Hirdetés

Színesebb lesz a Sony Ericsson

A hatalmas veszteségek után a Sony Ericsson úgy döntött, hogy nagyobb hangsúlyt fektet majd a megfelelő arculat kialakítására, illetve a termékek reklámozására. A jelenleg is tartó marketinghadjárat keretében számos európai nagyváros forgalmas állomásait burkolta be a cég saját reklámplakátjaival, illetve speciális koncertszínpadokat épített fel, ahol 3D kivetítők segítségével reklámozza a W995 Walkman mobil képességeit, valamint a korlátlan zeneletöltés és az ajándék videofilm szolgáltatásokat.

A hamarosan érkező Aino, Satio és Yari modellek reklámmaiban a gyártó az eredetinél sokkal színesebb céges logók használata mellett döntött, melyek azonban kizárólak a reklámokban és plakátokon lesznek használatban, de a termékek csomagolásán és a cég weboldalán továbbra is a megszokott zöldes áranyalatú embléma szerepel majd.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés