért a MAX-ban és a Maya-ban körülményesebb...
Semmilyen 3D-s programban nem egyszerű igazán jól és pontosan modellezni
3DS MAX rendere: Én anno főleg a Mental Ray-t használtam, de meg voltam elégedve a Scanline-nal is... Nem gondolom úgy, hogy csak prezentációra lenne jó. Jó anyagok és bevilágítás mellett gyönyörű eredményeket lehet elérni vele. Fotorealisztikusság meg nem csak ezen múlik.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát én kihagynám
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Mire gondoltál?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát igen... Valóban erős alapok kellenek hozzá, amit viszont az ember egymagában szerintem nem tud elsajátítani. Sajna most nincs a baráti körömben senki olyan, akitől tanulhatnék... Mindenki tőlem akar De mindig, amikor elnézek egy 3d-s oldalra, összeszorul a szivem, hogy mennyit kell még tanulnom... Hihetetlen, hogy mennyire nem kezelem stabilan a Maya-t még... De jó lenne, ha valóban meg tudnám azt csinálni, amit szeretnék... És még jobb lenne, ha emellé kreativitásom is lenne... De sajna mindkettőnek híján vagyok.
Neked azt tudom mondani, hogy kitartás, tanulj sokat, fórumozz sokat, és ne akarj sietni nagyon... Stabil alapok kellenek. Keress egy olyan bandát, akik szívesen segítenek, és nagyon jók. Egy ideig lehetünk ezek mi neked, de mint mondtam, sajna én spec nem tudok még nagyon sok mindent, és azt is Maya-ban. Szal más progiban pedig nem is tudok segíteni neked... Szóval keress egy ilyen társaságot, és szerezz jó oktató anyagot. MAX-hoz nem ismerem a repertoárt, de Maya-hoz sajna magyar könyv talán csak egy van, a Maya 3D világa. Sokan azt mondják jó, én nem olvastam. Mindenesetre javaslom a tutorial videókat, az is sokat tanít. Igyekezz olyanokat szerezni, amik nem csak csinálják, hanem magyaráznak is. Ezért szeretem pl. a Gnomon videókat, mert ott az egész idő alatt nem csinálnak nagyon sok modellt, azok is alapszintűek, de végig magyaráznak. Minden menüt kitárgyalnak. Így nagyon sokat lehet tanulni belőlük...
És ami még fontos: ha úgy érzed, nincs kedved, sztem érdemes pihenni egy kicsit, mert azért nem az életed függ tőle. Én sajna néha olyankor is erőltettem, amikor nem kellett volna. Úgyhogy néha fogtam, és felhagytam az egésszel. De ezek pillanatnyi megingások voltak, most már idestova kb. 1,5 éve tolom a Maya-tStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát önbizalom... Sajna nem jutottam sokra MAX-ban, de az alapokat tán ott is ismerem
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát igen... renderelő pluginek rulzanak. Én pl. szeretem az MR-t is a Maya-ban, csak nagyon bonyolult beállítani... Ja mellesleg SSS is rulz, csodaszép eredményeket lehet vele produkálni
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Az már most sem lenne túl nagy gond, hisz van átjárás a két program között. Szivesen kipróbálnám, de sajna nincs lehetőségem letölteni a v-ray-t, mert nagy
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Szerintem neki is több elemből áll a modellje, nem csak egyből... Általában én úgy csinálom, hogy amire más smooth megy, az külön obj. Már ha lehetséges, mert nem mindig az. pl egy kocsinál nem jó, ha a fele smooth-os, a másik meg nem
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
TrollBalint:
MAX? Vagy Maya?
Mindenesetre az a probléma, hogy az UV koordináták nincsennek jól meg azon az oldalon, ugyanazokat kapja, mint a jó oldal. A textúra ráhúzásának irányát kell megváltoztatni oldalirányú planarra. A MAX-os megoldás: Az alsó ház dobozt kijelölöd: Modifiers->UV Coordinates->UVW Mapping. Ezután az UVW Mappingnak van egy olyan értéke, hogy Planar vagy cylinderical... Na az legyen BOX... És meg is van oldva...
Ahhoz képest hogy nem vagyok MAX-os egész vágom mégStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
én is vagyok MSN-en, csak modemes net miatt nem annyira gyakran... de éjfél után mindig!!!
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
MSN: paydogs@freemail.hu...
De asszem én most sikeresen felvettelek (márha, mint a userek jelentős %-ában az email címed az MSN címed is... )Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Új videótutort csináltam, amit ha akartok, itt letölthettek:
Bővebben: link
Téma: Tangent (folyamatosság vonalaknál, nurbs-nál) Maya-ban. De lehet, hogy másnak is hasznos lehetStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BestBuy topik
- Mobil flották
- nVidia tulajok OFF topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AORUS MASTER / ROG STRIX WHITE RTX 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- BESZÁMÍTÁS!Bontatlan RTX 4060Ti 16GB / 4070 12GB / 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Bontatlan Sapphire PURE RX 7800 XT 16GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Bontatlan RADEON RX 6600 8GB / RX 6700 XT 12GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- Denon Home 250 (Újszerű) 4db wifis, bluetooth-os multiroom hangszóró. Garancia.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest