Hirdetés

Kilőttek a OnePlus eladások Európában

Éves szinten a márka majdnem megötszörözte eladásait, persze friss csúcsmobiljai a szokásosnál előbb érkeztek.

Hirdetés

Egy dolog, hogy a Huawei-t, a Honort, az LG-t és a Sonyt leszámítva nagyjából minden mobilpiaci szereplő jelentősen növelte első negyedéves eladásait 2020 sokkoló nyitásához viszonyítva, másik, hogy néhány márka kiugróan jobban teljesít, mint tavaly ugyanilyenkor – persze az ördög a részletekben lakozik. A OnePlus például sokkal több mobilt kínál ma Európában, mint 12 hónappal korábban, és 9-es csúcsszériája is az első negyedévben futott be, nem a másodikban, így nem csoda, hogy az az eladások kétharmadáért ez utóbbi felelt.


A OnePlus 9 Pro is kivette a részét a márka európai sikeréből [+]

Ám ez nem von le semmit a Never Settle mottójú brand kolosszális sikeréből az Öreg Kontinensen: 2020 nyitányához képest 388%-kal nőttel az eladások, azaz közel megötszöröződtek, a bevételek pedig 286%-kal növekedtek, amely szintén elképesztő ütemű fejlődés. A gyártó sajtóközleménye elárulja: az Egyesült Királyság, Németország és Finnország végzett a dobogón bevételi tekintetben, Európa-szerte pedig már hárommillió felhasználója van a OnePlusnak. A Nord széria az eladások harmadáért felelt, úgyhogy a nagyobb haszonkulcsú csúcstelefonokra kapott inkább rá a nép.


Egyre népszerűbb a letisztult szoftverfelület és az évekre garantált csúcssebesség garanciája [+]

Egyébként egy dolog a OnePlus sikere, vagy éppen az Oppóé, a Realme-é és a Vivóé külön-külön – együttesen, a BBK Electronics szárnyai alatt tulajdonképpen a legfőbb mobilipari erővé léptek elő, ha az ernyővállalatról és egymásról maguk a márkák ritkán beszélnek. Azt viszont a Never Settle gyártó elárulta: Magyarországon azon öt európai territórium egyike, ahol sikerült megvetnie a OnePlusnak a lábát, a márkaismertséghez és elismertséghez a szolgáltatói ajánlatokon túl pedig egyre több kütyü jelenléte járul hozzá.

Hirdetés

Előzmények

Hirdetés