Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Trollbalint:
Hát ha szerencséd van, és szeptembertől kapok kolit, akkor majd tudok segíteni... De ha nem kapok...
Mellesleg még majd csinálok ilyeneket, csak sajnos korlátozott a méret, amit fel tudok tölteni (modemes net )
RefereZ: hát majd meglátjuk... Abban is ez a lényeg tudtommal... Csak hogy ott mikor jön elő, azt nem tudom... Ott kicsit másképp van a Nurbs mint ittStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Eddig nem volt másnak baja vele...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Maya-ban van egy megoldás erre.
Tehát kijelölöd a mozgatni kívánt vertexet.
rákattintasz egyet a manipulátor egyik nyilára, ezzel kijelölöd azt. Most középső egérgombot nyomvatartva rákattintassz arra a vertexre, amihez szeretnél illeszteni. Ez annyit csinál, hogy abban az irányban, amit kijelöltél, egyvonalba állítja a vertexet. Ezt megcsinálod két irányban (mert ha harmadikat is megcsinálnád, akkor oda ugrik, ahol az eredeti vertex van...), akkor egy vonalba kerül... Remélem érthető
Mellesleg szájbarágós, de ezek mind abszolút kezdőknek is érthetőek ígyStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát igen, gép az kell alá... Mondjuk szerencsére egyenlőre nincs olyan nagy bajom az enyémmel, bár persze nem ártana nagyobb, de még nem csinálok olyan műveket, amihez kevés lenne a mostani
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát jó... Én is elégedett vagyok a gépemmel... Már csak egy digitalizáló táblát kellene vennem, meg lecserélni a 14-est egy normálisabb 2. monitorra... Persze ezek nem sűrgősek (bár az első nem ártana mihamarabb )
Trollbalint: Igen, én is ismerem ezt a snap megoldást, de én csak görbékre használom... Tehát egy görbét felépítek mondjuk 10 cv-ből, és vertex snap segítségével a cv-kre illesztem azt, aminek ívesnek kell lennie... Egyeneseknél nekem gyorsabb az én módszerem.,.. mint mondtam, nekem
Azért a laptopot elfogadnám... Jól jönne a program talikhoz vinni a szövegeket, mutatni képeket... stb...
Ha pedig már itt tartunk: Köszönjük, a progi halad, bár most volt egy hét kihagyás, mert a többiek mentek a Hegyaljára Nekem meg maradnom kellett lakásfelújítás miatt
Mindenesetre ha minden jól megy, még a héten lesz két meeting, megbeszéltük, hogy korán kellene kezdeni, mert ez alatt a két alakalom alatt le kellene fixálni az emberek oldalát is (szerintem képtelenség, 3 alkalom során + sok email alatt fixáltuk az idegenekét...). Mondjuk a világuk valamelyest közelebb áll hozzánk (), de a történetnek ott is jónak kellene lennie... Hát majd meglátjuk... Ma hívom fel őket (vasárnap jöttek haza, de mondták, hogy hétfőn még józanodnak... ), és remélem össze tudjuk egyeztetni a hétre a két talit...
Most meg megyek vezetni, remélem túlélemStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
ref: most a porginkra vagy kíváncsi? mert ha igen, leírom szivesen, de ha nem, akkor most nem állok neki, nehogy feleslegesen írjak
Ja és köszi a linket... BNoha ismerem már vagy 1,5 éve, de én is csak bátran ajánlani tudom...
Akkor még jó a simplymaya.com, a digitaltutors.com, az smcars.net, a vagy épp ez:
Bővebben: link
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát azért tudom mesélni a progiról... Nem minden hosszú (bár azért sztem hosszúra fog nyúlni ), és nem is minden titkos
A progi egy felülnézetes shot em up játék lesz. Az alapkoncepció, hogy legyen 3d-s grafikája, jó átvezető animjai, jó és élvezetes játékmenete, hosszú legyen, multi legyen benne, és igyekszünk egy olyan játékot csinálni, amit sulikban lévő gépeken is el lehet játszogatni, ergo nem túl nagy maga a játék, multis, és nem nagy a gépigénye.. .Persze azért én szeretném, ha kihasználná a kicsit erősebb gépeket is. A csapatunk a Menthiristic Studios (én találtam ki, és én tudom csak megjegyezni közülünk ), eddig 3 fix, 1 félig fix és egy instabil tagja van. A stabilak a programozónk, a Concept artistunk, egyben remélem a textúra rajzolónk, és én, a designer/3d grafikus. A félig stabil emberünk a másik programozónk, aki elvileg a 3d-s motor készítése lenne, míg a nagyon instabil ember a hangtechnikus. A progit még tavaly novemberben kezdtük tervezni, akkor szakdogához kellett. Persze az még 2d-s volt, az animokat max-ban csináltam, és mai szemmel nézve vicces volt Most, hogy mindenki tanult egy csomót a területéről, csináljuk a remake-et. A címe 2358AD Two minutes to midnight, bár az alcím változhat. Ez még a régi. Szóval egyenlőre a tervezés fázisában tartunk még csak. Ha minden jól megy, reméljük szeptemberre kész lesz maga a tervezés, és neki lehet látni a munkának szeptembertől. Egy miskolci teaházban szoktunk összejönni meetingre, ezek általában olyan 5-6 órásak minimum. Jó kis hely, csendes, üres, és nem székeken ülünk, hanem japán mintára egy-egy ülőpárnán, 10 centis asztal mellett... Szóval itt csak teát lehet kapni, én sajnos rákaptam a Daareeling Himalaja teára, ami 800 Ft/nagy kanna Szóval eddig volt 3 meeting, plussz még mellette emailben jártak doc file-ok. Ezekbe írtam elsőnek, majd ők véleményezték, új ötleteket írtak bele, és 10-12 csere után nagyjából le lehetett fixálni. Szóval ami eddig megvan (egyenlőre):
Eddig fixáltunk egy halom játékba kerülő fegyvert és ötletet, mint pl. lehet majd vásárolni a hajóra, de új hajót nem lehet majd venni. 2 játszható oldal lesz, emberi és idegen, mindkét oldalon más és más történet, persze csatlakozásokkal. Az idegen oldalt lassan lefixáljuk, mér megvannak a chapterek történeti szálai, majd még kell egy rakat mellékküldetés. A küldetések hangárokból indulnak, ezeknek a concept artjai is készülgetnek. Ezekben a hangárokban lehet majd mászkálni mondjuk boltba vagy pár helyre, lehet, hogy ez a mozgás engine-nel lesz majd megoldva, de lehet, hogy csak anim lesz. Gyűlnek a modellezendő hajók, azaz a számuk, mert még se ötletem, se időm nincs megcsinálni őket... Sajna nagyon sok, összesen kb 100 fajta ellent kell csinálnom, ebből jópárat high poly-ba a videókhoz. A concept artistunk rajzolja a karaktereket, amiket majd modelleznem kell. Szerintem az animálást is nekem kell majd csinálnom, de legalábbis a riggelést mindenképp. A programozó épp hegyalján volt a concept artisttal (az utóbbi a programozó a barátnője ), ahová sajna én nem tudtam követni őket, mert lakásfelújítás volt itthon. Mindenesetre úgy néz ki pénteken meeting, míg vasárnap bográcsozás. Az utóbbi kis IHB beütéssel, bár én meglehetősen józan ember vagyok, így majd tűrtőztetem magam Szóval a progi motorjának egy bugos, alfás obj megjelenítő része már kész van, de még nem tudjuk felmérni, mennyi poly-t használhatok majd... Akkor maga a progi még nem tudjuk, milyen környezetben lesz, mert a 3d-s programozó csak az OGL-t ismeri egyenlőre, de a DX fele úgyis benn lesz a hangok miatt, így lehet, hogy Dx 8.1 alá lesz. Az biztos, hogy Visual C++ Builder, Maya és Photoshop az a progi, amit eddig használunkStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Ja majd még tájékoztatok mindenkit amiről lehet, illetve még ha eszembe jut valami, még leírom
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Ezt nem vágom... Miva? Miért?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
De, ez is onnan van, csak én nem vagyok Iron Maiden tudor... Nem ismerek túl sok számot tőlük... Pl ezt se De haverok nevezték el, és persze az eredeti intro zenéje is tippelhetsz mi volt A cím is úgy alakult, hogy valami jövőbeli dátum jó messze a jövőben. meg metál zene. így two minutes to midnight = 23 óra 58 perc Csak az volt a baj, hogy majd 7 perces a szám, ís így nagyon uncsi lett a videó De nem is lett csak vagy 5 perc a videója, mert nem volt több időm
Ref: köszi a drukkot, fel vagy véve teszternek.. .Már vagytok vagy 30-an
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Figyelj, nem gond, hogy te írsz akár 10x egymás után... Ha épp csak neked van mondanivalód, akkor beszélj te... Ha hozzá tudunk szólni, akkor megtesszük... De beszélgetés közben sem hagyod abba a beszédet azért, mert már beszéltél... Ha látnád a GS 3d-s fórumát... Ott van, hogy akár 1/2, 3/4 oldalt is én beszélek, 3-4-5 hozzászólásban... Szóval csak nyugodtan, ha mondanivalód vagy kérdésed van kivele...
Nos a linkek kapcsán gondoltam megosztom akkor veletek azokat a linkeket, amiket kigyűjtöttem maya-zásom óta. Persze ennél jóval több oldalt látogattam meg, és nem szedtem ki soknak a címét, de ennyi volt a Firefox-om könyvjelzőim közt...
Vegyes felhozatal, tutorok, blueprintek meg csak érdekességek... Lehet, hogy van ami nem műxik pár mostanában.
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: linkStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
nincs mit... használjátok egészséggel...
A 200 megányi letöltött szöveges tutort nem linkelem beStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Várjvárjvárj
Nos először feltekerés:
Megint nem tudom, mit használsz... MAX-ot? abban nem nagyon tudom, biztos van. Maya alatt mindenesetre van rá lehetőség. JA visszaolvastam, max-ot... Mint mondtam, abban nem tudom. De maya-ban:
poly-ra asszem nincs lehetőség, a felépítéséből adódóan nem alkalmas rá. ott arra ott van a slice poly tool, amivel ki lehet vágni a kellő alakot... Szal azért ott se nagy gond... De ott nem nehéz a ráillesztés, hisz minden felülete síkokból áll, így mondjuk végigvágjuk fenn és lenn a poharat, ami közt kellene az illesztés, kijelöljük az edge-eket, majd duplikáljuk őket. ezzel meg is van az a körvonal, amihez lehet csatlakozni. Bár nem is kell ez a procedúra, mert magához a vertexekhez is lehet snappelni.
A nurbs már más tészta, hisz ott a felületek nem egyenesekből állnak, hanem matematikailag leírt vonalak alapján lettek kiszámolva. Itt az e,lőbbi eljárás már nem használható, mert hiába van gyanott az illesztendő és az illesztés kezdeti és vég cv-je, a köztes részek attól még mások... Tehát ide más megoldás kell. És erre van is. Két lehetőség van. Az első, hogy megrajzolod azt, amit rá szeretnél illeszteni... Mondjuk oldalnézetben. elmész oldalnézetre, kijelölöd elsőnek a curve-ot, majd a nurbs felületet, amire szeretnéd rátenni, majd project curve to surface. És ezzel rá is lett téve... A másik, hogy kijelölöd a nurbs felületet, majd a Modify alatt van egy Make Live kapcsoló. Ettől kezdve ha vonalat akarsz rajzolni, vagy bármit csinálni, csak a nurbs felületén leszel képes kattintani. Szóval így is rá lehet rajzolni egy vonalat, mert minden pontját csak a nurbs felületére engedi tenni... Jó kis dolog
De mint mondtam, MAX-ban nem tudom... Ma már egy srác kérdezett valamit MAX-ban, azt mondtam megnézem, de hát már a box lerakásával majd a nézetben való navigálással gondjaim voltak...
Autó: Nos minden attól függ, mennyire kezeled rutinosan a programot, mennyire intenzíven csinálod, mennyire vagy tisztában a felületek képzésével, mennyire jössz rá hamar, hogy mit hogy csinálj meg, és végül, de nagyon nem utolsó sorban: mennyire pontos illetve részletes modellt akarsz csinálni... Szal nagyon változó... Az első kocsimat asszem 2 nap alatt csináltam, a World3D-n a Magnificat galériában meg is lehet nézni Sportkocsi néven. Ekkor asszem 3 napja használtam Maya-t, de tutor alapján csináltam, de jó szokásomhoz hűen a felénél azt mondtam, hogy na innen már megy, illetve az eddigiek se hasonlítottak ahhoz, amit csináltam, így ne nevezzük Vipernek a kocsit, legyen csak sportkocsi Szóval az pár nap alatt meglett... Utána több kocsinak is nekikezdtem, de a BMW M3 Touring lett olyan, hogy be is fejezzem... Ez pl teljesen nurbs kocsi lett... Aztán elkezdtem csak egy eljárásra koncentrálni, a poly-ra, így született a Murcielago-m, majd most készül a BMW M5 E60, amit kifejezetten high poly kocsinak szántam. El is készült, de nem lettem elégedett vele teljesen, így szétkaptam a problémás részeket, és most igyekszem helyrehozni ezen a kocsin már kb 5-6 hete dolgozok, persze az első héten olyan napi 3-6 órát, míg mostanában volt olyan hét, amikor tán elő se vettem, max 1-2 órára egész héten összesen. Szóval akkor csinálom, amikor van kedvem meg időm... Jó munkához idő kell, de ne várd, hogy elsőre, másodikra, harmadikra vagy akár negyedikre csúcs kocsit csinálsz, mert mint mondtam, sokminden kell hozzá... De lehet a baráti körben igazi parasztvakításokat tartani veleStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát most stopper indul előről. A kocsimat ki akartam javítgatni, de inkább amellett döntöttem, hogy elkezdem a karosszériát előről a problémás részeknél, míg átmentem a jó részeket a régiből
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
LOL
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát igen... Vidótutorok rulzanak... Én sem vagyok annak híve, hogy ha a profi nem magyarázza, ezért is szeretem a Gnomonokat, mert abban nem csak hogy magyaráznak, de nem csak azt mutatják be, amit épp használnak, hanem végigmennek az összes attribútumán illetve objektumán... Mindenen. Minden nenü meg ilyenek... Ennek van értelme... Ha meg valaki csinál is egy nagyobb modellt, akkor ott legalább már magyrázzon valamit... Csak ritkán van értelme annak, hogy ha nem magyaráz semmit. Egyedül egy olyan tutor volt, aminél nem nagyon zavart az, hogy nem mondta csak azt, hogy most itt vágunk eddig, most pedig innen eddig... Az Apache tutornál... Ott ugyanis mást tanultam, mégpedig azt, hogy hogy építsük fel a modellt, hol vágjunk és hol hagyjuk abba... Hasznos volt, csak még nem néztem meg, mert 14 órás A 3d palace-esek is egész jók, de nem szabad elfelejteni, hogy szerintem amiért fizetni kell(ene) azok azért nagyobb értéket képviselnek... Szóval nekem eddig a favorit a Gnomon sorozat, majd a Lost Pencil (ebből csak az Elefántos van meg, az szétcsomizva 12-14 giga), majd a SimplyMaya Apache majd a 3d-palace-ek... Ha net elé kerülök normálisan, szedek majd még LP-t és Gnomont, meg SM-et, 3dp-ből szinte mind megvan......
És én amúgy szeretem, ha tervezgetnek előtte, pl az LP-s csávó elefántok mozgását meg képeit tanulmányozta, az Apache-osnak volt egy csomó, CSOMÓ referenciaképe... Szal szerintem igen jó az, és az a követendő út, nem az, hogy na üljünk le, és dobjunk össze valamit (mégha olyan kira is lesz az eredmény, mint nekik...)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Basszus legyen már gyors netem... Most láttam kira simply maya-s videókat (még mindig az apache-os a legdrágább 94 ponttal):
Olifánt
Ferrari
Yamaha YZF-R1
Ninja Warrior
Dragon
MedLab scene...
KEEEEEEEELENEKStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát az én linkjeim nagyrésze maya-hoz volt, hisz azt használok... De a netező legjobb barátja a google, szóval hajrá
Beírod: 3d studio max tutorials és kiköp egy csomót... Mellesleg a MAX-nak is, mint ahogy a mayanak is nagyon jó a beépített súgója, nagyon sok mindent meg lehet belőle tanulni... Még tutorialok is vannak benne... Nektek is mondom, hogy jöbő héten majd csinálok valami kis tutort a yplit poly toolra, a merge verticlesbe és a keep faces togetherre maya alatt... Remélem hasznotokra fog válni... Na legyetek jók, holnap nem leszek, megyek egyész napos program meetingreStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
No I'm back again...
Hát elég jól sikerült az este, 4-en megittunk 1,5 tálca sört, jó lett a kaja is, meeting ugyan nem nagyon voltm, mert mindenki csak a hülyeségét árasztotta (főleg mi), de kiadtuk egy új srácnak az emberek oldalának történetét... Szal ő csinálja majd... Lehet, hogy a srác programozó is lesz, illetve ért valamelyest a MAX-hoz is, így meglátjuk majd, mire megyünk vele... Noha ő csak egy bedolgozó munkás, nem egy teljes tag (egyenlőre), így elmondható, hogy immáron 2 nagyon fő, egy kicsit kevésbé fő, egy picit még kevésbé fő, illetve két nem nagyon fő, ergo mellék tagja lett a ''cégnek''
Most pedig eszek valamit, és vissza a BMW remake-hez... De lehet, hogy megcsinálom az Sg-n illetve a GS-en meg talán itt is beígért tutor(oka)t...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
A jó öreg tutor... Elég jól magyaráz, nekem is tetszik, csak nem nagyon van olyan dolog, amit át tudtam volna venni az egészből... No még nem végeztem vele, de remélem lesz jó dolog benne nekem is Én nem csináltam még a kocsimat, mert keveset aludtam, elkezdtem nézni a Gnomon Mental Ray 2-es videóját, és olyan 1 óra után elaludtam (hát igen, van az is pár órás...). Mindenesetre kezdem érteni az MR milliónyi beállítását, a kép tuningolását (ha renderelsz egy képet, utána sokszor kell újrarenderelni, hogy ''finomhangold'' az árnyékokat, színeket, kontrasztot, fényeket...) De már egész jól megy a Global Illumination, a Final gather meg az Image Based Lightning is... Most a fények, árnyékok, Subsurface scattering meg társai vannak soron... Remélem azért a kocsi is halad majd... Ma éjféltől biztosan leszek, mert aludtam!
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Na ennyit arról, hogy majd ma csinálom a modellt
Épp kezdtem volna bele, amikor megláttam, hogy elkezdődött az egyik kedvenc filmem, a Szentivénéji álom... Meg is néztem, de már megint lemaradtamStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
még jó, hogy a maya-ban mindezt megcsinálja a gép (sphere-re tenni a hdri képet, beborítani, majd lehet kapcsolókkal állítani, hogy hol látszódjon, és hol nem )
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
nos Miskolcra vettek fel, így oda megyek remélem... Más felvételizett?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Majd nyomom...
Mellesleg Engem is elküldtek passzívra ebben a félévben a BMF-ről. szal végre várom, hogy megint tanuljak... Amúgy Miskolci Egyetem műszaki informatika Bsc szak, 106 pont volt a ponthatár, nekem 121 volt. Az ELTE-re is jelentkeztem programtervező vagy programozó matematikusnak, már nem emlékszem, de oda 114 pontom volt, és a határ pedig 109. De mivel első helyen Miskolc volt, így maradt is az... Előre látom, hogy kegyetlen nehéz lesz, mint minden infós szak, de van haverom, aki oda jár, és 2. éves... szal majd segít Meg legalább biztos vagyok benne, hogy első évben is tanítanak majd dolgokat, mert haver is sokkal okosabb már nálam... A BMF-fel nem voltam elégedett, sem tananyagilag, sem sehogy...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Ment az MSN help
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
No lassacskán belefogok az új tutoromba... Remélem ma végzek vele...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
No hogy ne maradjak le én sem érdekességből:
Ide megyek:
Tantárgyaim:
Bővebben: link
És a teljes doksi:
Bővebben: linkStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
a txt javítva...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Tutor videó még sehol, ugyanis tegnap sikeresen leégett az alaplapom, és mára lett beszerezve egy új... Remélem nem okozott semmilyen kárt a többi alkatrészben, eddig nem úgy tűnik... Azért drukkoljatok, mert a szerelőnél spec azt mondták, hogy a videókari nem akar nagyon műxeni... De itt hálistennek megy... Remélem nem csak egy vételre akartak rábeszélni... annál okosabb vagyok Az alaplap mindenesetre tényleg halott volt
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Bővebben: link
Na a munkaállomásStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
új tutor sorozatot indítok majd... Intró fileja van még csak fenn:
Bővebben: linkStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Köszi, de sztem marad a Maya3d.hu-n... Majd ha lesz hely
Az első részt elkezdtem feltölteni, de 23 mega csomizva, így sokáig tart... Majd talán éjszaka... Majd persze megkapjátok a linket
Télapó nekem is bejönStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nem... Mi az? Nekem csak a kép tetszett, nem tudom az előtörténetet
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Na végre nem kell holnap vezetnem reggel, így tudok éjszakázni, hogy feltegyem a tutor első részét.
Remélem tetszeni fog, illetve hasznos lesz (mert nem a tetszés igazán a lényeg, hanem hogy hasznos legyen)
A vezetés meg ma jó volt nagyon, csütörtökön vizsga rutinból, és először érzem úgy, hogy még talán sikerülni is
fog. Legalábbis ma minden dolog mentStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nos maya-ban van egy append polygon tool, ami kipótolja azt a lyukat, ha
végigkattintgatsz az éleken... Hátha van nálatok is olyan...
Ja és audi tutor: én a koliban olyan 350-700k-val szedtem tőlük mindent (azt is)... Nem tudom, hogy azóta lassultak-e, de sztem nem ott lesz a gond...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Akkor én még a limit előtt szedtem
Nekem mondom jött ezerrel (legalábbis majdnem ezerrel ), de monduk úgy, hogy több file-t egyszerre... Mondjuk kicsit később már csak egyet engedtek, de nekem még az is jött gyorsan (250k körül)... Így le is szedtem gyakorlatilag 1-2 nap alatt minden olyat, ami kellhetett a 3dp-ről, legyen az Maya, MAX vagy XSI tutorStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Most egy kis off:
Az angoltanáromnak válogattam össze néhány vicces képet, és ebből itt vannak a kedvenceim:
http://paydogs.atw.hu/1.jpg
http://paydogs.atw.hu/2.jpg
http://paydogs.atw.hu/3.jpg
http://paydogs.atw.hu/4.jpg
http://paydogs.atw.hu/5.gif
http://paydogs.atw.hu/6.jpg
Illetve a válogatás:
http://paydogs.atw.hu/Funny.rarStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Szóval tutor nem lett felnyomva, sőt a fentlévő sorozat elemeit (az intró meg az első rész fele) is törlöm, mert nem tetszettek annyira, főleg a képminősége nem (az intróé okés, de az 1280-as ). Szóval feltöltés helyett inkább letöltöttem, mégpedig Camtasia 3-at, amivel már végre lehet normálisan felvenni + tscc kodek is műxik... Szóval minőség sokkal jobb lett, lehet profibb tutorokat gyártani Szóval majd kapjátok a frisseket
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Én amikor az egérrel akartam elhesegetni a monitorra szállt legyet... Vagy az ajtót akartam bezárni vele, csak nem ment oda a kurzor... Vagy suliban már azt akartam hogy legyen egy olyan lehetőség, hogy ránézek a táblára, ctrl c, majd ránézek a papírra ctrl v
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
MEGLEEEETT a rutin
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Szerencsére engem nem vitt, de több ismerősömet igen... Majd holnap megyek má én is ... Azaz
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát szerintem, legalábbis amit eddig olvastam szaklapokban illetve szakhelyeken, a Maya kicsit jobb talán az animációkra... De persze ezek lehet, sőt valószínű, hogy csak vérprofi alkalmazásban jön elő, illetve scriptelések segítségével...Szóval te még messze nem fogod egyhamar kihasználni egyik tudását sem... Tudásilag nagyon hasonlóak számunkra... Kinek mi... MAX-al csinálták anno a Warcraft 3 videókat, míg Maya-val a Gyűrűk urát De persze sok minden más is kellett ezekhez (A GYU-hoz még kompozitáló progik, a Massive meg hasonlók...). Szóval érdemes kipróbálni mindkettőt, de megszokás a lényeg... Én Maya-ról egyhamar nem váltok, mert ez a kényelmes... De ez nagyon
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
csini, csak a shaderek illetve materialok nem jók annyira... Kicsit műanyag szerűek...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát az a Maya PLE, ami letölthető és ingyenes, az a Maya 6-ból készült... Ez valamelyest csökkentett tudású tudtommal a Complete-hez képest is, illetve vízjeleket pakol be sok helyre, plussz olyan fileformátumot használ, amit csak PLE-vel lehet olvasni... Én Személy szerint Maya 6.5 Unlimitedet használok
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
A leveles tutor tényleg nagyon jó és részletes, csak az a baj, hogy MAX-os Szóval innen max az elméletet vehetem át
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát jóvan, de máshogy kell generálni abban a gradient készítés is (okés, ez meg megoldható szemmérték alapján), mert maga a shaderek összepakolása... Szóval neki annyi, hogy ide meg oda pakolgatja, de nekem a connection editorban meg kell ''szőni'' a shader csatornák felépítését.,..
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nos igen Nyúltáp, részben igazad is van... Részben... Ugyanis ha megnézed ezt a képet:
Bővebben: link
Akkor megláthatod, hogy az egyik oldalon van a sima Cloud procedural map (aki nem tudná, olyan textúra, amit a gép generál, és állíthatod az értékeit, szóval nem a gépen lévő kép textúra), a másikon pedig egy Phong shader. Na és alatta pedig a csatornái. Ahol kis plussz van mellette, ott az még le is nyitható (általában akkor van, ha a csatornában RGB vagy xyz összetevő is van még...) Tehát így be lehet tenni a textúra kék értékeit (minden gép rgb, és csak a kék csatornát nézzük) a test kék colorjának kék csatornájára. Szóval alapvetően nem feltétlen kell mindig ezzel foglalkozni, van automata összekötés is, de hidd el, lehet, hogy ha nekikezdenék annak, ami a tutorban van, sőt biztos, akkor már elég mélyen bele kellene menni a csatornákba (a levél textúrájának az alfa csatornáját kössük össze ezzel a gradient milyen csatornájával is, hogy utána rá lehessen akasztani a fő shader mittomén milyen csatornájára... ). Szóval még egyszer mondom, nem biztos, hogy kellene, de elég nagy rá az esély... Szóval máshogy megy a dologStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Playstation VR2, ÚJ, BONTATLAN, 2 év garancia, szállítás is van
- Asus laptop eladó
- Asus ROG RAPTURE GT-AX11000 AX11000 Mbps Tri-band WiFi 6 gigabit AiMesh OFDMA gaming router
- GAMER PC! R5 5600X / RTX 3070 / 16GB RAM / 960GB SSD Eladó! - 299.990-Ft
- AKASA AK-ICR-32 2x USB 3.1 Gen1 + USB Type-C 3.1 Gen2 előlapi panel (front panel)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs