Sikeres a Nokia 5800 és a CWM

A nagy gyártók közül a Nokia ugyan hamar felismerte az Apple iPhone által útjára indított újgenerációs érintőkijelzős megoldásokban rejlő lehetőségeket, ám a válaszlépés meglehetősen sokat váratott magára és végül az 5800 XpressMusic képében a középmezőnyben landolt. A készüléket több oldal elmarasztalta a régimódi kezelőfelülete miatt, noha az egyes piaci elemzők által „szegények iPhone-jának” titulált üdvöske a mérsékelt árfekvése miatt igen komoly sikereket ért el, melyhez sokat hozzátett az egy éven át korlátlan zeneletöltést kínáló Comes with Music szolgáltatás egyre növekvő sikere is. Olli-Pekka Kallasvuo, a Nokia elnök-vezérigazgatója kiemelte, hogy a készülékből az elmúlt negyedév során 2,6 millió példány kelt el és az utóbbi időben a havi eladások átlépték az egymilliós darabszámot is. A kezdetben a digitális másolásvédelmi megoldások alkalmazása miatt igen szkeptikusan fogadott Comes with Music szolgáltatás a valóságban sokkal sikeresebb, mint arra az elemzők számítottak. Szingapúrban a Nokia 5800 és a CWM bevezetése közel 30 százalékkal növelte a legális zeneletöltés mértékét, ráadásul a letöltések 20 százaléka mobil távközlési hálózaton keresztül történt. A cégvezető kiemelte, hogy a korlátlan zeneletöltést kínáló Comes with Music nem csupán a vásárlók számára jó, hanem komoly bevételeket jelent a szolgáltatók, kiadók és előadóművészek számára is, melyből persze a Nokia is profitál.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Nokia

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés