Hirdetés

  • Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2

    ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.

  • AI-t kap a Toughbook is

    ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.

  • Olcsó USB WiFi AC adapter

    lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    Hát azért tudom mesélni a progiról... Nem minden hosszú (bár azért sztem hosszúra fog nyúlni :D), és nem is minden titkos :D
    A progi egy felülnézetes shot em up játék lesz. Az alapkoncepció, hogy legyen 3d-s grafikája, jó átvezető animjai, jó és élvezetes játékmenete, hosszú legyen, multi legyen benne, és igyekszünk egy olyan játékot csinálni, amit sulikban lévő gépeken is el lehet játszogatni, ergo nem túl nagy maga a játék, multis, és nem nagy a gépigénye.. .Persze azért én szeretném, ha kihasználná a kicsit erősebb gépeket is. A csapatunk a Menthiristic Studios (én találtam ki, és én tudom csak megjegyezni közülünk ;)), eddig 3 fix, 1 félig fix és egy instabil tagja van. A stabilak a programozónk, a Concept artistunk, egyben remélem a textúra rajzolónk, és én, a designer/3d grafikus. A félig stabil emberünk a másik programozónk, aki elvileg a 3d-s motor készítése lenne, míg a nagyon instabil ember a hangtechnikus. A progit még tavaly novemberben kezdtük tervezni, akkor szakdogához kellett. Persze az még 2d-s volt, az animokat max-ban csináltam, és mai szemmel nézve vicces volt :D Most, hogy mindenki tanult egy csomót a területéről, csináljuk a remake-et. A címe 2358AD Two minutes to midnight, bár az alcím változhat. Ez még a régi. Szóval egyenlőre a tervezés fázisában tartunk még csak. Ha minden jól megy, reméljük szeptemberre kész lesz maga a tervezés, és neki lehet látni a munkának szeptembertől. Egy miskolci teaházban szoktunk összejönni meetingre, ezek általában olyan 5-6 órásak minimum. Jó kis hely, csendes, üres, és nem székeken ülünk, hanem japán mintára egy-egy ülőpárnán, 10 centis asztal mellett... Szóval itt csak teát lehet kapni, én sajnos rákaptam a Daareeling Himalaja teára, ami 800 Ft/nagy kanna :( Szóval eddig volt 3 meeting, plussz még mellette emailben jártak doc file-ok. Ezekbe írtam elsőnek, majd ők véleményezték, új ötleteket írtak bele, és 10-12 csere után nagyjából le lehetett fixálni. Szóval ami eddig megvan (egyenlőre):
    Eddig fixáltunk egy halom játékba kerülő fegyvert és ötletet, mint pl. lehet majd vásárolni a hajóra, de új hajót nem lehet majd venni. 2 játszható oldal lesz, emberi és idegen, mindkét oldalon más és más történet, persze csatlakozásokkal. :D Az idegen oldalt lassan lefixáljuk, mér megvannak a chapterek történeti szálai, majd még kell egy rakat mellékküldetés. A küldetések hangárokból indulnak, ezeknek a concept artjai is készülgetnek. Ezekben a hangárokban lehet majd mászkálni mondjuk boltba vagy pár helyre, lehet, hogy ez a mozgás engine-nel lesz majd megoldva, de lehet, hogy csak anim lesz. Gyűlnek a modellezendő hajók, azaz a számuk, mert még se ötletem, se időm nincs megcsinálni őket... Sajna nagyon sok, összesen kb 100 fajta ellent kell csinálnom, ebből jópárat high poly-ba a videókhoz. A concept artistunk rajzolja a karaktereket, amiket majd modelleznem kell. Szerintem az animálást is nekem kell majd csinálnom, de legalábbis a riggelést mindenképp. A programozó épp hegyalján volt a concept artisttal (az utóbbi a programozó a barátnője :D), ahová sajna én nem tudtam követni őket, mert lakásfelújítás volt itthon. Mindenesetre úgy néz ki pénteken meeting, míg vasárnap bográcsozás. Az utóbbi kis IHB beütéssel, bár én meglehetősen józan ember vagyok, így majd tűrtőztetem magam :D Szóval a progi motorjának egy bugos, alfás obj megjelenítő része már kész van, de még nem tudjuk felmérni, mennyi poly-t használhatok majd... Akkor maga a progi még nem tudjuk, milyen környezetben lesz, mert a 3d-s programozó csak az OGL-t ismeri egyenlőre, de a DX fele úgyis benn lesz a hangok miatt, így lehet, hogy Dx 8.1 alá lesz. Az biztos, hogy Visual C++ Builder, Maya és Photoshop az a progi, amit eddig használunk :D

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák